قیمت انواع پتو مرینوس دبل فیس

انواع پتو مرینوس دبل فیس دارای طرفداران زیادی در گوشه و کنار ایران است. قیمت انواع این پتو با یکدیگر به دلیل ویژگی ها و الیاف به کار رفته در آنها متفاوت است. امروزه به دلیل نوسانات بازار، قیمت این منسوج روز به روز در حال تغییر است.
شرکت دیبافت از جمله شرکت هایی است که انواع پتو مرینوس دبل فیس را به فروش میرساند. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت این کالا به سایت شرکت دیبافت مراجعه و قیمت انواع این پتو زیبا را مشاهده کنید. این شرکت سابقه درخشانی در زمینه فروش اینترنتی دارد.

از پتوهای دبل فیس چه میدانید

از پتوهای دبل فیس چه میدانید

پتو دبل فیس از جمله پتوهای موجود در بازار است که طرفداران زیادی را مجذوب زیبایی خود کرده است. این پتو ویژگی های زیادی دارد که در ادامه به برخی از این موارد میپردازیم. پتو دبل فیس از الیاف پلی استر تولید میشود. این پتو به دلیل اینکه در تولید آن از الیاف مرغوب استفاده شده است، بسیار نرم و لطیف است. شما میتوانید از این پتو برای سنین مختلف از جمله نوزادان و سالمندان که دارای پوست حساسی هستند، استفاده کنید.
پتو دبل فیس ضد حساسیت است. همانطور که میدانید پتوها ارتباط مستقیمی با پوست بدن ما دارند و اگر در تولید این پتوها از مواد نامرغوب و شیمیایی استفاده شود، حساسیت های زیادی را برای پوست بدن ما ایجاد میکنند. این پتو بسیار سبک است، به گونه ای که بسیاری از افراد از این پتو برای مسافرت نیز استفاده میکنند. پتو دبل فیس دو رو است و شما میتوانید از هر دو طرف آن استفاده کنید.
این پتو قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباسشویی را دارد و شما میتوانید با هر روشی که مایل هستید، این پتو را شست و شو دهید. پتو دبل فیس به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در تولید آن در هنگام شست و شو رنگ پس نمیدهد و دچار آبرفت نمیشود. همچنین این پتو نسبت به سایر پتوهای موجود در بازار کمترین پرزدهی را دارد.

پتوی خوب چقدر عمر میکند

پتوی خوب چقدر عمر میکند

همانطور که میدانید پتوها انواع مختلفی دارند که ویژگی و کیفیت آنان با یکدیگر متفاوت است، اما گاهی اوقات شما پتویی خوب و مرغوب را خریداری کرده اید ولی طول عمر این پتو زیاد نبوده است. در این هنگام این سؤال پیش می آید که چگونه طول عمر پتوی خود را افزایش دهیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به شما نکاتی را بگوییم تا بتوانید از پتوی خود محافظت کنید و باعث شوید که طول عمر آن افزایش یابد.
الف) توجه داشته باشید که پتوی خریداری شده خود را در مکان هایی که خیس و مرطوب است، نگهداری نکنید، زیرا این مورد بسیار مهم است و باعث آسیب دیدن پتوی شما میشود.
ب) برای اینکه پتوی خود را شست و شو دهید، از مواد شوینده ای که دارای آنزیم هستند، استفاده نکنید، زیرا آنزیم های موجود در مواد شوینده به راحتی از پتو پاک نمیشوند و باعث آسیب رساندن به الیاف پتو میشوند.
ج) اگر قصد دارید که برای پتوهای خود کاور خریداری کنید تا از آنان بیشتر محافظت کنید، توجه داشته باشید که به هیچ وجه جنس این کاور پلاستیکی نباشد.
پس توجه داشته باشید که طول عمر همه پتوها با یکدیگر یکسان نیست. شما میتوانید با خرید پتویی که در تولید آن از مواد مرغوب استفاده شده باشد در سالیان دراز از آن پتو استفاده کنید. همچنین با رعایت مواردی که گفته شد، به طول عمر پتوی خود افزوده و باعث شوید که کمترین آسیب به پتوی شما وارد شود.

پتوی قابل شست و شو بخرید

پتو مرینوس دبل فیس قابل شست و شو بخرید

همانطور که میدانید ما انسان ها بیشتر طول عمر خود را در حال خواب هستیم و همواره از انواع پتوها استفاده میکنیم، بنابراین بعد از مدتی این پتوها باید شسته شوند تا آلودگی های موجود بر روی این پتوها پاک شده و آسیب به پوست ما وارد نکنند.
بهترین راه برای شست و شوی پتو این است که آن را به خشک شویی بسپاریم، اما اگر همچنان خودتان قصد شست و شوی پتو را دارید، قبل از شست و شوی آن به برچسب زده شده بر روی پتو مراجعه کنید و سپس با رعایت صحیح موارد شست و شو اقدام به شستن این پتو کنید. نکات کلی وجود دارد که شما در هنگام شست و شو باید آنها را رعایت کنید که به چند مورد از آنان به طور کلی اشاره میکنیم.
اولین نکته این است که پتوی خود را با استفاده از آب ولرم خیس کنید. سپس با مواد شوینده مرغوب آن را شست و شو دهید و پتو را از هرگونه مواد شوینده فاقد سازید. بعد از اینکه پتو به طور کامل شسته شد، توجه کنید که پتو را در معرض نور مستقیم خورشید یا گرمای مستقیم قرار ندهید، زیرا بسیاری از پتوها وقتی در برابر حرارت زیاد قرار میگیرند، الیاف های موجود در آنها آسیب میبیند و دچار پارگی یا سوختن و… میشوند.

شرکت پخش پتو مرینوس دبل فیس

شرکت پخش پتو مرینوس دبل فیس

شرکت های زیادی در ایران و سایر کشورها وجود دارد که پتو مرینوس دبل فیس را به بازارها عرضه میکنند، اما از معتبرترین شرکت ها، شرکت دیبافت است. این شرکت با مدیریت مهندس خسروانی باکیفیت ترین و متنوع ترین پتو مرینوس دبل فیس را تهیه و به دست مردم میرساند. این شرکت به روش حضوری و آنلاین محصولات خود را به فروش میرساند.
شرکت دیبافت این پتوی بی نظیر را از کارخانه جات تولیدی خریداری میکند و به همان صورت نیز به دست شما میرساند. همچنین شما میتوانید علاوه بر اینکه پتوی خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم خریداری کنید، این پتو را به صورت عمده نیز سفارش دهید. این شرکت در اسرع وقت محصول خریداری شده شما را به دست شما میرساند.

شرکت پخش پتو مرینوس دبل فیس
شرکت دیبافت راهنمایان فروشی را در اختیار مشتریانش قرار میدهد تا شما هرگونه سؤالی در زمینه این پتو یا نحوه سفارش و خریداری کردن آن را داشتید، از آنان بپرسید. شما میتوانید برای دسترسی به این راهنمایان به سایت این شرکت مراجعه کنید و با شماره های درج شده در آن تماس بگیرید.
شرکت دیبافت با استفاده از تیم مجربی که دارد همه روزه در تلاش است تا محصولات با کیفیت تری روانه بازار کند. این شرکت علاوه بر اینکه در ایران مشتریان زیادی دارد، نظر مشتریان زیادی را در سایر کشورها نیز به خود جلب کرده است. این شرکت محصولات خود را به کشورهای مختلفی از جمله عراق و افغانستان صادر میکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما