لیست قیمت پتو های شرکت لیلیان یزد برای خرید عمده

در این مقاله قصد داریم لیست قیمت پتو های شرکت لیلیان به صورت عمده را مورد بررسی قرار دهیم.
پتو ی لیلیان از الیاف درجه یک و با به روز ترین ماشین آلات بافندگی در شرکت لیلیان یزد تولید می شود که با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد قیمت آن مقرون به صرفه است.
در ادامه ی این مقاله به سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید پاسخ می دهیم. از جمله :
مشخصات انواع پتو ی لیلیان چیست؟
لیست قیمت عمده ی شرکت لیلیان یزد چگونه است؟
پتو ی لیلیان برای خرید انبوه چگونه به فروش می رسد؟
مزایای خرید پتوی لیلیان از شرکت چیست؟

معرفی و مشخصات انواع پتوی لیلیان

شرکت پتو لیلیان یکی از تولید کنندگان اصلی کالای خواب در ایران است که محصولات متنوع و متعددی را عرضه می کند. پتو ها در دو مدل ساده و گل برجسته در اختیار مشتریان قرار گرفته است. توجه داشته باشید که پتو های لیلیان یک رو هستند یعنی یک طرف آن ها دارای طرح بوده و طرف دیگر به صورت پشم است.
از آن جا که شرکت صنعتی لیلیان یزد در تولید پتو های خود از بهترین ابزار آلات بافتنی استفاده می کند همواره شاهد این هستیم که بهترین نوع پتو را روانه ی بازار می کند.
از جمله انواع پتوی لیلیان، پتوی سوپر برجسته است که علاوه بر خرید عمده و انبوه آن برای صادرات هم به کار می رود که هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی روی سایت های مختلفی در دسترس مشتریان قرار گرفته است.
پتو ی گل برجسته ی لیلیان در دو سایز تک نفره و دو نفره به فروش می رسد. پتو لیلیان دو نفره مناسب برای استفاده ی همزمان دو نفر می باشد و همان طور که از نامش پیدا است قابل استفاده برای دو نفر مجزا می باشد.
یکی دیگر از انواع مختلف پتو لیلیان، پتو لیلیان طلایی می باشد که توانسته است با ویژگی های خاص و خصوصیات منحصر به فرد خود، نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.
یکی دیگر از دسته بندی هایی که می توان پتو های لیلیان یزد را در آن گروه بندی کرد، از نظر رنگ به کار رفته در ساخت و تولید پتو های لیلیان یزد می باشد که می تواند پتو لیلیان تک رنگ و یا پتو لیلیان چند رنگ باشد.
در ادامه انواع مختلفی از پتو های لیلیان را شرح می دهیم که توسط این شرکت صنعتی و نساجی تولید و عرضه شده اند:
پتو ابریشم لیلیان
پتو لیلیان بافت
پتو لیلیان برجسته : توجه داشته باشید که این کارگاه تولیدی پتو های خود را در دو نوع گل برجسته و ساده طراحی می کند پس می توان گفت یکی دیگر از مواردی که می توان پتو لیلیان یزد را در آن گروه بندی کرد از نظر طرح روی آن هاست که گل برجسته باشند و یا این که صاف و ساده باشند.
پتو ترنج لیلیان

این محصول از کارخانه ی پتوی نگار یزد می باشد که علاوه بر فروش داخلی برای صادرات نیز مناسب می باشد و وجود استاندارد ها و ویژگی های مطلوب منجر به همین امر شده است.
محصولات لیلیان بسیار متنوع بوده و انواع پتوی لیلیان با مشخصات خاص خود عرضه می شوند و باعث شده است که این شرکت نسبت به رقیب های خود یک پله بالا تر باشد.
خرید پتو لیلیان

لیست قیمت عمده ی شرکت لیلیان یزد

در ایران لیست قیمت عمده ی شرکت لیلیان یزد از جمله ویژگی های رقابتی است که منجر شده تا در امر صادرات عمده ی پتو ی لیلیان یزد فاکتوری بسیار مهم باشد.
در نظر داشته باشید که عوامل متعددی می توانند روی قیمت تأثیر داشته باشند و منجر به سیر صعودی و یا نزولی قیمت شوند به همین خاطر نمی توان یک قیمت ثابت را عنوان کرد.
لیست قیمت پتو لیلیان
یکی از عواملی که روی قیمت نهایی شرکت لیلیان یزد بسیار موثر است نحوه ی خرید پتو است. می دانید که خرید پتو به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند اما از آن جا که خرید اینترنتی اتلاف وقت و هزینه ی رفت و آمد ندارد به صرفه تر به نظر می رسد.
لیست قیمت عمده ی شرکت لیلیان یزد

فروش پتو ی لیلیان برای خرید انبوه

شرکت لیلیان یزد توانایی تولید روزانه 3000 تخت پتو ی لیلیان در نواع مختلفی از جمله تک نفره، دو نفره، ساده، گل برجسته و… دارد که همین امر منجر شده تا شرایط برای خرید انبوه توسط مشتریان فراهم باشد.
فروش اینترنتی پتو به صورت عمده توسط سایت های معتبر منجر شده تا تجارت خوبی را برای پتو ی لیلیان در انواع مختلف رقم بزند.
تنوع در ارائه ی خدمات و محصولات شرکت لیلیان یزد موجب شده است تا پتو ی لیلیان گزینه ی مناسبی برای خرید انبوه مشتریان محترم باشد.
به یاد داشته باشید که قدم اول برای تجارت و خرید و فروش انبوه پتو ی لیلیان این است که محصولات فراوان و متنوعی داشته باشیم چون تنوع در کار می تواند همه ی مشتریان را به هر نوع سلیقه ای راضی کند.
امروزه در حال حاضر شرکت تولیدی لیلیان یزد توانسته است که با پیشرفته ترین ماشین های بافندگی پتو بهترین و با کیفیت ترین محصولات را ارائه دهد.
فروش پتو ی لیلیان برای خرید انبوه

مزایای خرید پتو ی لیلیان از شرکت

همان طور که می دانید اگر هر محصول به دست واسطه ها عرضه شود برای خرید آن باید هزینه های بیشتری بپردازید. پتو ی لیلیان نیز از این محصولات جدا نیست و اگر آن را از شرکت خریداری کنید برای خرید آن هزینه ی کمتری باید بپردازید نسبت به حالتی که آن را از واسطه ها بخرید.
از طرفی سایت های معتبری وجود دارند که پتو ی لیلیان را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و همچنین بدون واسطه عرضه می کنند. که برای خرید انبوه و یا تکی پتو ی لیلیان می توانید انواع مختلفی از آن را روی سایت ها مشاهده کرده و به صورت آنلاین آن را به طور مستقیم و بدون واسطه از شرکت سفارش دهید.
در سطح کشور مان ایران نمایندگی های متعددی جهت ارائه ی این نوع پتو برای خریداران محترم وجود دارند که در ادامه ی این مقاله چند نمونه از آن ها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد:

پتو شادیلون مشهد
پتو لیلیان یزد
پتو لیلیان شیراز
پتو لیلیان اصفهان
پتو لیلیان انبار جنوب کشور استان فارس
پتو لیلیان بافت تهران استان تهران
پتو لیلیان تبریز
• سخن پایانی
در پایان مقاله از شما عزیزان سپاسگزاریم که تا انتها ما را همرامی نموده اید. امیدواریم این مقاله برای شما کارآمد باشد.

15

  1. سلام یک نمایتدگی خوب و معتبر از تهران میخوام تا برای مغازه خرید کنم ممنون و سپاس از شما

  2. سلام یک نمایتدگی خوب و معتبر از تهران میخوام تا برای مغازه خرید کنم ممنون و سپاس از شما

  3. سلام یه نمایندگی می‌خوام بزنم در بلوچستان زاهدان شرایطش چی هست وازکجااقدام کنم لطفاراهنماییم بفرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما