عرضه پتو گل برجسته مرینوس سه بعدی

پتو یکی از منسوجات پر کاربرد در طول زندگی هر فرد است، پتو گل برجسته سه بعدی یکی از منسوجات پر طرفدار است؛ با اینکه زمان زیادی از عرضه این محصول به بازار نمیگذرد اما توانسته است به خوبی خود را در میان برندهای دیگر نشان دهد. از جمله برندهای خارجی میتوان برند پتویی سه بعدی کره ای، چینی، ترکیه ای و… را نام برد. پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است در سطح بازار داخلی و خارجی به صورت گسترده عرضه شود و طرفداران زیادی را به خود جذب نماید.
با اینکه مدت زمان زیادی از عرضه پتو گل برجسته سه بعدی نمیگذرد، اما توانسته جزء منسوجات صادراتی قرار بگیرد، هر سال بیش از 600 تن از این منسوج با کیفیت تولید شده در صنعت نساجی ایران، به کشورهایی نظیر: عراق، ترکیه، پاکستان، تاجیکستان، ارمنستان، افغانستان، عربستان و… صادر میشود. تاجران با صادرات این محصول توانسته اند سود زیادی را کسب کرده و زمینه اشتغال بسیاری از هموطنان را فراهم سازند.

مرینوس
عرضه پتو گل برجسته مرینوس در سطح کشور به صورت گسترده صورت میگیرد، کارخانه تولیدی این منسوج در شهر تهران وجود دارد و بعد از تولید این محصول به شهرهای دیگر از جمله اصفهان، قم، شیراز، تبریز، ارومیه، خراسان رضوی، کرمان، بیرجند، یزد، همدان، کرمانشاه و… ارسال میشوند. کارخانه تولیدی این پتو با مشاهده فروش گسترده پتو و تقاضای روز افزون، تصمیم بر این گرفت در تمامی اقصی نقاط استان های کشور نمایندگی های فروش تاسیس کرده، تا خریداران این پتو بتوانند به راحتی آن را خریداری کنند. خریداران پتو سه بعدی مرینوس با طرح برجسته میتوانند این محصول را از طریق این نمایندگی ها با قیمت درب کارخانه به صورت خرده و عمده برای مصارف شخصی یا فروشگاه ها یا صادرات خریداری کنند.
روش دیگر خرید این پتو با کیفیت با مراجعه به سایت شرکت تولیدی مرینوس است، در این روش کافی است با تلفن همراه خود به شبکه اینترنت جهانی متصل شوید و با جست و جو عبارت” شرکت پتو مرینوس” به سایت شرکت مراجعه کرده و تنوع این محصولات به همراه رنگ بندی را مشاهده نمایید. همچنین با شماره های درج شده در سایت شرکت در صورتی که ارتباط برقرار کنید میتوانید از قیمت انواع این محصولات مطلع شده و کالای مورد نظر خود را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید.

پتو مرینوس چه پتویی است

پتو مرینوس چه پتویی است

پتو وسیله ای برای گرم نگه داشتن دمای بدن بوده و با استفاده از پتوی مرغوب به استراحت شیرین تری دست پیدا خواهیم کرد. همه ما از پتوها در طول زندگی استفاده کرده ایم، برخی پتوها برجسته و برخی ساده، برخی زبر و سنگین و برخی نرم و لطیف و سبک هستند، در این میان پتویی بیشتر مورد استقبال ما قرار میگیرد که نرمی و لطافت و سبکی بهتری داشته و علاوه بر این موارد، ضد حساسیت باشد. پتو مرینوس یکی از همین پتوهای با کیفیت و سبک و نرم و لطیف است که ویژگی هایی نظیر ضد حساسیت دارد، این پتو با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی به صورت انبوه تولید میشود.
کارخانه تولیدی این کالا با استفاده از نیروها و کارشناسان برجسته و خبره داخلی توانسته است در روند تولید این محصولات بهره گیری کند و همچنین طرح و رنگ این محصولات باعث تنوع در دکوراسیون اتاق و منزلتان میشود. در ادامه به روند تولید این پتو با کیفیت میپردازیم.

پتو مرینوس چه پتویی است
پتو مرینوس با نرمی و لطافت بالا ساخته شده به طوری که سهم زیاد الیاف به کار رفته در پتوها از جنس پنبه است. در تولید این پتو الیاف های دیگر از جمله الیاف پلی استر، ویسکوز و ابریشم استفاده شده است، ابتدا در کارخانجات تولیدی این کالا با استفاده از ماشین آلات مدرن تار و پود، الیاف های مذکور به هم ترکیب میشوند سپس به دستگاه بافندگی هدایت شده تا به خوبی الیاف ها به یکدیگر بافته شوند، در نهایت بعد از بافندگی به مرحله ریسندگی هدایت شده تا با استفاده از جدید ترین متدها، این الیاف ها به یکدیگر ریسیده شوند، سپس پتو به دستگاه رنگرزی و تثبیت رنگ هدایت میشوند تا به خوبی رنگ به کار رفته در این پتوها تثبیت گردد، تا در نتیجه در اثر شست و شو فراوان و استفاده مداوم دچار رنگ رفتگی نشوند.
از بهترین و پرفروش ترین رنگ های این پتو میتوان به رنگ های صورتی، آبی، مشکی، قرمز و لیمویی اشاره کرد، از طرح های برجسته این پتو که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است طرح سه بعدی است، این طرح ها با استفاده از نقش و نگار هایی که گرافیست های داخلی کشور ایجاد کرده اند، دارای طرح های سه بعدی و برجسته هستند، هر قدرعمق این طرح ها بیشتر باشد، زیبایی بیشتری به پتو و دکوراسیون اتاق و تخت خواب میبخشد. در مرحله بعد این پتو به خط استریلیزه هدایت شده تا با استفاده از مواد ضد عفونی به خوبی پاکیزه شوند و سپس توسط دستگاه کارتر در ابعاد تک نفره”120در 240 سانتی متر و وزن 600 گرم” و پتو دو نفره”220در 240 سانتی متر و وزن 1200 گرم” برش داده میشوند و با استفاده از بخش بازررسی، این پتوها بررسی میشوند تا تراکم بافت بخشی از انها دچار مشکل نباشد، سپس در بسته بندی های متنوع بسته بندی شده و به اقصی نقاط کشور عرضه میشوند.

روش های مراقبت از پتو ژله ای

روش های مراقبت از پتو ژله ای

پتو یکی از منسوجات بسیار حساس است، زیرا در ساعات زیادی از شبانه روز با بدن ما در تماس است و از این رو مستلزم رعایت نکاتی در جهت حفظ و نگهداری این محصول خواهد بود. یکی از تولیدات متنوع شرکت مرینوس پتو ژله ای است، این پتو از الیاف های پنبه بیشتر ساخته شده است و به همین دلیل به پتو ژله ای معروف است. بسیاری از خریداران، فقط به نکاتی از قبیل کیفیت و نرمی و به خصوص قیمت پتو نگاه میکنند، اما رعایت حفظ بافت پتو بعد از خرید یکی از مهم ترین نکاتی است که خریداران باید به آن توجه کنند. حتی اگر با کیفیت ترین و مرغوب ترین پتو را خریداری کرده باشید ولی از آن کالا با روش های نوین مراقبت نکنید باعث رنگ رفتگی و زبری پتو میشود.
یکی از مسائلی که بسیار برای پتوها ایجاد میشود نکته شست و شو پتو است، خریداران پتو باید در هنگام خرید ابتدا به مشخصات پتو نگاه کنند و ببینند پتو قابلیت شست و شو دارد یا خیر، اگر نداشت از خرید آن پتو تا حد امکان خودداری کنند، زیرا پتو یکی از کالاهای خوابی است که مدت زمان زیادی در تماس با بدن ما خواهد بود و میکروب به خود جذب میکند در نهایت باید شست و شو شده و بعد از آن در مقابل نور آفتاب قرار گیرد، تا از این میکروب ها دور بمانند. این پتو و هر گونه پتوی دیگر را باید با آب ولرم شست و شو کنید و به هیچ وجه آن را با آب 100 درجه سانتی گراد( آب با نقطه جوش ) نشویید، زیرا باعث رنگ رفتگی هر نوع پتویی میشود.

روش های مراقبت از پتو ژله ای
در نظر داشته باشید نور خورشید دارای اشعه فرابنفش است و به همین دلیل نباید در ساعات طولانی، مثلا یک روز کامل پتو در مقابل نور خورشید قرار گیرد، زیرا باعث رنگ رفتگی در پتو میشود، به همین علت، بعد از خشک شدن، آن را سریعا جمع کنید. در هنگام شست و شو پتو از مواد سفید کننده تا حد امکان استفاده نکنید، زیرا باعث میشود رنگ های پتو کم رنگ شده و دچار آبرفت شوند. بنا بر این برای شست و شو پتو از مواد نرم کننده یا پودر ماشین لباس شویی استفاده کنید. پتو را در مکان هایی که اجسام تیز هستند قرار ندهید زیرا باعث پارگی و خراش بر روی بافت پتو میشود.
از نکات دیگری که باید در استفاده از پتو ژله ای مرینوس رعایت شود؛ بعد از استفاده از این محصول آن را جمع کنید و در جایی مناسب مانند کمد رخت خواب قرار دهید و در دسترس همگان نباشد، زیرا پتو وسیله ای کاملا شخصی است. در نظر داشته باشید در هنگام خرید پتو گل برجسته سه بعدی ژله ای مرینوس آنها را حتما با کیف مخصوص به خود خریداری کنید و برای خرید این محصولات به هیچ عنوان از پتوهایی که دارای کیف مخصوص حمل نیستند استقبال نکنید.

دکوراسیونی شیک با پتویی شیک

دکوراسیونی شیک با پتویی شیک

پتوها شامل انواع برندها و کیفیت ها در طرح ها و رنگ های متنوع میشوند، انتخاب یک پتو با کیفیت و مرغوب، با داشتن طرح جذاب و زیبا منجر به زیبایی بیش از حد در دکوراسیون اتاق و خانه شما میشود. پتو مرینوس گل برجسته سه بعدی با داشتن طرح های سه بعدی به راحتی قابل استفاده است. هر چه قدر طرح پتو سه بعدی، عمیق تر باشد باعث میشود دکوراسیون اتاق و خانه زیبایی بیشتری پیدا کند. دکوراسیون اتاق زمانی زیبا میشود که وسایل کالای خواب از شیک ترین متریال ها ساخته شده باشد، این پتو در طرح های دیگری مانند طرح های عروسکی، فانتزی، طرح رمانتیک، طرح زنبق، طرح گل برجسته و… تولید و به بازار عرضه میشوند. جهت خرید این محصول متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود میتوانید به صورت مستقیم از طریق کارخانه تولیدی این محصولات را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

صادرکنندگان انواع پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس

صادرکنندگان انواع پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس

این پتو جزء منسوجات صادراتی به شمار میروند. مراکز پخش عمده و خرده این محصول امروزه در خارج از کشور بیشتر از داخل کشور وجود دارند. صادرات این پتو باعث اَرز آوری به صورت گسترده شده است. این محصول کاملا با الیاف های ایرانی ساخته شده و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از کشورهای دیگر واقع شده است. تقاضای روز افزون این محصول به صورت گسترده از جانب کشورهایی نظیر عراق، ترکیه، پاکستان، آذربایجان و… صورت میگیرد. اَرز آوری این محصول و صادرات آن به کشورهای دیگر از اَرز آوری منسوجات دیگر بسیار رونق بیشاری داشته و سهم زیادی از کسب درآمد را ایفا میکند. انواع پتو گل برجسته مرینوس شامل پتوهای پشم شیشه ای، پتو کودک، پتو دخترانه، پتو پنبه ای، پتو نخی، پتو پلی استری، پتو مصنوعی و… است. در این میان پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس نسبت به سایر محصولات این شرکت، از صادرات بیشتری برخوردار است.

پتو گلدار

پتو گل برجسته مرینوس سه بعدی گلدار

پتو گلدار مرینوس با داشتن طرح نرم و زیبا بسیار مورد توجه مردم واقع شده است، این پتو برای نسل جدید است که به طرح های سه بعدی برجسته علاقه دارند، طرح گل های این پتو شامل طرح گل لاله، گل رز، گل محمدی، گل یاسمن، گل سوسن و… هستند. از ویژگی های دیگر این کالا میتوان به نرمی بالا، محافظت گرمایی بالا، عایق حرارتی، عایق الکتریسیته، ضد حساسیت، قابلیت شست و شو، وزن سبک و… اشاره کرد.. پتو گلدار را میتوانید به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی با طرح گل مورد نظر خود به صورت مستقیم سفارش دهید تا در کمترین زمان درب منزلتان دریافت کنید.

پتو مدرن

پتو گل برجسته مرینوس سه بعدی مدرن

پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس جزء مدرن ترین منسوجات به شمار میرود، زیرا طراحی دلنواز و سه بعدی دارد و به همین علت توانسته است، مطابق با سلیقه نسل جدید مصرف کنندگان پتو باشد. این پتو برای نوزادان وکودکان هم استفاده میشود و با داشتن نرمی بالا و ضد حساسیت و قابلیت شست و شو جزء پتوهای با کیفیت و مدرن شناخته میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما