انواع مدل های پتو نوزاد و نوجوان

به چه پتوهایی، پتوی نوزاد و پتو نوجوان گفته میشود؟ انواع مدل های پتو نوزاد و نوجوان را نام ببرید؟ پتوهای نوزاد و نوجوان چه ویژگی هایی دارند؟

پتو نوزاد
این تنها چکیده ای از سوالاتی است که به هنگام شنیدن پتو نوزاد و نوجوان در ذهن ما ایجاد میشود، در ادامه به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت. این روزها با توجه به افزایش روزافزون جمعیت و به دنبال آن افزایش درخواست مردم نسبت به کالاهای خواب، به ویژه پتو این منسوج کاربردی، شاهد آن هستیم که این کالا در انواع رنگ ها و طرح ها تولید و به بازارهای فروش عرضه میشود، از آنجایی که خواب مفید بر سلامت روح و جسم انسان اثر میگذارد و تاثیرات بسزایی بر زندگی افراد دارد، لازم است که در انتخاب به کیفیت و مناسب بودن پتو برای فرد توجه شود. پتوها را با مواد اولیه گوناگون، طرح های مختلف و در سایزهای مختلف تهیه و تولید میکنند. پتوها قابل دوخت و استفاده برای رده های سنی مختلف هستند و آنها را معمولا در دو نوع دخترانه و پسرانه تهیه میکنند.
پتوی نوزاد و نوجوان به پتوهایی گفته میشود که مناسب نوزاد و نوجوان هستند و برای این رده سنی دوخت شده اند، این پتوها در انواع رنگ و طرح تهیه میشوند به گونه ای که پاسخگوی سلیقه های مختلف نوجوانان خواهند بود، طرح و رنگ پتوهای نوزاد و نوجوان به صورت دخترانه و پسرانه است، در پتوهای نوزاد و نوجوان دخترانه از رنگ های شاد و مورد علاقه دخترها مانند صورتی استفاده میشود، همچنین طرح پتوهای نوزاد و نوجوان دخترانه طرح های عروسکی و شخصیت های محبوب کارتونی برای دختران است. مانند: سیندرلا، سفیدبرفی، باربی و… پتوهای پسرانه نیز در رنگ های مورد علاقه پسران مانند آبی و سبز تهیه میشوند، طرح پتوهای نوزاد و نوجوان پسرانه، شامل طرح های محبوب آنها، مانند مرد عنکبوتی و… است.

پتو نوجوان
انواع مدل های پتوهای نوزاد و نوجوان به گونه ای طراحی شده است که مناسب پوست حساس کودکان هستند، همانطور که میدانید پتوها علاوه بر تاثیری که بر خواب میگذارند با پوست بدن هم در ارتباط هستند، بنابراین لازم است که در انتخاب پتو به کیفیت این منسوج زیبا توجه شود، خصوصا برای کودکان که پوست بسیار حساس و آسیب پذیری دارند.
در دوخت پتوهای نوزاد و نوجوان باید از بهترین مواد اولیه استفاده شود، همچنین باید پتوهای نوزاد و نوجوان در رنگ های شاد و طرح هایی دوخته شوند که از نظر روحی تاثیرات مثبتی را برای کودکان داشته و سبب هراس آنها نمیشوند. پتوهای نوزاد و نوجوان باید از موادی تهیه شوند که از نرمی و لطافت بالایی برخوردار شوند، همچنین با توجه به پایین بودن سن، کثیف شدن پتوهای نوزاد و نوجوان بیشتر خواهد بود، زیرا به گونه ای تهیه شده اند که قابلیت شست و شوی بالایی دارند و بسیار با دوام هستند و با شستن بسیار تغییر رنگ و حالت نمیدهند، این پتوها همچنین گرما بخشی بسیار خوبی دارند.

نمونه پتوهای نوزاد، کودک و نوجوان موجود در بازار

نمونه پتوهای نوزاد، کودک و نوجوان موجود در بازار

اولین نمونه، پتوی سلولی پنبه ای است؛ این پتو از ترکیب نخ و پنبه تهیه شده است. در ساختار این پتوها سوراخ هایی وجود دارد که سبب جریان دادن هوا میشود، این پتوها بسیار سبک وزن هستند، بنابراین به راحتی قابل شست و شو هستند. دومین نمونه، پتوهای سلولی آکرلیکی هستند، این پتوها ساختاری همانند پتوهای سلولی پنبه ای دارند با این تفاوت که در تهیه این پتوها از الیاف مصنوعی استفاده شده است، این پتوها همچنین وزن بسیار سبکی دارند و چروک نمی‌شوند. اما نکته مهم در رابطه با این منسوجات این است که به علت به کار رفتن الیاف مصنوعی در این پتوها، سبب بروز حساسیت پوستی در نوزادان خواهد بود. سومین نمونه پتوهای موجود در بازار، پتوهای بامبو است، این پتوها از گیاه بامبو تهیه میشوند، از خصوصیات این پتو این است که بسیار نرم و لطیف است و همچنین به علت استفاده از الیاف طبیعی و ضدحساسیت در تهیه این پتو، قطعا گزینه مناسبی برای فرزندان دلبندتان خواهد بود، در رابطه با این پتو باید گفت تنها ایرادی که دارد این است که وقتی آن را میشویید دیر خشک میشود.

پتو بچگانه
چهارمین نمونه پتو پشمی است، اگر شما بسیار نگران این هستید که فرزندتان سرما نخورد یا در معرض سرما قرار نگیرد، بهترین انتخاب برای شما پتوی پشمی است، از ویژگی های بارز پتوهای پشمی این است که گرمابخشی بسیار بالایی دارند، بنابراین گزینه مناسبی برای فصول سرد هستند. پنجمین نمونه پتوی فلانل است. پتوهای فلانل از ترکیب پشم و پنبه تهیه میشوند و گرما بخشی خوبی دارند. در رابطه با پتوهای فلانل باید گفت که مناسب نوزادان نیستند زیرا سبب عرق کردن آنها میشوند. ششمین نمونه پتوی مینکی است؛ این پتو از الیاف پلی استر تهیه شده است، از ویژگی های این پتو میتوان به سبک وزنی آن و نرمی بسیار آن اشاره کرد، این پتو همچنین دوام بسیار بالایی دارد، پس اگر به دنبال پتویی هستید که میخواهید برای مدت طولانی برایتان باقی بماند این پتو گزینه مناسبی است. هفتمین نمونه پتو میکروفایبری است. در تهیه پتوهای میکروفایبری از الیاف مصنوعی استفاده شده است، از ویژگی های خوب این پتو این است که به راحتی و با هر ماده شوینده ای شست و شو میشود و لکه ای بر روی آن نخواهد ماند.

راهنمای خرید پتو مناسب نوزاد و نوجوان

راهنمای خرید پتو مناسب نوزاد و نوجوان

پتوهای باکیفیت نوزاد و نوجوان ویژگی هایی را دارند، که به هنگام خرید باید به آنها توجه شود، ما در ادامه این مطلب به اختصار به توضیح هرکدام از این ویژگی ها خواهیم پرداخت تا شما بتوانید خرید رضایت بخشی را تجربه کنید.
یکی از مواردی که بسیار در انتخاب پتوی نوزاد و نوجوان اهمیت دارد جنس پتو است، شما باید پتویی را انتخاب کنید که از مواد اولیه درجه یکی تهیه شده است تا به کودک شما آسیبی وارد نشود، امروزه شاهد این هستیم که عده ای سودجو تنها برای رسیدن به منفعت مالی خود اقدام به تولید پتوهای نوزاد و نوجوان با مواد اولیه نامرغوب و ارزان قیمت کرده اند، بنابراین لازم است که بسیار دقت کنید در انتخاب پتو، تا به کودکانتان آسیبی وارد نشود. از نکته های مهم در رابطه با پتوی نوزاد و نوجوان این است که باید پتویی انتخاب شود که از قابلیت تنفس بالایی برخوردار است، برای فهمیدن این نکته باید پتو را مقابل یک پنکه بگیری! اگر مشاهده کردید که هوا از آن عبور کرد پس آن پتو قابلیت تنفس دارد.
نکته دیگر در انتخاب پتو مناسب نوزاد و نوجوان این است که باید پتویی انتخاب کرد که ارگانیک است؛ در رابطه با بهترین جنس پتو نوزاد و نوجوان هم باید گفت که، بهترین آن پتویی است که از پنبه تهیه شده است، که پتوی پنبه ای مناسب تمامی فصول است‌.
از دیگر موارد در انتخاب پتوی نوزاد و نوجوان سایز پتو است که بسیار اهمیت دارد، در انتخاب سایز و ابعاد پتوی نوزاد باید به این نکته توجه شود که پتو تمام بخش های بدن نوزاد را بپوشاند، تا از سرما و آسیب های دیگر در امان بماند، همچنین نباید در انتخاب پتوهای نوزاد و نوجوان سایز بسیار بزرگی را انتخاب کرد زیرا حس بدی را به آنها منتقل میکند.

پتو نوزاد
نکته دیگر ایمنی پتو است، بهترین نمونه های موجود پتو در بازار، نمونه هایی است که قابلیت تنفس بالایی دارند، در رابطه با این موضوع باید گفت که گاهی بعضی از کودکان پتو را بر روی سر خود میکشند؛ در این حالت پتویی که قابلیت تنفس دارد جریان هوا را به خوبی منتقل میکند. اما پتویی که فاقد این ویژگی است؛ ممکن است سبب خفگی کودک شود. از دیگر موارد در انتخاب پتو مناسب برای نوزاد و نوجوان این است که پتویی انتخاب شود که مناسب فصل است، بعضی از مدل های پتو در بازار موجود است که مناسب فصول مختلف هستند، اما بعضی از پتوها به گونه ای طراحی شده اند که تنها مناسب فصلی خاص هستند، مانند: تابستان یا زمستان پس به این نکته نیز باید توجه شود.
نکته مهم دیگر قابلیت شست و شو پتو است. در انتخاب پتو باید پتویی را انتخاب کرد که قابلیت شست و شو هم با دست و هم با ماشین لباسشویی را دارد.

انواع مدل های پتو نوزاد و نوجوان دخترانه و پسرانه

انواع مدل های بچگانه دخترانه و پسرانه

در رابطه با مدل پتوهای نوزاد و نوجوان دخترانه و پسرانه ما پیش تر به صورت مختصر به این موضوع پرداختیم، حال با توجه به اهمیت این موضوع ما قصد داریم در این مطلب در رابطه با این مسئله بیشتر صحبت کنیم.
همانطور که میدانید نوجوانی سن بسیار حساسی است، نوجوانان در این بازه سنی بسیار روحیات حساسی دارند و همچنین شخصیت آنها نیز در نوجوانی شکل میگیرد، بنابراین لازم است که والدین در سنین نوجوانی توجه بیشتری به دختران و پسران کنند، در نوجوانی هر چیزی میتواند بر روحیه نوجوان تاثیر بگذارد، حتی کوچکترین مسائل که شاید برای شما جزئی و بی اهمیت به نظر برسند، مانند طرح لباس یا رنگ اتاق و موارد دیگر، شاید در ظاهر گفت که این موارد اصلا مهم نیست اما باید گفت همین موارد کوچک هم ممکن است تاثیرات مثبت و منفی را بر نوجوان بگذارد.

ویژگی پتو نوجوان
بنابراین به هنگام خرید کالای مورد نیاز آنها باید دقت شود، یکی از کالاهایی که مورد استفاده نوجوانان است، پتو است. که پتوها در انواع رنگ ها و طرح ها تولید و به بازار عرضه میشوند، ما امروزه شاهد این هستیم که پتوهای نوجوان در رنگ های متنوعی در بازار موجود هستند، با طرح های مختلف و جنس های گوناگون، حال میخواهیم در انتخاب پتوی نوجوان مناسب ویژگی هایی را بیان کنیم که به شما به هنگام خرید کمک خواهند کرد.
یکی از این ویژگی ها رنگ پتو است، روانشناسان امروزه به این نتیجه رسیده اند که رنگ ها. تاثیرات بسزایی را در روحیات افراد دارند، اگر از رنگ های روشن و مناسب ایجاد شود تاثیر مثبتی را خواهد داشت و اگر از رنگ های تیره استفاده شود تاثیرات منفی در پی خواهد داشت. از دیگر موارد طرح پتو است، با توجه به تاثیر پذیری روحی و عاطفی نوجوانان باید طرحی را انتخاب کرد که مناسب نوجوان است، و سبب هراس آن نمیشود یا تاثیر منفی بر آن نمیگذارد. بهترین نمونه های پتوی نوجوان دخترانه و پسرانه نمونه هایی است که در رنگ های محبوب و روشن آنها تهیه میشوند، همچنین طرح روی آنها نیز از شخصیت های محبوب و مثبت قصه ها است. در مورد پتوی نوزاد هم باید گفت که این روزها پتوهای نوزاد در رنگ ها و طرح های پسرانه و دخترانه تهیه و تولید میشوند که مناسب سیسمونی ها هستند، پتوهای نوزاد هم با رنگ های خنثی و روشن تهیه میشوند، زیرا از همان ابتدا این تاثیر پذیری ها نسبت به رنگ ها وجود دارد.

صادرات انواع مدل های پتو نوزاد و نوجوان

صادرات انواع مدل های پتو نوزاد و نوجوان

یکی از کالاهای صادراتی که این روزها بازار پرفروشی را دارد، پتو است. برای تمامی کسانی که در عرصه پتو فعالیت دارند این موضوع پر واضح است که آنچه سبب شهرت یک پتو و همچنین افزایش خریداران آن میشود، کیفیت بالای پتو است. همانطور که گفته شد، پتوها در انواع مدل ها و رنگ ها تولید میشوند در این میان خرید و فروش پتوهای نوزاد، کودک و نوجوان بسیار مورد توجه است، والدینی که به سلامت کودکان خود اهمیت میدهند، همواره به دنبال پتوهای با کیفیت هستند، در کشور ما و در سراسر جهان تولیدی های وجود دارند که پتوهای مخصوص نوزادان و نوجوانان را تهیه و تولید میکنند.
با توجه به اهمیت بسیاری که این روزها به پتوهای نوزاد و نوجوان میشود، تاجران و بازرگانان فراوانی از این راه برای رسیدن به سوددهی فراوان استفاده میکنند. تجارت پتو بخصوص پتوی مناسب نوزاد، کودک و نوجوان با توجه به نیاز فراروان آن در جهان، قطعا تجارت بدون زیانی خواهد بود، پس اگر شما به دنبال تجارتی هستید که بدون ریسک است و درصد سوددهی بالایی دارد قطعا این تجارت، خرید و فروش و صادرات پتو به ویژه پتو نوزاد، کودک و نوجوان است. تمام تلاش ما در این مطلب این بود که با ارائه نکته هایی در رابطه با پتوهای نوزاد و نوجوان و انواع مدل ها و ویژگی های آنها به شما در انتخاب پتویی مناسب کمک کنیم، تا بتوانید بهترین آن را خریداری کنید و سلامت کودکان خود را تضمین کنید.

2

  1. سلام خسته نباشید
    من خیلی خوشحالم که با مجموعه شما اشنا شدم چون با اختلاف بهترین قیمت رو تو سایت شما دیدم اولش کمی مظطرب بودم که چون قیمت پایینه شاید کیفیت هم پایین باشه ولی بعد از خریدم کاملا از محصولات خوبتون مطمعن شدم و تا جایی که بتونم براتون تبلیغات میکنم

  2. درود بر شما و خدا قوت … فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ با سپاس از پاسخگویی شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما