فروش ویژه پتو نوجوان بابت خرید عمده

آیا به دنبال مکانی می گردید که فروش ویژه عمده پتو نوجوان را برای شما محیا کرده باشد تا این محصول را ارزانتر از همه جا خریداری کنید. آیا تا کنون به این موضوع فکر کردید که به چه پتوهایی پتو نوجوان می گویند؟ آیا از مشخصات و ابعاد آن اطلاعاتی دارید؟

مشخصات و ابعاد پتو نوجوان

در مورد مشخصات این محصول باید خدمت شما عرض کنم که این منسوج معمولا از الیاف و نخ پلی استر تولید می شود و بادستگاه های پیشرفته آن را خار می زنند یا به عبارت دیگر پرز دار می کنند.
ابعاد این پتو معمولا

  • 110*140
  • 110*160

است، البته باید خدمت شما عرض کنم که بیشتر کارخانجات، پتو نوجوان را در ابعاد 110*140 تولید می کنند.

فروش ویژه پتو نوجوان

فروش ویژه پتو نوجوان

با توجه به اینکه نوجوانان در سنین بلوغ و در معرض تغییرات بدنی هستند، پوست حساسی دارند. بعد از لباس، پتوها بیشترین برخورد را با پوست انسان دارند. هر فرد در طول شبانه روز حداقل هشت ساعت می خوابد و در این هشت ساعت بی شک از پتو استفاده می کند. لازم است که برای نوجوانان پتویی خریداری شود که نرم و لطیف و ضدحساسیت باشد و به پوستشان آسیبی نزد. علاوه بر این برای مراقبت های پوستی پتو لازم است که تمیز باشد و برای تمیز بودن پتو لازم است که حداقل هر چند ماه یکبار شسته شود. بنابراین پتوی مورد استفاده باید در مقابل شستشو مقاوم باشد و هنگام شستشو دچار تغییر رنگ و اندازه نشود.

قیمت پتو نوجوان

در پتوها هر چه مواد مرغوب تری به کار برود پتو جنس نرم تر و لطیف تری دارد و هر چقدر که طراحی پتو بهتر و مدرن تر باشد آن پتو توجه مشتری را بیشتر جلب خواهد کرد و سبب رضایت خاطر خریدار می شود. از آنجایی که به سبب حساسیت پوستی، جنس در پتوهای نوجوان مهم است و زیبایی اش هم برای دکوراسیون اتاق اهمیت دارد. تلاش تولیدکنندگان بر این است که پتوهای نوجوان را با جنس مرغوب و تنوع طرح و رنگ تولید و به بازار عرضه کنند. اگر پتوها را بدون واسطه از طریق ارتباط با کارشناسان فروش در اینترنت خریداری کنید می توانید با قیمت پایین تری صاحب یک پتو با کیفیت بالا شوید.

قیمت پتو نوجوان دخترانه

پتو نوجوان دخترانه

دختران نوجوان بسیار به زیبایی وسایل خود اهمیت می دهند و دوست دارند وسایلشان مطابق با سلیقه خودشان باشند. یکی از کالاهایی که زیاد از آن استفاده می کنند پتو است. چون دختران نوجوان هم مثل سایر افراد نیاز به خواب کافی و استراحت دارند و فرد هنگام استراحت از پتو استفاده می کند. از این رو زیبایی پتوی دختران نوجوان در وهله اول، اهمیت دارد. تولیدکنندگان برای جلب رضایت دختران پتوها را در طرح و نقش های گوناگون در بازار عرضه کردند و از آنجا که دختران پوست لطیفی دارند پتوهای آنان عمدتا به صورت تک نفره و با جنسی لطیف و مرغوب تولید شده است. در کشور ایران، پتوهای دخترانه در نازل‌ ترین قیمت به فروش می رسد.

مدل پتو نوجوان دخترانه

مدل دخترانه پتو

دختران نوجوان، باید روحیه شاد و سرزنده ای داشته باشد. تولیدکنندگان پتو در تلاشند که در طراوت و تازگی روح دختران نوجوان نقش مهمی را ایفا کنند. از این رو پتوها را در رنگ ها و مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه می کنند. به چند نمونه از این مدل ها اشاره می کنیم.

  • پتو طرح باب اسفنجی دخترانه و پسرانه
  • پتو طرح باربی دخترانه
  • پتو طرح کیتی دخترانه

بعضی ها هم پتوهای ساده ای با طرح گلبرگ یا طبیعت هستند برای نوجوانان ساده پسند. رنگ پس زمینه آن ها بیشتر صورتی، بنفش، زرد، سوسنی است چون این رنگ ها بیشتر موردعلاقه دختران است.

پتو نوجوان پسرانه گلبافت

پتو پسرونه نوجوان
پتوهای گلبافت از سرویس های خواب پرطرفدار است چون جنس نرم و لطیفی دارد و برای عدم حساسیت در پوست های حساس بسیار مفید است. پسران نوجوان روزانه با هیجانات بازی های کامپیوتری، فشار درس و حتی مشاجره با دوستان و بازی های هیجان انگیز دست در گریبانند، برای اینکه پس از یک فعالیت روزانه پرهیجان به یک آرامش برسند نیاز به خواب راحت دارند. پتوهای گلبافت با لطافت و گرمایشان خواب راحت آنان را تضمین می کنند.

مدل پتو پسرانه نوجوان

پتوهای نوجوان پسرانه در مدل های مختلف در بازار عرضه می شوند. رنگ پس زمینه آن ها بیشتر آبی یا سرمه ای است چون اصولا سرویس خواب ها و دکوراسیون اتاق خواب پسران در این طیف رنگی است. سلیقه پسران نوجوان متفاوت است یک عده ساده پسندند، یک عده قهرمان های کارتونی را دوست دارند و یک عده طرح های هیجان انگیز را دوست دارند. تولید کنندگان به این تفاوت سلیقه احترام گذاشته و پتوها را در مدل های متفاوت تولید و در بازار عرضه کرده است. مدل هایی که وارد بازار شدند شامل مدل های ساده، گلدار، فانتزی، کارتونی و… می شوند.

قیمت پتو نوجوان پسرانه

پتوهای نوجوان پسرانه از مواد مرغوب تشکیل شده اند و با تکیه بر پیشرفت تکنولوژی و صنعت نساجی روز به روز مدل های متنوع تری از این نوع پتوها وارد بازار می شود. از این رو پتوهای نوجوان با توجه به طرح، جنس و مدل قیمت های متنوعی دارد اما تلاش تولیدکنندگان بر این است که پتوها را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت وارد بازار کنند.

قیمت پتو یک نفره رویال

کارخانه پتو نرمینه، پتوهای متنوعی را وارد بازار کرده و به نسبت کیفیت پتو و جنس آن قیمت های متنوعی را برای آن لحاظ کرده است. اگر قصد دارید قیمت پتوهای رویال را بفهمید باید با کارشناسان کارخانه پتو نرمینه ارتباط بگیرید چون قیمت گذاری روی پتوها از طریق این کارخانه امکان پذیر است. قیمت پتوی رویال بسته به حجم سفارشان مشتریان متفاوت است و شما می توانید از طریق اینترنت قیمت بگیرید و در همین اینترنت محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما