شرکت عرضه پتو شادیلون مدل روشا

پتو شادیلون از قدیمی ترین و با سابقه ترین پتوهای تولیدی ایران است. شرکت عرضه پتو شادیلون مدل روشا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و بهترین و مرغوب ترین الیاف اقدام به تولید پتو شادیلون با کیفیت کرده است و مراکز و نمایندگی های مختلفی در سطح کشور دارند که پتو شادیلون اصل را در طرح های متنوع و رنگ های مختلف ارائه میدهند. پتو شادیلون رنگ شاد از پر فروش ترین انواع این پتو است.

ویژگی های انواع پتو شادیلون

ویژگی های انواع پتو شادیلون

پتو شادیلون اصل در طرح ها و مدل های متنوع و گوناگونی مانند مدل روشا، چیکا، نیکا، پارمیدا، آتیس، تیسا، پایا، کاترین و… تولید میشود. انواع پتو شادیلون هم به صورت طرح دار و هم به صورت تک رنگ در سایزهای دو نفره، تک نفره، نوزادی، نوجوان و مسافرتی و… تولید و پخش میشوند. در مورد ویژگی های انواع پتو شادیلون میتوان گفت که پتو مسافرتی این تولیدی در دو سایز 150 در220 سانتی متر و 220 در200 سانتی متر عرضه میشود. وزن آن سبک است و جنس آن از پلی آستر است. پتو نوجوان در سایز 110 در140 سانتی متر تولید میشود. این پتو طرح ها و رنگ های مختلف و شادی دارد و نقوش سطح آن متناسب با سن و جنسیت نوجوان است. جنس الیاف این نوع پتو از پلی استر است. پتو مدل چیکا به صورت گل برجسته تک رنگ و گل دار است. سایز آن 160 در220 سانتی متر بوده و جنس الیاف تشکیل دهنده آن پلی استر است. آیلار یکی دیگر از مدل های تولید شده در این شرکت است که در سایز 195 در 225 سانتی متر ساخته شده و غالبا به صورت یک لایه بوده و جنس آن پلی استر است. همچنین مدل آتیس از جنس پلی استر و در سایز 195 در 225 سانتی متر ایجاد شده و دارای وزن مناسب است. پتوهای نوزادی شادیلون در سایز 80 در 110 سانتی متر تولید میشوند و دارای نرمی و لطافت خاصی هستند. پتو شادیلون مدل نیکا به صورت گل برجسته تک رنگ یا گل دار با طرح و رنگ بندی شبیه مدل چیکا است. انواع پتو شادیلون از تولیدات کارخانه شادیلون مشهد هستند.

مشخصات ظاهری پتو شادیلون مدل روشا

مشخصات ظاهری پتو شادیلون مدل روشا

پتو شادیلون مدل روشا را میتوان یک پتو شادیلون اصل یا یک پتو شادیلون با کیفیت معرفی نمود. از مشخصات ظاهری پتو شادیلون مدل روشا میتوان گفت که این نوع پتو در سایز 140 در220 سانتی متر تولید میشود و دارای طرح های برجسته با چاپ گل های زیبا است، بافت آن بسیار نرم و سازگار با پوست انسان است. همچنین دوام و طول عمر آن بالا بوده و از استحکام مطلوبی برخوردار است. دور دوزی این پتوها به صورت کامل، منظم و متناسب با رنگ زمینه پتو انجام شده است و در کارتن های ده عددی و در نمونه های گل دار و عروسکی بسته بندی میشوند. این پتو حساسیت های تنفسی و پوستی ایجاد نمیکند و برای هر سن و سلیقه یک پتوی خوب محسوب میشود. انواع پتو شادیلون از نظر ضخامت، دوخت منظم، تراکم پرزها، قابلیت شست و شو، پرزدهی، ثبات رنگ و اندازه پس از شست و شو، طرح و رنگ زیبا و متنوع و… وضعیت مطلوبی دارند.

اطلاعات کامل درباره پتو

اطلاعات کامل درباره پتو

امروزه به دلایل مختلفی استفاده از پتو مشتری بیشتری نسبت به استفاده از لحاف دارد و طرح های متنوع و زیبا، سبک بودن، نرمی و لطافت و شست و شوی راحت تر پتو باعث این امر شده است؛ پس قاعدتا خرید و فروش پتوها نسبت به لحاف نیز بیشتر صورت میگیرد. شاید دقت کرده باشید که در هنگام خرید با نام های مختلف و متفاوت پتو مواجه میشویم و در نگاه اول کاملا باعث سردرگمی ما میشود؛ چرا که اکثر آنها در رنگ ها و طرح های مشابه تولید شده اند. بهتر است که اطلاعات کاملی درباره پتو داشته باشیم و بدانیم که تفاوت این پتوها در کیفیت آنها است و برای هر پتو با هر کیفیت یک نام متفاوت در نظر گرفته شده است. البته اکثر این تفاوت کیفیت ها در مشکلاتی است که در هنگام تولید پتو ایجاد میشوند؛ مانند وجود لک یا زدگی بر روی پارچه پتو. پتوها غالبا به صورت دو لایه تولید میشوند؛ البته تولید پتوی یک لایه هم زیاد بوده که غالبا نقش و طرح آنها به صورت یک رو یا دو رو است. پتوهای ساده و بدون رنگ هم از جمله پتوهای پر فروش بازار هستند. پتو شادیلون رنگ شاد در زمره بهترین پتوهای موجود در بازار محسوب میشود. دور تا دور انواع پتو، نوار دوزی شده است که این باعث استحکام همچنین زیبایی بصری بیشتر پتو میشود. جنس بیشتر پتوهای داخل بازار از الیاف مصنوعی مانند پلی استر، اکریلیک یا پشم شیشه است. امروزه ز الیاف طبیعی کمتر برای تولید پتو استفاده میشود؛ چرا که هم کمیاب هستند و قیمت آنها بالاتر است. پتو باید دارای آرم و نشان استاندارد باشد که البته پتو شادیلون اصل در زمره بهترین مارک ها و همچنین دارای نشان استاندارد است. رنگ آن بعد از شست و شو دچار افت کیفیت نمیشود. سایز آن نیز بعد از شست و شو تغییر نمیکند و اصطلاحا دچار آبرفت نمیشود.

فروشندگان معتبر انواع پتو شادیلون مدل روشا

فروشندگان معتبر انواع پتو شادیلون مدل روشا

شرکت عرضه پتو شادیلون مدل روشا انواع پتو شادیلون را با طرح ها و مدل های مختلف، با کیفیت بالا و قیمت های مناسب در بازار عرضه میکند. برای خرید پتو شادیلون اصل و مرغوب میتوانید به فروشگاه ها، مراکز خرید و نمایندگی های معتبر مراجعه کنید. برای خرید عمده انوع پتو شادیلون برای بازار داخلی و خارجی میتوانید با ما تماس بگیرید و پتو شادیلون با کیفیت و پتو شادیلون اصل را به صورت مستقیم و غیر مستقیم سفارش دهید. شرکت عرضه پتو شادیلون مدل روشا و دیگر فروشندگان معتبر در این زمینه همواره آماده خدمت گزاری هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما