فروش انواع پتو پروانه نگار یزد

فروش انواع پتو پروانه نگار یزد که توسط معتبرترین و استاندارد ترین کارخونه های پتو بافی در شهر یزد تولید میشه به طور مستقیم و غیر مستقیم از همین کارخونه ها و مراکز فروشی که با اونها در ارتباط هستن صورت می گیره.
مراکز فروش عمده پتو چه با واسطه و چه بی واسطه و حتی از طریق سایت های معتبری که به دست همون کارخونه ها راه اندازی یا پشتیبانی میشن، فروش انواع پتو نگار یزد و سایر برندها رو به عهده دارن. پتو پروانه ای نگار یزد پتوی بسیار شیک و جذابی هست که تونسته مشتریان خودش رو از سراسر ایران نگه داره.
پتو پروانه نگار یزد طرح و نقش های جذابی داره که تقریبا می شه گفت برای رقابت با سایر برندها انتخاب خیلی خیلی سختیه. پتو پروانه نگار یزد وزن کاملا استاندارد و مناسبی داره و علاوه بر اون به خاطر مقرون به صرفه بودنش همیشه جزو انتخاب های اوله خانوم های با سلیقه کشورمون هست. فروش مستقیم پتو پروانه نگار یزد از تمامی سایت های معتبر که زیر نظر کارخونه های تولید کننده هستن به راحتی امکان پذیره.

از پتو دو نفره چه می دانید

از پتو دو نفره چه می دانید

پتوی های دو نفره با سایز 24۰x۲۲۰ سانتی متر مناسب برای زوج های جوان هست و البته افرادی که علاقه زیادی به پتوهای بزرگ دارن که موقع خواب تمام بدنشون رو به طور کامل بپوشونه و نیمه شب با غلطیدن، قسمتی از بدنشون بیرون نمونه و سرما اون ها رو از خواب ناز بیدار نکنه. البته خیلی از افراد هم هستند که از پتوهای دو نفره به عنوان تشک و پتوی همزمان استفاده می کنن.
پتوی دو نفره پنبه ای با الیاف مصنوعی و نخ پنبه ساخته میشن بسیار گرم و نرم و سبک هستن و پرز نمی ندازن. برای افرادی که حساسیت پوستی دارن خیلی مناسبه اما اگر افرادی که مشکلات تنفسی و ریوی دارن بتونن پتوهای صد در صد پنبه رو تهیه کنن براشون خیلی خیلی بهتره. هر چند پتوهای صد در صد پنبه خیلی هم نسبت به پتوهای دیگه گرون تر هستن. به این پتوهای صد در صد پنبه ای، ارگانیک هم میگن. تمامیه کارخونه ها و فروشگاه هایی که فروش انواع پتو پروانه نگار یزد رو در دست دارن، پتوهای دو نفره پنبه ای دو لایه و یک لایه رو هم به فروش می رسونن.
پتوهای دو نفره پشمی بهترین انتخاب برای افرادی هست که خیلی خیلی احساس سرما می کنن. اما خب به دلیل حساسیت بالایی که ایجاد می کنه برای افرادی که حساسیت پوستی و اگزما و مشکلات تنفسی دارن اصلا مناسب نیست. این پتو گرما رو به شدت تو خودش نگه می داره و چون از پشم حیوانات درست شده خیلی هم وزن سنگینی داره. پتوهای دو نفره بافتنی و قلاب بافی و پشم شیشه ای به خاطر رنگ بندی های خیلی قشنگ و جذابی که داره یه انتخاب خیلی خیلی خوب برای زوج های جوانه که بتونن از اون برای روی تخت خوابشون استفاده کنن.

چرا نگار یزد در تولید پتو محبوب است

چرا نگار یزد در تولید پتو محبوب است

کارخونه نگار یزد یکی از مطرح ترین کارخونه های تولیدی پتو توی کشور هست که محصولات خودش رو برای صادرات به کشورهایی مثل ارمنستان و پاکستان تولید می کنه. پس بی دلیل نیست که تمام تمرکزش رو روی بالاترین کیفیت و متنوع ترین رنگ ها بذاره و دقیقا به همین دلیل هم هست که راندمان کارش همیشه بالا و بالاتر رفته.
کارخونه نگار یزد پتوهای خودش رو در انواع یه نفره، دو نفره و کارتونی کودک تکمیل کرده. جنس پتوهاش از الیاف پلی استر و نخ پنبه ست و تمام تلاشش رو کرده تا هیچگونه حساسیتی برای مصرف کنندگانش بخصوص نوزادان ایجاد نکنه.
به علاوه کیفیت رنگ های به کار رفته توی پتوهای کارخونه نگار یزد باعث شده الیاف پتو، بعد از هر بار شست و شو رنگ اصلی خودش رو از دست نده و پرز دهی نداشته باشه.

بهترین مدل پتو برای پسران

بهترین مدل پتو برای پسران

بهترین مدل پتو برای پسرها پتوهای فانتزی و عروسکی در انواع برندها هست. تولید و عرضه مستقیم پتوهای فانتزی که اغلب با تصاویر کارتون های رویایی پسرونه مثل مرد عنکبوتی، تام و جری، بن تن و شخصیت های محبوبی مثل بن تن، مرد عنکبوتی، سوباسا، رونالدو و حتی حیوانات کارتونی محبوب مثل شیرشاه، پوه، آقای ببر و بازی های محبوبشون مثل فوتبال، جی تی آی… طراحی شدن همچنین گل ها و پروانه های آرام بخش با رنگ های ملایم صورتی، آبی، نیلی ، سبز، کرم که می تونه بسته به سن پسرهای نوجوون رضایت همشون رو جلب کنه. از نظر جنس قطعا پتوهای پنبه ای، اکریلیک و پشم شیشه به خاطر لطافت، سبکی، نرمی و ضد حساسیت بودنشون می تونه برای نوجوون های سخت پسند و حساس مناسب باشه.
فروش انواع پتو پروانه نگار یزد می تونه به شما کمک کنه تا انتخاب خوب و شایسته ای برای پسرهای نوجوونتون داشته باشید پتوهایی با کیفیت بالا که با هر بار شست و شو رنگ خودشون رو از دست ندن.

توزیع کنندگان پتو پروانه نگار یزد

توزیع کنندگان پتو پروانه نگار یزد

خوشبختانه تمام افرادی که توی بازار و فروشگاه های مربوط به کالای خواب مشغول هستند کسانی هستند که آشنایی کامل با تمام برندهای پتو مخصوصا برند نگار یزد و پتو پروانه نگار دارن. اگر شما هم قصد خرید پتو پروانه نگار یزد و یا انواع مدل های دیگه نگار رو دارید می تونید با یه جست و جوی ساده توی اینترنت با تمام مراکز عرضه مستقیم پتو نگار ارتباط برقرار کنید. می تونید با اونها آشنا بشید و به سرعت خریدتون رو انجام بدین. فروش انواع پتو پروانه نگار یزد از بهترین مراکز که تولید کنندگان همین برند و برای فروش عمده هستند و فروشگاه هایی که زیر نظر همین شرکت نگار یزد فعالیت می کنن مثل سایت های معتبر اینترنتی و فروشگاه های کالای خواب کاملا امکان پذیره.

پتو مدل جدید

پتو مدل جدید

انواع برندهای پتو در سراسر ایران همواره تلاش داشتن تا تنوع خودشون رو با تولید پتو مدل جدید تکمیل کنن. پتو فانتزی به صورت کیسه ای یکی از انواع پتو مدل جدید هست که تونسته برای نوزادان و حتی بزرگسالان جذاب باشه. می تونید به راحتی توی تمام سایت هایی که فروش کالای خواب دارن عبارت پتو مدل جدید کیسه ای، پتو لاکچری و پتو با کیفیت بالا رو جست و جو کرده و یکی از متقاضیان انواع یک نفره و دو نفره اون باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما