فروشنده معتبر پتو دو نفره آنتیک

آیا می دانید در زمان خرید خرید عمده پتو با به چه مواردی دقت کنید؟ آیا می دانید یکی از موارد مهم در موقع خرید این محصول پیدا کردن فروشنده معتبر پتو دو نفره آنتیک است.

هنگام خرید یک کالا، حال هرچه که میخواهد باشد، ما باید اول بدانیم قرار است چه چیزی و از چه کسی بخریم. پتو دو نفره آنتیک همان چیزی است که یدانیم چه بخریم، اما نمیدانیم از چه کسی. قطعا برای خرید باید سراغ فروشنده معتبری برویم که بهترین کالا را به ما معرفی کند. باید تمامی نکات ریز و درشت را در نظر گرفت و انتخاب کرد، اما نکته مهمی که اغلب از قلم می افتد، انتخاب فروشنده است. اگر قصد خرید پتو دارید و بعد از دیدن انواع آنها پتو دو نفره آنتیک را انتخاب کرده اید، حالا باید فروشنده معتبر پتو دو نفره آنتیک را انتخاب کنید. فروشنده ای که مانند یک دلال دنبال سود آنچنانی نباشد و بازار کالای خواب را خراب نکند.
اگر قرار باشد به هرکسی در این زمینه اعتماد کنید، در نهایت کالای دریافتی با آن کیفیتی نیست که برای آن پول پرداخت کرده اید. این افراد میتوانند شگردهای مختلفی را اجرا کنند زیرا تنها فکرشان کسب سود بیشتر است نه احترام به حقوق مصرف کننده و در کنارش گسب سود حلال. اگر قصد خرید پتو آنتیک درجه یک را دارید، لازم است با بررسی درست، فروشنده مناسب را پیدا کنید.

از پتو دو نفره آنتیک چه میدانید

از پتو دو نفره آنتیک چه میدانید

امروزه انواع پتو آنتیک در سطح بازار فراوان است. از پتو مسافرتی آنتیک گرفته تا پتوهای گل برجسته آنتیک که در رنگ های مختلفی وجود دارند. تا به حال به صندلی های سلطنتی دقت کرده اید؟ آنها اکثرا زیبایی و وقار خاصی دارند. پتو دونفره آنتیک هم اگر از مدل پتوی آنتیک دونفره گل برجسته آنتیک باشد، نمای بسیار شیک و مناسبی به اتاق شما خواهد داد. این نوع از پتو به صورت کاملا ویژه ای بافته میشود و با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته جلوه های درخشان روی آن را طراحی میکنند.
اگر تا به حال تصویری از پتوهای آنتیک گل برجسته ندیده اید، کافی است در اینترنت مقداری جست و جو کنید در این صورت با هر سلیقه ای احتمال بالایی دارد که زرق و برق این پتوها شما را مجذوب خودش کند. از طرفی ترکیب گل های برجسته زیبا با هر رنگی که سلیقه شما باشد با براقیت هایی که در بخش هایی از پتو طراحی شده و اگر بخواهید مدل هایی با نگین آن هم وجود دارد باعث میشود، جلوه اتاق خواب سلطنتی و شیک شود. البته نباید نگران باشید، به دلیل به کار گیری علم روز دنیا و همچنین طی کردن مراحل سیستماتیک پیچیده به مرور زمان براقیت و نگین های این پتو آسیب نمیبینند.
باید گفت که میتوانید با خیال راحت پتوی خودتان را به خشک شویی بدهید و مطمئن باشید که نگین ها جدا نخواهند شد. اغلب این نوع از پتوها را از جنس آکریلیک یا پلی استر میسازند. به طور کلی تنوع پتوهای آنتیک از نظر طرح، رنگ، درخشندگی با کیفیت و از همه مهم تر جنس های خوب باعث میشود، این پتو در سبد خرید افراد با سلیقه قرار گیرد و تنها کاری که میماند انتخاب درست دیزاین پتو طبق محیط هر اتاق خوابی است تا به طور کامل مطمئن شوید، صاحب بهترین دکوراسیون ممکن شده اید.

چه مدل پتویی برای دختران مناسب است

چه مدل پتویی برای دختران مناسب است

جنسیت هر فرد باعث میشود علایق او تا حدی مشخص تر و متفاوت از جنس مخالف خودش باشد. اگر شما قصد دیزاین اتاق فرزند دختر خودتان را دارید، باید روحیات او را هم در نظر بگیرید. میتوان گفت به طور قطع پتو پلنگی مناسب یک دختر در سنین ۵ تا ۲۰ سال نخواهد بود. هر پتویی برای نسل جوان جالب جلوه نخواهد کرد، پس لازم است شما انواع پتو را بشناسید و از سلیقه فرزندتان هم اطلاع حاصل کنید. بر فرض اگر دخترتان هنوز نوزاد یا خردسال است پتو تدی میتواند مناسب باشد. امروزه پتوهایی برای نوجوانان طبق جنسیت آنها طراحی میشوند، شما میتوانید مدل ها را نشان فرزندتان بدهید و از او بخواهید انتخاب کند و از طرفی در انتخاب جنس و قیمت بهتر است خودتان تصمیم گیری کنید. لازم است جنس پتو نرم باشد، پرز ندهد، بعد از مدتی مصرف کردن کیفیت اولیه اش را از دست ندهد و قابلیت شست و شوی خوبی داشته باشد تا اگر احیانا کثیف شد، نگرانی به وجود نیاید.
اغلب طیف رنگی صورتی برای دخترها خریداری میشود، اما این مورد وحی منزل نیست و بستگی به باقی اتاق هم دارد. میتوانید با توجه به رنگ اتاق یا کاغذ دیواری و کمدها انتخاب شیک خودتان را داشته باشید. پتوها امروزه با طرح های فانتزی مختلفی در بازار موجود هستند. اگر میخواهید زیرک تر عمل کنید خوب است از روانشناسی استفاده کنید. شما باید فرزندتان را بررسی کنید که خلق و خوی او را بشناسید، بعد تاثیر هر رنگ را مطالعه کنید و تصمیم بگیرید که چه رنگی مناسب تر خواهد بود. برای مثال اگر فرزندتان اغلب بی حوصله است، چه رنگی باعث افزایش شور و نشاطش خواهد شد؟ میتوانید این رنگ را در گزینه هایتان جای دهید. البته گاهی دختران در سنین کمتر علاقمندی خودشان را به کاراکتر خاصی نشان میدهند، میتوانید با اندکی جست و جو پیدایش کنید. برخی مکان ها هم با کیفیت بالا میتوانند تصویر مورد نظرتان را بر روی پتو با جنسی که خودتان انتخاب میکنید چاپ کنند، این مورد هم میتواند جالب باشد.

شیک ترین پتوها چه مشخصاتی دارند

شیک ترین پتوها چه مشخصاتی دارند

وقتی از شیک بودن چیزی صحبت میکنیم ذهن اکثر انسان ها به سمت ویژگی های ظاهری یک پتو میرود. پتوهایی مانند پتو آنتیک میتوانند ظاهر سلطنتی خاصی به اتاق بدهند. این کاملا بستگی به سلیقه و محوطه اتاق شما دارد که با چه پتویی به نهایت زیبایی اش برسد. اما شیک ترین پتوها باید ویژگی های خاصی داشته باشند تا بتوانند همواره مانند بار اول خودشان باشند. هرچه پتو شیک تر باشد جنس متریال به کار رفته در آن درجه یک تر خواهد بود، قیمتش بیشتر میشود، زیرا تکنولوژی های بیشتری در آنها به کار میرود. همچنین شما میتوانید احساس لطافت و نرمی، نبود پرز و الکتریسیته ساکن را در این پتوها پیدا کنید.

مقایسه پتو مناسب فصل بهار و زمستان

مقایسه پتو مناسب فصل بهار و زمستان

کشور ایران چهار فصل است و حتی طبق استانی که در آن هستید ممکن است فصلی را شدید تر احساس کنید. برای مثال فردی که در خوزستان است تحمل پتوی ۴۰۰۰ گرمی را در تابستان ندارد و اگر کسی باشد که دلش بخواد هنگام خواب پتو داشته باشد، به مشکل بر میخورد. یا فردی را در شمال کشور تصور کنید هنگامی که هوا سرد است، نمیتواند با استفاده از یک پتو سبک گرمای بدنش را به اندازه کافی حفظ کند و کل فصلی مانند پاییز و زمستان سرما اذیتش خواهد کرد.
برای فصل های سرد سال و همینطور برای مکان هایی که میتوان گفت اکثر ماه های سال بسیار سرد هستند، مانند مناطق کوهستانی، بهتر است از پتوهایی با تراکم بالا و همینطور سنگین تر استفاده کرد. پتوهای کلودی اینطور هستند، تراکم بالایی دارند و الکتریسیته ایجاد نمیکنند و بافت شان باعث گرما میشود. پتو دو نفره آنتیک هم جزء پتوهای گرما بخش است. ما نیاز به پتویی امروزی داریم که مانند لحاف های سنگین گذشته گرما بخشی کند اما نه به واسطه وزنی به آن مقدار زیاد، زیرا در کنار لذتی که خوابیدن با لحاف های قدیمی و نوستالژیک دارد، سنگینی آن به مرور آزار دهنده میشود. پس مزیت های گرمایی باید با نوع جنس پتو و نحوه تولید آن تقویت شوند.

پتو آنتیک تک نفره
از آن طرف فصل هایی مانند بهار و تابستان در اکثر مناطق بسیار گرم هستند و نمیتوان از یک پتو مخصوص زمستان استفاده کرد، زیرا اگر از پتو خیلی گرم استفاده کنید. دمای بدن بیشتر از حد نیاز بالا میرود، فرض کنید دمای محیط ۴۰ درجه است و پتو هم سعی دارد دمای بدنتان را حفظ کند، خب قطعا بدن نمیتواند بالاتر از یک دمای خاص برود پس سعی میکند با تعریق دما را پایین نگه دارد و این باعث میشود زمانی که بیدار شدید کل موهایتان خیس باشد و مجبور به حمام رفتن شوید و در معرض بیماری و کم آبی قرار بگیرید.
حال وظیفه ما این است که پتوی مناسبی برای تابستان و فصل های گرم پیدا کنیم، گاهی ممکن است کل سال محیط زندگی ما گرم و شرجی باشد. اینها نکاتی هستند که حین کادو دادن پتو هم باید رعایت شوند. پتو افرا یا پتو مسافرتی آنتیک میتواند مناسب باشد، این پتوها نازک بوده و در فصلی مانند بهار که هوا نسبتا گرم و سرد را با هم دارد باعث ایجاد تعادل میشوند. این پتوها سبک هستند و جای کمی را اشغال میکنند به دلیل اینکه غالبا جنسشان مصنوعی است ممکن است مقداری پرز بدهند، البته اگر از فروشندگان درجه یک خرید کنید میتوانید جنس با کیفیتی را خریداری کنید.
پتوهای مسافرتی در مقایسه با پتوهای زمستانی قیمت بسیار ارزان تری دارند. آنها تراکم پایینی دارند و هوا را به خوبی عبور میدهند. حمل و نقلشان راحت تر است و مانند اسمشان علاوه بر فصول گرم سال میتوانند در سفرها هم استفاده شوند. رنگ و طرح های این پتوها هم متفاوت است از رنگ های لیمویی، یاسی، صورتی گرفته تا رنگ های تیره تری مانند قرمز، قهوه ای و مشکی در بازار وجود دارد. کشیدن پتو حتی در ماه های گرم به نوعی جنبه روانی هم دارد. پتو باعث میشود احساس امنیت در اشخاص بالا برود و خوابیدن با آرامش بیشتری همراه شود.

عرضه کنندگان بی واسطه پتو دو نفره آنتیک

عرضه کنندگان بی واسطه پتو دو نفره آنتیک

حتما دیده اید که محصولی مانند میوه زمانی که در باغ خریداری میشود، بسیار ارزان تر است و هرچه به بخش های دیگر میرود و در واقع تعداد واسطه ها فراوان تر میشود، میوه از دست دلالانی عبور میکند که قصد سودجویی دارند و در نهایت قیمتی که به دست مصرف کننده میرسد، تفاوت فاحشی با قیمتی دارد که در ابتدا از کشاورز خریداری شده بود. در اینجا هم مسئله همین است هرچقدر واسطه ها میان کارخانه تا مصرف کننده نهایی بیشتر شود، به دلیل نیاز به سود بیشتر برای هر واسطه مصرف کننده نهایی مجبور میشود پول بی دلیلی پرداخت کند پس لازم است، با جست و جوی مناسب افرادی را پیدا کنید که عرضه کنندگان بی واسطه پتو باشند تا پتو درجه یک آنتیک خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

تولیدکنندگان انواع پتو دو نفره آنتیک

تولیدکنندگان انواع پتو دو نفره آنتیک

تولید کنندگان مختلفی در رابطه با پتو دو نفره آنتیک وجود دارند. آنها را میتوان به دو دسته تولید کننده خارجی و تولید کننده داخلی تقسیم کرد. هر کدام میتوانند مزایا و معایب خاص خودشان را داشته باشند. کالای خارجی ممکن است در کارخانه ای با تجهیزات پیشرفته ساخته شود اما به طبع چنین کالایی هنگامی که وارد کشور میشود به دلیل درجه یک بودن قیمت هنگفتی خواهد داشت و با توجه به نوسانات دلار و کم بودن ارزش پول ملی در مقابل دلار میزان هزینه آن جالب نخواهد بود.
دسته بعدی پتو دو نفره آنتیک ساخت کارخانه ایرانی است شاید خیال کنید، پتو آنتیک خارجی در کارخانه های پیشرفته ساخته شده است و بهتر خواهد بود اما لازم است بدانید، تعدادی از کارخانه های ایرانی موفق به دست یابی به تکنولوژی های روز دنیا شده اند و توانایی ساخت پتوهای آنتیک با دوام را دارند. اگر قیمت مناسب تر، کیفیت برایر یا حتی بهتر از کالای خارجی، حمایت از تولید داخل و اطمینان بالاتر در رابطه با مواد اولیه روند ساخت را در نظر بگیرید، گزینه کالای ایرانی میتواند بهتر باشد. یکی از این مراکز پتو کاشان است که یکی از کارخانه های مطرح در این زمینه است.

پخش کنندگان انواع پتو دو نفره آنتیک

پخش کنندگان انواع پتو دو نفره آنتیک

بهترین کار این است که با یک فرد با تجربه یا فردی که قبلا خرید داشته است و قیمت مناسبی را پیدا کرده است گفت و گو کنید. پخش کنندگان پتوهای دو نفره آنتیک امروزه بسیار زیاد هستند. یکی از راه های مطمئن سفارش پتو دو نفره آنتیک به صورت اینترنتی است. کافی است بدانید چه مدلی را با چه رنگی و در چه ابعادی نیاز دارید و بعد میتوانید سفارش خودتان را درب منزل تحویل بگیرید. پخش کنندگان موفق خرید عمده این پتوها را از مراکز اصلی، خود کارخانه یا واسطه ای مطمئن انجام میدهند و با سود منصفانه ای آنها را به فروش میرسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما