شرکت پخش پتو سربازی

 انواع بافت پتو در جنس های متنوع وجود دارد. پتو سربازی به دلیل تقاضای بالا همواره در حال تولید است. این پتو رنگ بندی متنوعی داشته و در انواع طرح های سبز پلنگی،ساده و … وجود دارد. شرکت پخش پتو سربازی این محصول را به صورت عمده با نازلترین قیمت به فروش می رساند. آنچه که باعث جذب مشتریان زیادی از اقصی نقاط کشور شده است کیفیت درجه یک و ممتاز پتو سربازی می باشد. 

شرکت پخش پتو سربازی

درباره پتو اکریلیک چه می دانید؟

درباره پتو اکریلیک چه می دانید؟ پتو از الیاف پنبه ای، پشمی، کرکی و … تولید می شود. پتو از الیاف پلی استر یا اکریلیک ساخته می شود. الیاف اکریلیک نوعی از الیاف مصنوعی هستند که بسیار نرم و لطیف می باشند. پتوهای تولید شده از این الیاف لطافت خاصی دارند، از این رو مخاطبان و مصرف کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده اند. 

طرح و رنگ بسیار جذاب و شیک پتو اکریلیک وجود دارد که انتخاب را برای افراد با نظرها و سلایق مختلف آسان می کند. پتو اکریلیک در برابر شست و شو و خشک شویی بسیار مقاوم و با دوام است و به راحتی کیفیت خود را از دست نمی دهد. 

نرم بودن و لطافت این پتوها و نیز کیفیت بالای جنس و شکل ظاهری از دلایل استقبال فوق العاده از آنها می باشد. الیاف اکریلیک قابلیت شست و شوی خوبی داشته و به طور کلی دوام و مقاومت بالایی دارند. این الیاف خاصیت رنگ پذیری داشته و در رنگ های بسیار جذاب و دلنشینی تولید می شوند. 

پتوی اکریلیک ضد حساسیت می باشد و بسیار گرم بوده و برای فصول سرد سال مناسب است. انواع این پتو در سایزهای متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. 

بهترین روش خرید انواع پتو سربازی

بهترین روش خرید انواع پتو سربازی روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید از طریق آن پتو سربازی مد نظر خود را تهیه و خریداری کنید، اما بهترین و آسان ترین روش که از طریق آن از اتلاف انرژی و هزینه های اضافی پیشگیری می شود روش اینترنتی و غیرحضوری است. 

در این روش شما می توانید محصول مورد نیازتان را از تولید کننده ی اصلی و تخصصی به صورت مستقیم و با حذف کردن واسطه های مختلف تهیه و خریداری کنید. پتو سربازی مرغوب و درجه یک در سایز و طرح های متنوع به فروش می رسد. 

انواع پتو نمدی و پتو تک رنگ سربازی با کیفیت تضمینی و فوق العاده آماده ی ارسال به اقصی نقاط کشور می باشد. این محصول با توجه به قیمت مناسب و کیفیت درجه یک مورد استقبال مخاطبان و خریداران بی شماری قرار گرفته است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما