صادرات انواع پتوهای شادیلون به صورت مستقیم

زیبا و جذاب بودن طرح و رنگ پتو تأثیر زیادی بر میزان فروش و انتخاب آن توسط مشتریان عمده و جزئی دارد. در حال حاضر، صادرات انواع پتوهای شادیلون در بازار مورد توجه بسیاری از شرکت های مطرح کشور است و دلیل آن نیز قیمت بسیار مناسب و تنوع محصولات با کیفیت بالا در این تولیدی می باشد.صادرات انواع پتوهای شادیلون به صورت مستقیم

تهیه پتو شادیلون با قیمت عمده فروشی

تهیه پتو شادیلون با قیمت عمده فروشیتهیه انواع کالای خواب با قیمت ارزان، برای همه مشتریان از فاکتور های مهم می باشد و زمانی که قیمت مناسب، با کیفیت عالی نیز همراه شود، رضایت هر چه بیشتر خریداران را به همراه خواهد داشت.

فروش ویژه پتو باکیفیت به همراه تخفیف های ویژه، توسط عمده فروشی های بزرگ پتو شادیلون در سراسر ایران انجام می شود.

عمده فروشی های پتو شادیلون، انواع مختلف پتوهای تولیدی این شرکت از جمله پتو درنا، پتو مریم، کماندویی ژاکارد دورو (پتو پلوش) و سایر موارد را به منظور استفاده های مختلف خانگی، بیمارستانی و غیره به مشتریان ارائه می دهند.

یکی از نکات مهم در ارتباط با پتو جنس آن است. اگر به جنس‌ پتو های اکریلیک، پشمی، یا پلی‌استر حساسیت دارید، می توانید روی پتو یک پارچه نخی سفید بدوزید تا از تماس پوستی و تنفسی مستقیم با الیاف پتو جلوگیری کنید.

چرا پتو شادیلون در تمام استان ها خریداران زیادی دارد؟

شرکت تولیدی پتو های شادیلون، قیمت گذاری محصولات را به گونه ای انجام می دهند که افرادی با وضعیت اقتصادی مختلف می توانند بهترین نمونه ها را خریداری کنند.

کسانی که می خواهند برای جهیزیه، مسافرت، کودک و سایر موارد، پتو با کیفیت عالی و لوکس تهیه کنند، می توانند محصولات شرکت پتو شادیلون را خریداری کنند. 

خرید پتو عروسکی طرح جدید

خرید پتو عروسکی طرح جدیدپتو عروسکی از جمله مهم ترین محصولات هر شرکت تولیدی پتو می باشد و چون هر چند وقت یکبار، شخصیت های کارتونی جدیدی مورد توجه مشتریان آن، که کودکان هستند قرار می گیرد، به روز بودن طراحی پتو در شرکت ها تأثیر زیادی بر بالا رفتن میزان فروش دارد.

زیبایی طرح پتو کودکانه عروسکی برای مورد پسند قرار گرفتن آن ها مهم است ولی کیفیت و جنس پتو را نیز باید به دقت بررسی کرد.

حبس‌ شدن گرد و ‌غبار، آلودگی‌ های محیطی و قارچ‌ ها در الیاف پتو ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند و به همین دلیل شست و شوی مرتب پتو از اهمیت زیادی برخوردار است.

اهمیت شستن پتو های بچه گانه و افرادی که مبتلا به بیماری هایی همچون آسم، حساسیت یا ناراحتی های تنفسی هستند بالاتر است. 

فروش انواع مختلف پتو ایرانی گلدار

فروش انواع مختلف پتو ایرانی گلدارپتو ایرانی گلدار، از محبوب ترین و زیباترین پتوها است که با برندهای مختلف، متقاضیان زیادی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است.

فروش انواع پتو ساده و گلدار برجسته با رنگ های متنوع، از درآمد بالایی برای فعالان در این زمینه به همراه دارد و خرید آن ها به صورت عمده و جزئی از طریق نمایندگی بزرگترین شرکت ها امکان پذیر است.

بهترین رنگ های پتو موجود در بازار که توسط بسیاری از متخصصین نیز توصیه شده است شامل رنگ‌ های گلبهی، لیمویی، صورتی، سبز ملایم، یاسی، کرم یا سفید هستند و به همین دلیل از فروش بالایی برخوردار هستند.

برای انتخاب پتو، نقش هایی مثل گل‌ های زیبا یا طرح هایی با شکل های هندسی ساده را در اولویت قرار دهید.

عرضه بدون واسطه پتو شادیلون ارزان

عرضه بدون واسطه پتو شادیلون ارزانتعداد زیادی نمایندگی پتو شادیلون در تهران، مشهد و سایر شهرهای بزرگ کشور فعالیت می کنند که بهترین مراکز برای خرید پتو ارزان هستند.

عرضه بدون واسطه پتو شادیلون از طریق مراکز اینترنتی هم انجام می شود و اگر قصد دارید از قیمت روز این محصولات آگاهی یابید و آن را با مراکز دیگر مورد مقایسه قرار دهید، می توانید به راحتی و از طریق سایت های مختلف اقدام کنید.

خریدار مستقیم پتو، از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب محصول تهیه شده مطمئن است و با توجه به این که انتخاب های بیشتری برای خرید دارد رضایت بالاتری نیز دارد.

پتو کیفی صادراتی در بسته بندی هایی شیک و از طریق مراکز فروش مختلف در اختیار مشتریان و شرکت های بزرگ صادرکننده قرار می گیرد.

صادرات پتو شادیلون دو نفره با طرح خاص

صادرات پتو شادیلون دو نفره با طرح خاصرنگ بندی زیبای پتوهای صادراتی شرکت شادیلون، نظر مشتریان خارجی را جلب کرده است و به همین دلیل شرکت های صادراتی، از مشتریان اصلی مراکز فروش عمده پتو شادیلون اعلا یک نفره و دو نفره با طرح های خاص به شمار می آیند.

بازار صادراتی پتو شادیلون، اکثر کشور های همسایه از جمله عراق، پاکستان و افغانستان هستند و با توجه به این که از کیفیت بالایی برخوردارند میزان سود دهی و درآمد بالایی را نیز به همراه دارند.

انواع پتو های ایرانی از جمله پتو نمدی، مینک، سربازی، خانگی، طرح دار، ساده سیلک و مسافرتی مورد توجه کشور های همسایه هستند.

در بسیاری از شرایط خاص، مانند زلزله، سیل یا اتفاقات طبیعی دیگر نیاز شدیدی به پتو های کم وزن و گرم کننده حیاتی است و با توجه به این که کیفیت پتو شایلون بسیار مناسب است، تأمین کننده نهاد های سازمانی، هلال احمر، بیمارستان ها و غیره هستند.

قیمت پتو شادیلون در بازار تهران

قیمت پتو شادیلون در بازار تهرانپتو شادیلون تکنفره در سایز های مختلف بچه گانه و بزرگسال در فروشگاه های بزرگ تهران عرضه می شود.

قیمت روز پتو شادیلون توسط مراکز اینترنتی قابل دسترسی است و بزرگترین نمایندگی های این شرکت نیز محصولات را زیر قیمت بازار عرضه می کنند و از بهترین مراکز خرید به شمار می روند.

برای خرید پتو شادیلون دونفره نیز انتخاب های متنوعی از طرح رنگ و سایز وجود دارد که قیمت نسبتا مناسبی نسبت به بسیاری از برند های دیگر دارند و به همین دلیل رضایت مشتریان را در پی دارد.

معمول ترین سایز های پتو موجود در بازار برای سایز پتو دو نفره ۲۴۰x۲۲۰ و ۲۴۰x۲۰۰ سانتی متر است. سایز پتو یک نفره نیز ۱۶۰x۲۲۰ و ۱۵۰x۲۲۰ سانتی متر است.

پتو های بچه گانه و کودک نیز اکثرا در سایز های ۸۰x۱۱۰ سانتی متر و ۱۱۰x۱۴۰ سانتی متر به بازار عرضه می شوند. 

تولید بهترین پتو های مخصوص ویژه کودکان

تولید بهترین پتو های مخصوص ویژه کودکانکارخانه پتو شادیلون، با توجه به سلیقه مشتریان خود متنوع ترین طرح های پتو پسرانه، پتو دخترانه و پتوهای مخصوص و ویژه کودکان را به بازار عرضه می کند و به روز بودن طرح ها یکی از مهم ترین عوامل میزان بالای فروش آن ها می باشد.

پتو طرح عروسکی، از پرفروش ترین پتو های موجود در بازار است که متناسب با سلایق بچه هایی با سنین پایین تولید و عرضه می شود و معمولا قیمت های نسبتا ارزانی هم دارند.

شرکت های تولید کننده پتو های کودکان از طرح و رنگ های گوناگونی در این موارد استفاده می کنند و باید پتو هایی را خریداری کرد که از رنگ های تند مانند رنگ قرمز استفاده نشده باشد.

بهتر است جنس مناسب پتو کودک از بین ارگانیک، پنبه ای و یا پشم شیشه ای انتخاب شود.

معرفی محصولات پتو برند شادیلون

معرفی محصولات پتو برند شادیلونگروه تولیدی و صنعتی پتو شادیلون محصولاتی را با نام و برندهای متفاوتی در بازار عرضه می کنند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پتو رز 
  • پتو مریم
  • پتو نیکا
  • پتو سورنا
  • پتو شاپرک
  • پتو آتیس
  • پتو دیاموند
  • پتو پایا
  • پتو تیسا
  • پتو پارمیدا
  • پتو روشا 

اکثر این محصولات در انواع مختلفی از جمله برجسته ساده، برجسته مدرن، یک نفره و دو نفره در اختیار مشتریان قرار می گیرد که متناسب با کودک، نوجوان و بزرگسال و سلایق گوناگون هستند.

قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی از ویژگی ها و امتیازاتی است که در اکثر پتو های برند شادیلون مورد توجه قرار گرفته است، البته روش صحیح شست و شوی پتو و نگهداری آن نیز برای حفظ کیفیت آن بسیار مهم است که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. استفاده از ملحفه، مانع کرک برداشتن یا گرد و خاک گرفتن پتو ها، می شود و در ضمن باعث می شود، گرما در پتو حفظ شود.
  2. برای شست و شوی پتو، خشکشویی بهترین گزینه است. اما اگر قصد دارید خودتان این کار را انجام دهید (چه با ماشین لباسشویی و چه به روش دستی)، از آب سرد یا ولرم (۳۰ درجه سانتی گراد) به همراه پودر شوینده با کف کنترل شده و یا مایع شوینده استفاده کنید و آن قدر آبکشی کنید، تا حتی ذره ای کف نیز باقی نماند. برای این کار می توانید ماشین لباسشویی خود را روی حالت آبکشی اضافه قرار دهید.
  3. برای خشک کردن پتو نیز می توانید از نور مستقیم آفتاب یا حرارت زیاد استفاده نکنید زیرا پتو، رنگ خود را از دست ندهد. این نکته در مورد پتو هایی که درصد پشم بالاتری دارند، اهمیت بیشتری دارد چون در اثر خشک کردن سریع با حرارت، کوچک و نمدی می شوند.
  4. در هنگام خانه تکانی، تا جایی که ممکن است، اجازه دهید پتو در محیطی مسطح پهن بماند.

مشخصات پتو مسافرتی تکنفره و ارزان

مشخصات پتو مسافرتی تکنفره و ارزانمشخصات پتو جنس خوب مسافرتی (تکنفره و دو نفره)، ممکن است برای بسیاری از خریداران و فروشندگان اهمیت داشته باشد. پتو های مسافرتی از لوازم مهم و ملزومات سفر به شمار می آیند و در تمام سفرها می توانند شما را از سرما حفظ کنند.

از آن جا که نخ از بروز حساسیت یا آلرژی جلوگیری می ‌کند و پلی ‌استر نیز به طول‌ عمر و دوام پتوها می ‌افزاید، بافت این نوع پتو ها معمولا از جنس نخ و پلی ‌استر است.

این الیاف مقاومت بسیار عالی در برابر شست ‌و‌ شو دارند و در صورت شستن صحیح، کیفیت و رنگ آن ‌ها تغییری نخواهد کرد.

ثابت‌ ماندن رنگ در برابر نور خورشید نیز از دیگر مشخصات پتو مسافرتی مناسب است.

کم وزن بودن پتوهای مسافرتی نیز در هنگام خرید باید به عنوان یک ویژگی مهم در نظر گرفته شود چون حمل آن ها را بسیار ساده می کند.

مرکز پخش پتو با قیمت تولیدی

مرکز پخش پتو با قیمت تولیدیبهترین برندهای انواع پتو ایرانی، توسط بسیاری از مراکز توزیع و پخش در تمام نقاط کشور به دست مشتریان می رسد.

برخی از این مراکز، محصولات را به قیمت تولیدی به خریداران ارائه می دهند و برای ثبت سفارش و انجام فرآیند خرید راه های زیادی به صورت حضوری یا غیرحضوری پیش روی متقاضیان قرار داده اند.

هر خریدار یا فروشنده عمده پتو می تواند با توجه به شرایط خود، آسان ترین روش را برای تهیه محصول ارزان انتخاب کند. 

پتو کیلویی چیست و چرا در برخی موارد پتو به صورت کیلویی به فروش می رسد؟

در مراحل تولید و بسته بندی پتو ممکن است مشکلاتی برای بعضی از آن ها به وجود بیاید مثلا کوچک شدن پتو (از لحاظ طول و عرض)، چسبیدن جزئی هویه در هنگام انجام طرح های برجستگی و یا کم رنگ شدن پتو.

در این صورت تولید کنندگان یا مراکز توزیع و پخش پتو، آن را به صورت کیلویی به فروش می رسانند. 

سفارش اینترنتی پتو های ایرانی با کیفیت

سفارش اینترنتی پتو های ایرانی با کیفیتسفارش اینترنتی پتو های ایرانی یا خارجی را می توان از ساده ترین روش های خرید پتو خانگی ارزان دانست، بخصوص برای عمده فروشانی که به دنبال محصولاتی با بیشترین تنوع هستند ولی زمان کافی برای خرید حضوری ندارند. 

پررونق بودن بازار کالای خواب کشور، تعداد زیادی از مرکز پخش پتو را ترغیب کرده تا محصولاتی ارزان قیمت را به بازار سراسر کشور عرضه کنند و از دیگر رقبا پیشی بگیرند.

کیفیت پتوها، تا حد زیادی به جنس آن ها بستگی دارد و پرفروش ترین جنس آن ها شامل موارد زیر هستند:

  1. پتو دولایه: بهترین انتخاب برای روز های سرد زمستانی هستند و مزیت آن ها سبک بودنشان است. البته برای افرادی که مبتلا به اگزما هستند یا پوستشان به الیاف مصنوعی حساسیت دارد، احتمال تشدید خارش و التهاب های پوستی با استفاده از پتو دولایه وجود خواهد داشت و این افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضه کالای خواب، پتو های تمام پنبه ارگانیک را خریداری کنید.
  2. پتو پشم شیشه ای: این پتو ها می توانند بهترین انتخابی مناسب برای بچه ها و افراد دارای پوست حساس یا ناراحتی های تنفسی باشند. 
  3. پتو پنبه ای: در حال حاضر اکثر پتو هایی که در بازار به فروش می رسند، ترکیبی از نخ پنبه و الیافی مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک هستند. این نوع پتو ها بسیار گرم هستند و کمتر از پتو های پشمی هم پرز می دهند. پتو های پنبه ای که با الیاف مصنوعی اکریلیک و پلی استر تولید شده اند، بسیار سبک می باشند و غالبا در دو مدل یک لایه و دولایه برای فصل های مختلف سال به بازار عرضه می شوند.
  4. پتو ارگانیک: قیمت این پتو ها کمی بالا می باشد، اما گزینه مناسبی برای افرادی هستند که دچار بیماری های آلرژیک یا حساسیت های پوستی به شمار می آیند.
  5. پتو پشمی: خاصیت مهم پشم، این است که به خوبی گرما را در خود حبس می کند. به همین دلیل بهترین انتخاب برای افراد سرمایی در فصل زمستان باشند، البته این پتوها از انواع پنبه ای و حتی انواعی که الیاف مصنوعی دارند، کمی زبر و سنگین تر هستند و برای بچه ها و افرادی که پوست حساسی دارند، چندان مناسب نیست.
5

  1. سلام
    من این پتو رو به کشور عراق، پاکستان، اروپا ، قزاقستان و… صادر کردم خیلی خوب بود

  2. سلام
    من این پتو رو به کشور عراق، پاکستان، اروپا ، قزاقستان و… صادر کردم خیلی خوب بود

  3. سلام من این پتو رو به کشورهای عراق، افغانستان، تاجکستان، آلمان و هلند صادر کردم خیلی خوب بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما