قیمت انواع پتو سه بعدی دو نفره

پتو سه بعدی دو نفره از جمله پتوهایی است که مشتری بیشتری در بازار فروش دارد. به دلیل بزرگ بودن اندازه آن و کیفیت بالایی که دارد. بهترین روش خرید آن با قیمت مناسب این است که آن را بدون واسطه و به صورت عمده از نمایندگی های شرکت خریداری کنید که اغلب خواهان این نوع پتوها به خرید آن به صورت عمده میپردازند. قیمت انواع پتو سه بعدی دو نفره با کیفیت مورد توجهی که دارد قیمت پایینی برای آن در نظر گرفته شده است که خرید عمده آن نیز سود زیادی را پی دارد. قیمت خرید این پتوها نیز با وجود ارزش کیفی آن کم در نظر گرفته شده است و با خرید کلی آن نیز میتوانید از صرف هزینه های کمی بهره مند شوید قیمت این پتوها در بازه های زمانی متفاوت متغیر است و شما میتوانید با تماس با شعبه های فروش این پتوها از قیمت و خصوصیات محصولات اطلاع پیدا کنید.
استفاده از طرح ها و بافت های سه بعدی بر روی پتوها جلوه دیداری آن را تا حد زیادی افزایش میدهد. یکی از بهترین و جدیدترین پتوهای موجود در بازار، پتوها با طراحی سه بعدی و برجسته هستند. طراحی چند بعدی در این کالاها توجه افراد را درخرید کالای خواب به خود جلب کرده است و سبب آشنایی بیشتر افراد با تکنولوژی تولید این کالاها شده است. این پتوها شامل دو اندازه یک نفره و دو نفره میشوند که اندازه های آن طبق نوع آن متفاوت است.

ویژگی های پتو سه بعدی دو نفره

ویژگی های پتو سه بعدی دو نفره

برای داشتن یک اتاق خواب زیبا یک آیتم مهم که باید در نظر گرفته شود همین سرویس خواب است که شامل روتختی، پتو، بالش و.. میشود. ایجاد طرح و حالت های واقعی از مهم ترین خاصیت های تصاویر به کار رفته در پتوهای سه بعدی است. این پتوها از الیاف نسبتا سبک با تراکم بالا و لطافت و طراوت خوبی ساخته شده اند و هنگام برخورد این پتوها با بدن حس خوبی به انسان منتقل میشود، حس آرامشی که همه ما با خوابیدن با این پتوها انتظارش را داریم. از دیگر ویژگی های این پتو این است که اندازه آن برای دو نفر در نظرگرفته شده است و از هر نظر که به آن نگاه کنیم مناسب زوجین خوش سلیقه و امروزی است، زیرا هم اندازه‌ گیری و هم طراحی آن طبق نیاز آنها صورت گرفته است‌، قیمت انواع پتو سه بعدی دو نفره نیز برای نوعروسان و جهیزیه آنان طوری در نظر گرفته شده است که ارزش خرید داشته است. و اندازه آن طبق آنچه که باید در اندازه 220 در240 سانتی متر است. این کالای خواب سه بعدی زیبا با تمرکز در انتخاب بهترین طرح های امروزی و طبق رنگ شناسی های انجام شده با بهترین و بروز ترین استانداردهای کیفیتی و کمی در خط تولید قرار گرفته است و هم اکنون نیز تولید آن گسترده تر گشته است. الیاف پنبه ای با کیفیت همراه چاپ دیجیتالی به کمک دستگاه های پیشرفته باعث ثبات رنگ این محصول بعد از چندین بار شست و شوی میشود. همه این ویژگی های ناب خریداران زیادی را مجذوب خود کرده است‌.

روشی طلایی در شست و شوی پتو

روشی طلایی در شست و شوی پتو

همه ما در طول زندگی خود و بیشتر در فصول خانه تکانی به تمیز کردن کالاهای خانه خود میپردازیم تا آلودگی ها را از سطح زندگی خود پاک کنیم، اما برای راحتی این کارها بهتر است با روش ها و ترفندهای شست و شوی راحت تر این وسایل آشنایی پیدا کنیم.
شست و شوی پتو با دست و ماشین راه های مناسب خودش را دارد.
شست و شو با دست: در این روش ما به یک تشت بزرگ و وسیع نیاز داریم تا پتو به راحتی در آن جا بگیرد و بافت آن آسیب نبیند. سپس در این تشت مقدار کمی شوینده و نرم کننده میریزیم و کم کم شروع به تمیز کردن آن میکنیم. بهتر است با دست زیاد آن را فشار ندهیم و به آرامی همه جای پتو را در شوینده تمیز کنیم، بعد از آن پتو را دو مرتبه در آب ولرم آب کشی میکنیم تا مواد از بین لایه های آن تمیز شوند.
شستن با ماشین: اگر وزن پتوی شما بعد از خیس شدن زیاد میشود و ماشین لباسشویی گنجایش آن را ندارد بهتر است از ترفند شست و شوی با دست بهره ببرید. اگر وزن آن استاندارد بود مقداری شوینده ملایم در ماشین بریزید تا با آب مخلوط شود سپس پتو را در ماشین بیندازید. پس از شسته شدن آن میتوانید از حرارت کم ماشین برای خشک شدن آن استفاده کنید.

چرا پتو ما پرز نمیدهد

چرا پتو ما پرز نمیدهد

پرز پتو یکی از بدترین اتفاق ها برای بافت آن است که افراد زیادی با آن رو به رو میشوند. برخی اوقات از وجود این گلوله های پشمی بر روی پتوی خود خسته میشویم و حتی به دنبال روش ‌های مختلف برای از بین بردن پرز پتو میگردیم. کرک‌ های پتو علاوه بر از بین بردن زیبایی پتو، عوارض جسمی و بیماری‌ های مختلفی را به دنبال دارند. ولی مهم ترین نکته برای جلوگیری از پرز دادن پتو یا هر کالایی این است که در انتخاب نوع پارچه دقت کنید. معمولا پتوهایی از جنس الیاف مصنوعی مانند اکرلیک و پلی استر بیشتر مستعد پرز دادن هستند. پس بهتر است از خرید این نوع کالاها خودداری کنید.
پتوهایی که از ترکیب مصنوعی و طبیعی هستند هم پرز میدهند. هرچه بافت پتوی ما متراکم تر و ضخیم تر باشد، کمتر احتمال پرز دادن وجود دارد زیرا اینها تار و پودی سفتی دارند که به راحتی از هم گسسته نمیشوند. هرچه بافت الیاف شل تر باشد زودتر گسسته میشود.

فروش شگفت انگیز پتو سه بعدی دو نفره

فروش شگفت انگیز پتو سه بعدی دو نفره

امروزه انواع و اقسام پتوها در رنگ ها و طرح های متفاوت و متنوع تهیه و تولید میشود. یکی از انواع پتوهایی که دارای طرفداران بسیار زیادی است. پتو سه بعدی دو نفره به دلیل تنوع در رنگ و نقش و طرح های بسیار زیبا و جذاب چشم هر بیننده ای را به خود جلب کرده و از فروش بسیار بالایی برخوردار است. شما خریداران محترم نیز میتوانید برای به دست آوردن بهترین پتو با بالاترین کیفیت از طریق خرید اینترنتی با مشاورین تجاری ما اقدام نمایید. شگفت آور آن شده است به گونه ای که صادرات آن نیز صورت گرفته است. پتو سه بعدی دو نفره قیمت مناسبی برای خرید عمده دارد و شرکت تولیدی نیز یکی از مکان هایی است که به شما امکان سفارش عمده این مدل پتوی کاربردی را میدهد. با فروش عمده مدل پتوهای سه بعدی جدید یک گام به جلو برداشته ایم. مدل پتوهای خوبی وارد بازار شده است که با رشد امروزه تکنولوژی در جهت تولید پتو، شاهد این مسئله هستیم که در میان آنها، پتوهای سه بعدی به مرتبه خوبی از فروش رسیده اند.
چاپ پتو سه بعدی در اندازه های متنوع و کاربردی با طرح های بسیار گسترده و متنوع انجام میشود که برای هر نوع سلیقه ای مناسب است. پتوی مسافرتی یکی از پتوهای مدرن امروزه که همان طور که از نام آن پیدا است تصور میشود. از این نوع پتو فقط در مسافرت استفاده میشود و دیگر هیچ‌ لازمه ای ندارد در حالی که از آنها میتوان به عنوان یک پتوی نرم و گرم یا یک رو انداز زیبا و ‌شیک استفاده کرد. هم در سفر هم در خانه و حتی محل کارتان میتوانید از این مدل پتوهای جمع و جور بیشترین استفاده را کنید.

فروش شگفت انگیز پتو سه بعدی دو نفره
اندازه پتو مسافرتی: اولین فاکتور در خرید پتو مسافرتی توجه به اندازه آن است نیاز شما پتو یک نفره است یا دو نفره؟ این اندازه سنجیدن طول و عرض آن است که متناسب با قد شما است. در مقایسه با دیگر پتوها برخورداری از ابعاد جمع و جور و وزنی سبک است، اما گرمای زیادی دارد.
جنس مرغوب: دومین نکته در خرید پتو مسافرتی جنس است. جنس پتو از نوع پنبه ای، حوله ای، ژله ای، الیاف طبیعی است و طبق آن میتوانید در کاتالوگ انتخاب نمایید. کسانی که دارای مشکلات تنفسی و حساسیت های پوستی هستند، حتما به جنس پتوی خود توجه داشته باشند.
انتخاب رنگ و طرح پتو: نکته بعدی بستگی به علاقه شما دارد، توصیه ما این است که اگر برای مسافرت و بیرون میخواهید از رنگ های روشن استفاده کنید که کمتر کثیفی و خاک را نمایان میکند. طرح پتو ‌هم انتخابی است ولی میزان گرما سبکی اندازه و جنس آن باید مد نظرتان باشد.
قیمت پتوهای مسافرتی قیمت زیادی نیست که بخواهید از خرید آن منصرف شوید و متناسب با خصوصیات آن یک پتوی مدرن به شمار میرود.
پتوهای دولایه یک انتخاب مطمئن برای روزهای سرد زمستانی آن گروه از افرادی که تمایل چندانی به استفاده از لحاف های سنگین ندارند. البته اگر مبتلا به اگزما هستید یا پوستتان به الیاف مصنوعی حساسیت دارد، امکان تشدید خارش و التهاب پوستی با استفاده از پتوهای دو لایه وجود دارد، پس از خرید آن اجتناب کنید. در این صورت باید سری به فروشگاه های معتبر عرضه کالاهای خواب بزنید و پتوهای تمام پنبه را بخرید. قیمت این پتوها کمی بالاست اما امکان ایجاد حساسیت پوستی و حتی تنفسی با استفاده از آنها وجود ندارد.
ضمنا میتوانید با مراجعه به فروشگاه های حضوری یا مجازی فروش پتو سه بعدی از قیمت انواع پتوهای سه بعدی دو نفره یا تک نفره اقدام به خرید این کالاها کنید. از جمله این شرکت ها، شرکت دیبا بافت نگار قم است که در قیمت انواع پتو سه بعدی دو نفره شرایط استثنایی در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما