فروشندگان انواع پتو درخشان قم

فروشندگان انواع پتو درخشان قم که توسط معتبرترین و استانداردترین کارخونه های پتوبافی در شهر قم تولید میشه. فروش انواع پتوهای تولیدی این برند رو به طور مستقیم و غیر مستقیم از همین کارخونه و مراکز فروشی که با اونها در ارتباط هستن صورت میدن. قم یکی از مهم ترین مراکزی هست که فعالیت گسترده ای توی زمینه تولید کالای خواب داشته. از مهم ترین کارخونه های پتوبافی این شهر میشه کارخونه پتو درخشان قم و پتو لاله رو نام برد.
فروشندگان انواع پتو درخشان قم چه با واسطه و چه بی واسطه و حتی از طریق سایت های معتبری که به دست همون کارخونه ها راه اندازی یا پشتیبانی میشن، فروش انواع پتو درخشان قم و سایر برندها رو به عهده دارن. پتو درخشان پتوی بسیار راحت و جذابی هست که تونسته مشتریان خودش رو از سراسر ایران نگه داره. فروش مستقیم عمده پتو درخشان قم در انواع یک نفره و دو نفره و با قیمت بسیار مناسب و رقابتی شده توسط تمام مراکز قروش چه به صورت حضوری و چه به شکل اینترنتی انجام میشه. از بین همین فروشندگان انواع پتو که در استان های کشور وجود دارند، پتو درخشان قم بازار پر فروش و منحصر به فرد خودش رو همواره داشته و سعی کرده همیشه با دسترسی آسونی که داره رقابت خیلی خوبی با برندهای هم تراز خودش پیدا کنه.

 

آشنایی با انواع پتو درخشان قم

آشنایی با انواع پتو درخشان قم

پتو درخشان قم به خاطر ویژگی های مطلوبی که در زمینه طرح و رنگ و بافت و دور دوزی های حاص خود دارد، یکی از بهترین انتخاب های خانوم های باسلیقه کشور در بین برندهای شناخته شده پتو میتونه باشه. این پتو در انواع نمدی و مینک، پتو مسافرتی درخشان، پتو طرح دار مدل مندوزا درخشان، پتو مخملی درخشان، پتو ابریشمی درخشان، پتو ورزشی درخشان و… با عرضه مستقیم از کارخونه و کارگاه های پتوبافی درخشان تا منزل و مقصد خریدار به عهده دارن. پتو درخشان قم با وجود خط تولیدی مدرن و پیشرفته و کارشناسان و افراد متخصص با تجربه و کیفیت بسیار خوبی که در تمام این سال ها از خود نشان داده تونسته یک بازار رقابتی بزرگی رو با سایر برندها برای خودش به وجود بیاره. پتو درخشان قم در انواع یک لایه و دو لایه از بهترین پتوهای طرح دار مسافرتی به شمار میاد که تونسته جزو معتبرترین برندهای پتو در سطح کشور به حساب بیاد.

مشخصات پتو صادراتی ایرانی

مشخصات پتو صادراتی ایرانی

توی سال های گذشته به خاطر افزایش واردات پتو كه بیشتر از كشور چین صورت گرفته، تولید کننده های داخلی فرصت خیلی خوبی برای رقابت بالای تولید و عرضه پتو پیدا کردن و همین باعث شده هر روز شاهد کیفیت بالاتر این محصول، توی برندهای مختلف مخصوصا پتو مینک و پتو سربازی باشیم و بازار صادرات رو همیشه پر رونق نگه دارن. خوشبختانه با پیشرفت تجهیزاته تولید، بر اساس آخرین استانداردهای موجود و مجهز شدن کارخونه ها به ماشین آلات روز دنیا و همچنین به کار بردن مواد اولیه باکیفیت و طرح و رنگ های جدید، واحدهای صنعتی تولید پتو به خاطر موندگاریه خودشون و رقابت با بقیه تولید کننده ها، کیفیت و تنوع کالاهای خواب بخصوص پتو باعث شد تا بازار صادرات این محصول بین برندهای مختلف، رقابتی تر بشه.
نیاز همیشگی و مداوم افراد به کالاهای خواب مخصوصا پتو قطعا باعث شده که تولید کننده های داخلی سرمایه بیشتری برای این بخش از تولید بذارن. اشتغال زایی هر چه بیشتر و البته تاکید بر تولید داخلی هم انگیزه خوب و مناسبی بود تا کارخونه های پتوبافی تمام تلاششون رو روی رونق تولید مطلوب، گسترش صادرات و پیدا کردن بازارهای جدید صادراتی، آشنایی با دستگاه ها و صنایع جدید تولید پتو و بخصوص مبارزه با قاچاق واردات پتو بذارن. سرمایه گذارای داخلی هم تمام تمرکزشون رو روی تهیه انواع دستگاه ‌ها، تجهیزات، صنایع و خطوط تولیدی این کالا گذاشتن.
صادرات نقش مهمی توی رشد اقتصاد هر کشوری داره که باعث میشه علاوه بر اشتغال زایی، از خروج ارز از کشور هم جلوگیری بشه. صادرات پتو هم مثل تمامی کالاها و اقلامی که حرفی توی بازار جهانی دارن کمک زیادی به اقتصاد مملکت کرده. کشورهایی مثل عراق، پاکستان و ارمنستان همواره وارد کننده های اصلی پتوهای ایرانی بودن. از جمله برندهای معروفی که برای صادرات کشور قدم های بزرگی برداشتن میشه از پتو درخشان قم نام برد. فروشندگان انواع پتو درخشان قم هم تونستن این برند از پتو رو در انواع یک نفره و دو نفره مینک و نمدی در صف صادرات پتوی ایرانی قرار بدن.

تفاوت پتو الیاف طبیعی با الیاف مصنوعی چیست

تفاوت پتو الیاف طبیعی با الیاف مصنوعی چیست

منظور از پتو با الیاف طبیعی پتوهایی است که مواد اولیه تولیدی آن از طبیعت گرفته شده و کاملا ارگانیک هستند. پتوهای پشمی، نمدی و پنبه ای پتوهایی هستند که با عتوان پتوهای با الیاف طبیعی شناخته میشن. شاید عجیب باشه اما از همون قدیم خاصیت شفا بخشی پشم برای بیماران و گرما بخشی اون کشف شده بود. همچنین فیبر موجود در داخل چشم باعث میشه که سیستم مویرگی بدن تحریک شده و انرژی بدن رو بالا ببره. پشم میتونه هوا رو داخل حفره های خودش نگه داره و کاملا به طور عایق برای بدن عمل کنه و اجازه نده گرما و سرما ازش عبور کنه. استفاده از پشم در صنعت نساجی خیلی خیلی برای حفظ محیط زیست هم مفیده از این جهت که از پشم مصرفی حتی در آینده میشه به عنوان کود برای گیاهان استفاده کرد.
الیاف پنبه از اطراف گیاه پنبه گرفته میشه و از این جهت هیچ گونه حساسیتی برای بدن افراد خصوصا کودکان و سالمندان و افرادی که آلرژی و مشکلات ریوی دارن ایجاد نمی کنه. اما مشکلی که الیاف پنبه داره قیمتش هست که باعث میشه پتوهایی که 100 % نخ پنبه باشن گرون تر از پتوهای ترکیب شده با الیاف پلی استر باشن.

عرضه کنندگان بی واسطه پتو درخشان قم

عرضه کنندگان بی واسطه پتو درخشان قم

کارخونه پتوبافی درخشان هر ساله تونسته با تولیدات متنوع و کیفیتی که داشته از جمله فروش عمده پتو یک نفره و دو نفره مینک مشتریای زیادی رو جذب خودش بکنه و خارج از شهر قم فروشندگان و عرضه کنندگان بی واسطه بسیار زیادی توی شهرهای مختلف داشته باشه. فروشندگان انواع پتو درخشان قم، پخش و فروش متنوع ترین محصولات کارخانه پتوی درخشان قم رو به صورت جزئی و کلی و به صورت بی واسطه با قیمتی بسیار مناسب انجام میدن.
فروشندگان بی واسطه انواع پتو درخشان قم چه به صورت اینترنتی و از راه دور و چه به صورت حضوری و مستقیم از کارخانه و دفاتر نمایندگی همیشه بیشترین تمرکزشون رو روی عرضه راحت تر، مقرون به صرفه تر و سریع تر محصولاتشون قرار دادن.
سایت پتو درخشان قم به راحتی قابل دسترسه. فروشندگان انواع پتو درخشان قم در انواع مختلف مینک و نمدی، یک نفره، دو نفره و فانتزی همه تلاششون اینه که محصولاتشون رو به راحتی، با سرعت عمل بالا، در هر زمان و در هر مکانی بدون اتلاف وقت و با هزینه ای پایین و کاملا مقرون به صرفه عرضه کنن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما