شرکت فروش پتو ژله ای مسافرتی

شرکت های کالای خواب زیادی در زمینه فروش پتو ژله ای مسافرتی فعالیت میکنند. قیمت فروش یکی از بهترین پتوهای مخصوص سفر یا مسافرتی که مدل ژله ای است بسیار مناسب بوده و این شرکت های فروش این پتوهای زیبا و با کیفیت ژله ای مسافرتی را در بازار به مردم عزیزمان در داخل و خارج از کشور به فروش میرسانند به همین دلیل میتوانیم این پتوهای زیبا با طرح و رنگ های متفاوت با بهترین قیمت ها خریداری کنید. سال هاست که کارخانه های پتو در ایران بسیار موفق بوده و پتوهایی با کیفیت تولید میکنند که همچنین علاوه بر کیفیت خوبی که دارند قیمت خوب و مناسب و کمتری نیز نسبت به پتوهای خارجی با رده کیفی در حد خودشان دارند.

توزیع کنندگان پتو ژله ای مسافرتی
این پتوهای با کیفیت را میتوانیم از فروشگاه های کالای خواب و پتو به صورت حضوری خرید کنیم. ولی برخی فروشگاه های کالای خواب و پتو منسوجات خود را به صورت انلاین در بستر فضای مجازی هم به فروش میرسانند که فروش انلاین مزایای فوق العاده زیادی نسبت به فروش حضوری دارد. همه مدل های پتو مسافرتی همچنین پتو سفری ایرانی و خارجی ژله ای سفری، ظریف و گرم توسط فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت به سرتاسر ایران توزیع میشود و همچنین این کالاهای بسیار نرم و لطیف و‌ با کیفیت توسط این شرکت فعال به خارج از کشور ایران نیز ارسال میشود.
قیمت پتو مسافرتی ژله ای به علت متفاوت بودن ابعاد یک نفره و دو نفره متفاوت است و همچنین به علت نوسانات بازار قیمت دقیق و مشخصی را نمیتوان تعیین کرد و تا مدت ها این قیمت را نگه داشت. همچنین قیمت خرید پتو سفری ژله ای به صورت عمده بسیار کمتر از خرید این پتوی نرم و لطیف‌ به صورت تکی است که خرید عمده مزایایی غیر از قیمت برای خریداران عزیز دارد.

شرکت فروش پتو ژله ای مسافرتی

مشخصات پتو ژله ای مسافرتی

پتو مسافرتی ژله ای با توجه به ساختاری که دارد به عنوان پتو چهار فصل شناخته شده است و شرکت های کالای خواب این پتو را با طرفداران بسیار زیادی به فروش میرسانند و همچنین پتوهایی گرم و نرم و لطیف هستند که به همین دلیل وزن بسیار کم و همچنین حجم بسیاری کمی نیز دارند. پتوهای مخصوص سفر ژله ای بافت خیلی نرمی دارند و حجم بسیار کم این نوع پتو ناشی از همین نوع بافت لطیف و ظریف است و جاگیری کمی هم دارد. پتوهای ژله ای مسافرتی برعکس بافت نرم و لطیفی که دارد گرما را به بهترین شکل در خود نگه داشته و خواب خوب و عمیقی را برای شما رقم میزند و به همین دلیل پتویی است که در تمامی روزهای سال پر طرف دار بوده و استفاده میشود.
طرح روی پتوهای ژله ای سفری با علاقه و خواسته تمامی سنین هماهنگ بوده که با رنگ های زیبا شاد و ارامش بخش این پتوها خواب راحت و ارامی را سپری میکنند و دیگر خبری از پتوهای زبر و ضخیم و پرزهای حساسیت زا و آزار دهنده نیست و به همین علت حتی کودکان هم رغبت زیادی به استفاده از پتوهای ژله ای نرم و لطیف و خوش رنگ برای خوابشان دارند. پتوهای ژله ای علاوه بر بافت لطیف و نرمشان رنگ و طرح و نقش های متفاوت و دلچسبی نیز دارند که به همین علت مناسب جهیزیه هم هستند در جهیزیه عروس کنار خرید لحاف، روتختی، پتوهای زمستانی یک نفره و دو نفره میتوانید تعدادی پتو ژله ای را که شامل پتوهای طرح دار و ساده، گل برجسته، چهارخانه و… هستند میتوانید از شرکت های فروش پتو ژله مسافرتی خریداری کنید.

معرفی جامع پتو طرح دار
پتوهای ژله ای داخلی و وارداتی مسافرتی به دلیل بافت نرم و ظریفشان فروش و طرف دار بسیاری نیز دارند که فقط همین یک مورد دلیل پر طرف دار بودن این پتوهای زیبا و فوق العاده نرم و کارا نیست. الیافی که در تولید پتوهای ژله ای به کار میرود، الیاف ضد حساسیت و الرژی هستند که برای افرادی که دارای حساسیت پوستی و الرژی تنفسی هستند مناسبت است و مشکلی برای این افراد به وجود نمی آورد. ماندگاری و طول عمر بالای پتوهای مسافرتی ژله ای یکی از ویژگی های بسیار خوب این کالا است. پتوهای مخصوص سفر را بدون اینکه آسیبی به آنها برسد میتوانید سال های سال نگهداری و استفاده کنید.
این پتوها قابلیت شست و شو با ماشین های خشکشویی، ماشین های لباسشویی خانگی و حتی با دست نیز دارند و به دلیل وزن بسیار کمی که دارند، حتی وقتی خیس و نم دار هم که باشند کماکان وزن کمتری نسبت به پتوهای خیس زمستانی داشته اند. پتوهای ژله ای مسافرتی را میتوانید کنار روتختی از شرکت های فروش کالای خواب خریداری کنید و حتی میتوانید با رنگ پرده و فرش اتاق خواب نیز ست کنید.

چرا پتو ژله ای محبوب است

چرا پتو ژله ای محبوب است

همه پتوها در بازار به دلیل نیاز انسان هنگام خواب به روانداز گرم، خریدار دارند. اما پتوهای مسافرتی ژله ای با توجه به مشخصاتی که دارد بسیار زیاد مورد توجه مردم قرار گرفته است. زیرا پتو ژله ای اکثر ویژگی های مورد نیاز را که شما خواهان آن هستید در خود دارد. این پتو هنگام خواب هم گرم میکند هم لطافت و نرمی بسیار خوبی دارد. زیرا پتو ژله ای مسافرتی میتواند علاوه بر سبکی و نرمی بدن شما را بسیار خوب و عالی گرم نگه دارد. با این پتو میتوانید محافظت از بدن خود را در برابر بیماری هایی مانند سرماخوردگی انجام دهید.
همچنین با استفاده از پتو ژله ای میتوانید خواب بهتری تجربه کنید. زیرا الیاف این نوع پتو بسیار مرغوب است و شرکت های فروش پتو ژله ای مسافرتی رضایت مردم را بعد از خرید با تکرار خریدهای بعدی دیده و از مردم شنیده اند. زبر بودن انواع پتو کیفیت خواب ما را بسیار زیاد پایین می آورد و ما را آزار میدهد برای همین است که بیشتر مردم پتو ژله ای را بر پتوهای قدیمی تر که لطافت و نرمی کمتری دارند را دارای ارجحیت میدانند.
این موارد از عواملی هستند که پتو ژله ای را برای مردم محبوب کرده است. رغبت بسیار زیاد مردم به خرید این پتوهای زیبا و نرم باعث شده، فروش بالای این نوع پتو در شرکت های فروش کالای خواب بسیار بالا بیاید. خرید عمده پتو ژله ای مسافرتی از کارخانه های کالای خواب و فروش و صادر این منسوجات برای شما سود آور است.

پتو ژله ای چه فرقی با پتوهای دیگر دارد

پتو ژله ای چه فرقی با پتوهای دیگر دارد

انواع پتوهای ژله ای تفاوت زیادی با پتوهای دیگر دارند که امیدواریم از این اطلاعات بهره ببرید. اولین و مهم ترین و شاخص ترین تفاوت پتو ژله ای مسافرتی با پتوهای دیگر این اسم که پتو مسافرتی مناسب فصل بهار و تابستان است، البته که به خاطر وزن ایدئالی که دارد خریداران میتوانند تمامی روزهای سال از پتو مسافرتی استفاده کنند.
در ادامه آنی مبحث تفاوت های دیگر پتو مسافرتی ژله ای با پتوهای دیگر را شرح میدهیم:
جنس: از لحاظ جنس پتوهای موجود در بازار پتوهای حوله ای از پتوهای ژله ای متراکم تر هستند و طبعا گرمای بیشتری نیز دارند.

توزیع کنندگان پتو ژله ای مسافرتی
وزن پتو: اگر خریداران عزیز به دنبال یک پتوی بسیار سبک میگردند که قابل حمل هم باشد، پتوهای ژله ای این شاخصه را نسبت به پتوهای حوله ای دارند که سبک لطیف تر و کم جا تر هستند.
قیمت و هزینه: یکی دیگر از مواردی که باید خریداران عزیز به آن توجه کنند، قیمت و هزینه پتو مسافرتی است، یعنی میزانی که خریداران برای خرید پتو مسافرتی قصد پرداخت هزینه دارند باید بدانند مقداری که صرف خرید پتوی حوله ای و پتوهای معمولی میکنند بیشتر از پتوی ژله ای هست.
قابلیت شست و شو: قابلیت شست و شو یکی دیگر از موارد قابل مقایسه پتو مسافرتی ژله ای با پتوهای دیگر است که قابل توجه است که پتوی ژله ای قابلیت شستن راحت تری نسبت به پتوی حوله ای و پتوهای معمولی دارد، زیرا وزن سبک تری نسبت به بقیه پتوها دارد.

تفاوت پتو ژله ای و پتو حوله ای

تفاوت پتو ژله ای و پتو حوله ای

پتو حوله ای ضخامت بیشتر و الیاف پرتراکم تری نسبت به پتو ژله ای دارد و همچنین در انواع گل برجسته و ساده نیز تولید میشود. خریداران عزیز باید بنا بر نوع نیازی که به پتو دارند، پتو ژله مسافرتی را با پتوهای دیگر با وزن ها ابعاد و تراکم متفاوت مقایسه کنند و گزینه بهتر که مناسب تر برای نیازشان هم باشد را انتخاب کنند و از شرکت های فروش کالای خواب و همچنین شرکت های فروش پتو ژله ای خریداری کنند.

توزیع کنندگان پتو ژله ای مسافرتی

توزیع کنندگان این منسوج

توزیع کنندگان زیادی در بازار هستند که در بازار مشغول فروش پتو مسافرتی ژله هستند. فروشگاه هایی هم هستند که علاوه بر فروش مشاوره خرید بسیار خوبی هم به خریداران عمده و خریداران تکی میدهند. شرکت فروش دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بزرگترین فروشگاه های کشور است که هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی در خدمت خریداران عزیز است. این فروشگاه بزرگ هم به صورت عمده و هم به صورت تکی به فروش به سر تا سر ایران و صادرات به کشورهای خارجی میپردازد.
شرکت دیبافت با بهترین مدیریت بهترین مشاوران فروش و بهترین پرسنل اداره شده و حوصله و وقت زیادی صرف خریداران پتو و کالاهای خواب دیگر میکنند و اطلاعات زیادی را ارائه میدهند. اگر قصد خرید کالای خواب و خصوصا پتو مسافرتی ژله ای دو نفره، یک نفره، نوزادی، عروس و… را دارید برای مشاوره به سایت های وابسته به شرکت دیبافت مراجعه کرده و خرید گرمی را تجربه کنید.

154

  1. سلام وقتتون به خیر خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم بسیار مناسب و مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم از خریدم و به همه پیشنهاد میکنم که از این محصولات استفاده کنند

  2. از سایت و نحوه ی پاسخگویی کارشناس ها خیلی راضی بودم. انشاالله که محصول ها زود به دستمون میرسه. خسته نباشید

    • سلام وقتتون به خیر
      خسته نباشید
      محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم بسیار مناسب و مقرون به صرفه بود

  3. سلام به شما و سایت بسیار خوبتون
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم.

    • سلام عرض ادب
      من چند سالی است که مشتری شما هستم خواستم از شما بابت محصولات خوبی که برای من ارسال کردید تشکر کنم

  4. سلام عرض ادب
    من چند سالی است که مشتری شما هستم خواستم از شما بابت محصولات خوبی که برای من ارسال کردید تشکر کنم.

    • سلام عرض ادب
      من چند سالی است که مشتری شما هستم خواستم از شما بابت محصولات خوبی که برای من ارسال کردید تشکر کنم.

  5. با سلام و خسته نباشید
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم من از مشتری های قدیمی شما هستم و بسیار از محصولات شما راضی هستم.

  6. سلام وقت بخیر
    پتو مسافرتی ژله ای با توجه به ساختاری که دارد به عنوان پتو چهار فصل شناخته شده است و شرکت های کالای خواب این پتو را با طرفداران بسیار زیادی به فروش میرسانند.

    • سلام عرض ادب
      من چند سالی است که مشتری شما هستم خواستم از شما بابت محصولات خوبی که برای من ارسال کردید تشکر کنم.

  7. سلام وقت بخیر
    پتوهایی با کیفیت تولید میکنند که همچنین علاوه بر کیفیت خوبی که دارند قیمت خوب و مناسب و کمتری نیز نسبت به پتوهای خارجی با رده کیفی در حد خودشان دارند

  8. با سلام و عرض ادب پتوهای مسافرتی شرکت دیبافت نگار خیلی مقرون به صرفه است من از خریدم خیلی راضی ام

  9. ممنون ازتون من چند مدل از این پتو های ژله‌ای ازشما اینترنتی خریداری کردم و واقعا راضی هستم باتشکر

  10. پتوهای ژله ای مسافرتی برعکس بافت نرم و لطیفی که دارد گرما را به بهترین شکل در خود نگه داشته و خواب خوب و عمیقی را برای شما رقم میزند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  11. سلام وقت بخیر
    قیمت فروش یکی از بهترین پتوهای مخصوص سفر یا مسافرتی که مدل ژله ای است بسیار مناسب بوده و این شرکت های فروش این پتوهای زیبا و با کیفیت ژله ای مسافرتی را در بازار به مردم عزیزمان در داخل و خارج از کشور به فروش میرسانن

  12. سلام وقت بخیر
    این پتوهای زیبا و با کیفیت ژله ای مسافرتی را در بازار به مردم عزیزمان در داخل و خارج از کشور به فروش میرسانند به همین دلیل میتوانیم این پتوهای زیبا با طرح و رنگ های متفاوت با بهترین قیمت ها خریداری کنید

  13. سلام وقت بخیر
    ارسال به هرمزگان هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  14. سلام وقت بخیر
    این پتوهای زیبا و با کیفیت ژله ای مسافرتی را در بازار به مردم عزیزمان در داخل و خارج از کشور به فروش میرسانند به همین دلیل میتوانیم

  15. سلام وقت بخیر
    این پتوهای زیبا و با کیفیت ژله ای مسافرتی را در بازار به مردم عزیزمان در داخل و خارج از کشور به فروش میرسانند به همین دلیل میتوانیم این پتوهای زیبا را خریداری کنید

  16. سلام وقت بخیر
    همچنین علاوه بر کیفیت خوبی که دارند قیمت خوب و مناسب و کمتری نیز نسبت به پتوهای خارجی با رده کیفی در حد خودشان دارند.

  17. سلام وقت بخیر من خودم مسافر خونه داشتم دنبال تو میگشتم که مسافر و تجهیز کنم تا به اتفاق یکی از دوستان شما پیشنهاد داد و وقتی که تعداد پایین خریدن کیفیت را دیدم خیلی خوبه کل مسافران و تجهیز کردند تا قبل عید کامل میشه

  18. سلام وقت بخیر خیلی رنگ سبز فیروزه ای که خریدیم با هم خیلی خوشگلن و برای دخترام می خوام سفارش بدم

  19. سلام وقت بخیر خیلی رنگ سبز فیروزه ای که خریدیم با هم خیلی خوشگلن و برای دخترام می خوام سفارش بدم

  20. سلام وقت بخیر
    قیمت پتو مسافرتی ژله ای به علت متفاوت بودن ابعاد یک نفره و دو نفره متفاوت است و همچنین به علت نوسانات بازار قیمت دقیق و مشخصی را نمیتوان تعیین کرد

  21. پتوهای مسافرتی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت و خیلی زود به دستم رسیدن ممنون از سایت خوبتون.

  22. سلام وقت بخیر
    طرح و رنگ های متفاوت با بهترین قیمت ها خریداری کنید. سال هاست که کارخانه های پتو در ایران بسیار موفق بوده

  23. سلام وقت بخیر
    قیمت فروش یکی از بهترین پتوهای مخصوص سفر یا مسافرتی که مدل ژله ای است بسیار مناسب بوده و ارسال به شیراز هم دارید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  24. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای ژله ای یکی از زیباترین پتوهای مسافرتی هستند که بافتی بسیار نرم دارند.

  25. سلام وقت بخیر
    شرکت های کالای خواب زیادی در زمینه فروش پتو ژله ای مسافرتی فعالیت میکنند که با نرخ مناسبی هم عرضه می شود

  26. سلام خسته نباشید ماندگاری و طول عمر بالای پتوهای مسافرتی ژله ای یکی از ویژگی های بسیار خوب این کالا است. پتوهای مخصوص سفر را بدون اینکه آسیبی به آنها برسد میتوانید سال های سال نگهداری و استفاده کنید

  27. باسلام برخی فروشگاه های کالای خواب و پتو منسوجات خود را به صورت انلاین در بستر فضای مجازی هم به فروش میرسانند

  28. سلام عرض ادب پتوهای مسافرتی بخاطر کم حجم بودن و جا گیر نبودن مناسب برای سفر هستند و خیلی نرم وبا کیفیت هستند

  29. سلام وقت بخیر
    این پتوهای با کیفیت را میتوانیم از فروشگاه های کالای خواب و پتو به صورت حضوری خرید کنیم با نازل ترین قیمت ازاین مجموعه

  30. سلام وقت بخیر
    این پتوهای با کیفیت را میتوانیم از فروشگاه های کالای خواب و پتو به صورت حضوری خرید کنیم با نازل ترین قیمت ازاین مجموعه

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  31. سلام وقت بخیر
    این پتوهای زیبا با طرح و رنگ های متفاوت با بهترین قیمت ها خریداری کنید. سال هاست که کارخانه های پتو در ایران بسیار موفق بوده و پتوهایی با کیفیت تولید میکنند و با نرخ کمی با قیمت درب کارخانه این مجموعه به فروش می رساند

  32. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین تولید کنندگان پتو هستید که بهترین ها تولید می کنید.

  33. سلام خسته نباشید روزتون بخیر
    من برای جهیزیه دخترم گرفتم خیلی راضي بودم وجنسش خیلی خوبی دارد وهزینه خیلی مناسب

  34. سلام وقتتون بخیر
    من از پتوهای ژله ای شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  35. سلام وقت بخیر
    برای خرید پتو دولایه با رنگ بندی مختلف و قیمت مناسب به این سایت مراجعه کنید

  36. شرکت های کالای خواب زیادی در زمینه فروش پتو ژله ای مسافرتی فعالیت میکنند. قیمت فروش یکی از بهترین پتوهای مخصوص سفر یا مسافرتی که مدل ژله ای است بسیار مناسب بوده و این شرکت های فروش این پتوهای زیبا و با کیفیت ژله ای مسافرتی را در بازار به مردم عزیزمان در داخل و خارج از کشور به فروش میرسانند

  37. شرکت دیبافت با بهترین مدیریت بهترین مشاوران فروش و بهترین پرسنل اداره شده و حوصله و وقت زیادی صرف خریداران پتو و کالاهای خواب دیگر میکنند

  38. توزیع کنندگان زیادی در بازار هستند که در بازار مشغول فروش پتو مسافرتی ژله هستند. فروشگاه هایی هم هستند که علاوه بر فروش مشاوره خرید بسیار خوبی هم به خریداران عمده و خریداران تکی میدهند

  39. اگر قصد خرید کالای خواب و خصوصا پتو مسافرتی ژله ای دو نفره، یک نفره، نوزادی، عروس و… را دارید برای مشاوره به سایت های وابسته به شرکت دیبافت مراجعه کرده و خرید گرمی را تجربه کنید.

  40. سلام عرض ادب
    من چند سالی است که مشتری شما هستم خواستم از شما بابت محصولات خوبی که برای من ارسال کردید تشکر کنم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  41. سلام وقتتون به خیر خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم بسیار مناسب و مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم از خریدم و به همه پیشنهاد میکنم که از این محصولات استفاده کنند

  42. توزیع کنندگان زیادی در بازار هستند که در بازار مشغول فروش پتو مسافرتی ژله هستند. فروشگاه هایی هم هستند که علاوه بر فروش مشاوره خرید بسیار خوبی هم به خریداران عمده و خریداران تکی میدهند

  43. سلام وقتتون به خیر خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم بسیار مناسب و مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم از خریدم و به همه پیشنهاد میکنم که از این محصولات استفاده کنند

  44. سلام وقت بخیر
    اگر برای خرید پتو به مراکز تولید کننده این محصول به صورت مستقیم مراجعه کنید و واسطه‌ ها رو در خرید حذف کنید می توانید مبلغ کمتری را برای خرید پرداخت نمایید.

  45. سلام وقت بخیر
    پتو له ای مسافرتی در ایران حرف اول رو میزنه. چون هم ظاهری شیک و متوعی داره و اینکه باکیفیت و قیمت مناسبه

  46. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  47. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  48. سلالم وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  49. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  50. سلام تفاوت عمده پتو ژله ای و پتو های دیگه به چه صورت است من قصد خرید از شما را دارم اما نمی دانم چه جوری ثبت سفارش کنم؟

  51. سلام خسته نباشید پتوهای مسافرتی ژله ایی بسیار نرم و دارای طرح های زیبایی است وعمر با دوامی داره

  52. سلام عرض شد پتوهای مسافرتی ژله ای بافت نرمی داره و برای خواب عصر گاهی مناسبه و سبک و لطیف است

  53. پتوهای ژله ای این شاخصه را نسبت به پتوهای حوله ای دارند که سبک لطیف تر و کم جا تر هستند.

  54. پتوهای مسافرتی نسبت به انواع دیگر ضخامت کمتری دارند و وزن آنها نیز برای استفاده در چمدان بسیار مناسب است.

  55. پتوهای ژله ای شادیلون نوع جدیدی از پتوها هست که بسیار نرم و زیبا و در انواع مختلف رنگها وگلدار و پلنگی تولی میشوند و جنس بسیار خوبی دارند

  56. سلام عرض ادب پتوهایی گرم و نرم و لطیف هستند که به همین دلیل وزن بسیار کم و همچنین حجم بسیاری کمی نیز دارند و برای سفر مناسبند

  57. پتوهای فوق‌العاده بسیار شیک و زیبا هستن و کسایی که قصد خرید اینترنتی دارن بهتره از این سایت خریداری کنن چون هم مقرون به صرفه هست و هم خیلی راحت بدستشون میرسه

  58. با سلام و وقت بخیر. پتو یکی از مهم ترین کالاهای خواب می باشد که در میزان کیفیت خواب ما بسیار تاثیر گذار است

  59. این پتو ها از الیاف طبیعی درست شده اند دارای وزنی سبک بوده و به راحتی قابل شستشو. میباشد

  60. دقت کنید که بافت پتو و رخت خواب تاثیر مستقیمی بر آرامش و تمدد اعصاب داشته و کمک می کند یک خواب راحت و مفید داشته باشید

  61. پتو ژله ای در طرح ها و رنگ های متنوع تولید شده و به بازار فروش خود عرضه می شود که طرفداران زیادی هم دارد

  62. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  63. این پتو های زیبا با رنگ های صورتی، قرمز، آبی، بنفش، زرد و… وجود دارند و افراد می توانند پتوی دلخواه و مورد نظر خودشان را انتخاب و خریداری کنند

  64. در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که ازاین پتوها می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  65. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشت

  66. عرض ادب و خسته نباشید به تیم پرانرژی اراد که تلاش میکنند تا بتوانند بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را به بازار عرضه می کنند

  67. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  68. همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می باشد

  69. پتو شادیلون دارای نشان استاندارد و برچسب سلامت کالا می باشد که این برچسب نشان دهنده این است که تمامی اصول لازم و استاندارد برای تولید پتوها رعایت شده است و با خیال راحت تری می توان ان را خریداری نمود

  70. سلام عرض ادب پتوهای مسافرتی ژله‌ای نرم ولطیفند و سبک وقابل حمل است و برای تمام فصول سال مناسبند

  71. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است

  72. سلام خسته نباشید
    برای انتخاب یک پتو سایز آن، کیفیت، طرح و رنگ ملاک انتخاب می باشد. پتو های شادیلون یکی از پر فروش ترین پتو های ایرانی است

  73. انواع پتو را می توان از سایت های مختلف تهیه کرد اما در هنگام انتخاب بهتر است به اعتبار سایت توجه کنیم

  74. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  75. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت امکان پذیر است حضوری هم میتونم بیام خرید کنم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  76. سلام وقتتون بخیر
    بار من به دستم رسید ممنونم فقط خواستم بپرسم که اینار به صورت چکی با من کار می کنید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  77. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشتو برای استفاده برای مهمان میتونن گزینه مناسبی باشن

  78. خیلی کارتون خوب بود . این مطلب بسیار گرانبهایی است که همواره تنوع تولید پتو بسیار بالا می باشد و تولیدکنندگان این محصول تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا جهت رقابت با دیگر تولید کنندگان مطابق با سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند تشکر از زحمات مجموعه شما

  79. برای تهیه این محصول باید نسبت به جنس های مختلف تولیدی اطلاع کسب نمود تا بتوانیم انتخاب مطلوبی داشته باشیم و راضی باشیم

  80. با سلام و وقت بخیر خدمت شما خرید پتو ها به صورت عمده بسیار ارزانتر و بصرفه تره اینجا انواع پتو های موجود در بازار به شما معرفی میشه میتونید انتخاب درستی داشته باشید

  81. پتو ها در بازار دارای تنوع زیادی هستند که معمولا از نظر جنس با همدیگر فرق دارند. که به عنوان بهترین معرفی می شودو احتمال دارد که این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد

  82. سلام ووقت بخیر
    محصولات شما بسیار با کیفیت هستند و در طرح و رنگ های مختلف وبا قیمتی مناسب ارائه داده میشود ممنون از کادر خوبتون وسایت پر محتواتون

  83. پتوهای مسافرتی در رنگ ها و مدل های مختلف تولید می شوند و مطابق هر سلیقه ای می توان آین محصولات را تهیه کرد
    پتو یکی از کالاهای پر مصرف در هر خانه ایی است پتوهای این مجموعه کیفیت عالی وجنس خوبی دارند.

  84. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من چند بار ی با مشاوران شما صحبت کردم و خواستار خرید از شما هستم خودتون باهم تماس می گیرد یا خودم تماس بگیرم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  85. سلام‌وقتتون بخیر باشه
    با توجه به بیماری های پوستی ضد حساسیت بودن پتو بسیار مهم هست و باتوجه به سلیقه های مختلف تنوع در طرح خیلی خوبه

  86. امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر خانه ای یک یا دو عدد از این پتو در سایز و اندازه های تک نفره یا دو نفره و طرح های مختلف وجود داردضخامت و نرمی این پتو ها نشان میداد که به تنهایی میتواند شما گرم نگه دارد

  87. سلام خسته نباشید
    پتو ها دارای طول عمر بالایی هستند و الیاف خیلی عالی تهیه می‌شوند و در شست و شو از بین نمیروند

  88. سلام خسته نباشید
    پتو ها دارای طول عمر بالایی هستند و الیاف خیلی عالی تهیه می‌شوند و در شست و شو از بین نمیروند ممنون از شما

  89. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  90. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است و پتو های خیلی نرمی هستند و خنک هستند خیلی زیبا هستند طرح های قشنگی دارد

  91. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است و پتو های خیلی نرمی هستند و خنک هستند خیلی زیبا هستند طرح های قشنگی دارد

  92. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  93. سلام تندرست باشید
    ممنون از تیم فروش خوبتون و با اخلاقتون خیلی پیگیری خوبی انجام میدن
    موفق و موید باشید

  94. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    چقدر طرح هاتون به روز و جدید هست و صد در صد میشه
    سودآوری خوبی روی این محصولات داشت. برای خرید عمده
    پتو میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنیم؟

  95. سلام و وقت بخیر
    این محصول عالی و بی نظیره و به شما دوستان هم توصیه میکنم.
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند
    من از این سایت پتو خریدم قیمت خیلی مناسبی دارد و خیلی زود به دستم رسید ممنون

  96. سلام پتو ها برای فصل های سرد یکی از ضروری ترین وسایل است
    این پتو ها از الیاف درجه یک و بسیار مرغوبی درست شده اند ورنگ بندی خوبی هم دارند

  97. سلام روز خوش
    واسه پیگیریاتون مرسی و تحویل به موقع تون میشه شرایط فروش صادراتی بگین؟

  98. سلام خسته نباشید
    محصولاتتون کاربرد فراوانی دارند ‌‌قیمت های مطلوبی ممنونم ازتون

  99. سلام وقتتون بخیر
    خواستم با شما در زمینه خرید انواع پتو هایی که موجود دارین گفت و گو کنم لطفاً آدرس دفترتون برام ارسال کنید.

  100. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از مراکز فروش اینترنتی در ایران است که در زمینه صادرات و داخلی فعال است و محصولات خود را با کمترین سود و به صورت بی واسطه از طریق خرید درب کارخانه و مستقیم برای خریدار درب منزل ارسال می کند

  101. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  102. توزیع کنندگان زیادی در بازار هستند که در بازار مشغول فروش پتو مسافرتی ژله هستند. فروشگاه هایی هم هستند که علاوه بر فروش مشاوره خرید بسیار خوبی هم به خریداران عمده و خریداران تکی میدهند

  103. سلام خسته نباشید قیمت فروش کیلویی انواع پتو نسبت به قیمت بسته بندی شده اش کمتر است؟

  104. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  105. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  106. سلام وقت بخیر پتو حوله ای ضخامت بیشتر و الیاف پرتراکم تری نسبت به پتو ژله ای دارد و همچنین در انواع گل برجسته و ساده نیز تولید میشود

  107. سلام وقتتون بخیر
    من چطور میتونم در زمینه شما با شما کار کنم؟ هزینه محصولات شما به چه صورت است ؟

  108. قیمت فروش یکی از بهترین پتوهای مخصوص سفر یا مسافرتی که مدل ژله ای است بسیار مناسب بوده و این شرکت های فروش این پتوهای زیبا و با کیفیت ژله ای مسافرتی را در بازار به مردم عزیزمان در داخل و خارج از کشور به فروش میرسانند

  109. سلام وقت بخیر
    فروش پتو ژله ای ها به چه صورته
    منظور تعداد هرکارتن و قیمت هاشونه
    لطفا منو راهنمایی بفرمایین تا ثبت سفارش انجام بدم

  110. سلام وقت بخیر پتوهای مسافرتی ژله‌ای سبک وقابل حمل است وهم برای سفر وهم برای فصل تابستون انتخاب مناسبیه

  111. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت تمام انواع مختلف پتوهاتون چه یک نفره و چه دونفره برام در روبیکا ارسال کنید؟

  112. سلام پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  113. این محصولات جنس خوبی دارند و کیفیت بالایی دارند و جنسشون نرم و لطیفه ‌کارایی فراوانی دارند

  114. سلام خسته نباشید ببخشید پتوی مسافرتی دونفره طرح کرکره ایی هم دارید جدیدا اومده؟؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما