فروش کلی پتو لاله مهرگان مدل زنبق

مرکز اصلی فروش عمده پتو باکیفیت درکشور، نمایندگی ها و فروشگاه های فروش و پخش برندهای تولیدی هستند. در این مراکز با پخش و فروش کلی و عمده، این امکان به مشتری داده میشود تا بتواند انواع پتوهای انتخابی را با قیمت های فروش به صرفه و مناسب، با خیالی راحت تهیه کند.
پتو لاله مهرگان مدل زنبق، از جمله منسوجاتی است، که خرید و فروش کلی آن با ظرفیت بالایی انجام میپذیرد، و دارای بازار عمده فروشی بسیار عالی و پررونقی است. عمده فروشی پتو لاله مهرگان مدل زنبق، بهترین فرصت برای آن دسته از خریدارانی است که به دنبال تهیه پتو با کیفیت و به صرفه اقتصادی هستند.

فروش کلی پتو لاله مهرگان مدل زنبق
فروشندگان رسمی پتو لاله مهرگان مدل زنبق، در مناطق مختلف کشور به طریق مختلفی، مشغول به فروش و ارائه خدمات بصورت کلی و عمده است و این فروشندگان با فروش کلی و عمده پتو لاله مهرگان مدل زنبق، توانسته اند نیاز بازار را به این محصولات به خوبی تامین نمایند. دسترسی به این مراکز فروش کلی و عمده پتو لاله مهرگان مدل زنبق، به راحتی و به صورت مراجعه حضوری و یا اینترنتی از طریق سایت های طراحی شده امکان پذیر است.
فروش کلی پتو لاله مهرگان مدل زنبق، دارای مزیت های زیر است:
-در فروش کلی و عمده پتو لاله مهرگان مدل زنبق، هزینه تمام شده کالا کاهش میبابد، برای همین مشتریان میتوانند کالای خود را با قیمتی مطلوب و به صرفه تهیه کنند.
– خریداران و بازرگانان در خرید عمده پتو لاله مهرگان مدل زنبق، میتوانند سود و منفعت چشم گیری داشته باشند.
-در خرید و فروش پتو لاله مهرگان مدل زنبق به صورت کلی و عمده، تعداد واسطه ها و نفرات کم درگیر هستند، و به همین سبب به راحتی خدمات پس از فروش میتواند به راحتی به خریداران محترم ارائه شود.

آشنایی با پتو لاله مهرگان

آشنایی با پتو لاله مهرگان

پتو لاله مهرگان، یکی از شاخص ترین تولیدات شرکت دیبافت است. این منسوج با ارائه کیفیتی متمایز و برتر، قابل رقابت با تمامی محصولات موجود در بازارهای داخلی و خارجی است.
پتو لاله مهرگان دارای انواع مختلفی ازجمله؛ پتوی طرح برجسته لاله مهرگان در ابعاد تک نفره و دو نفره، پتوی لایکو لاله مهرگان، پتوی نازک لاله مهرگان، پتوی مخمل لاله مهرگان در رنگ های تیره و روشن، پتو لاله مهرگان مدل زنبق، مدل های عروسکی مانند طرح کیتی دخترانه و هزاران طرح و رنگ مختلف دیگر مطابق با هر سلیقه و سنی است. این پتو صد در صد از پلی استر تولید شده است؛ بنابراین این پتو بسیار نرم است و قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را نیز دارد.
این بافته به دلیل کیفیت شاخص و الیاف مرغوبی که دارد، دارای ماندگاری و دوام طولانی مدت است و قابل استفاده برای سالیان متمادی، بدون ذره ای نگرانی از کاهش کیفیت آن است، از این رو به واسطه داشتن این ویژگی ها توانسته افراد بسیاری را شیفته کیفیت بی نظیر خود کند. از طرفی خصوصیت دیگر پتو لاله مهرگان که میتوان به آن اشاره کرد، ضد حساسیت بودن این منسوج است، از این رو این بافته مناسب برای افرادی است که دچار اگزما و یا حساسیت های پوستی و تنفسی است.

پتو خوب چندسال عمر میکند

پتو خوب چندسال عمر میکند

پتو خوب و باکیفیت مرغوب در صورت استفاده درست، به طور معمول سالیان متمادی بدون نگرانی از کاهش کیفیت آن ماندگاری دارد. البته کیفیت متریال به کار رفته در آن در این امر بی تاثیر نیست. پتو خوب متشکل از انواع ویژگی های ساختاری وغیر ساختاری است، که برای داشتن دوامی طولانی مدت، تمام این ویژگی ها و خصوصیت در کنار هم باید حضور داشته باشند.
البته ناگفته نماند، شرایط نگه داری و نحوه شست و شو پتو نیز در ماندگاری طولانی مدت پتو تاثیر بسزایی دارد، چرا که بسیاری از پتوها بر اثر شست و شوی غلط و یا نگه داری در شرایط و مکانی نامناسب، دچار آسیب میشوند و از عمر مفید آنها کاسته میشود. پس با توجه به موارد گفته شده، اگر بخواهیم بافته ای که تهیه میکنیم، برای سالیان متمادی برای ما کار کند و هزینه ای که برای آن صرف کردیم هدر نرود، باید در درجه اول به کیفیت و نوع متریال و الیاف به کار رفته در آن و همچنین محبوبیت شرکت و برند سازنده آن در کار تولیدات منسوجات خواب دقت کرد و در درجه دوم باید شرایط مناسبی برای نگه داری آن فراهم آورد. در مجموع با رعایت این دو نکته، یک منسوج میتواند عمری طولانی برای ما داشته باشد.

معرفی جامع پتو پشمی

معرفی جامع پتو پشمی

در این قسمت قصد داریم شما را با برخی ویژگی های پتوهای پشمی آشنا کنیم، پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
پتوهای پشمی به دونوع مصنوعی و طبیعی تقسیم میشوند. که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. پتوهای پشمی مصنوعی از الیاف آکریلیک تهیه میشوند به همین سبب این پتوها زبر و سنگین هستند و برای کودکان و افرادی که پوستی حساس دارند مناسب نیستند. درمقابل پتوهای پشمی طبیعی بصورت مستقیم از پشم گوسفند تهیه میشوند و مناسب برای استفاده همه است ولی این محصول دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع مصنوعی خود است.
این نوع بافته برای آن دسته از افرادی که بسیار سرمایی هستند و از سرمای زیاد فراری هستند، بسیار مناسب است. پتوهای پشمی از انواع دیگر پتوها مثل پتوهای پنبه ای یا الیاف مصنوعی کمی سنگین تر است. اما نکته مهم در مورد این قبیل از پتوها دارا بودن خاصیت ضد باکتری و ضد آلرژی آن است که سبب ایجاد محبوبیت در بین مردم شده است.

معرفی جامع پتو پشمی
ساختار این نوع پتوها دو لایه بوده، که لایه ای که در تماس مستقیم با پوست بدن است ساختاری نرم دارد و بدون پرز و پشم است و لایه بالایی دارای پشم و پرز بوده که این پرزهای بلند سبب میشود هوا در بین آنها باقی بماند و عایق خوبی برای دمای بدن باشد و مانع ورود سرما به زیر پتو میشود. این پتوها نباید در جای مرطوب نگه داری شود و بهترین مکان برای نگه داری آنها مکان های خشک و بدون رطوبت است.
یکی از نکاتی که لازم به ذکر است، این است که این پتوهای پشمین نسبت به سایر پتوها، مقاومت کمتری دارد، بنابراین بهتر است زمان شست و شو مراقب این نوع پتو باشید و از پودر رخشویی تا حد امکان استفاده نشود، پیشنهاد میکنیم اگر برایتان مقدور است، شست و شو این نوع از منسوجات را به خشک شویی بسپارید.

شرکت صادراتی انواع پتو مهرگان مدل زنبق

شرکت صادراتی انواع پتو مهرگان مدل زنبق

صنعت نساجی در کشور ما دارای قدمت بسیار زیادی است و در این مدت ما شاهد تحول و پیشترفت های بسیاری در این صنعت بودیم. درحال حاضر کشور ما، به موقعیت و جایگاه والایی در عرصه صادرات کالا، دست یافته است و یکی از آن قبیل کالاهایی که، در این عرصه توانسته توجه عده عدیدی را به خود جلب کند، پتو است. آیا شما اطلاعاتی در رابطه با صادرات انواع پتو و شرکت های صادرکننده این کالای خواب دارید؟ آیا میدانید هرساله چه تعداد از این منسوجات به کشورهای دیگر صادر میشود و کشور ما از طریق این صادرات هر ساله چقدر سود میکند؟
در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه صادرات پتوی درجه یک ایرانی مشغول به فعالیت است. صادرات پتو، توانسته به تجارتی پررونق و سود آور تبدیل شود و در این راه از کوشش های شرکت های صادراتی، برای دستیابی به این موقعیت و جایگاه نباید غافل بود. اما در ادامه به بررسی صادرات و شرکت های صادراتی انواع پتو، بخصوص یکی از شرکت های برتر در این زمینه، بنام شرکت صادرات پتو مهرگان مدل زنبق میپردازیم.

شرکت صادراتی انواع پتو مهرگان مدل زنبق
شرکت صادراتی پتو مهرگان مدل زنبق ، به دلیل ویژگی های برتر و دسترس پذیری آسان و راحتی که نسبت به سایرین دارد (هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت های معتبر) مورد استقبال بی نظیر بازارهای فروش جهانی قرار گرفته است و دارای بازار صادراتی بسیار خوب و پرسود و رونقی است.
این شرکت به صورت کلی و عمده اقدام به فروش و صادرات پتو لاله مهرگان مدل زنبق کرده و هر ساله از طریق فروش کلی و عمده محصولات خود، کمک شایانی به شریان اقتصادی کشور میکند. این محصولات صادراتی مهرگان زنبق، چه از نظر کیفیت و چه از نظر رعایت مسائل بهداشتی و فنی، قابل رقابت با برندهای جهانی است و همین دلیلی بر محبوبیت و برتری این محصول در بازارهای خارجی است. در این جریان صادراتی که وجود دارد، هم شرکت های صادرات پتو و هم تولید کنندگان این محصول با فروش و صادرات کلی و عمده پتو لاله مهرگان زنبق، به صورت دوطرفه سود میکنند و هر دو از این تجارت راضی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما