عرضه مستقیم پتو گل برجسته ممتاز

عرضه مستقیم پتو گل برجسته ممتاز به مشتریان توسط بسیاری از سایت های فروش در بستر اینترنت با کیفیت در پاسخگویی به مشتریان و فروش تضمینی اجناس انجام میشود. در این مطلب چند نفر از عرضه کنندگان برتر در زمینه فروش پتو گل برجسته ممتاز به شما معرفی خواهد شد که اجناس را بدون واسطه و مستقیم از سوی کارخانه به شما ارسال میکنند.

راهنمای خرید پتو گل برجسته ممتاز

عرضه پتو برجسته ممتاز

پتو گل برجسته ممتاز از برندهای معروف پتو طرح برجسته محسوب میشود. یکی از موارد مورد توجه هنگام خرید پتو که مشتریان خیلی به آن اهمیت میدهند، طرح آن است. از آنجا که طرح گلدار بیشتر از طرح های ساده فروش دارد، عروس خانم ها غالبا برای روتختی، کادو، سیسمونی و جهیزیه خرید پتوی گلدار را به پتوی ساده ترجیح میدهند. البته اینطور نیست که همه پتوهای طرح دار، پتو گل گلی باشد، طرح های دیگری هم وجود دارد، اما پتوهای گلدار برای عروس و جهیزیه پرفروش تر است. پتو گل برجسته از دسته پتوهایی با طرح نو محسوب میشود که برجستگی طرح آن توجه بسیاری مشتریان را به خود جلب کرده است. پتو گل برجسته ممتاز به دلیل کیفیت خوبش یکی از پرطرفداران ترین پتوهای گل برجسته است که روز به روز در بازار به جایگاه بیشتری از نظر فروش میرسد. پتو گل برجسته ممتاز از نظر رنگ، ابعاد (تک نفره یا دونفره) و طرح به انواع مختلفی تقسیم میشود. مشتریان مطابق با سلیقه و نیاز خود کالا را انتخاب و برای خرید اقدام میکنند. پتوهای گل برجسته ممتاز از نظر طرح و رنگ به مدل های متفاوتی تقسیم بندی میشود، چون مشتریان سلایق متفاوت دارند و هر کس ممکن است از یک طرح و رنگ خوشش بیاید. اما پیشنهاد بر این است که برای سرویس خواب از رنگ های آرامش بخش مثل سبز استفاده شود تا فرد در هنگام خواب آرامش بگیرد.

چه پتویی برای مسافر انتخاب کنیم؟

انواع پتو مسافرتی

پتوهای مخصوص مسافرت دارای چند ویژگی هستند و این ویژگی ها عبارتند از:
1. وزن کم: افراد در سفر از پتوهای مسافرتی برای گرم کردن و خوابیدن خود استفاده میکنند. لازم است طراحی محصول طوری باشد که فرد بتواند به راحتی آن را با خود در سفر همراه کند، یعنی دارای وزن کمی باشد که فرد بتواند آن را در هر جایی با خود حمل کند و جای زیادی را اشغال نکند. علاوه بر این به سادگی بتوان آن را شست و بعد از هر سفر، نیاز به خشکشویی نباشد.
2. ابعاد کم: پتوهای مسافرتی عموما تک نفره هستند چون اندازه پتو هر چقدر کمتر باشد، پهن کردن و جمع کردنش راحت تر است. البته ابعاد مطابق با سلیقه مشتری تعیین میشود، ممکن است یک مشتری پتوهای دونفره را ترجیح دهد.
3. رنگ پتو مسافرتی: پتوهای مسافرتی دارای رنگ های متفاوتی هستند اما پیشنهاد میشود که به دلیل اینکه پتو مسافرتی خیلی در معرض کثیفی است، رنگ تیره استفاده شود که کثیفی ‌اش مشخص نباشد.
4. دوام و ماندگاری: باید جنس و الیاف به کار رفته در پتوهای مسافرتی طوری باشد که این پتوها در برابر نور خورشید و شست و شو آسیب نبینند و مشتری بتواند به راحتی آن را برای سفر خریداری کند.
هنگام خرید پتو مسافرتی به این چند ویژگی توجه کنید تا سرتان کلاه نرود. سایت ما یکی از مرجع های نمونه در زمینه فروش پتو مسافرتی است که پتوها را با قیمت و کیفیت مناسب به مشتری عرضه میکند، اگر قصد خرید دارید با کارشناسان سایت ارتباط بگیرید و از نحوه خرید پتو مسافرتی با کیفیت خوب آگاه شوید.

ویژگی انواع پتو استاندارد

پتو گل برجسته ممتاز

پتوها کالاهای پراستفاده ای هستند که بیشترین تماس را با پوست دارد. هر کس حداقل هشت ساعت هنگام خواب از پتو استفاده میکند و بدیهی است که افراد به دلیل حفظ سلامت پوست خود و همچنین سلامت روان، باید هنگام خرید بسیار به کیفیت این کالای خواب توجه کنند. پتوهای استاندارد دارای چند ویژگی هستند که این ویژگی ها عبارتند از:
1. نرمی و لطافت: استفاده از پتوهای نرم و لطیف برای خواب سبب ایجاد آرامش در فرد میشود. بنابر این نرمی و لطافت و استفاده از الیاف طبیعی یا مصنوعی استاندارد برای یک پتوی خوب ضروری است.
2. عدم حساسیت: به کارگیری مواد ارگانیک در فرآیند تولید پتو سبب عدم حساسیت فرد هنگام استفاده از پتو میشود. این مواد در پتوهای سیسمونی و نوجوان که پوست های حساسی دارند به وفور به کار گرفته میشود. پتوهای ضد حساسیت یک پتوی استاندارد برای پوست های حساس است.
3. وزن و سایز استاندارد: وزن و سایز پتو باید مطابق با استاندارد کارخانه تعیین شود. به نسبت نوع پتو وزن آن تغییر میکند. امروزه استفاده از پتوهای سبک خیلی باب شده، سایز استاندارد پتوهای دونفره 220 در240 سانتی متر است و سایز استاندارد پتوهای تک نفره مطابق با نوع متنوع است. مثلا برای پتوی سیسمونی سایز کوچک تر است.
4. رنگ و طرح پتو: بهتر است رنگ و طرح پتوها مطابق با روانشناسی رنگ، نکات دکوراسیون اتاق خواب و… باشد. رنگ های ملایم در پتو سبب آرامش مصرف کننده میشود.
5. عدم پرزدهی در پتو: استفاده از الیاف مصنوعی مرغوب در فرآیند تولید پتو، میزان پرزدهی پتو را تا حد زیادی کاهش میدهد.
6. مقاومت در برابر شست و شو و نور خورشید: پتوهایی که در برابر شستن و مواد شوینده مقاوم هستند و آبرفت ندارند و همچنین آب و نور خورشید رنگشان را تغییر نمیدهد به نسبت انواع دیگر پتو مدت بیشتری عمر میکنند و دوام و ماندگاریشان سبب رضایت مشتری میشود؛ چون مشتری فقط یک پتو میخرد، اما چندین سال به کارش می آید.
7. مناسب بودن قیمت: قیمت مناسب همیشه از مهم ترین نیازهای مشتری بوده است. پتو یکی از ضروری ترین کالاهای خواب محسوب میشود و به دلیل همین ضرورت باید هر فرد با هر میزان بودجه ای توان خریدنش را داشته باشد. از همین رو مناسب بودن قیمت یکی از مهم ترین گزینه ها در فرآیند تولید و فروش پتو است.
پتوهایی که از قوانین استاندارد یک پتوی مرغوب پیروی میکنند، در بازار طرفداران زیادی دارند. پتو ممتاز صادراتی یکی از انواع پتوهای مرغوب است که به دلیل رعایت استانداردها در فرآیند تولید پتو، هم در خارج از کشور و هم در ایران در میان سایر منسوجات فنی مرغوب حرفی برای گفتن دارد.

فروش ویژه پتو گل برجسته ممتاز

پتو ممتاز ایرانی یکی از برندهای معتبر پتو شناخته شده که به دلیل استقبال زیاد مشتریان چرخه تولید را در کارنجات پتو گل برجسته به خود اختصاص داده است. گروه صنعتی کارخانجات پتو گل برجسته ممتاز با عرضه کنندگانی که در بستر مجازی به فروش کالای خواب میپردازند، ارتباط مستقیم و بی واسطه گرفته تا مشتریان با کمترین قیمت و بدون واسطه صاحب کالاهایشان شوند و از جزئیات فرآیند تولید پتو مورد نظرشان هم توسط کارشناسان سایت بهره مند شوند. تلاش تولیدکنندگان پتو برجسته ممتاز بر این است که مشتریان محصولاتشان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تحویل بگیرند.

خرید آسان انواع پتو گل برجسته ممتاز

پتو گل برجسته

یکی از معروف ترین انواع خرید این است که مشتری شال و کلاه میکند، ماشینش را بنزین میزند یا کرایه وسیله نقلیه میدهد و به فروشگاه یا مرکز خریدی رفته و محصول مورد نظرش را میخرد. در مسیر ممکن است ترافیک رخ دهد، مسیر دور باشد و وقتش گرفته شود. علاوه بر این مغازه دار هم مبلغی را بابت اجاره مغازه روی قیمت اصلی میکشد و فرد هم از نظر هزینه و هم از نظر اتلاف وقت ضرر میکند. ورود سایت های فروش در بستر مجازی این مشکلات را تا حد زیادی حل کرد.

مزایای سایت های فروش

• سایت های فروش سود کمی را روی قیمت اصلی محصول لحاظ میکنند و مشتری هزینه زیادی را بابت خرید محصول نمیدهد.
• مشتری در منزل یا محل کار خود، خرید کرده و محصولش را تحویل میگیرد و وقت زیادی را صرف رفتن به فروشگاه نمیکند.
• مشتری در بستر اینترنت اجناس متنوعی را میبیند و فرصت و امکان زیادی را برای انتخاب محصولات دارد. بنابر این صاحب همان چیزی میشود که میخواهد. برای انتخاب محصول هم آرامش بیشتری دارد و فرصت دارد که درست انتخاب کند.
• مشتری هزینه ای بابت حمل و نقل تا رسیدن به فروشگاه یا مرکز خرید نمیدهد و درگیر ترافیک یا مسائلی از این قبیل نمیشود.
خرید از سایت های فروش یکی از آسان ترین راه ها برای داشتن محصول مورد نظرتان است. سایت پیش رویتان از معروف ترین سایت های فروش پتو برجسته ممتاز است که چند سالی است در زمینه فروش پتو رتبه بالایی را به خودش اختصاص داده و رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. قیمت های سایت مقرون به صرفه است و سفارش ها با سرعت زیادی به سراسر جهان ارسال میشود و با کیفیتی عالی و گارانتی به دست مشتری میرسد.

سفارش عمده انواع پتو گل برجسته ممتاز

پتو گل برجسته ممتاز به دلیل کیفیت و زیبایی اش در هتل ها و مهمان سراهای عالی رتبه به وفور استفاده میشود. این نوع پتوها فقط در هتل های ایران کاربرد ندارد، بلکه هتل ها و مهمان سراهای خارج از کشور هم از پتو گل برجسته ممتاز برای مهیا کردن سرویس خوابشان استفاده میکنند. سالانه هتل ها بارها به سفارش عمده انواع پتو گل برجسته ممتاز میپردازند؛ به همین سبب، تمام تلاش تولیدکننده ها این است که این نوع پتو را در تعداد فراوان تولید، راهی بازار و به مشتری عرضه نمایند. اگر قصد خرید عمده پتو گل برجسته ممتاز را با کارشناسان این سایت ارتباط بگیرید، این سایت یکی از معتبرترین سایت های فروش در زمینه پتو گل برجسته ممتاز است و محصولات را با گارانتی و پایین ترین قیمت به مشتری عرضه مینماید.

آشنایی با انواع پتو

پتوها به نسبت وزن، حجم و کارایی به انواع متفاوتی تقسیم میشوند. انواع پتو در بازار عبارتند از:
1. پتو مسافرتی: پتوهای سبک و نرمی هستند که به دلیل قابلیت جا به جایی آسان در سفر از آن استفاده میشود. این پتوها در انواع یک نفره و دونفره در بازار وجود دارد و به نسبت ضخامت، میزان گرما، طرح و رنگ متنوع هستند. یکی از برندهای معروف و پرفروش پتو مسافرتی، انواع پتو سروین؛ تولید شرکت نرمینه است و از نظر کیفیت با پتو سنفیلا و پتو اسکیمو، دو شرکت برتر خارجی، رقابت دارند.
2. پتو نوزادی: در الیاف این نوع پتوها از مواد ارگانیک استفاده شده تا پوست نوزادان دچار حساسیت نشود.

پتو نوزادی آبی رنگ

پتو نوزادی معمولا تک نفره هستند و دارای وزن و ابعاد کم است. سبکی پتوهای نوزادی، خوابی راحت را برای نوزادان رقم میزند. این نوع پتوها از نظر طرح، متنوع هستند. انواع طرح‌ های نوزادی شامل این موارد است:
– پتو با طرح ساده
– پتو با طرح کارتونی
– پتو با طرح فانتزی
والدین مطابق با دیزاین اتاق خواب و سلیقه خود طرح مورد نظرشان را انتخاب میکنند و با خرید پتوهای نوزادی خوابی راحت را برای فرزندشان رقم میزنند.
3. پتو نوجوان: نوجوانان هم شبیه نوزادان دارای پوست حساسی هستند و در الیاف پتوهایشان از مواد ارگانیک استفاده شده است.

پتو نوجوان پسرونه

دسته بندی طرح پتو نوجوان، شبیه پتوهای نوزادی است اما مطابق با نیاز نوجوان هست و شبیه پتوهای نوزادی کودکانه نیست. دختران اصولا از رنگ های صورتی و طرح های پرنسسی پتوهای نوجوان بیشتر استقبال میکنند و پسران رنگ های گرم مثل نارنجی و طرح ماشین و توپ را بیشتر میپسندد به همین خاطر پتوهای نوجوان دارای دسته های جداگانه ای پسرانه و دخترانه هستند.
4. پتو عروس: پتوی جهیزیه یکی از مهم ترین انواع پتو محسوب میشود، بنابر این باید از نظر طرح آنقدر زیبا باشد که باعث زیبایی دکوراسیون اتاق خواب شود و جنس خوبش باعث خرسندی و آرامش خیال عروس خانم شود. پتوهای گل برجسته جزو انواع پرطرفدار پتو عروس به شمار می آید، طرح نو و جدید برجسته پتو، توجه بسیاری از خانم های باسلیقه را جلب کرده است. در گذشته از لحاف های سنگین برای جهیزیه استفاده میشد، اما امروزه پتوهای عروس با وزن سبک خود یک جایگزین خوب برای لحاف شد. کارخانجات مختلفی برای تولید منسوجات فنی در انواع متفاوت در سراسر کشور به وجود آمده که پتوها را در برندهای مختلف تولید میکنند:
1. پتو شادیلون
2. پتو لیلیان
3. پتو نرمینه
4. پتو گلبافت
که نمامی این موارد، از برندهای معروف کالای سرویس خواب هستند که کیفیت و ویژگی خوبشان سبب محبوبتشان شده است، اگر قصد خرید هر کدام از انواع پتو را دارید کاتالوگ آن را در سایت، مشاهده و سپس برای خرید اقدام کنید. خرید از سایت تنوع بیشتری را در اختیارتان را قرار داده و باعث میشود که شما راحت تر و بدون دغدغه محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. مشاوران زبده و صمیمی ما در شرکت دیبا بافت نگار قم همواره آماده راهنمایی و ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما