خرید عمده انواع پتو مرینوس از نمایندگی فروش

آنچه در این مقاله می خوانید…
موارد استفاده از انواع پتو
شرکت پخش پتو مرینوس عمده
برای داشتن خوابی آسوده و باکیفیت، باید لوازم مربوط به آن مهیا باشند؛ برای مثال پتو، پتو یکی از محبوب ترین کالا های خواب است که بر کیفیت خواب تاثیر مستقیم دارد؛ پتو با توجه به لطافت و نرمی که داراست باعث می شود تا خوابی خوش و بینظیر را تجربه کنید. اگر به دنبال پتویی نرم و لطیف و با کیفیتی بی نظیر هستید ما به شما پتو های مرینوس را معرفی می کنیم. پتوی مرینوس یکی از بهترین پتو هایی است که می توان با آن خوابی بینظیر را تجربه کرد؛ برای خرید پتو های مرینوس می توانید به مراکز فروش آن مراجعه نمایید..

پتوی مرینوس

معرفی انواع پتو و ویژگی های آنها

همانطور که تشک و بالش یکی از لوازم اصلی و اساسی برای یک خواب خوب می باشند و بدون وجود آنها امکان آسایش و استراحت به خوبی میسر نخواهد بود؛ پتو نیز از اهمیتی به همین اندازه برخوردار بوده و در کنار بالش و پتو باعث افزایش کیفیت خواب می شود.
قبل از معرفی پتو های مرینوس سعی داریم شما را با انواع پتوها و ویژگی های منحصر به فرد هر کدام اشنا کنیم.
پتو مسافرتی: این پتو از بافت و وزن سبک و نرمی برخوردار بوده وهمچنین دارای حجم کمی نیز هست به همین دلیل از این پتو علاوه بر استفاده در منزل در مسافرت ها و پیک نیک های خانوادگی نیز استفاده می شود، استفاده از این پتو در مسافرت ها باعث نام گذاری آن به این اسم شده است. از موارد استفاده از پتوی مسافرتی در منزل می توان به استفاده از آن در فصول گرم سال نام برد، زیرا پتوی مسافرتی در مقایسه با پتو های معمولی دارای ضخامت و گرمای کم تری است بنابراین می تواند پتوی مناسبی برای استفاده در فصول گرم سال مانند تابستان باشد. پتو های مسافرتی دارای طرح ها و رنگ بندی های متنوعی هستند و در سایز های متفاوت نیز تولید می شوند. این پتو ها علاوه بر طراحی زیبا، دارای قیمتی مناسب نیر هستند که باعث محبوبیت این کالا و فروش بالای آن شده است.

پتو پنبه ای مرینوس
پتو پنبه ای: در ساخت این نوع از پتو ها از الیاف طبیعی و مصنوعی پنبه استفاده می شود. میزان پرزدهی این پتوها بسیار کم بوده و میتوان به راحتی و بدون آبرفت آن ها را شست. همچنین پتو های پنبه ای نرمی و لطافت خاصی را به همراه داشته و گرمای کافی را فراهم می کنند، در نتیجه می توانند انتخابی مناسب برای خوابی لذیذ و ایده آل باشند. پتو های پنبه ای در انواع سایز و به صورت دو لایه و ساده تولید می شوند. میزان پتوی پنبه ای موجود در بازار به نسبت کم است ولی نمونه های موجود در بازار دارای محبوبیت و تقاضای بالایی هستند.
پتو پشمی: این پتوها اگرچه دارای ضخامت کمی هستند؛ اما گرمای مطلوبی را فراهم می نمایند و مناسب فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز هستند. در ساخت این پتو از الیاف پشمی استقاده می شود و بهتر است که افراد دارای ناراحتی پوستی و حساسیت، از آنها استفاده نکنند. پتو های پشمی نیز در انواع سایز و با طرح ها و رنگ های متفاوت در بازار عرضه می شود و گزینه ی مناسبی برای افرادی که به دنبال پتویی گرم و سبک میگردند می باشد.
پتوی ارگانیک: پتو های ارگانیک به دلیل استفاده از مواد اولیه ی ارگانیک در تولید آنها ضد حساسیت بوده و بهترین گزینه برای افرادی به شمار می آیند که از ناراحتی های پوستی یا حساسیت برخوردارند. به دلیل استفاده از مواد اولیه ی گران قیمت در تولید این پتو ها، قیمت پتو های ارگانیک نسبت به پتوهای دیگر بیشتر است. پتو های پشمی دارای کیفیتی عالی و درجه یک هستند، این پتو ها به راحتی قابل شست و شو بوده و طول عمر بالایی نیز دارند. پتو های پشمی در انواع سایز و با طرح ها و رنگ های متفاوت تولید می شوند و به دلیل کیفیت بالا و عرضه کم آن به بازار دارای قیمت بالایی می باشد.

شرکت تولیدی پتو مرینوس

شرکت پخش پتو مرینوس به صورت عمده

شرکت پخش پتو مرینوس به صورت عمده یکی از بهترین شرکت های تولید کننده پتو در داخل کشور به حساب می آید که توانسته محصولاتی با کیفیت بالا را روانه بازار نماید و نیاز خریداران را به نحوی مطلوب تامین سازد.
شرکت پخش پتوی مرینوس با توزیع محصولات خود را به صورت عمده و مستقیم، توانسته با حذف واسطه های فروش محصولات با کیفیت خود را با قیمتی مناسب در اختیار متقاضیان محترم قرار دهد؛ در صورت تمایل برای خرید این محصول می توانید با مراجعه به مراکز فروش عمده شرکت پخش پتوی مرینوس و یا مراجعه به سایت های فروش آنلاین این شرکت اقدام به خرید این محصول با کیفیت نمایید.
در صورت تمایل به دانستن قیمت پتو های مرینوس می توانید با مراجعه به مراکز فروش پتوی مرنیوس و یا سایت های فروش معتبر از قیمت های بروز این پتوی با کیفیت مطلع شوید.

انواع پتوی مرینوس

معرفی انواع خارق العاده پتوهای مرینوس

پیش از اینکه پتوی مورد نظر را تهیه نمایید؛ اطلاعات مختصری از آن را آماده کرده ایم تا بتوانید با آگاهی بیشتر از این پتو، با خیالی آسوده آن را خریداری نمایید.
پتو های مرینوس انواع متفاوتی دارد که می توان به پتو های نوزادی، ابریشمی، ژاگارد، گلدار، و… اشاره نمود. هر پتو دارای ویژگی های متفاوتی است و گاهی حتی کاربرد های متفاوت نیز دارد، استفاده به عنوان زیر انداز، رو تختی و غیره موارد مختصر از کاربرد های پتو های مرینوس است.

پتو پنبه ای مرینوس

پتو پنبه ای گلدار مرینوس

پتو پنبه ای گلدار مرینوس بسیار با کیفیت و پرطرفدار است و بازار تقاضای خوبی دارد. این پتو در سایز های متفاوت یک نفره، دو نفره و بچه گانه تولید می شود، همچنین در انواع طرح و رنگ بندی عرضه می شود.

پتو پنبه ای ژاکارد مرینوس

پتو های پنبه ای ژاکارد مرینوس از جمله پتو های با کیفیت و زیبای برند مرینوس است که به دلیل ویژگی های خاص خود طرفداران زیادی داشته و بازار تقاضای آن روز به روز بیشتر می شود. این پتو علاوه بر نرمی و لطافت استثنایی خود دارای قابلیت تنفس نیز هست؛ همچنین پتو های ژاکارد برند مرنیوس در برابر چروک نیز مقاوم هستند. طول عمر بالا، دوام و ثبات بالا، قوی و ارتجاعی بودن نیز از دیگر ویژگی های این پتوی با کیفیت است.

پتو سه بعدی مرینوس

پتو سه بعدی مرینوس

از جمله پتو های وارداتی که بازار فروش بالایی نیز دارد پتو های سه بعدی مرینوس است. پتو سه بعدی مرینوس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مشتری هاای زیادی در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. پتو های سه بعدی مرینوس علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، دارای ظاهری زیبا و مشتری پسند است.

پتو هادس مرینوس

پتوی هادس شرکت مرینوس در کنار کیفیت بالایی که دارد، بسیار گرم است. این پتوی وارداتی با نرمی و لطافت بی نظیری دارد از جمله پتو هایی است که شاید نظیر آن در ایران وجود ندارد.

پتو نوزادی مرینوس

پتو نوزادی مرینوس نیز مانند سایر محصولات شرکت مرینوس کیفیت بالایی دارد. گرمی و لطافت این پتو باعث افزایش کیفیت خواب کودکان دلبندتان خواهد شد. همچنین این پتو ضد حساسیت بوده و طرح های زیبا و فانتزی آن در کنار رنگ بندی های شاد و متنوع باعث جلب نظر مشتریان زیادی شده است.

پتو بافت نوزادی مرینوس

پتو بافت نوزادی مرینوس

پتو های مرینوس بسیار متنوع بوده و برای هر سلیقه ای مناسب هستند. یکی دیگر از شاهکار های پتو های مرنیوس پتو های بافت نوزادی مرنیوس است. این پتو ها مناسب پوست های حساس و لطیف نوزادان تولید شده است و بدلیل ضد حساسیت بودن و لطافت و نرمی خاصی که دارند می توانند جزو گزینه های انتخابی هر مادر ایرانی باشد.

پتو مسافرتی مرینوس

پتو های مسافرتی مرنیوس از برترین پتو های مسافرتی وارداتی محسوب می شوند و علاوه بر اینکه سبک وزن است و حجم کمی را اشغال می کند طرح ها و رنگ بندی های زیبا، عدم پرزدهی و نرمی و لطافتی که دارد آن را از سایر پتو های مسافرتی وارداتی جدا کرده است. همچنین پتو های مسافرتی مرنیوس همچون دیگر مدل های پتو های مرنیوس ضد حساسیت نیز هستند.

ویژگی های پتو مرینوس

معرفی ویژگی های منحربه فرد پتو های مرنیوس

اگر بخواهیم یک پتوی خوب و با کیفیت بالا را به شما معرفی نماییم، پتو مرینوس می تواند گزینه خوبی باشد. این پتو دارای مدل های متفاوتی که همه ی آنها از ویژگی های زیر برخوردار هستند.
• ارگانیک بودن: اغلب پتو های عرضه شده به بازار از مواد اولیه ی مصنوعی ساخته شده اند اما تمامی پتو های مرنیوس از مواد اولیه ی ارگانیک و درجه یک ساخته می شود، که باعث جلب نظر مشتریان زیادی به سمت پتو های مرنیوس شده است.
• ضد حساسیت بودن: استفاده از مواد اولیه ی ارگانیک باعث شده است تا پتو های مرنیوس ضد حساسیت باشند و تمامی افراد بتوانند از آنها استفاده کنند.
• نرمی و لطافت خارق العاده: یکی دیگر از ویژگی های پتو های مرنیوس نرمی و لطافت بی نظیر آنهاست که باعث افزایش کیفیت خواب و در نتیجه خوابی راحت و مطلوب می شود
• گرمای بی نظیر: پتو های مرینوس علاوه بر نرمی و لطافتی که دارد با گرمای بی نظیری که به فرد القا می کند باعث افزایش رضایت مشتریان عزیز شده است.
• استفاده از پشم و پنبه طبیعی: در مراحل ساخت پتو های مرنیوس از پشم و یا پنبه های طبیعی استفاده می شود.

نمایندگی فروش پتو مرینوس

نمایندگی فروش پتو های مرینوس

اگر می خواهید پتو خارجی را با استانداردهای لازم و کیفیت بالا خریداری نمایید، پتوهای شرکت مرینوس یکی از گزینه های خوب به حساب می آید.
در فروش عمده پتو های مرینوس در بازار، نمایندگی های شرکت مرنیوس می توانند بهترین مراجع به حساب آیند چرا که این محصولات را به صورت مستقیم عرضه می کنند؛ در خرید عمده پتو و یا کالا های دیگر سفارش مستقیم و بدون واسطه، باعث می شود تا شما محصول مد نظر خود را با قیمتی مناسب تر خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما