عرضه مستقیم پتو دو نفره مدل لیلیان

بهترین مدل پتو دو نفره کدام است؟ انواع پتو دو نفره به چه صورت است؟ پتو لیلیان به صورت تک نفره یا دو نفره تولید میشود؟ عرضه پتو دو نفره لیلیان به چه صورت است؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور و دریافت هر گونه سوالات دیگر در زمینه پتو دو نفره مدل لیلیان لطفا تا پایان این محتوا همراه با ما باشید. پتوها از پرکاربردترین منسوجات مورد استفاده هستند که فروش گسترده ای را از آن خود کرده اند. امروزه انواع برندهای پتویی، در بازار وجود دارد و به صورت خرده یا عمده میتوانید خریداری کنید. پتو دو نفره مدل لیلیان یکی از منسوجات پرفروش است. با اینکه مدت زمان زیادی از عرضه این پتو به بازار نگذشته است اما توانسته به خوبی خود را در بازار نشان داده و سطح فروش گسترده ای را رقم زند و ضمن سود آوری به شرکت تولیدی، زمینه را برای تولید انواع مدل پتوهای لیلیان فراهم ساخته است.

عرضه مستقیم پتو دو نفره مدل لیلیان
خریداران پتو لیلیان میتوانند این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی لیلیان خریداری کنند، از عمده شهرهایی که میتوان به آنها در زمینه عرضه مستقیم پتو دو نفره مدل لیلیان اشاره کرد شهرهایی نظیر: تهران، کرمان، یزد، تبریز، خراسان رضوی، بندرعباس و… است، همان طور که مشخص است این پتو توانسته به صورت گسترده در سطح بازار داخلی در اقصا نقاط کشور طرفداران و خریداران زیادی را به خود اختصاص دهد. نه تنها این پتو در داخل کشور خریدار دارد بلکه در بازار خارجی مانند: کشورهای آذربایجان، ترکیه، کوبا، عراق، تاجیکستان توانسته صادرات خوبی را پوشش دهد و این پتو برای تاجران، یک منسوج مهم و پررونق صادراتی محسوب شود. صادرات پتو دو نفره مدل لیلیان از پتو تک نفره لیلیان پررونق تر است و فروش بیشتری را از آن خود کرده است. صادرات منسوجات مدل لیلیان توانسته برای تاجران ضمن سود آوری فراوان، زمینه را برای اشتغال هموطنان و جوانان زحمت کش کشور فراهم سازد. جهت خرید این پتو به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی کافی است با شماره های درج شده در سایت شرکت لیلیان تماس حاصل کنید و با راهنمایی کارشناسان بخش فروش و مالی از انواع مدل پتو دو نفره یا تک نفره لیلیان یا قیمت این محصولات مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خود را با طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهید. امروزه متاسفانه برندهای تقلبی فراوانی در بازار پخش شده است و این سود جویان برندهای خود را با قیمت های گزاف به فروش میرسانند که ضمن فروش محصول نامرغوب خود به مصرف کننده، باعث ایجاد بیماری های پوستی در آینده میشود؛ پس باید خریداران پتو لیلیان دقت کافی در این زمینه را داشته باشند و با انتخاب یک پتوی مناسب مدل لیلیان، لطافت و نرمی را به خود هدیه دهند. مزیت سفارش از کارخانه به صورت مستقیم این است که از جنس خریداری شده خود اطمینان دارید و این محصول را بدون تحمیل شدن هزینه ارسال و نگهداری نسبت به خرید از فروشگاه ها میتوانید با قیمت کمتر به صورت خرده و عمده خریداری کنید.
با گسترش فروش این محصول و افزایش طرفداران این پتو، شرکت تولیدی لیلیان تصمیم گرفت در تمامی اقصا نقاط کشور نمایندگی هایی تاسیس کند و این محصول را به صورت مستقیم به خریداران و تاجران عرضه کند، جهت خرید این محصول به صورت مستقیم از فروشگاه های عرضه کننده پتو میتوانید این محصول را از طریق مراجعه حضوری به این فروشگاه ها و مغازه های معتبر خریداری کنید.

از پتو دو نفره لیلیان بیشتر بدانید

از پتو دو نفره لیلیان بیشتر بدانید

همه ما در طول زندگی از پتوها استفاده کردیم، در برخورد با یک پتوی مرغوب و مناسب از آن استقبال کردیم و دائما ما را به خوابی سرشار از گرمی و لطافت فراخوانده است اما در برخورد با یک پتوی بی کیفیت و زبر و سنگین؛ شاید همه نتوانیم از آن استفاده کنیم و آن را کنار میزنیم و به تدریج از آن زده میشویم که در نهایت در کاهش ساعات خواب ما تاثیرگذار خواهد بود. پتوی خوب پتویی است که از مرغوبیت خاصی برخوردار باشد که پس از صرف یک روز سرد زمستانی به استفاده از آن بپردازیم و گویی مانند ابری تمام خستگی مان را به خودش جذب کند. این پتو یک پتوی رویایی است که فقط در شرکت تولیدی منسوجات خواب لیلیان یافت میشود. نام این پتو” پتو دو نفره مدل لیلیان” است؛ شرکت لیلیان با استفاده از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد و الیاف ها، منسوجات خواب با کیفیتی را تولید کرده است. پتو لیلیان در انواع طرح ها وجود دارد که در ادامه به روند تولید و انواع طرح و رنگ این محصول میپردازیم. برای تولید پتو دو نفره لیلیان ابتدا الیاف های گیاه پنبه و الیاف پلی استر ویسکوز و الیاف نخ و ابریشم را با یکدیگر تار و پود میکنند. سپس این الیاف ها توسط دستگاه های مدرن ریسندگی، ریسیده میشوند و به مرحله بعد که خط بافندگی است هدایت میشوند، در بخش بافندگی توسط دستگاه بافندگی، چله هایی با سوزن ها ایجاد میشوند که به یکدیگر بافته میشوند و در بخش بعد به دستگاه رنگرزی هدایت میشوند. بخش رنگرزی و تثبیت رنگ، یکی از بخش های مهم این شرکت است که متخصصان حرفه ای باید در آن کار کنند، زیرا رنگ هایی باید به کار برده شود که بر زیبایی و دوام بر روی پتو تاثیرگذار بوده و علاوه بر اینها بر روی پوست تاثیرات مخرب گذاشته نشود، در این میان میتوان گفت از پرفروش ترین رنگ های پتو لیلیان رنگ هایی نظیر: رنگ آبی(ویژه پسرها)، رنگ صورتی و قرمز( ویژه دختران و پسران)، رنگ سبز، رنگ زرد، رنگ مشکی و… بعد از قرارگیری رنگ بر روی این پتوها آنها را شست و شو میدهند تا رنگ اضافی پاک شود و سپس خشک میکنند و در مرحله بعدی بررسی چشمی توسط نیروی انسانی انجام میشود و به مرحله بعد که طرح ریزی است میروند. در این مرحله بر روی پتوها طرح هایی قرار داده میشود که این طرح ها در جذابیت پتو تاثیر به سزایی دارد، بیش از صدها طرح در این کارخانه برروی پتوها ایجاد میشود؛ مانند طرح های عاشقانه برای پتوهای دو نفره لیلیان مخصوص جهیزیه، طرح شخصیت کارتونی برای کودکان و…. .

عرضه مستقیم پتو دو نفره مدل لیلیان
در مرحله بعد توسط دستگاه استریلیزه، پتوها استریلیزه میشوند و توسط دستگاه کاتر در ابعاد بزرگ که مخصوص بزرگ سالان است ابعاد 220 در 120 و ابعاد متوسط مخصوص جوانان دختر و پسر ابعاد 220 در 100 و ابعاد کودکانه ابعاد 160 در 100 سانتی متر تولید میشوند. این پتوها در بسته بندی ساک قرار گرفته و به راحتی در حجم و ابعاد کم جمع شده و به راحتی میتوانید در مسافرت ها حمل کنید. طراحی این پتوها توسط نقاشان و گرافیست های برجسته ایرانی صورت گرفته است و با دادن طرح های برجسته و زیبا، باعث شده زیبایی دو چندانی در این پتوها ایفا کند. به صورت کلی روند تولید پتوهای باکیفیت صفر تا صد تولیدات داخلی کشور عزیزمان ایران را بیان کردیم. این پتوها در ابعاد تک نفره و دو نفره تولید میشوند که نوع هر کدام به صورت یک لایه و دو لایه است. این پتو بسیار نرم و لطیف بوده و وزن بسیار سبکی دارد به طوری که وزن پتو تک نفره لیلیان حدودا 800 گرم و وزن پتو دو نفره لیلیان 1600 گرم است. این پتو با داشتن گرمای مناسب و عایق گرمایی خوب، همچنین عایق الکتریسیته توانسته گرمای خوبی را به مصرف کننده در فصول سرد سال عطا کند.

معرفی جامع انواع پتو طرح دار

معرفی جامع انواع پتو طرح دار

پتوهای طرح دار امروزه بیشتر از پتوهای ساده فروش گسترده ای را از آن خود کرده است. از جمله پتوهای طرح دار و سه بعدی میتوان به پتو تک نفره و دو نفره مدل لیلیان اشاره کرد که با داشتن طرحی زیبا و برجسته توانسته است نقش و نگاری زیبا به اتاق خواب و دکوراسیون خانه ببخشد. شرکت تولیدی پتو دو نفره لیلیان طرحی در پتوها ایجاد میکند با حالت طرح برجسته یا طرح سه بعدی و به بازار عرضه میکند. این پتوها برای تمامی رده های سنی تولید میشود و از جمله پتوهای طرح دار، میتوان به پتو طرح دار جهیزیه نو عروسان، پتو طرح دار کودکان، پتو طرح دار ساده و… اشاره کرد. پتو طرح دار تولید شده برای نوزادان بسیار مناسب است و این طرح ها برگرفته از شخصیت های کارتونی مانند: آنا و السا، میکی موس، تام و جری، پلنگ صورتی و… تولید میشوند که بسیار جذابیت خاصی برای نوزاد و کودکان دارد و آنها را برای رفتن به تخت خواب تشویق میکند. برای جهیزیه عروس، طرح این پتوها، نیز مناسب است و در طرح های گل برجسته یا قلب برجسته یا عاشقانه و… تولید میشوند که بسیار مناسب هستند.
طرح این پتوها بسیار مقاوم و بادوام است و در صورت شست و شوی فراوان یا استفاده مداوم به هیچ وجه کم رنگ یا خراب نمیشوند و به راحتی میتوانید به صورت دستی یا ماشینی با استفاده از مواد شوینده این پتوها را بشویید.

همه چیز درباره پتو طرح دار

همه چیز درباره پتو طرح دار

پتوهای موجود در بازار بیش از هزاران نقش و نگار دارند و بیننده پتو در اولین نگاه، پتویی را دوست دارد که زیبا باشد و طراحی جذابی را داشته باشد. پتو طرح دار مدل لیلیان از جمله همین پتوها است که طرحی رویایی و زیبا دارد و به صورت برجسته یا ساده در رنگ های متنوع تولید میشوند. امروزه با نسل جدید و آمدن تکنولوژی پتو طرح دار، فروش بیشتری نسبت به پتو ساده دارد، به خصوص در بازار خارجی فروش این محصولات بیشتر رونق دارد و کشور های زیادی خواهان این پتوها با طرح های گل برجسته هستند. با لمس طرح به کار رفته در این پتوها میتوان به زیبایی و ضخامت ویژه آنها پی برد.

قیمت انواع پتو دو نفره مدل لیلیان

قیمت انواع پتو دو نفره مدل لیلیان

با پیشرفت تکنولوژی و تار و پود کردن الیاف های گوناگون به یکدیگر پتوهایی با اندازه های متنوع و رنج قیمتی گسترده، تولید و به بازار عرضه میشوند. امروزه قیمت پتوها بسیار افزایش یافته و شاید یکی از ملاک های انتخاب پتو از دیدگاه بیننده خرید پتویی، با قیمت کم و در عین حال ضخامت مناسب و با کیفیت باشد. پتو دو نفره مدل لیلیان یکی از پتوهایی است که دارای ضخامت مناسب بوده که با قیمت بسیار مقرون به صرفه میتوانید خریداری کنید. شرکت تولیدی لیلیان با تولید مدل های مختلف پتو، مانند پتونخی، پتو پلی استری، پتو پنبه ای، پتو نخی و… باعث شده که مصرف کننده بتواند باتوجه به بودجه خود، اقدام به پتویی با کیفیت کند. جهت خرید محصولات پتویی میتوانید از طریق شرکت تولیدی لیلیان به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه خریداری کنید تا با حذف واسطه و حذف هزینه باربری، با قیمت کمتری محصول مورد نظر را خریداری کنید.

پتو کبریتی

پتو دو نفره مدل لیلیان کبریتی

امروزه بیش از صدها مدل پتو وجود دارد که به صورت ساده یا برجسته یا طرح های خاص هستند. یکی از طرح های خاص پتو مدل لیلیان پتو کبریتی است که طراحی برجسته و کبریتی دارد و باعث میشود با لمس آن حس خوشایندی به مصرف کننده دست دهد. مدل های دیگر این پتو را در طرح های متنوع، میتوانید از طریق سایت شرکت مشاهده کنید. این پتو در ابعاد تک نفره و دو نفره تولید میشود که میتوانید از طریق مغازه های عرضه کننده پتو خریداری کنید. این پتو با داشتن ویژگی هایی نظیر: ضخامت بالا، سبک و کم حجم، تنوع در طرح و رنگ، قابلیت شست و شو به صورت دستی و ماشینی، محافظ گرمایی بالا، ضدحساسیت و… توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

پتو دو نفره خاص

پتو دو نفره خاص

پتو دو نفره مدل لیلیان یکی از پتوهای خاص است که طرحی مدرن و جذاب دارد. این پتو سبک بوده و وزنی معادل با 1800 گرم دارد که وزن نامحسوسی است. این پتو در رنگ بندی متنوع و طراحی زیبا تولید و به بازار عرضه میشود. پتو دو نفره خاص برای زوجین و… قابل استفاده است.

پتو دو نفره مدل لیلیان جهیزیه

شرکت لیلیان با تولید پتو تک نفره و دو نفره توانسته در طرح های گوناگونی محصولات خود را تولید کند. پتو جهیزیه مدل لیلیان، برای نوعروسان، یکی از بهترین و باکیفیت ترین پتوها است که با قیمت مناسب میتوانید خریداری کنید.

 

2

  1. سلام وقتتون بخیر
    واقعا ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست من که خیلی زیاد از خریدم راضی بودم کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن

  2. وقت بخیر هزینه ارسال محصولات و حمل و نقل کالا بر عهده مشتری هست در صورت خرید عمده؟ چه موقع به دست ما میرسد؟ نحوه ارسال چه گونه است؟ لطفا راهنمایی کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما