فروشنده معتبر پتو دو نفره مدل لیلیان

پتو مدل لیلیان در سایزهای یک نفره و دو نفره با کیفیت عالی تولید شده و توسط یکی از فروشندگان معتبر فروش، شرکت دیبافت عرضه میشود. لازم به یادآوری است کالاهای این شرکت همگی دارای استانداردهای کمی و کیفی بوده و همه مراحل تولید را به نحو عالی طی کرده اند‌.

پتو دو نفره مدل لیلیان در ابعاد مناسبی برای زوجین در طرح های متنوع تولید شده تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند یکی از طرح های زیبای این منسوج را پسند کرده و خرید کنند. تولیدات این برند به خوبی توان رقابت با کالاهای مشابه ایرانی و حتی خارجی را داشته و با قیمت مناسب در مراکز فروش معتبر عرضه میشود. این محصول به خصوص به کشور عراق و آذربایجان صادر میشود و مورد پسند همگان در کشورهای همسایه است. به دلیل جنس خوبی که دارا است دچار پرزدهی نمیشود و توانسته رضایت خریداران را جلب نماید.

مشخصات پتو دو نفره مدل لیلیان

مشخصات پتو دو نفره مدل لیلیان

پتوها یکی از لوازم شخصی به حساب می آیند و استفاده فردی دیگر از پتویمان چندان خوشایند نیست. پتو تنها همدم روزهای سرد سال نبوده و افراد زیادی تمایل دارند در همه فصول سال از این کالا استفاده کنند. به همین منظور باید کالای خوابی استفاده شود که باکیفیت بوده و حساسیت ایجاد نکند.
یکی از ابعاد پتو مدل لیلیان سایز دو نفره این پتو است. این ابعاد مناسب افراد متأهل بوده و به خوبی تخت خواب آنها را پوشش میدهد. از طرفی میتوان طرح و رنگ این پتو را با رنگ اتاق خواب ست کرد و زیبایی را برای اتاق خواب خود به ارمغان آورد.
پتو دو نفره مدل لیلیان براقیت خوبی داشته و لطافتش نیز بالا است. زیبایی چشم گیری دارد و هر کسی را برای خرید ترغیب میکند. الیاف مورد استفاده در تولید آن مصنوعی بوده و کاملاً بی خطر است و برای هیچ کس عوارضی ایجاد نمیکند. کیفیتش ثابت شده است و دارای استانداردهای لازم است.
ضخامت بالای این کالا باعث شده است که گرمای زیادی تولید کند و همدم روزهای سرد در شب های طولانی فصل زمستان شود. با تنظیم حرارتی که در طراحی این پتو در نظر گرفته شده است، دمای حرارت بدن را ثابت نگه داشته و از سرد شدن بدن جلوگیری میکند. مقاومت بالای این کالا در هنگام شست و شوهای مکرر و رنگ پس ندادنش یکی از علت هایی است که افراد تمایل به خرید این کالا دارند. وزن مناسبی دارد و به راحتی تا و جا به جا میشود. قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی هم یکی از ویژگی های دیگر این پتوی فوق العاده است.

منظور از پتو پنبه ای چیست

منظور از پتو پنبه ای چیست

پتوها همانگونه که ابعاد مختلف و طرح های متنوع دارند، جنسشان نیز باهم فرق میکند و با توجه به جنسشان کارایی متفاوتی نیز دارند و برای مصارف گوناگونی از این کالاها استفاده میشود.
یکی از نمونه پتوهای موجود در بازار که به تعداد بالا تولید و عرضه میشود، پتو پنبه ای است. این پتو ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی بوده و اگرچنانچه طالب داشتن پتو پنبه ای صد در صد تولید شده از پنبه خالص هستید، باید بدانید که این گونه پتوها در بازار کم بوده و قیمتشان نیز گران است. از طرفی این پتو برای افرادی که دچار خارش یا حساسیت پوستی میشوند، بسیار مناسب است.
پتوهای پنبه ای خاصیت گرمایی زیادی دارند و به خوبی هوای گرم را در خود نگه داشته و مانع خروج حرارت بدن افراد میشوند. این منسوج مناسب شب‌های سرد زمستان بوده و یک کالای دوست‌داشتنی و نرم است. پرزدهی ندارد و بافتش خیلی محکم است. پتو پنبه ای لیلیان را هم میتوان به وسیله دست شست و هم با ماشین لباسشویی به خوبی تمیز میشود. الیاف مورد استفاده در آن پلی استر بوده و به همین دلیل مقاومتش بالا است. حین استفاده حس و حال خوبی را در افراد ایجاد کرده و دل کندن از این پتو در هنگام صبح کمی سخت است.
پتو پنبه ای تمام استانداردهای ممکن را دارد و در ابعاد مختلف تولید شده و مدل مسافرتی آن نیز در بازار قابل مشاهده است. وزن کمی دارد و در هرجایی میتوان از این منسوج استفاده کرد.

شیک ترین پتوها برای جهیزیه عروس

شیک ترین پتوها برای جهیزیه عروس

پتو دو نفره برای زوجین مناسب بوده و ابعاد استاندارد آن ۲۲۰ در ۲۴۰ است. همه افراد به دنبال خرید شیک ترین کالاها هستند تا محیط زندگی خود را دلپذیرتر نمایند. کالایی که در کنار کیفیت از کمیت نیز برخوردار باشد و با نگاه کردن و استفاده کردن از آن، لبخند رضایت به روی لبشان بنشیند.
اگر به دنبال شیک ترین پتو برای جهیزیه نوعروسان هستید، بهترین انتخاب برای شما، پتو دو نفره مدل لیلیان است. این مدل پتو با توجه به طرح های متنوعی که در اختیار شما قرار میدهد، غیر ممکن است که با سلیقه شما مطابقت نداشته باشد و شاید شما با بازدید از طرح های این پتو به سختی بتوانید یک نمونه از طرح های زیبای این پتو را از میان صد طرح برگزینید و در صدد خرید چند طرح از این مدل برآیید.
پتو دو نفره مدل لیلیان با داشتن ابعاد استاندارد، مناسب هر تختخوابی بوده و از بی نظم نشان دادن تخت جلوگیری میکند و به خوبی روی تخت را میپوشاند. صادر کردن این محصول به کشورهای دیگر هم دلالت بر کیفیت بالای این منسوج دارد. شما میتوانید طرح اتاق خواب خود را به راحتی با طرح های این پتو هماهنگ کنید و فضایی دلنشین را ایجاد نمایید.
نوعروسان به دلیل حساسیت بالایی که نسبت به خرید وسایل خانه جدیدشان نشان میدهند، بسیار مشکل پسند بوده و به راحتی نمیتوان آنها را به خرید هر کالایی ترغیب نمود. ولی به جرئت میتوان گفت که پتو دو نفره مدل لیلیان با همان نگاه نخست توجه هر کسی را جلب کرده و بعد از پی بردن به ویژگی های این محصول، هر کسی خواهان خرید و داشتن این کالا است.

خرید آسان انواع پتو دو نفره مدل لیلیان

خرید آسان انواع پتو دو نفره مدل لیلیان

امروزه به دلیل پیشرفت علم و فناوری، نحوه خرید محصولات هم تغییر کرده و به راحتی میتوان کالای مورد نظر خود را خریداری نمود.
خریدی که هم بتوان به آسانی انجام داد و هم کالایی که خریداری میشود‌ از کیفیت بالایی برخوردار باشد، هر شخصی را وسوسه میکند و توجهش را جلب مینماید. چرا که عمر آدمی باارزش بوده و اتلاف وقت کار درستی نیست.
بعضی از افراد به خاطر شغل هایی که دارند، وقت اضافی برای خرید ندارند. بهترین راه برای چنین افرادی خرید از سایت های معتبر مراکز فروش است که همه این مراکز کالاهایشان را با کیفیت و قیمت مناسبی به فروش میرسانند. خرید از هر سایتی به منظور صرفه جویی در وقت عاقلانه نبوده و بهتر است خرید از سایت های معتبر صورت پذیرد.
یکی از سایت های معتبر فروش که هم امکان خرید به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری را برای شما مهیا میکند و قیمت پیشنهادی همه کالاهایش هم مناسب است، شرکت دیبافت است که با عرضه پتو دو نفره مدل لیلیان، یکی از تولیدات مرغوب وطنی، درصدد این مسئله برآمده تا نیازهای همه افراد را از این منسوج برآورده کند. شما میتوانید از طریق همین سایت ثبت سفارش نمایید.

146

  1. سلام روز به خیر و خسته نباشید
    فقط یه سوالی که برای من پیش اومد شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟شما طرح های سفارشی هم قبول میکنید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  2. سلام وقتتون بخیر، اطلاعات مفیدی در سایتتون گذاشتید عالی بود فقط یک سوال محصول چند روزه به دست مشتری میرسه؟

      • سلام روز به خیر و خسته نباشید
        فقط یه سوالی که برای من پیش اومد شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟شما طرح های سفارشی هم قبول میکنید ؟

  3. سلام این نوع مدل پتو بسیار مناسب برای انتخاب منزل می باشند و دارای طرح های جذاب و آرامش بخشی هستند.

    • باسلام پتوهای لیلیان بسیار مقاوم دربرابر شستشو و دارای طرح های زیبا و لطیف هستند و دور دوزی تمیزی دارند ممنون

  4. سلام وقت بخیر
    آیا شما به کشور ترکمنستان هم پتو و زیر انداز صادر می کنید؟
    اگر صادرات انجام می دهید با من تماس بگیرید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  5. سلام وقتتون به خیر خسته نباشید کیفیت
    محصولتون عالی است خیلی و قیمتشم بسیار مناسب و مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم از خریدم و به همه پیشنهاد میکنم که از این محصولات استفاده کنند

  6. سلام ظهرتون بخیر
    من تاجری هستم که با همکاری شما توانستم به کشور پاکستان پتو های دو نفره را صادر کنم خواستم از همین جا از شما و سایت خوبتون تشکر کنم.

  7. سلام وقت بخیر
    یکی از ابعاد پتو مدل لیلیان سایز دو نفره این پتو است. این ابعاد مناسب افراد متأهل بوده و به خوبی تخت خواب آنها را پوشش میدهد.

  8. سلام وقت بخیر
    یکی از ابعاد پتو مدل لیلیان سایز دو نفره این پتو است که واقعا بینظیر هستند و کیفیتی بسیار خوب دارند

  9. سلام وقت بخیر
    من برای جهیزیم از این مدل پتو خرید کردم بسیار زیبا و باکیفیت است ممنون از سایت خوبتون.

  10. سلام وقت بخیر
    پتو دو نفره مدل لیلیان با داشتن ابعاد استاندارد، مناسب هر تختخوابی بوده و بسیار باکیفیت می باشد.

  11. سلام وقت بخیر
    پتو دو نفره مدل لیلیان در ابعاد مناسبی برای زوجین در طرح های متنوع تولید شده تا افراد با هر سلیقه ای می تواند مناسب باشد

  12. سلام خدمت شما خداقوت پتو دو نفره مدل لیلیان براقیت خوبی داشته و لطافتش نیز بالا است. زیبایی چشم گیری دارد و هر کسی را برای خرید ترغیب میکند

  13. سلام وعرض ادب پتوهای لیلیان با دوخت تمیزی که دارند مناسب جهیزیه هستند و باکیفیت وزیبا هستند باتشکر

  14. سلام وقت بخیر
    یکی از نمونه های پر فروش پتو، پتو مدل لیلیان است که بسیار زیبا و با کیفیت هستند.

  15. من برای جهیزیم از پتوی های شما خریدم بسیار جنس خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  16. سلام وقت بخیر
    لازم به یادآوری است کالاهای این شرکت همگی دارای استانداردهای کمی و کیفی بوده و همه مراحل تولید را به نحو عالی طی کرده اند‌

  17. سلام وقت بخیر
    پتو دو نفره مدل لیلیان در ابعاد مناسبی برای زوجین در طرح های متنوع تولید شده تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند یکی از طرح های زیبای این منسوج را پسند کرده و خرید کنند

  18. سلام وقت بخیر
    ارسال به بندرعباس هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  19. سلام وقت بخیر
    دارای استانداردهای کمی و کیفی بوده و همه مراحل تولید را به نحو عالی طی کرده اند‌.

  20. سلام وقت بخیر
    پتو دو نفره مدل لیلیان در ابعاد مناسبی برای زوجین در طرح های متنوع تولید شده تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند یکی از طرح های زیبای این منسوج را پسند کرده و خرید کنند

  21. سلام وقت بخیر
    پتو دو نفره مدل لیلیان در ابعاد مناسبی برای زوجین در طرح های متنوع تولید شده تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند

  22. سلام وقت بخیر مذهبی دیوار سفارش دادم طی دو روز به دستم رسید کیفیت شهری راضی‌ام از پرسنل واقعا ممنونم که با صبر و راهنمایی بسیار خوب من و تو خریدم راهنمایی کردم

  23. سلام من چون موقع خواب باید بتونه خیلی سنگین باشه همش توپ توپ استفاده میکردم رنگاش برام خیلی مهم بود بتول یارو از شما خریدم دیگه نیازی به اندازه با اینکه ضخیم زیاد نیست و اذیت نمیشم گرما ی مناسبی داره

  24. سلام وقت بخیر
    پتو مدل لیلیان در سایزهای یک نفره و دو نفره با کیفیت عالی تولید شده و توسط یکی از فروشندگان معتبر فروش، شرکت دیبافت عرضه میشود

  25. سلام وقت بخیر
    پتوهای پنبه ای خاصیت گرمایی زیادی دارند و به خوبی هوای گرم را در خود نگه داشته و مانع خروج حرارت بدن افراد میشوند و بسیار کیفیت خوبی دارند.

  26. سلام وقت بخیر
    پتو مدل لیلیان در سایزهای یک نفره و دو نفره با کیفیت عالی تولید شده و توسط یکی از فروشندگان معتبر فروش، شرکت دیبافت عرضه میشود

  27. سلام وقت بخیر
    پتو دو نفره مدل لیلیان در ابعاد مناسبی برای زوجین در طرح های متنوع تولید شده که قیمت مناسبی هم دارد من خرید داشتم خیلی راضی بودم

  28. سلام وقت بخیر
    پتو دو نفره مدل لیلیان در ابعاد مناسبی برای زوجین در طرح های متنوع تولید شده تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند یکی از طرح های زیبای این منسوج را پسند کرده و خرید کنند

  29. سلام وقت بخیر
    پتو دو نفره مدل لیلیان در ابعاد مناسبی برای زوجین در طرح های متنوع تولید شده تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند یکی از طرح های زیبای این منسوج را پسند کرده و خرید کنند

  30. سلام وقت بخیر
    پتو مدل لیلیان در سایزهای یک نفره و دو نفره با کیفیت عالی تولید می شوند که بسیار نرم و لطیف هستند.

  31. سلام عرض ادب پتوهای مدل لیلیان رو برای جهیزیه دخترم وعروسم سفارش دادم خیلی زود رسید وکیفیت خوبی دارد

  32. سلام وقتتون به خیر خسته نباشید کیفیت
    محصولتون عالی است خیلی و قیمتشم بسیار مناسب و مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم از خریدم و به همه پیشنهاد میکنم که از این محصولات استفاده کنند

  33. سلام خسته نباشید پتوهای لیلیان مناسب شب‌های سرد زمستان بوده و نرم است وپرزدهی ندارد و بافتش خیلی محکم است وگرمای مطلوبی دارد

  34. سلام وقت بخیر
    پتو، درذهن متبادر می شود، خوابی آرام و راحت است که مستلزم داشتن وسایلی نظیر پتو شادیلون با لحاظ کردن راحتی ونرمی آن است

  35. با سلام
    ضخامت بالای این کالا باعث شده است که گرمای زیادی تولید کند و همدم روزهای سرد در شب های طولانی فصل زمستان شود

  36. سلام وقت بخیر
    پتو مدل لیلیان در سایزهای یک نفره و دو نفره با کیفیت عالی تولید شده و توسط یکی از فروشندگان معتبر فروش، شرکت دیبافت عرضه میشود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  37. سلام وقت بخیر
    پتو دو نفره مدل لیلیان براقیت خوبی داشته و لطافتش نیز بالا است. زیبایی چشم گیری دارد و در نرخی پایین به مردم عرضه می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  38. سلام خسته نباشید روزتون بخیر
    من برای روز مادر برای مادر بزرگم سفارش دادم

  39. سلام وقتتون به خیر خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم بسیار مناسب و مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم از خریدم و به همه پیشنهاد میکنم که از این محصولات استفاده کنند

  40. سلام وقت بخیر
    استفاده از پتو به عنوان یک کالای خواب بسیار مهم می باشد که باید نرم و لطیف باشد.

  41. سلام وقت بخیر
    یکی از خوبی هایی که خرید اینترنتی داره اینه که در هر ساعتی از شبانه روز میشه به راحتی و با کمترین هزینه این دسته از محصولات را سفارش داد.

  42. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  43. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  44. سلالم وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  45. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  46. خدا قوت یک خریدن پتوهای ساخت ایران یکی از مهمترین عملکرد ها برای افزایش رشد اقتصادی کشور است من راضی هستم از کیفیت خوب این پتو

  47. پتو مدل لیلیان در سایزهای یک نفره و دو نفره با کیفیت عالی تولید شده و توسط یکی از فروشندگان معتبر فروش، شرکت دیبافت عرضه میشود.

  48. پتو مدل لیلیان در سایزهای یک نفره و دو نفره با کیفیت عالی تولید شده و توسط یکی از فروشندگان معتبر فروش، شرکت دیبافت عرضه میشود.

  49. پتو مدل لیلیان در سایزهای یک نفره و دو نفره با کیفیت عالی تولید شده و توسط یکی از فروشندگان معتبر فروش، شرکت دیبافت عرضه میشود.

  50. یکی از سایت های معتبر فروش که هم امکان خرید به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری را برای شما مهیا میکند و قیمت پیشنهادی همه کالاهایش هم مناسب است، شرکت دیبافت است

  51. یکی از سایت های معتبر فروش که هم امکان خرید به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری را برای شما مهیا میکند و قیمت پیشنهادی همه کالاهایش هم مناسب است، شرکت دیبافت است

  52. یکی از سایت های معتبر فروش که هم امکان خرید به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری را برای شما مهیا میکند و قیمت پیشنهادی همه کالاهایش هم مناسب است، شرکت دیبافت است

  53. یکی از سایت های معتبر فروش که هم امکان خرید به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری را برای شما مهیا میکند و قیمت پیشنهادی همه کالاهایش هم مناسب است، شرکت دیبافت است

  54. یکی از سایت های معتبر فروش که هم امکان خرید به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری را برای شما مهیا میکند و قیمت پیشنهادی همه کالاهایش هم مناسب است، شرکت دیبافت است

  55. سلام روز به خیر و خسته نباشید
    فقط یه سوالی که برای من پیش اومد شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟شما طرح های سفارشی هم قبول میکنید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  56. سلام روز به خیر و خسته نباشید
    فقط یه سوالی که برای من پیش اومد شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟شما طرح های سفارشی هم قبول میکنید ؟

  57. سلام وقتتون بخیر خدمت تیم دیبا بافت نگار شما یکی از بهترین تولید کنندگان پتو هستید که من بسیار از شما خرید کردم و بسیار کیفیت خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  58. فراد زیادی به اصطلاح بدخواب هستند و معمولا خواب رلحت و عمیق را خیلی کم تجربه میکنند .داشتن کالای خواب با کیفیت و راحت یک عامل موثر در کیفیت خواب است

  59. پتوهای شادیلون مجموعه دیبا با استفاده از دستگاه های پیشرفته تولید می شوندکه واقعا مرغوب هستند.

  60. این پتو با اینکه خیلی نازک تر از پتوهای گلبافت هستن ولی باورتون نمیشه به همون اندازه بدن رو گرم می کنه با این وجود که هم کم جا می گیره و هم خیلی سبک تر از بقیه پتو هاست اصلا هم خراب نمی شه

  61. سلام خسته نباشید پتوهای لیلیان دونفره ابعاد بزرگ و خوبی داره وبه عنوان روتختی هم میشه استفاده کرد و پرز دهی نداره

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  62. در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که از پتولیلیان می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  63. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  64. پتوهاش عالین وشیک هستند ومناسب می باشد وبرای طراحی ودوخت ش عالیه لازمه هرخانواده ی هست عالین

  65. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید دو روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

  66. طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  67. تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد

  68. اگر قصد خرید عمده پتو شادیلون اصل و با کیفیت را با قیمت ارزان دارید میتوانید این پتو را از این مجموعه با سابقه خریداری کنید

  69. سلام وقت بخیر من از این پتوهای لیلیان چند رنگ خریدم هم جنس مرغوبی داره و هم در شستشو مقاومه

  70. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  71. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از خواهرم خیلی شنیدم و ترغیب به خرید از شما شدم همانطور که خواهرم گفت بسیاری محصولات شما زیبا بودن باز هم خواستار خرید از شما هستم اگر امکانش هست لیست قیمت جدید تون از طریق واتساپ برام ارسال کنید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  72. یکی ازمرغوبترین پتوهاپتوشادیلون درطرح هاومدلهای مختلف درسایزهای یکنفره ودونفره تولیدمیشوندکه بعلت تنوع بالایکی ازانتخابهای مصرف گنندگان است

  73. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  74. سلام وقتتون بخیر
    خواستم نحوه ارسال بارتونو ببینم به چه صورت خودمون باید با باربری هماهنگ کنیم یا خودتون این کارو میکنید؟

  75. یکی ازملزومات مهم برای خواب روانداز یاپتو میباشد
    پتو انواع مختلفی دارند پنبه‌ای دولایه، ارگانیک، پشمی پشم شیشه‌ایو پتوهای مسافرتی هیگستند که کاربرد متفاوتی دارند

  76. سلام پتوهای دو لایه با حرارت بسیار خوبی که تولید می کنند برای مناطق سردسیر عالی هستند و تنوع خوبی هم دارند

  77. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  78. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  79. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  80. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت امکان پذیر است حضوری هم میتونم بیام خرید کنم؟

  81. ممنونم بابت مطالب خوبتون . این موضوع که از مشهد به عنوان یکی از قطب های تولید پتو نام می برند که کارخانه تولید پتو شادیلون یکی از کارخانه های موفق این شهر می باشدو اطلاعات خوبی رو با خواندن این توضیحات کسب کردم. خدا قوت

  82. اگر این پتو با کیفیت به صورت آنلاین خریداری کنید و عمده بسیار به صرفه است
    پتو های جدید دارای جنس سبک و کیفیت عالی هستند که تنوع رنگی گسترده ای دارد

  83. با سلام وقتتون بخیر و خداقوت . می توان اینگونه بیان کرد که خرید این محصولات با مشخصات بسته بندی، عمده و فله از طریق سایت ما امکان پذیر می باشد و سایت بسیار عالی دارین واز کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و الیاف آن ها از نوع درجه یک می باشد به همین دلیل کاملا نرم و لطیف هستند

  84. سلام وقت شما بخیر پتوهایموجود در سایت بسیار باکیفیت و نرم و متنوع هستش پیشنهادم به دوستان جدید این هستش که حتما خرید کنیدپتوهای موجود در این فروشگاه از الیاف مصنوعی تهیه شده‌اند که نوع پرزدار آن‌ها نیز بسیار پرطرف‌دار است

  85. سلام بر نگارنده های عزیز توجه به این نکته مهم است که این نوع محصولات نسبت به انواع پتوهای درست شده از الیاف های طبیعی و یا مدل های پلی استر و دارای وزن بیشتری هستند و زبر می باشند . مطالبتون مفید بود خسته نباشید

  86. سلام وقتتون بخیر باشه
    شما به چه کشورهای آسیایی و اروپایی صادرات میکنین ؟ آیا کارهای گمرکی هم خودتون انجام میدین؟ یا به عهده خود مشتری هست؟

  87. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند
    حتماً در هنگام خرید پتو به استاندارد بودن آن توجه کنید و سعی کنید با کیفیت ترین نوع پتو را خریداری کنید تا بعدها با مشکل روبرو نگردید

  88. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند
    حتماً در هنگام خرید پتو به استاندارد بودن آن توجه کنید و سعی کنید با کیفیت ترین نوع پتو را خریداری کنید تا بعدها با مشکل روبرو نگردید

  89. با سلام و وقت بخیر من خریداری کردم ،بسیار زیبا و نرم و با کیفیت هستند و حتی بعد از شستشو کوچکترین تغییری نکردند و درست مثل روز اول هستند ،و در کل از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما از این پتو ها خریداری کنند تا کیفیت و زیبایی رو با هم تجربه کنند

  90. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  91. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  92. سلام
    خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید ممنون میشم

  93. سلام وقت بخیر من از این پتو های زیبا خواص سفارش دادم وبسیار راضی هستم
    پتوهای خیلی خوبی هستند کیفیت خیلی بالایی دارند

  94. سلام خسته نباشید
    پتو با ظرافت بالایی طراحی شده است و رنگ های متنوعی در به کارگیری این محصول استفاده شده اند. این پتو ها ساختار جدید و مدرنیته ای دارد

  95. سلام روز بخیر
    من تصمیم دارم از شما خرید کنم درباره نحوه سفارش و تحویل درب منزل توضیح دهید و حداقل سفارش چقدر است؟

  96. در فروش مستقیم و بدون واسطه به دلیل حذف واسطه ها از جوانب مختلفی هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده است و سود بهتر و بیشتر، کنترل کیفی راحت تر، فروش بیشتر، قیمت مناسب تر و… از مزایای آن است.

  97. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  98. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری موفق وموید باشید مجموعه دیبا بافت نگار

  99. روز خوش. پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است.مخصوصا ازین نوع

  100. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  101. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  102. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  103. سلام ووقت بخیر
    من بین عکس های بالا تک رنگ یا الوان ندیدم
    آیا این پتو هم مثل پتو های دیگه تک رنگ هاش موجوده

  104. پتوی لیلیان مدل پریما یکی از منسوجات موجود در بازارهای فروش است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است

  105. سلام روز به خیر و خسته نباشید
    فقط یه سوالی که برای من پیش اومد شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟شما طرح های سفارشی هم قبول میکنید ؟

  106. با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را درج کنید تا مقایسه ی قیمت با قیمت های بازار داشته باشیم و لطفا آدرس شعبه های خودتون رو هم در سایت قرار بدید.

  107. این محصولات با کیفیت هستند و با شست و شو مداوم از بین نمی روند و طرح های زیبا و جذابی دارند

  108. سلام عرض ادب پتوهای لیلیان با شستشوی زیاد از بین نمیره و پاره نمیشه و عمر طولانی دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما