عرضه کنندگان پتو لیلیان مدل پارمیس

عرضه کنندگان یک محصول، با هدف پخش، فروش و ارائه یک کالا ایجاد میشوند. در واقع عرضه کنندگان پتو لیلیان مدل پارمیس با هدف ارائه پتو لیلیان مدل پارمیس به بازار فروش پتو تشکیل شده اند. هدف از سر کار آمدن این عرضه‌کنندگان در واقع ایجاد اشتغال برای تعداد بیشتری از جوانان و همچنین ایجاد سهولت خرید برای شما مشتریان است.
عرضه کنندگان با امضای قرارداد با تولیدکنندگان برند لیلیان، مجوز فروش این کالا در سراسر کشور را گرفته اند و محصول را با همان قیمت درب کارخانه به فروش میرسانند. در واقع سودی که عرضه کنندگان از فروش یک کالا میبرند همان تخفیف ویژه ای است که هنگام عقد قرارداد با تولید کننده از طرف تولید کننده به آنها داده میشود.
در میان منسوجات مربوط به خواب، پتو از مهم‌ترین آنها به شمار میرود. این بافته در قدیم با نام روانداز شناخته شده بود و با پیشرفت صنعت، این محصول نیز صنعتی شده و در انواع و اقسام طرح و مدل، تولید و به بازار ارائه شده است.
برای تولید این بافته معمولاً از الیاف پنبه و پشم استفاده میشود که الیاف پنبه ای بیشترین کاربرد را در تولید پتوها دارند؛ اما از آنجا که الیاف طبیعی کمی گران تر و کمیاب تر از الیاف مصنوعی اند، برای تولید این محصولات از الیاف مصنوعی نیز استفاده میشود که بسته به برندی که از آنها استفاده میکند، خالص و ناخالصی این الیاف تغییر میکند.

پتو لیلیان مدل پارمیس
کارخانه لیلیان مدت زمان زیادی نیست که به تولید محصولات خواب روی آورده است. این کارخانه از سال ۱۳۸۳ شروع به کار کرده و پتوهای خود را در انواع و اقسام طرح، روانه بازار کرده است.
در واقع کارخانه لیلیان مشروط بر مشتری مداری و رضایتمندی خریدار، کالاهای خود را تولید میکند و با توجه به توان اقتصادی عموم مردم جامعه و شرایط اقتصادی آنها در مناسب ترین قیمت به بازار فروش عرضه میکند. پتو لیلیان مدل پارمیس یکی از بهترین پتوهای این برند است که با بهره گیری از این الیاف ساخت، از مرغوب ترین پتوهای موجود در بازار به شمار میرود.
اگر قصد خرید پتو لیلیان مدل پارمیس را دارید و با نیت خرید این منسوج مقاله را مورد مطالعه قرار داده اید، کافیست این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید و ما هر آنچه که در این باره نیاز است را برای شما بازگو میکنیم. چرا که بر هر خریداری واجب است قبل از اقدام به خرید از محصولی که میخواهد تهیه نماید، اطلاعات کافی را داشته باشد تا خریدی کاملاً مطمئن و ایمن انجام دهد.

پتو لیلیان مدل پارمیس
مدل پارمیس در واقع یکی از انواع متنوع تولیدی های لیلیان است. برند لیلیان علاوه بر این کالاهای خود را در طرح‌های دیگری از جمله پتو لیلیان نقره ای، طلایی، هدیه سوپر و پارمیدا و…. تولید و به بازار ارائه میکند. اگر قصد خرید یک پتوی مناسب را دارید ما به شما پیشنهاد خرید یکی از انواع مختلف پتوهای لیلیان را میدهیم.
برند لیلیان در تولید منسوجات خود همواره یک سری از اصول را رعایت میکند که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت و میگویم چرا دلیل ما برای پیشنهاد، برند لیلیان است.
کارخانه لیلیان برای تولید پتوهای خود از متنوع ترین طرح ها و رنگ های موجود در بازار استفاده میکند و همچنین از به روز ترین آنها که ترند هستند بهره میبرد.
علاوه بر این الیافی که کارخانه لیلیان برای تولید بافته های خود از آنها استفاده میکند اگرچه هم به صورت طبیعی و مصنوعی اند، اما از مرغوب ترین و بهترین الیاف تولید شده هستند.
تنوع بسیار بالا، نرمی و لطافت استفاده از بهترین الیاف موجود، سهولت در امر خرید، اصل قرار دادن سلیقه ی مشتری و در کنار همه اینها، قیمت مناسب از جمله دلایلی است که مردم را ترغیب به خرید برند پتوی لیلیان میکند.
از همین رو میتوان گفت که تمام ویژگی هایی که یک پتوی خوب دارد را میتوان در محصولات لیلیان به خوبی مشاهده کرد.
عرضه کنندگان پتو لیلیان مدل پارمیس این کالا را در متنوع ترین طرح ها و رنگ بندی های زیبا به بازار فروش عرضه میکنند و اگر قصد خرید این محصول را دارید میتوانید به راحتی هم به صورت حضوری و هم مجازی این منسوج را از عرضه کنندگان با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و مناسب تهیه نمایید اما قبل از اقدام به خرید، لازم است که در رابطه با پتو لیلیان مدل پارمیس شناخت کافی را به دست آورید تا هنگام خرید، بهترین محصول را انتخاب نمایید. پس اگر قصد خرید این محصول را دارید میتوانید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. ‌

مشخصات پتو لیلیان مدل پارمیس

مشخصات پتو لیلیان مدل پارمیس

پتو لیلیان مدل پارمیس از جمله بهترین پتوهای موجود در بازار فروش پتو است. این محصول دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامه، هر کدام از آنها را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.
همانطور که قبلاً نیز گفتیم برند لیلیان برای تولید محصولات خود همواره مشتری مداری را شرط تولید قرار داده است. از آنجایی که در کشور ما پتوهای گل دار بیشترین فروش را دارند و سلیقه اکثر جامعه است، این شرکت در انواع و اقسام طرح و رنگ، این پتوها را در طرح‌های مختلف ارائه میکند که یکی از این طرح‌ها پتو لیلیان مدل پارمیس است که به صورت گل دار و نقش گل برجسته در بازار موجود است و در سایزهای یک نفره و دو نفره به فروش میرسد.

ویژگی های مهم این محصول عبارتند از

ویژگی های مهم این محصول عبارتند از

تنوع طرح و رنگ: تنوع طرح و رنگ تولیدات لیلیان بسیار زیاد است؛ به طوری که اگر شما به مراکز خرید آن مراجعه کنید امکان ندارد طرح های تکراری و شبیه به هم از این برند ببینید. همه مدل ها در به روز ترین طرح و رنگ تولید میشوند. پتو لیلیان مدل پارمیس از این قاعده مستثنا نیست و دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی است و همین امر سبب رضایت مشتری شده است.
نرمی و لطافت: از جمله مهم ترین ویژگی های یک پتوی خوب، داشتن نرمی و لطافت است که پتو لیلیان مدل پارمیس بسیار نرم و لطیف است و توانسته بازار فروش خوبی پیدا کند.
تراکم رنگ: استفاده از الیاف باکیفیت اکریلیک برای ثبات رنگ این پتو سبب شده است که این محصول از ثبات رنگ بسیار بالایی برخوردار باشد و شست و شوهای مداوم و پی در پی نتواند به تراکم رنگ آن آسیب برساند. پس بهترین گزینه برای کسانی است که ماندگاری یک کالا برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد.

ویژگی های مهم این محصول عبارتند از
عدم ایجاد حساسیت: در تولید پتو لیلیان مدل پارمیس از الیاف پلی استر و ویسکوز استفاده شده است که استفاده از آنها سبب میشود محصول هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای مصرف کننده ایجاد نکند.
ظرفیت شست و شو: این منسوج به گونه‌ای تولید شده است که هنگام شست و شو شما نگرانی برای از بین رفتن بافت و رنگ آن نخواهید داشت و میتوانید این کالا را به صورت مداوم و پی در پی هم به صورت دستی و هم ماشینی بشویید.
تنوع سایز: پتو لیلیان مدل پارمیس هم در سایز دو نفره و هم یک نفره تولید شده است. علاوه بر این اگر شما سایز و اندازه خاصی مد نظرتان است میتوانید این کالا را از عرضه کنندگان این پتو سفارش داده و در سایز دلخواه تهیه نمایید.
قیمت مناسب: آنچه در رابطه با پتو لیلیان مدل پارمیس حائز اهمیت است، قیمت مقرون به صرفه آن است. چرا که با وجود داشتن تمام ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره شد این منسوج قیمتی بسیار به صرفه دارد و برند لیلیان همان طور که گفتیم برای تولید محصولات خود توان اقتصادی همه افراد جامعه را در نظر میگیرد و کارهای خود را به گونه‌ای تهیه و تولید میکند که عموم مردم بتوانند آنها را تهیه کنند.

پتو سایز بزرگ برای چه مواردی مناسب است

پتو سایز بزرگ برای چه مواردی مناسب است

پتوها قطعا در سایزهای مختلفی به فروش میرسند که معمولاً برای پتوهای یک نفره سایز۲۲۰*۱۶۰ سانتی متر و برای پتوهای دو نفره سایز۲۴۰*۲۲۰ سانتی متر که اندازه های مشخص شده توسط سازمان بهداشت جهانی هستند ارائه میشود. علاوه بر این ها همان طور که گفتیم شما میتوانید هر سایزی که مد نظرتان است را سفارش دهید که معمولاً پتوهایی با سایزهای بسیار بزرگ نیز سفارش داده میشوند که امکان استفاده از آنها برای کرسی و دور هم نشینی های این چنین به وجود آمده اند و همچنین میشود از آنها به عنوان زیرانداز چادر مسافرتی نیز استفاده کرد که بعضی ها به علت نرمی و لطافتی که دارند این عیب چادر مسافرتی را که فاقد نرمی و لطافت است میپوشانند؛ به همین علت علاوه بر کاربرد پتو به عنوان زیر انداز چادر مسافرتی، از پتوهای سایز بزرگ استفاده میشود.

پتو افرا گزینه ای عالی برای روی کاناپه

پتو افرا گزینه ای عالی برای روی کاناپه

حتماً برای شما هم بارها پیش آمده است که ساعات طولانی را بر روی کاناپه رو به روی تلویزیون لم داده و به تماشای سریال مورد علاقه تان بپردازید اما مشکلی که اغلب افراد با آن رو به رو هستند، استفاده از پتوی مناسب بر روی کاناپه است. چرا که معمولاً پتوها یا در سایزهای دونفره و بزرگ هستند که به درد کاناپه نمیخورند و یا در سایزهای کوچک و تک نفره تولید میشوند. از همین رو پتویی که مناسب برای استفاده بر روی کاناپه باشد، معمولاً در خانه پیدا نمیشود. اگر شما نیز با چنین مشکلی مواجه شوید و به دنبال چنین پتویی باشید، ما به شما پتوی افرا را پیشنهاد میدهیم چرا که این پتو با دارا بودن سایز متوسط بهترین گزینه برای استفاده بر روی کاناپه است.
این پتو در سایز۱۸۰ در ۲۱۰ سانتی متر تولید شده به همین علت به خاطر سایز متوسط مناسب برای کاناپه است و میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. علاوه بر اینها این پتو بسیار لطیف و نرم است و احساس آرامش و آسودگی ویژه ای به شما خواهد داد و حتی به عنوان زیرانداز بر روی کاناپه نیز میتوانید از آن استفاده کنید.

فروشندگان مستقیم پتو لیلیان مدل پارمیس

فروشندگان مستقیم پتو لیلیان مدل پارمیس

برای توزیع و پخش یک کالا روش های گوناگونی وجود دارد که از مهم ترین آنها روش فروش مستقیم و کانال یا همان واسطه ای است.
در روش کانال در واقع محصول مورد نظر را عده‌ای از کمپانی تولیدی خریداری مینمایند و سپس به صورت عمده با قیمتی دو برابر در بازار به فروش میرسانند. اما روش دیگری که برای خرید وجود داردف روش فروش مستقیم است.
در روش فروش مستقیم، کالا به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده میرسد و یا در این بین به نمایندگانی که خود کارخانه تولیدی با آنها قرارداد بسته و مشخص کرده است، عرضه میشود.
در روش خرید مستقیم به علت حذف واسطه ها محصول نهایی با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری به دست خریدار میرسد. از همین رو اگر شغل و کسب و کار شما به گونه ای است که به تعداد عمده ای از پتو نیازمندید، بهترین روش برای شما سفارش جعبه ای و یا عمده محصول به صورت مستقیم از عرضه‌کنندگان یا خود تولیدی مورد نظر است.
عرضه کنندگان پتو لیلیان مدل پارمیس این امکان که شما این محصول را به صورت مستقیم و درب کارخانه از آنها تحویل بگیرید ایجاد کردند و علاوه بر آن روش های فروش آنلاین و حضوری را قرار دادند که به علت شرایط موجود و کم کردن هزینه حمل و نقل آنها، بهتر است از طریق درگاه های سفارش فروش این کارخانه، محصول مورد نظر خود را در همان سایز و اندازه که مد نظرتان است سفارش دهید تا در اسرع وقت به دستتان برسد.

فروشندگان مستقیم پتو لیلیان مدل پارمیس
چند نکته: پتو لیلیان مدل پارمیس یکی از بهترین پتو‌های موجود در بازار است و به علت ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم این پتو خریداران بسیاری دارد. اگر میخواهید این پتو برایتان سالیان سال کار کرده بدون آنکه به بافت و رنگ آن آسیبی وارد شود باید یه سری نکات را رعایت کنید.
اول اینکه هنگام شست و شوی محصول حتما بروشور را که در بسته بندی آن قرار دارد بخوانید و ببینید که محصول قابلیت شست و شو با ماشینی لباس شویی را دارد یا خیر. اگر قابل شست و شوی ماشینی نبود، بهتر است که محصول را با روش دستی بشویید. در شست و شوی دستی مواظب باشید که مدام به پتو چنگ نزنید تا به بافت آن آسیب وارد نشود و خیلی نرم و راحت پتو را شست و شو دهید.
علاوه بر آن استفاده از مواد شوینده مخصوص برای هر کالایی بهترین گزینه است و هنگام شست و شوی پتو لیلیان مدل پارمیس در نظر بگیرید که نیاز به مواد شوینده مخصوص دارد یا خیر. هنگام خشک کردن نیز بهتر است ابتدا آن را در خشک کن ماشین لباسشویی قرار دهید تا آب آن کاملاً گرفته شود و سپس در ساعاتی از روز که تابش آفتاب به صورت مستقیم نیست، آن را در فضای آزاد پهن کنید.
کلام آخر: عرضه کنندگان برای پاسخ گویی به تمامی سوالات که در رابطه با این محصول دارید کارشناسان خبره و دلسوزی در این زمینه استخدام کرده اند که بتوانید جوابی برای سوالاتی که در ذهنتان هست بیابید. این کارشناسان دلسوز با آرامش خاطر هر سوالی را پاسخ خواهند داد. پس در این رابطه پاسخ هر سوالی که در ذهن دارید را میتوانید از طریق این کارشناسان بگیرید.
در پایان از همراهی شما نهایت استفاده از تشکر را داریم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما