بهترین و معتبرترین صادرکننده انواع پتوهای نیکوباف

کارخانه پتو نیکوباف از معتبرترین تولیدکنندگان انواع پتوهای بچه گانه، نوجوان و بزرگسال در ایران است که محصولاتی با طرح و رنگ های خاص را در بازار شهرهای مختلف عرضه می کند. از طرفی شرکت های صادرکننده انواع پتوهای نیکوباف نیز به فعالیت در اکثر کشورهای خاورمیانه و اروپایی می پردازند.

بهترین و معتبرترین صادرکننده انواع پتوهای نیکوباف

بهترین عرضه کننده محصولات پتو نیکوباف

بهترین عرضه کننده محصولات پتو نیکوبافنمایندگی های فروشنده پتو نیکوباف، بهترین مراکز برای خرید محصولات این شرکت به صورت حضوری هستند اما اگر خریدار عمده پتو هستید ولی زمان کافی برای بررسی محصولات متنوع این شرکت را ندارید، جدیدترین انواع آن را می توانید با کیفیت عالی از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

شمار زیادی از سایت های معتبر فروشگاهی در ایران به عرضه طرح های متنوع پتو نیکوباف به صورت عمده و به همراه تخفیف های ویژه می پردازند، علاوه براین مراکز فروش کالای خواب در تمام شهرهای کشور بهترین محصولات این کارخانه را به فروش می رسانند بنابراین مشتریان به راحتی می توانند نسبت به خرید عمده یا جزئی اقدام کنند.

توزیع و پخش انواع پتو نیکوباف تکنفره و دو نفره، توسط عرضه کنندگان معتبر و زیر نظر شرکت تولیدی انجام می شود.

یکی از اولین فاکتورهایی که برای خرید پتو، نظر مشتری را جلب می کند رنگ و طرح ظاهری پتو است و به همین دلیل تولیدکنندگان معتبر کالای خواب به این نکته توجه زیادی دارند اما شاید این سوال برای شما نیز مطرح باشد که “پتو چه رنگی بخریم؟” یا “کدام طرح ها از بقیه مناسب ترند؟”

رنگ و طرح پتو توسط متخصصین و روان پزشکان زیادی مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به نتایجی که به دست آمده است، بهترین رنگ های پتو برای آرامش در هنگام خواب، رنگ های لیمویی، سبز ملایم، صورتی، گلبهی، یاسی، کرم و سفید هستند.

در مورد طرح پتو نیز هر چه طرح های خلوت تر و یا به عبارتی تک رنگ باشد آرامش بهتری را به همراه می آورد ولی اگر تمایلی به استفاده از پتو های تک رنگ ندارید، طرح های هندسی ساده یا گل می توانند گزینه های مناسبی باشند.

اکثر این تنوع های طرح و رنگ در محصولات پتو نیکوباف لحاظ شده و از طرفی امکان ارتباط با شرکت تولیدی و ارائه نظرات و پیشنهادات برای مشتریان و فروشندگان سراسر کشور از طریق پل های ارتباطی مختلف وجود دارد.

خرید و فروش پتو ایرانی ارزان

همان طور که در بازار شهرهای بزرگ و کوچک کشور نیز مشاهده می شود، برند های متنوعی از پتو های ایرانی وجود دارد.

برای خرید پتو جنس خوب ایرانی و ارزان قیمت، انتخاب مرکز فروش اهمیت زیادی دارد. هر یک از جنس پتوهای موجود در بازار مشخصات ویژه ای دارند که در ادامه به برخی از مهم تربن آن ها اشاره می کنیم:

پتو پنبه ‌ای: جنس آن ها معمولا ترکیبی از نخ پنبه و الیاف مصنوعی از قبیل اکریلیک و پلی استر است. این پتو ‌ها بسیار گرم و سبک هستند و در مدل های یک لایه و دو لایه برای فصل ‌های گرم‌ و سرد‌ بسیار مناسب هستند.

پتو ارگانیک: قیمت این پتو‌ها به نسبت سایر انواع موجود در بازار کمی بالاتر می باشد، اما گزینه ای بسیار مناسب برای افرادی هستند که دچار حساسیت ‌های پوستی یا بیماری ‌های آلرژیک هستند. 

از دیگر ویژگی های پتو ارگانیک می توان به تولید آن ها از الیاف طبیعی پنبه اشاره کرد که باعث بسیار گرم بودن و البته قیمت گران آن ها شده است.

پتو دو لایه: بهترین انتخاب برای روزهای سرد فصل زمستان هستند بخصوص برای افرادی که تمایلی به استفاده از انواع لحاف‌ های سنگین را ندارند. 

پتو پشمی: یکی از ویژگی ‌های مهم پشم، این است که به خوبی گرما را در خود حبس می‌کند و به همین دلیل این نوع پتو‌ها از گرم‌ ترین نمونه های موجود در بازار به شمار می آیند. البته این پتو‌ ها از انواع پنبه ‌ای و حتی مواردی که الیاف مصنوعی دارند، کمی زبر‌تر و سنگین ‌تر هستند، بنابراین استفاده از آن‌ ها برای کودکان و افرادی که پوست حساس دارند، چندان مناسب نیست.

مرکز پخش پتو های ایرانی طرح عروسکی

مرکز پخش پتو های ایرانی طرح عروسکیطرح های عروسکی متنوعی برای پتو کودکان مورد استفاده قرار می گیرند و در دو نوع پتو پسرانه و دخترانه طرفداران زیادی در بازار دارند.

با توجه به این که تعداد زیادی شرکت، مراکز فروش و نمایندگی پتو عروسکی در کشور های مختلف فعالیت می کنند، قیمت آن ها و نیز طرح هایی که مورد علاقه مشتریان است و در محصولات نیز مورد استفاده قرار می گیرد متنوع است و در نتیجه مشتریان ایرانی هم انتخاب های گسترده ای برای خرید عمده و جزئی دارند.

خرید پتو اصل به قیمت کارخانه را می توان از نتایج حذف واسطه های بین تولید کننده و خریدار پتو دانست.

قیمت پتو برای خریدار تحت تأثیر مراکز توزیع و پخش آن می باشد و هر چه تعداد این واسطه ها بیشتر باشد قیمت هم برای مشتری بالاتر می رود.

نمایندگی شرکت های بزرگ تولیدی پتو عروسکی در شهر های مختلف یا فضای مجازی می توانند بهترین مراجع برای قیمت روز این محصولات و سفارش خرید عمده و جزئی باشند.

کارخانه تولید کننده پتو ساده

سابقه تولید صنعتی پتو در برخی از کارخانه های ایرانی به بیش از 50 سال می رسد و این کارخانجات با تکیه بر تجربه خود و تکنولوژی های روز، جدیدترین مدل های پتو را با کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

فعالیت تعداد زیادی مرکز خرید پتو که به عرضه پتو نمدی، پتو سربازی، پتو خانگی، پتو مسافرتی، پتو طرح دار و ساده می پردازند، نشان دهنده بازار پررونق آن در سراسر جهان است.

پتوهای بافتنی یا قلاب بافی از انواع پتو‌هایی است که معمولا کار دست هستند و بیشتر کاربرد تزئینی دارند. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که پتو های بافتنی که از جنس پشم هستند، بسیار گرم می باشند.

مبتلایان اگزما یا کسانی که پوستشان، به الیاف مصنوعی حساسیت دارد، بهتر است از پتو هایی که تماماً از پنبه ارگانیک تولید شده اند، استفاده نمایند. 

پتو نوجوان از پرفروش ترین انواع پتو در بازار است که تولید آن به صورت جدی مورد توجه کارخانه های مختلف قرار می گیرد و متناسب با این سنین طرح های زیبایی در فروشگاه ها وجود دارد.

پتو مسافرتی متری ضخیم و ارزان

پتو مسافرتی متری ضخیم و ارزانپتوهای مسافرتی درجه یک و ارزان در بازار تهران یا سایر شهرها را می توان از طریق فروشگاه محصولات نیکوباف، به صورت عمده و جزئی خریداری کرد.

برخی از افراد استفاده از پتوهای ضخیم را به انواع نازک آن ترجیح می دهند. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما یافته های دانشمندان نشان می دهد پتو ضخیم می تواند به آرامش و آسودگی در هنگام خواب، رفع نگرانی ها و حتی کاهش وزن نیز کمک کند.

اما از مزیت های پتو سبک بخصوص در هنگام مسافرت نباید غافل شد به عنوان مثال پتو پشم شیشه‌ ای علی رغم نازکی و وزن کم، گرمای بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل گزینه مناسبی برای بچه‌ ها و سالمندان به حساب می آید.

این نوع پتو‌ها همچنین بهترین انتخاب برای افرادی می باشند که دارای پوست حساس یا ناراحتی ‌های تنفسی هستند و معمولا در آن ها، یک لایه نازک از پشم شیشه، در میان پارچه نخی بزرگی دوخته می ‌شود و به همین دلیل امکان تماس مستقیم پوستی و تنفسی با پشم شیشه به صفر می رسد.

اگر پارچه ای که روی پتو استفاده شده، نخی و با رنگ روشن باشد، احتمال هر گونه حساسیت نسبت به پتو از بین می ‌رود.

مناسبترین قیمت پتو های برند نیکوباف

ارزان بودن قیمت پتو یکی از مهمترین عواملی است که موجب کسب رضایت مشتری و افزایش میزان فروش شرکت های تولید کننده می شود و این نکته در مورد قیمت گذاری محصولات برند نیکوباف به خوبی رعایت شده است.

مشخصات پتو شرکت های مختلف و نیز قیمت آن ها، به صورت به روز رسانی شده در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی قرار می گیرد و اگر به این فروشگاه ها مراجعه کنید و پتوهای نیکوباف را با سایر برندها مورد مقایسه قرار دهید متوجه کیفیت بالا و قیمت مناسبشان خواهید شد.

به کاربردن الیافی با ثبات رنگ بالا، طراحی زیبا، کیفیت عالی، امکان شست و شو با ماشین لباسشویی و ویژگی های مختلف دیگر از جمله مشخصات پتو نیکوباف می باشد.

پتو نیکوباف الماس از نمونه های پرطرفدار در بازار کالای خواب کشور به شمار می آید که انواع پتو طرحدار یکنفره و دونفره ی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

ابعاد و سایز پتو نیکوباف بسیار متنوع است و با نگاهی به بازار فروش آن ها در فضای مجازی می توان مشخصاتشان را به دست آورد. معمولا سایز پتو دو نفره در شرکت های مختلف ۲۴۰x۲۲۰ یا ۲۴۰x۲۰۰ سانتی متر است و در مورد پتوهای یک نفره نیز ابعاد ۱۶۰x۲۲۰ و ۱۵۰x۲۲۰ سانتی متر از بقیه معمول تر هستند.

سایز پتو های کودک موجود در بازار نیز معمولا ۸۰x۱۱۰ و ۱۱۰x۱۴۰ سانتی متر می باشند.

پتو سبک و نازک برای مسافرت کاربرد بیشتری دارد در حالی که پتو ضخیم و سنگین بیشتر در موارد خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید انواع پتو مخصوص نوزادی

خرید انواع پتو مخصوص نوزادیانتخاب بهترین انواع پتوهای مخصوص نوزادی، به دلیل حساسیت این سنین از اهمیت بالاتری برخوردار است.

نوزادان از بدو تولد، مدت زمان زیادی را در خواب می گذرانند پس نیاز به یک پتو و دورپیچ دارند تا علاوه بر ایجاد گرما و شرایط مناسب برای خواب راحت، امکان حمل آسان را نیز داشته باشند.

رنگ بندی زیبا و طرح هایی مانند گل برجسته به صورت دوطرفه، را می توان از دیگر مشخصاتی دانست که توسط مشتریان پتو نوزاد مورد توجه قرار می گیرند.

سعی کنید برای کودکان، پتوهایی با جنس پنبه را خریداری کنید تا از احتمال بروز حساسیت و آلرژی جلوگیری شود و در ضمن به سبک بودن آن توجه خاصی داشته باشید.

پتوهایی که در آن ها از طرح هایی مانند شخصیت های کارتونی محبوب استفازه شده باشد و رنگ های تند در آن ها به کار نرفته باشد برای کودکان بسیار مناسب هستند.  

موارد زیر از مهمترین مشخصات پتو طرح فانتزی هستند:

  • قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی و دست
  • مناسب برای کودکانی که دارای پوست حساس یا ناراحتی های تنفسی می باشند.
  • عدم پرزدهی
  • وزن پایین
  • گرما رسانی بالا
  • عدم حساسیت
  • ثابت نگه داشتن رنگ پتو

شرکت پتو های ایرانی با طرح گل

شرکت های تولید کننده بهترین پتو در ایران طرح های مختلف گلدار برجسته را در بسته بندی هایی بسیار شیک و جذاب به بازار عرضه می کنند.

طرح پتو های ایرانی بسیار جذاب است و مورد علاقه اکثر مشتریان داخلی و خارجی قرار می گیرد ولی تنوع طرح پتوهای وارداتی نیز نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده و فروشندگان سعی می کنند جایگاه خاصی را برای بهترین برند های روز دنیا که متقاضیان زیادی هم دارند قرار دهند.

پتوهای وارداتی توسط شرکت های زیادی به بازار عرضه می شوند که عمدتا از کشور های امارات متحده عربی، برزیل، ترکیه، چین، هند و آلمان به بازار کشورمان عرضه می گردند.

کشورهای همسایه از جمله افغانستان، سوریه، عراق و نیز کشورهای اروپایی از جمله بازارهای صادراتی پتو ایرانی به شمار می رود و از آن جا که شرکت های مطرح کشور در نمایشگاه های بین المللی حضور فعالی دارند، زمینه مناسبی برای تبلیغ طرح های فوق العاده پتو تولید شده در کشور ما به وجود آمده است.

عمده فروشی های پتو کیفی صادراتی نیز محصولاتی زیر قیمت را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

پتو قیمت مناسب و کیفیت بالا

پتو قیمت مناسب و کیفیت بالاپتو و کالای خواب، از هدیه های شیک و مرسوم برای جشن های عروسی هستند و به همین دلیل، تولید پتو کادویی ارزان در سایزهای مختلف مورد توجه شرکت های تولیدی است.

فروشندگان عمده پتو در شهر های مختلف به قیمت آنلاین آن در شرکت های مختلف نیاز دارند و مراکزی که به صورت 24 ساعته می توانند جدیدترین اطلاعات و لیست قیمت را در اختیارشان قرار دهند مراکز اینترنتی و شبکه های مجازی می باشند. 

در بازار فروش کالای خواب، اکثر برند های پتو که از کیفیت بالایی برخوردارند معمولا قیمت های بالاتری نیز از دیگر برند ها دارند پس رعایت نکاتی برای مراقبت، نگهداری و حفظ کیفیتشان ضروری به نظر می رسد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. شست و شوی اصولی و صحیح پتو از وارد آمدن آسیب به آن جلوگیری می کند. اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید حتما از آب سرد یا حداکثر ولرم (30 درجه سانتی گراد) به همراه پودر یا مایع شوینده باکیفیت استفاده کنید تا از عمر مفید پتو کاسته نشود.
  2. آبکشی پتو پس از شست و شو بسیار مهم است؛ پس از شست و شوی پتو حتما آن را چندین بار آبکشی تا ذره ای کف نیز در پتو باقی نماند. اگر از ماشین لباسشویی برای شست و شو استفاده می کنید آن را روی حالت آبکشی اضافه قرار دهید.
  3. کمدی که پتو را در آن قرار می دهید نباید نمناک باشد. سعی هر چند وقت یکبار پتو را بیرون بیاورید و نوع تا زدن آن ها را عوض کنید.
  4. استفاده از ملحفه روی پتو را فراموش نکنید؛ ملحفه از گرد و خاک گرفتن پتو جلوگیری می کند و همچنین باعث می شود گرما در پتو حفظ می شود.
  5. برای خشک کردن پتو از نور مستقیم آفتاب و یا حرارت زیاد استفاده نکنید زیرا به تدریج موجب تغییر رنگ آن می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما