عرضه عمده پتو نرمینه مدل ونلون

به دلیل تقاضای بالای مشتریان، امروزه شرکت های مختلفی اقدام به عرضه عمده پتو نرمینه مدل ونلون کرده اند. تقریباً همه پخش کنندگان برتر، این منسوجات را به صورت عمده به فروش میرسانند.
اگر خریدار عمده این پتوها باشید، حتماً بارها و بارها نام پرآوازه شرکت دیبافت کالا را شنیده اید که این منسوجات را به صورت اینترنتی و حضوری ارزان تر از دیگر مراکز به فروش میرساند.

تاریخچه طرح پتو سنتی

تاریخچه طرح پتو سنتی

در قدیم الایام به هنگام بافت جاجیم ها و… از نخ های رنگی استفاده میکردند و با این رنگ ها، طرح و نقشی را بر روی این منسوجات دستی پدید می آوردند که طرح های آهو و… از این دست هستند. امروزه نیز اغلب زنان روستانشین این منسوجات را میبافند و در زمینه خانه خود پهن مینمایند. البته این طرح ها، بروز به حساب می آیند؛ به طوری که شهرنشین ها نیز از این طرح ها استقبال نموده و به دلیل سنتی بودن، این منسوجات را برای خانه خود خریداری مینمایند. استقبال مردم شهر از طرح های سنتی، دو نتیجه را دربرداشت:
ـ برخی از شهرنشینان به دلیل تقاضای بالای طرح های سنتی، اقدام به بافت این منسوجات نمودند که موجب اشتغال بیشتر مردم در ایران شد.
ـ کارخانجات مختلف وقتی پی بردند که این طرح ها به تازگی در دل مردم جا باز نموده اند، اقدام به تولید پتوهایی با طرح سنتی کردند. این طرح ها همان نقش و نگار جاجیم ها و گلیم ها بودند که بر روی این پتوها چاپ شدند.

پتوهای نرمینه عروسکی، مناسب چه سنی هستند

پتوهای نرمینه عروسکی، مناسب چه سنی هستند

اگر طرح پتوهای عروسکی را به کودک خود نشان دهید، مطمئناً به دلیل زیبایی منحصر به فردی که این منسوجات دارند، کودکان را جذب خواهند کرد و شما را ترغیب مینمایند که این پتوها را خریداری نمایید. پتوهای عروسکی از کودکی تا سن 18 سالگی را شامل میشوند. شما میتوانید با توجه به سلیقه فرزندتان، یکی از این طرح و رنگ ها را انتخاب نمایید. البته دقت فرمایید که جنس پتوی انتخاب شده، مرغوب باشد.

جدیدترین پتو طرح عروسکی پسرانه

جدیدترین پتو طرح عروسکی پسرانه

ـ پتو طرح سگ های نگهبان
غالباً طرح های کارتونی در بین کودکان بسیار محبوب است و به همین علت کارخانجات تولید پتوهای طرح عروسکی، این طرح را نیز بر روی منسوجات خود به چاپ رسانده اند. مانند: بن تن، مرد عنکبوتی، سگ های نگهبان، صد و یک سگ خالدار و … .

جدیدترین پتو طرح عروسکی دخترانه

جدیدترین پتو طرح عروسکی دخترانه

شخصیت‌ های کارتونی جدید که مورد علاقه دختران نسل جدید و دهه نود است. مانند: پتو طرح دخترک کفشدوزکی، دخترک اسب سوار و … .
انواع پتو نرمینه و خصوصیات آنها
کارخانه نرمینه، همواره بهترین و زیباترین پتوها را تولید و روانه بازار مینماید. تمام خریداران این برند، رضایت کامل از خرید این منسوجات دارند. ما در زیر به برخی از زیباترین و جدیدترین انواع این پتوها خواهیم پرداخت:
ـ پتو نرمینه مدل نگین
ـ پتو نرمینه مدل نسیم
ـ پتو نرمینه بافت
ـ پتو نرمینه مدل ونلون

بررسی خصوصیات پتو نرمینه مدل ونلون

بررسی خصوصیات پتو نرمینه مدل ونلون

پتوهای نرمینه مدل ونلون از جدیدترین و زیباترین پتوهای موجود در بازار ایران هستند. از بدو ورود این طرح از کارخانه نرمینه، به دلیل زیبایی در نقش و نگار این منسوجات، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده و شرکت های زیادی به عرضه عمده پتو نرمینه مدل ونلون پرداخته اند. ما در زیر به خصوصات کلی آنها خواهیم پرداخت:
ـ تنوع در رنگ
کارخانه پتو نرمینه در تولید این منسوج از تمام رنگ های طبیعی و مصنوعی بهره برده است تا مشتریانش بتوانند قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند.
ـ ثبات رنگ
پتوهای نرمینه به هیچ وجه تغییر رنگ نمیدهند و میتوان به ثبات رنگ این منسوجات به دلیل برند منحصر به فردشان اعتماد نمود.
ـ ابعاد مناسب
کارخانه نرمینه پتوهای مدل ونلون را در دو خط تولید یک نفره و دو نفره تهیه و تولید کرده است تا افراد با توجه به ابعاد تخت خود این منسوجات را خریداری نمایند. ابعاد یک نفره پتو ونلون، 160 در 220 سانتی متر و ابعاد دو نفره آن، 220 در 240 سانتی متر است.
ـ بافت نرم و لطیف
همه ما نرمی و لطافت را دوست داریم و از زبر بودن کالای خواب خود بیزاریم. پتوهای ونلون حتی در صورت شست و شوی مکرر نیز بافتشان زبر و سفت نشده و همیشه و در همه حال از نرمی و لطافت بالایی برخوردار هستند.

پتو ارزان از کجا بخریم

پتو ارزان از کجا بخریم

اگر به دنبال عرضه کننده ای هستید که پتوها را به ارزان ترین قیمت ممکن به صورت عمده به فروش برساند، شرکت دیبافت به عرضه عمده پتو نرمینه مدل ونلون میپردازد. این شرکت برترین عرضه کننده ایران به شمار میرود و به دلیل اینکه هیچ واسطه ای بین شما و این شرکت وجود ندارد، میتوانید آن را بسیار ارزان خریداری نمایید. به وب سایت اینترنتی دیبافت کالا بروید، قیمت ها را مقایسه نمایید. حتم داریم که با دیدن این قیمت های مطلوب، شگفت زده خواهید شد.

پتو پنبه ای چه پتویی است

پتو نرمینه مدل ونلون پنبه ای چه پتویی است

امروزه هیچ کارخانه ای پیدا نمیشود که پتوها را با الیاف طبیعی پنبه تولید نماید. پتوهای پنبه ای مخلوطی از نخ پنبه و الیاف مصنوعی مثل اکریلیک و پلی استر هستند. پتوهای پنبه ای بدن را در حد مطلوبی در فصل زمستان و در شب های سرد پاییزی، گرم نگه میدارند و اصلاً پرز نمیدهند. شما با خرید این منسوجات میتوانید تا سال های طولانی از آنها بهره ببرید، بدون اینکه شاهد افت کیفیت باشید. بیشتر افراد از پتوهایی که سنگین باشند، خوششان نمی آید. این منسوجات از وزن بسیار مطلوبی برخوردار هستند و پتویی سبک به حساب می آیند. پتوهای پنبه ای به دو صورت تولید شده اند؛ مدل یک لایه آن برای روزهای گرم تابستانی و مدل 2 لایه آن، برای روزهای سرد زمستانی مناسب است.

صادرات انواع پتو نرمینه مدل ونلون

صادرات انواع پتو نرمینه مدل ونلون

شرکت دیبافت کالا علاوه بر عرضه عمده پتو نرمینه مدل ونلون، این منسوجات را به کشورهای دیگر نیز صادر مینماید. همان گونه که میدانید هر شرکتی موفق به صادرات به کشورهای دیگر نمیشود و فقط همین شرکت های معتبر و برتر هستند که موفق شده اند در خارج از کشور نیز طرفداران زیادی را پیدا نمایند. پتوهای نرمینه مدل ونلون و دیگر پتوهای نرمینه به دلیل کیفیت بالایی که دارند، علاوه بر ایران توانسته اند در کشورهای خارجی نیز مشتریان زیادی پیدا کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما