فروش ویژه عمده پتو ابریشمی

آیا از مراکز خرید که اقدام به فروش ویژه عمده پتو ابریشمی می کنند اطلاع دارید؟ آیا شما با این مدل پتو و خواص آن ها آشنا هستید؟ آیا شما از مشخصات و میزان کیفیت این نمونه پتو اطلاع دارید؟ آیا شما توزیع کنندگان پتو های اعلای این کالا را می شناسید؟ آیا شما نحوه خرید پتو این محصول را می دانید؟

معرفی پتو ابریشمی

معرفی پتو ابریشمی

ابتدا در خصوص خواص الیاف ابریشمی که در تولید پتو های ابریشمی به کار گرفته می شوند، قدری برای شما توضیح می دهیم تا با مزایا و معایب این مدل پتو ها آشنایی کامل پیدا کنید.
پتو های ابریشمی می توانند جزو سبک ترین پتو ها باشند، مگر اینکه الیاف خالص ابریشم را قبل از ورود به کارخانه تولید پتو با مواد خاصی وزن دهی کنند، این وزن دهی باعث افزایش چگالی و بهبود برخی از خواص ابریشم می شود.
به هر حال در بین پتو های ابریشمی هم پتو های سبک برای کسانی که به شدت طرافدار پتوی سبک هستند، وجود دارد و هم پتو های سنگین تر مخصوص کسانی که علاقه زیادی به روانداز های سنگین دارند، وجود دارد. هر شخص با هر سلیقه ای در زمینه سبکی و سنگینی پتو می تواند از انواع مختلف پتو های ابریشمی استفاده کند.
همه می دانیم که ابریشم تا چه اندازه لطافت دارد. در واقع می توان گفت الیاف ابریشم در نرمی و لطافت بی نظیر است. شاید هیچ ماده ای در دنیا به اندازه ابریشم نرمی و لطافت طبیعی نداشته باشد. برخی پتو ها با الیاف مصنوعی تولید می شوند که بعد از تولید بسیار نرم هستند، اما بعد از چند مدت دیگر به هیچ وجه حالت اولیه خود را ندارند؛ دلیل این تغییر مشخص است. نرمی و لطافت آن پتو طبیعی نبوده و توسط تولید کننده به پتو داده شده است که اگر دستگاه و مواد مرغوبی نباشند، بعد از مدتی نیز آن لطافت از بین خواهد رفت، اما الیاف ابریشم به صورت خدادادی نرم و لطیف است و ما چیزی که در طبیعت و ذات یک ماده باشد را نمی توانیم به هیچ عنوان از آن بگیریم. پتو های ابریشمی نیز بنا بر همین دلیل بسیار نرم و لطیف هستند و این ویژگی آن ها دائمی است.
حتماً خیلی از شما ها می دانید که پشم در برابر حرارت و آتش مقاومت زیادی از خود نشان می دهد، ولی شاید کمتر کسی بداند که مقاومت الیاف ابریشم در برابر حرارت حتی از مقاومت پشم هم بیشتر است و تا دمایی بیشتر از 140 درجه سانتی گراد حرارت را می تواند تحمل کند. این ویژگی پتو های ابریشمی بسیار می تواند در مواقع خطر آتش سوزی کمک کننده باشد و باعث شود پتو های شما به راحتی دچار آتش سوزی نشوند.

ویژگی پتو ابریشمی
یک ویژگی دیگری که ابریشم دارد، این است که در برابر موادی مثل مایع های سفید کننده مقاومت زیادی ندارد و ممکن است الیاف پتوی شما در برخورد با این گونه مواد آسیب ببینند. البته شاید هیچ کس در شستشوی پتو از مایع سفید کننده استفاده نکند، اما به هر حال در زمان شستشوی پتو های ابریشمی دقت کنید که از مواد شوینده این مدلی استفاده نکنید.
ولی ویژگی خوبی که الیاف ابریشم نسبت به سایر الیافی که می شناسید، دارد، این است که در برابر شستشو با مواد شوینده دیگر مثل مواد صابونی، پودر های لباس شویی یا مایع های لباس شویی مقاومت خیلی زیادی دارد.
یکی از مشکلاتی که پتو، لحاف و لباس ها پیدا می کنند، بید زدگی است، اما در خصوص الیاف ابریشمی باید بگوییم که این الیاف و تمامی محصولاتی که از ابریشم تولید می شوند، هیچ گاه دچار بید زدگی نمی شوند.
پتو های ابریشمی به دلیل یکی دیگر از خواص الیاف ابریشم بسیار منسجم و با تراکم بالا تولید می شوند. الیاف ابریشمی در برابر ریسندگی و بافندگی بسیار انعطاف پذیر است. الیاف ابریشم را می توان با این قابلیتی که دارد تا حد خیلی زیادی به صورت منظم و با تراکم بالا به یکدیگر پیوند زد.

الیاف پتو ابریشمی
این ویژگی پتو های ابریشمی باعث شده است که این پتو ماندگاری خیلی بالایی داشته باشد. برای کسانی که یک پتو با طول عمر بالا نیاز دارند، پتو های ابریشمی مناسب ترین گزینه هستند.
پتو های ابریشمی بنا بر اینکه الیاف به کار برده شده در آن ها ابریشم خالص باشد یا الیاف ابریشمی که با الیافی دیگر ترکیب شده است، قیمت گذاری می شوند. به هر حال به دلیل داشتن الیاف ابریشم طبق قاعده باید قیمت بالایی داشته باشند، اما تولید کنندگان، قیمت گذاری این پتو را به گونه ای انجام داده اند که با سود کم فروش بیشتری داشته باشد. پتو های ابریشمیِ تمام مدل ها به صورتی قیمت گذاری شده اند که تمام اقشار جامعه توانایی خرید این پتو را داشته باشند. این پتو دارای قیمتی مناسب و متوسط است. قیمت پتو های ابریشمی نه آن قدر زیاد است که خیلی از اقشار جامعه توان خرید این پتو را نداشته باشند و نه آن قدر کم است که به تولید کنندگان ضرر برساند، بلکه قیمتی منصفانه و متوسط دارد.
بسته بندی پتو های ابریشمی به گونه ای است که حتی خیلی از مشتری ها با دیدن بسته بندی پتو مصمم به خرید می شوند، چرا که بسته بندی آن بسیار زیبا و دارای رنگ بندی خیلی جذابی است. به علاوه بسته بندی پتو ابریشمی مثل خود پتو کیفیت بالایی دارد. کیفیتی که باعث شده بعد از مدت ها استفاده و جابجایی مدوام هچنان بسته بندی سالم باشد و اصلاً دچار پارگی یا خرابی نشود.
با خرید پتو های ابریشمی از سالم باقی ماندن پتوی خود در اسباب کشی ها و جابجایی هایی که دارید اطمینان خاطر خواهید داشت، چون بسته بندی محکمی که دارد، بهترین حفاظ برای پتو می باشد.

معرفی انواع پتو ابریشمی

معرفی انواع پتو ابریشمی

پتو ابریشمی یک نفره

پتو های ابریشمی یک نفره دارای ابعاد 160 در 210 سانتی متر مربع و وزن کیلو گرم هستند. این پتو دارای نشان استاندارد است که نشان می دهد از مواد مرغوب و درجه یک برای تولید آن استفاده شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است. پتو های ابریشمی یک نفره مانند ابریشم نرم و لطیف هستند، همچنین تنوع خیلی زیادی در طرح و رنگ های این پتو وجود دارد.

پتو ابریشمی دو نفره

پتو ابریشمی دو نفره

پتو ابریشمی دو نفره پتویی متفاوت در بین سایر پتو های بازار است. می توانیم با اطمینان بگوییم که پتوی ابریشمی یک پتوی همه چیز تمام است که هر اتاق خواب نمونه ای یک پتو ابریشمی نیاز دارد. در خصوص ویژگی های پتو ابریشمی دو نفره باید بگوییم که دارای طرح هایی بسیار متنوع است، تنوع طرحی که دارد باعث شده تا تمامی افراد با هر سلیقه و هر سنی این پتو را برای خانه خود بپسندند. کار جالب تولید کننده های پتو ابریشمی توجه به تفاوت سلیقه ها، علایق و تفاوت سن و سال مصرف کننده ها است. طراحی این مدل پتو به صورتی است که برای تمام مخاطبان خود طرحی مناسب دارد.
رنگ های استفاده شده در پتو ابریشمی دو نفره نیز بسیار زنده هستند، به صورتی که به شدت جلب توجه می کنند و نمایی بی نظیر به اتاق خواب شما می دهند.
ابعاد پتو دو نفره ابریشمی 220 در 240 سانتی متر مربع و وزن آن 3 کیلو گرم است. پتو ابریشمی دو نفره را می توانید با دست یا ماشین لباس شویی بشویید. لازم به یادآوری است که نکات گفته شده در خصوص شستشوی پتو ابریشمی را رعایت کنید و حتماً قبل از شستشو نسبت به مطالعه برچسب شستشوی پتو اقدام کنید تا در جریان نکات لازم در خصوص شستشوی مناسب پتوی خود قرار بگیرید.

پتو ابریشمی دو رو

پتو ابریشمی دو رو

پتو ابریشمی دو رو همان طور که از نام آن مشخص است، هر دو روی آن قابل استفاده می باشد. دو روی پتو ابریشمی دارای طرح های متفاوت و رنگ متفاوت است. این ویژگی پتو های ابریشمی دو رو باعث تنوع برای فرد مصرف کننده است. به علاوه طرح هایی که این پتو دارد چنان متنوع، جالب و زیبا هستند که هر خریداری را برای خرید ترغیب می کنند. طرح های زیبایی که پتو ابریشمی دو رو دارد، الهام گرفته از طبیعت است که حس سر زندگی را در شما به وجود می آورد و فضای اتاق خواب شما را بیش از پیش دل نشین می کند.
پتو های دو رو ابریشمی در دو ابعاد یک نفره و دو نفره تولید می شدند که امروزه انواع نوجوان و کودک آن نیز تولید می شوند. ابعاد یک نفره پتو ابریشمی دو رو به صورت 160 در 220 سانتی متر مربع و وزن 2 کیلو گرم، ابعاد دو نفره آن 220 در 230 سانتی متر مربع با وزن 2.5 کیلو گرم، پتو نوجوان ابریشمی دو رو 150 در 200 سانتی متر مربع با وزن 1.5 کیلو گرم و پتو کودک ابریشمی دو رو 80 در 110 سانتی متر مربع و وزن 700 گرم می باشد.
پتو های ابریشمی دو رو بسیار نرم و لطیف هستند، شما می توانید با نرمی‌ای که این پتو دارد، خواب راحت تری داشته باشید.

پتو مسافرتی ابریشمی

پتو مسافرتی ابریشمی

پتو یکی از کاربردی ترین وسایل برای گردشگران، کوه نوردان، کسانی که زیاد اهل سفر هستند یا کسانی که بنا بر اقتضای شغلی خود همیشه در مأموریت به سر می برند، است. پتویی که این گونه افراد تهیه می کنند باید آن قدر گرما داشته باشد تا در سفر هایی که پیش رو دارند از سرمای محیط اذیت نشوند و دچاری بیماری نشوند. به علاوه پتو مسافرتی باید کیفیت زیادی نیز داشته باشد، چرا که همه ما وقتی به مسافرت می رویم، در سفر با آب و هوا های مختلف و شرایط محیطی و جوی که گاهً پیش بینی نشده هستند، روبرو می شویم. پس بهتر است پتویی که همراه داریم، آن قدر کیفیت و دوام داشته باشد که در این گونه شرایط به راحتی خراب نشود و ما را به خوبی گرم کند.
پتو های مسافرتی ابریشمی بسیار با کیفیت هستند و ماندگاری خیلی زیادی دارند. در عین حال که گرمای خیلی خوبی ایجاد می کنند، سبک و کم حجم هستند و کمک می کنند تا شما کوله بار سبک تری در مسافرت داشته باشید. در عین سبکی و کم حجمی از ضخامت خیلی خوبی برخوردار هستند.
پتو های مسافرتی ابعاد یک نفره و دو نفره دارند. ابعاد یک نفره آن ها سانتی متر با وزن کیلو گرم و ابعاد دو نفره پتو مسافرتی ابریشمی سانتی متر مربع با وزن کیلو گرم است.

پتو ژله ای ابریشمی

پتو ژله ای ابریشمی

پتو های ژله ای نسل جدید پتو هستند. این مدل پتو پس از پتو های مسافرتی به بازار آمده اند و اغلب آن ها مانند پتو های مسافرتی سبک هستند.
پتو ژله ای دقیقاً مناسب کسانی است که خیلی وابسته به پتو می باشند؛ افرادی که حین انجام خیلی از کار هایشان باید پتویی دور خود بپیچند. این مدل پتو چون سبک و کم حجم اند، فضای زیادی را اشغال نمی کنند و برای کسی که از آن ها استفاده می کند سنگینی زیادی ندارند. همه این موارد برای راحتی بیشتر افرادی است که این پتو را استفاده می کنند.
پتو های ژله ای زیاد دست و پا گیر نیستند و شما حین انجام هر کاری و هر مکانی که باشید می توانید این پتو را همراه خود ببرید.
پتو های ژله ای ابریشمی بسیار نرم هستند. خیلی از آن ها به صورت تک رنگ تولید می شوند و تعدادی از آن ها نیز طرح دار می باشند ورنگ بندی جالب و متنوعی که دارند، متناسب با هر سلیقه ای هستند و برای استفاده در هر مکانی با هر فضایی مناسب هستند. بعضی ها محل کار شان به صورتی است که باید پتو همراه خود داشته باشند که می توانند یک پتو با رنگ های مناسب برای استفاده در محل کار خود که سبک و کم حجم هم باشد و در حمل آن سخت نباشد را انتخاب و خریداری کنند یا بعضی از افراد هستند که در مورد پتو و بالشت حساسیت زیادی دارند؛ اگر به منزل کسی بروند یا حتی به هتلی بروند، از پتو های آنجا استفاده نمی کنند. این افراد می توانند از پتو های ژله ای ابریشمی یک نفره برای این گونه موارد استفاده کنند.
پتو های ژله ای ابریشمی نیز دارای ابعاد یک نفره و دو نفره هستند. انواع بچه گانه و نوجوان این پتو نیز در رنگ ها و طرح هایی متناسب با سن و سال این رده سنی تولید می شود.
پتو های ژله ای ابریشمی تمام ویژگی های یک پتوی خوب را دارند. بسیار نرم و لطیف هستند، کیفیت خیلی خوبی دارند، طول عمر این پتو ها واقعاً زیاد است، قیمت مقرون به صرفه ای دارند، قابل شستشو هستند و… .

نحوه خرید پتو های ابریشمی

نحوه خرید پتو های ابریشمی

برای خرید پتو ابریشمی می توانید با شماره تلفن های مسئولین فروش سایت تماس حاصل فرمایید یا به نمایندگی های فروش معتبر این مجموعه مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما