فروش استثنایی پتو ببعی باکیفیت عالی

آیا شما پتو های گوسفندی را می شناسید؟ آیا از میزان کیفیت پتو های ببعی اطلاع دارید؟ آیا پتو های مسافرتی کودک را می شناسید؟ آیا فروشندگان معتبر پتو های ببعی را می شناسید؟
پتو های ببعی یا همان پتو گوسفندی با استفاده از الیاف پشم تولید می شوند. این پتو یکی از بهترین پتو هایی است که می توانید انتخاب کنید. چون علاوه بر اینکه بسیار گرم و نرم است، به سبب الیاف پشمی که در آن استفاده شده است، خواص دیگری هم دارد. برای توضیح مزایای پتو ببعی ابتدا خواص فوق العاده الیاف پشم را برای شما توضیح می دهیم.

از خواص الیاف پشمی می توان به موارد زیر اشاره کرد

از خواص الیاف پشمی می توان به موارد زیر اشاره کرد

• الیاف پشمی از پشم شتر یا از پشم گوسفند تهیه می شوند که در تولید پتو های ببعی از الیاف پشمی که از پشم گوسفند به دست می آیند، استفاده می شود. این الیاف بر خلاف برخی از الیاف دیگر فقط در پایه به یکدیگر متصل هستند و قسمت های دیگر آن ها از هم جدا است. همین ویژگی الیاف پشمی باعث می شود که در خط تولید منسوجات پشمی، مراحل ریسندگی و بافندگی به نحوی بسیار مطلوب انجام شوند و الیاف پشم با تراکم بالا و انسجام زیاد به یکدیگر پیوند بخورند. همین موضوع باعث می شود که پتویی کاملاً یک دست و محکم تهیه شود. پتو های ببعی به خاطر این ویژگی که الیاف پشم دارند، بسیار با دوام هستند و به سادگی خراب نمی شوند.
• الیاف پشمی در حفظ شکل و حالت خود به مراتب بهتر از سایر الیاف عمل می کنند. بدین صورت که الیاف پشم و هر منسوجی که از آن ها تهیه می شود، شکل و حالتی که دارند را به خوبی نگه می دارند.
علاوه بر این الیاف پشمی خاصیت ارتجاعی و کشسانی زیادی دارند.
این دو خاصیت پشم یعنی حفظ حالت و خاصیت ارتجاعی و کشسانی آن یکی دیگر از دلایلی است که باعث می شود پتو های ببعی ماندگاری بالایی داشته باشند. همچنین اینکه الیاف پشم به خوبی شکل خود را حفظ می کنند، باعث می شود که پتو های ببعی بعد از شستشو شکل و حالت اولیه خود را از دست ندهند و همان طور یکدست و منسجم باقی بمانند.
• خصوصیت دیگر الیاف پشمی قابلیت فوق العاده آن ها در جذب و حفظ رطوبت و گرما است. این خاصیت الیاف پشمی بسیار برای پتو ها و لباس های پشمی مؤثر واقع می شود، به طوری که این منسوجات به شکل بی نظیری می توانند رطوبت را جذب کنند و باعث ایجاد گرما شوند. همین مسئله باعث می شود که پتو های ببعی بسیار گرم باشند. استفاده از پتو های ببعی به خصوص در مناطق سردسیری و فصل های سرد سال بهترین انتخاب از این جهت که بخواهید پتویی واقعاً گرم داشته باشید، است.

روغن پشم موجود در پتو
• جالب است بدانید که پشم در خود روغنی طبیعی دارد که به روغن پشم معروف است. روغن پشم یک پروتئین منحصر به فرد است که خواص درمانی به پشم می دهد. علاوه بر خواص درمانی خواص دیگری هم به الیاف پشمی می دهد که در قسمت ریسندگی و بافندگی بسیار کاربرد دارد.
علاوه بر این روغن طبیعی که در پشم وجود دارد، خود پشم به صورت کاملاً خدادادی دارای خواص درمانی است. پشم ها چه پشم شتر و چه پشم گوسفندی برای بهبود درد های عضلانی بسیار مفید هستند. علاوه بر این الیاف پشمی باعث کاهش درد مفاصل هم می شوند. متخصصین طب سنتی استفاده از منسوجات پشمی را به کسانی که درد های عضلانی یا درد مفاصل دارند، بسیار توصیه می کنند.
تحقیقات و تجربه نشان داده است که منسوجات پشمی مثل لباس های پشمی یا حتی تشک ها و پتو های پشمی به صورت قابل توجهی باعث کمتر شدن و حتی در مواردی که بیماری خیلی پیشرفته نبوده، باعث بهبودی کامل درد های عضلانی و مفصلی شده اند. پتو های ببعی نیز به سبب اینکه از الیاف پشمی تولید می شوند برای این امر بسیار مناسب هستند. شما با استفاده از پتو های ببعی می توانید هم پتویی بسیار گرم داشته باشید و هم به کاهش درد های خود کمک کنید.
حتی کسانی که هیچ گونه دردی در مفاصل و عضلات خود ندارند، می توانند با استفاده از پتو های ببعی که به خاطر وجود پشم تأثیر بی نظیری روی عضلات و مفاصل آن ها می گذارد، از ایجاد بیماری هایی در این زمینه برای خود جلو گیری کنند.
علاوه بر خواص درمانی که روغن پشم دارد، این روغن که به آن روغن لانولین هم می گویند، پشم را نسبت به نفوذ سرما مقاوم می کند که به افزایش گرمی پتو های ببعی کمک می کند.
• الیاف پشمی مقاومت زیادی در برابر حرارت دارند. همچنین در برابر تابش نور خورشید نیز بسیار مقاوم هستند.
این خواص پشم باعث می شود که منسوجات تهیه شده از پشم در مقابل حرارت و آفتاب مقاومت بالایی داشته باشند. این ویژگی آن ها در مواقع آتش سوزی نیز خیلی کارآمد بوده است، چرا که این الیاف تا دمایی حدود 120 در جه سانتی گراد را تحمل می کنند و شعله ور نمی شوند.
این ویژگی پشم نیز باعث می شود که پتو های ببعی در مقابل حرارت مقاوم باشند و به راحتی دچار آتش سوزی نشوند. از طرفی به خاطر مقاومت در برابر نور آفتاب این پتو اگر در محیطی که نور مستقیم خورشید می تابد، قرار بگیرند، رنگ خود را از دست نمی دهند و تاروپود آن ها در اثر نور شدید دچار آسیب نمی شود.

الیاف پتو پشمی
• الیاف پشمی به صورت طبیعی ضد میکروب و ضد حساسیت هستند، همان طور که می دانید استفاده از پتو هایی که سبب بروز حساسیت در بدن ما شوند، می تواند در مواقعی خیلی خطرناک باشد. باید حتماً به ضد حساسیت بودن پتویی که می خرید توجه نمایید. اکثر پتو های امروزی ضد حساسیت هستند که در کارخانه و طی فرایند هایی الیاف را ضد حساسیت می کنند، اما پتو های ببعی که از الیاف پشم تولید می شوند علاوه بر ضد حساسیت بودن، ضد میکروب هم هستند. برای داشتن این ویژگی انجام هیچ عملیاتی روی الیاف آن ها لازم نیست، چرا که به صورت طبیعی این خواص در آن ها وجود دارد.
• ویژگی خیلی جالب دیگری که الیاف پشم دارند، این است که با فیبری که در خود دارند روی شبکه مویرگی بدن ما تأثیر می گذارند. تأثیر آن ها روی شبکه مویرگی خود باعث تأثیراتی روی استخوان ها و عضلات ما می شود. اگر دردی در این اندام خود داشته باشید، بعد از چند بار استفاده از منسوجات پشمی به شدت کاهش پیدا می کند.
استفاده از پتو های ببعی را به دلایلی که توضیح داده شد، به شما بسیار توصیه می کنیم. در ادامه انواع مختلف پتو ببعی را به شما معرفی خواهیم کرد و ویژگی های دیگر این پتو را برای شما توضیح خواهیم داد.

پتو ببعی یک نفره

پتو ببعی یک نفره

پتو های ببعی یک نفره دارای ابعاد 160 در 220 سانتی متر مربع هستند. وزن این پتو 2 کیلو گرم می باشد.

پتو ببعی دو نفره

پتو های ببعی دو نفره ابعادی برابر با 220 در 230 سانتی متر مربع و وزن 2.5 کیلو گرم دارند.

پتو ببعی کودک

پتو های ببعی با ابعاد 80 در 110 سانتی متر مربع مخصوص کودکان نیز تولید می شوند. این پتو با رنگ های فانتزی که مورد علاقه کودکان باشد، تهیه می شود.

پتو ببعی جوان و نوجوان

پتو ببعی جوان و نوجوان

پتو های ببعی برای رده سنی نوجوان و جوان نیز تولید می شوند. ابعاد پتو های جوان ببعی 150 در 200 سانتی متر مربع و ابعاد پتو های نوجوان ببعی 140 در 200 سانتی متر مربع است.
پتو های ببعی دارای انواع مختلف پتو پلیسه ببعی، پتو ببعی دو لایه، پتو پشت خز دار ببعی، پتو ژله ای ببعی، پتو مسافرتی ببعی و… هستند که تمامی این پتو ها در ابعاد یک نفره، دو نفره، کودک و نوجوان تهیه و تولید می شوند.
پتو های ببعی اغلب به صورت تک رنگ تولید می شوند؛ این پتوها مثل خیلی از پتو ها دارای انواع طرح دار و گل دار نیستند، اما همان پتوی تک رنگ چنان زیبایی دارد که می تواند جلوه تخت خواب شما را به کلی تغییر دهد.

معرفی ویژگی های پتو ببعی

معرفی ویژگی های پتو ببعی

پتو های ببعی یک سری ویژگی ها دارند که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.
• پتو های ببعی بسیار نرم و لطیف هستند. نرمی و لطافت یکی از مهمترین ویژگی هایی است که یک پتوی خوب باید داشته باشد تا بتواند یک رخت خواب گرم و نرم برای ما بسازد.
• پتو های ببعی قابل شستشو هستند. پتو ها نیز مثل سایر وسایلی که داریم و از آن ها استفاده می کنیم نیاز به شستشو دارند. پتو های ببعی را می توانید در منزل با دست و ماشین لباس شویی بشویید یا اینکه برای شستشو به خشک شویی ببرید.
این پتو با انواع مواد شوینده قابل شستشو است و به ماده شوینده خاصی برای شستشوی آن نیاز ندارید. بعد از شستشو نیز می توانید به راحتی در آفتاب پتوی خود را خشک کنید.
• در زمان شستشو و بعد از شستشو پتو های ببعی دچار تغییر رنگ نمی شوند. الیاف پشمی به خوبی رنگ را در خود حفظ می کنند که همین موضوع باعث می شود پتو های ببعی ثبات رنگ بالایی داشته باشند و در اثر شستشو یا استفاده مکرر رنگ آن ها دچار تغییر نمی شود.
به علاوه زمان شستشو، پتو های این مدلی دچار تغییر شکل نمی شوند و آبرفت ندارند.
• این نمونه از پتوها پرز پرز نمی شوند. این پتو به دلیل انسجام بالایی که در الیاف خود دارد و به دلیل اینکه الیاف آن الیاف خالص پشمی هستند، به هیچ عنوان پرز دهی نخواهد داشت.
• پتوهای گوسفندی نخ کش نمی شوند. پتو های پشمی دور دوزی می شوند که باعث می شود دچار نخ کشی نشوند. به علاوه این پتو ها همان طور که قبلاً گفتیم به دلیل خواص پشم با تراکم خیلی بالا تولید می شوند که این مسئله هم در نخ کش نشدن پتو تأثیر زیادی دارد.
• پتوهای ببعی دارای بسته بندی خیلی خوبی هستند. این پتو در ساک های دسته دار و زیپ دار که نوار دوزی شده اند، بسته بندی می شود. رنگ این ساک ها دارای تنوع زیاد است.

پتو مسافرتی کودک

پتو مسافرتی کودک

پتو مسافرتی پتویی سبک است که در مسافرت ها یا هر جای دیگری که نیاز باشد پتویتان را همراه خود ببرید، می توانید از آن استفاده کنید.
حتماً همه شما پدر و مادری را دیده اید که یا پتویی دور فرزند خود پیچیده و او را بغل کرده اند یا اینکه پتو را در دست دارند و هر کجا که با کودکشان می روند پتوی او را هم می برند.
از این جهت که پدر و مادر ها مجبورند پتوی فرزند خود را همه جا همراه خود ببرند، اگر این پتو سنگین باشد حمل آن برایشان سخت خواهد بود.
جدیداً پتو هایی تحت عنوان پتو مسافرتی کودک به بازار آمده است که این پتو مثل پتو مسافرتی بزرگسالان بسیار کم حجم و سبک است. به دلیل همین سبکی و کم حجمی پدران و مادران عزیزی که نوزاد یا کودک دارند به راحتی می توانند پتو مسافرتی کودک را جابجا کنند و همه جا آن را همراه خود ببرند.

پتو مسافرتی گوسفندی
پتو های مسافرتی کودک گرمای خیلی مناسبی ایجاد می کنند؛ در زمان استفاده از این پتو شما دچار نگرانی از بابت اینکه فرزندتان سردش شود، نمی شوید.
پتو های مسافرتی کودک دارای طرح ها و رنگ های جالب و زیبایی هستند. اغلب کودکان رنگ و طرح پتو های مسافرتی کودک را می پسندند.
پتو های مسافرتی کودک به راحتی شسته می شوند، آن ها با دست و ماشین لباس شویی قابل شستشو هستند، اما برای شستن آن ها بهتر است به نوع شوینده ای که استفاده می کنید دقت کنید، چرا که کودکان و نوزادان پوست حساسی دارند. به همین منظور سعی کنید از شوینده هایی که بوی تندی دارند استفاده نکنید؛ استفاده از مایع های لباس شویی هایی که ضدحساسیت هستند بهترین گزینه است. به خوبی نیز پتو را آبکشی نمایید تا از ماندن مواد شوینده روی الیاف آن جلوگیری شود.

نحوه سفارش پتو ببعی

نحوه سفارش پتو ببعی

در حال حاضر پتو های ببعی یا همان پتو گوسفندی ایرانی و خارجی در بازار ایران به فروش می رسند. این منسوج خارجی و ایرانی از لحاظ کیفیت تقریباً سطح برابری دارند، اما از نظر قیمت نمونه های ایرانی اغلب ارزان تر هستند. کما اینکه پتو های گرم به دلیل استفاده از الیاف پشمی نسبت به پتو های معمولی قیمت بیشتری دارند. شما برای خرید انواع پتو های گوسفندی می توانید به نمایندگان فروش معتبر تولیدی های پتو ببعی مراجعه کنید. سایت ما یکی از نمایندگان معتبر فروش این پتوی با کیفیت است که شما برای خرید می توانید سفارش خود را در سایت ثبت نمایید یا با شماره تماسی که در سایت درج شده است، تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما