عرضه انواع پتو تابان یزد

پتو یکی از کالای خواب است که عرضه آن امروزه به صورت متنوع صورت میگیرد، محصولات تابان یزد یکی از مرغوب ترین پتوها تولید داخل کشور است. عرضه انواع پتو تابان یزد از طریق شرکت های بازرگانی متعددی انجام میشود، معتبرترین این شرکت ها شرکت دیبا بافت نگار قم است. آنچه در این مطلب میخوانید:
– از پتو تابان یزد چه میدانید؟
– بررسی رنگ بندی انواع پتو
– منظور از پتو الیاف طبیعی چیست؟
– شرکت بازرگانی پتو تابان یزد

عرضه انواع پتو تابان یزد
این پتو با داشتن ویژگی های مثبت و جنس منحصر به فرد توانسته است طرفداران زیادی در سطح داخل و خارج از کشور به خود جذب نماید، به صورتی که این پتو به صورت صادرات هم به کشورهای دیگر عرضه میشود. این محصول هر سال بیش از 10000 تن به کشورهایی نظیر: عراق، ترکیه، تاجیکستان، ارمنستان، پاکستان، افغانستان و… صادر میشود و در سطح اقصا نقاط این کشورها انواع این پتو عرضه میشود.
با اینکه زمان زیادی از عرضه این پتو در سطح بازار داخلی و خارجی نمیگذرد، اما توانسته است سطح فروش خوبی را به ثمر برساند، این محصول جزو پرفروش ترین منسوجات در صنعت نساجی کشور بوده که سهم عمده ای از کسب درآمد را برای تاجران و شرکت این محصول دارد. با تقاضای روز افزون این محصول شرکت تولیدی تصمیم گرفت در سراسر کشور نمایندگی های فروش تاسیس کند تا این محصول را به سهولت در اختیار خریداران و مصرف کنندگان پتو قرار دهد؛ در نتیجه امروزه شاهد عرضه انواع پتو تابان یزد در سطح کشور هستیم و در تمامی فروشگاه های معتبر عرضه کننده پتو این محصول یافت میشود و خریداران میتوانند نسبت به خرید این محصول در طرح و رنگ دلخواه خود به صورت خرده یا عمده سفارش دهند.

عرضه انواع پتو تابان یزد
متاسفانه امروزه سودجویان زیادی محصولات تقلبی را در بازار عرضه کردند و در این میان سود گزافی را از این روش به دست آوردند، در این صورت باید خریداران پتو باید دقت کافی در این زمینه را داشته باشند و پتوی مورد نظر خود را به صورت مستقیم از شرکت دیبا بافت نگار قم تهیه نمایید تا از جنس خریداری شده خود اطمینان داشته باشند. جهت اطلاع از قیمت و انواع پتو تابان میتوانید به سایت شرکت تولیدی این پتو مراجعه کنید و با مشاهده طرح ها و قیمت های مختلف این محصول، محصول خود را ثبت سفارش کنید؛ از جانبی میتوانید با شماره های درج شده در سایت شرکت تولیدی تماس حاصل کنید تا کارشناسان بخش مالی و فروش، انواع مختلف این محصولات به همراه قیمت آنها را برایتان توضیح دهند.
با صادرات این محصول به کشورهای دیگر باعث شد ارز آوری گسترده ای به داخل کشور صورت گیرد و بسیاری از هموطنان جوان و توانمند کشور مشغول به کار شوند، زیرا هر چقدر فروش این محصول بیشتر باشد در نتیجه به همان نسبت نیاز به نیروی انسانی بیشتر است.

از پتو تابان یزد چه میدانید

از پتو تابان یزد چه میدانید

پتو وسیله ای است تا از سرمای محیط اطراف دور بمانیم، پتوهای تابان با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است گرمای خوبی را درون خود حفظ کند. امروزه برندهای معتبر گوناگونی در کشور تولید و به سراسر کشور عرضه میشود، معروف ترین برند برند تابان یزد است که از زمان های قدیم این استان در زمینه تولید پتو بسیار خوش درخشیده و محصولات متنوعی را تولید و این فعالیت جزو فعالیت های زنان زبده یزد و جزو صنایع دستی آن استان بوده است.
عرضه پتو تابان یزد به صورت فراوان و گسترده صورت میگیرد و شرکت تولیدی تابان با به کار گیری الیاف های متنوع و گوناگون در تلاش هستند؛ محصولاتی با کیفیت و شیک به بازار عرضه کنند و در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند. پتو تابان از الیاف پلی استر ویسکوز به مقدار 50% و الیاف پنبه و نخ به مقدار 50% ساخته است و از این بابت پتویی مقاوم و با کیفیت به شمار میرود.

از پتو تابان یزد چه میدانید
پتو تابان ابتدا در توسط مرحله تار و پود با استفاده از ماشین آلات مدرن الیاف های پلی استر و پنبه با یکدیگر ترکیب و تار و پود میشوند، سپس بافت تولید شده پتو به مرحله بعد که بافندگی است هدایت میشوند، در این خط با استفاده از ماشین بافندگی و استفاده از سوزن این ماشین، چله هایی بر روی پتو ایجاد میشود تا در مرحله ریسندگی این چله ها به یکدیگر مقاوم میشوند تا بافت یکپارچه و مقاومی تولید شود. سپس بافت تولید شده به دستگاه تثبیت رنگ میرود تا رنگ های به کار رفته در این پتو تثبیت یابند و با شست و شو و استفاده مدام باعث میشود رنگ این پتوها به راحتی نرفته و دچار ساییدگی نشوند. نکته ای که در شست و شوی این منسوجات حائز اهمیت است که پتو یا هر وسیله دیگری شامل لباس ها بعد از شست و شو باید در جایی خشک پهن شوند و بعد از شست و شوی آنها، به مدت زمان زیادی در مقابل نور آفتاب قرار نگیرند؛ زیرا نور آفتاب با داشتن اشعه فرابفنش باعث میشود در گذر زمان این محصولات پوسیده و رنگشان سفید شود.
در ادامه روند تولید، پتوی تولید شده به مرحله کارتر میرود و با استفاده از این دستگاه در اندازه های گوناگون تک نفره، دو نفره، پتو اندازه نوزاد و… برش میخورند. در مرحله بعد گرافیست ها و طراحان برجسته داخلی با استفاده از هنر خود بر روی پتو با استفاده از شابلون های طراحی، طرح های مدرنی تولید میکنند که این طرح ها بسیار منحصر به فرد و شامل طرح های ساده، طرح برجسته، طرح سه بعدی و… هستند.
مشتریان و خریداران عزیز این پتو در رابطه با سفارش این محصول میتوانند از خدمات پس از فروش این محصول استفاده کنند و این محصول را شرکت دیبافت کالا و انواع مختلف دیگر از محصولات خود را با ضمانت 7 روزه به فروش میرساند. مشتریان میتوانند برای خرید این محصول سفارش خود را از درون سایت تولیدی این محصول ثبت نمایند و با توجه به تعداد محصولی که میخواهند و این محصول را در اقصا نقاط کشور بدون هزینه باربری ارسال کنند.
این پتو در تمامی فصول سال کاربرد دارد و امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع پتوی تابان در انواع طرح و رنگ ها تولید و عرضه میشود. این پتو در طرح های مختلف با جنس های مختلف تولید میشود که از نمونه های بی نظیر آن میتوان به پتو تابان با اندازه دو نفره یا تک نفره اشاره کرد.

بررسی رنگ بندی انواع پتو

بررسی رنگ بندی انواع پتو

پتو تابان با استفاده از رنگ های طبیعی تولید شده و تا حد امکان از رنگ های شیمیایی در ساخت این پتو استفاده نمیشود. رنگ بندی انواع پتو تابان بسیار متنوع است و این پتوها در گستره رنگی متنوع تولید میشوند. رنگ ها و الیاف های به کار رفته در تولید این پتو ضد حساسیت بوده و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمیکند، در نتیجه از این بابت گزینه مناسبی برای افرادی که حساسیت پوستی یا بیماری های پوستی مانند اگزما دارند گزینه مناسبی است.
طرح های متنوع این پتو با جنس های متنوع تولید میشود که از نمونه های گسترده آن میتوان به پتو تابان یزد اشاره کرد و این پتو در سایزهای کوچک، متوسط، و بزرگ برای بزرگ سالان تولید میشود که اندازه استاندارد آن اندازه 220 در 240 سانتی متر است.

منظور از پتو الیاف طبیعی چیست

منظور از پتو الیاف طبیعی چیست

پتو الیاف طبیعی پتویی است که از الیاف های گیاه های طبیعی مانند گیاه پنبه و… تولید شده باشد. انواع پتو تابان با استفاده از الیاف طبیعی تولید میشوند و به همین دلیل جزو دسته پتو با الیاف طبیعی هستند. این پتوها جزو منسوجات طبیعی هستند که با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است ضد حساسیت باشد. همان طور که از اسم این پتو پیداست کارخانه تولیدی این پتو در استان یزد وجود دارد و استان یزد از گذشته تا کنون به تولید محصولات طبیعی مشهور بوده است. این کارخانه با جدید ترین متدها و با به کارگیری الیاف های طبیعی محصولات بی نظیری را تولید و به بازار عرضه کرده است. الیاف های طبیعی با استفاده از جنس مرغوبی که دارند و استفاده از آنها در بافت پتو باعث میشود، پتوی مورد نظر ما دوام و مقاومت بالایی داشته باشند؛ این پتو از الیاف و پشم طبیعی تولید میشود و طرح های سه بعدی و دو بعدی دارد که جزو زیباترین پتوها به شمار میرود.

شرکت بازرگانی پتو تابان یزد

شرکت بازرگانی پتو تابان یزد

شرکت تولیدی تابان یزد در بازار فروش با داشتن رونق و رواج بیشتری برخوردار است و این محصول با داشتن قیمت منصفانه و بالا توانسته است سطح فروش مردم را در این زمینه افزایش دهد و روش های زیادی برای تهیه این پتو در پیش رو قرار گیرد. این پتو در بازار فروش نسبت به رقبای داخلی و خارجی از رونق و فروش بیشتری برخوردار است. خرید این پتو توسط شرکت تولیدی بازرگانی پتو صورت میگیرد و در مدت زمان کمتری به مشتریان عزیز عرضه میشود، بهای خرید این پتو با توجه به معیارهایی نظیر کیفیت، مرغوبیت، خرید مستقیم، برندها، مدل ها و طرح ها و رنگ بندی ها و ضخامت این محصول است و پارامترهای اساسی تاثیر گذار در کاهش یا افزایش قیمت این محصولات هستند.
شرکت بازرگانی دیبافت نگار قم با عرضه انواع این محصول به تجار و بازرگانان توانسته است، محصولات خود را به صورت گسترده در اقصا نقاط کشور و جهان توزیع کند. طرفداران و خریداران پتو مرغوب تابان میتوانند بر حسب احتیاج خود نسبت به خرید این پتو با کیفیت و درجه یک از طریق سایت شرکت تولیدی یا این شرکت های بازرگانی اقدام کنند و از خرید مطمئن و آسان خود لذت ببرند.

پتو تابان اصل

پتو تابان اصل

پتو تابان از طریق شرکت تولیدی یزد تولید میشود و ابعاد مختلفی دارد که مورد استفاده بسیاری از مصرف کنندگان این پتو قرار میگیرد و این پتو با داشتن اندازه های استاندارد تک نفره و دو نفره مناسب برای افراد قد بلند است که میتوانند آن را به خوبی متناسب با قدشان استفاده کنند. این پتو با داشتن ویژگی هایی نظیر: لطافت، نرمی، وزن سبک، ضد حساسیت، دوام بالا، مقاومت بی نظیر، رنگ بندی متنوع، طرح های منحصر به فرد و… توانسته است جزو پتوهای برند معتبر داخلی باشد و این امر نشان میدهد به چه اندازه این پتو در میان مردم محبوبیت دارد. پتو تابان اصل برای رده سنی نوزادان، کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگ سالان کاربرد دارد.
نوزادان به دلیل داشتن پوست نازک و حساس میتوانند از این محصول ضد حساسیت استفاده کنند، نوزادان و کودکان بر اساس نیاز طبیعی بدنشان بیش از 10 ساعت در شبانه روز مشغول به استراحت و خواب هستند و در نتیجه با پتوها بیشتر از سایر افراد در ارتباط هستند، از این جهت باید با پتویی در ارتباط باشند تا ضد حساسیت پوستی باشند و بدن آنها خودش را وفق دهد. جهت خرید پتو تابان اصل و عدم خرید محصول تقلبی میتوانید به صورت مستقیم این محصول را از طریق کارخانه تولیدی خریداری کنید تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد.

پتو مینک تابان

پتو مینک تابان

پتو مینک یکی از پتوهای زیرمجموعه پتو تابان است و این محصول مرغوب و با کیفیت ایرانی بسیار مورد توجه مشتریان عزیز قرار گرفته است، به صورتی که در اقصا نقاط کشور از این محصول استفاده میشود و روز به روز در حال افزایش مشتریان و متقاضیان این محصول است.
این پتو با کیفیت بالا و جنس مرغوبی که دارد، رضایت بسیاری از مشتریان را به خود اختصاص داده است، شرکت تولیدی تابان به تولید این محصولات مرغوب بسیار مفتخر است و خوشایند است که این محصولات را متناسب با رضایت شما عزیزان فراهم کرده است، پتو مینک تابان با داشتن ویژگی هایی نظیر: ضد حساسیت، نرم و لطیف، مقاومت بالا، دوام بالا، قابلیت شست و شو، رنگ بندی متنوع، طرح های بسیار جذاب، باعث شده در بسیاری از سازمان ها و مراکز نظامی از این محصول استفاده شود. نکاتی در زمینه شست و شو پتو مینک تابان باید رعایت شود اینکه این پتو با آب ولرم شست و شو شود و به هیچ عنوان از مواد لکه بر استفاده نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما