قیمت انواع پتو گلبافت مدل فلورا

انواع پتو گلبافت را میشناسید؟ از قیمت انواع پتو گلبافت مدل فلورا آگاهی دارید؟ آیا تا کنون از برند گلبافت خریدی انجام داده اید؟ خواب از جمله مهم ترین عملکردهای زیستی بدن است که به طور معمول، هر انسانی یک سوم از شبانه روز خود را به آن اختصاص میدهد. خواب سالم سبب میشود که انرژی انسان در طول روز تامین شود، همچنین خواب بر آرامش روحی و روانی انسان نیز بسیار تاثیرگذار است. برای آن که زندگی سالم و به دور از استرس و اضطرابی را تجربه نمایید، باید به کیفیت خواب خود بسیار اهمیت دهید.

داشتن خواب سالم مستلزم استفاده از کالاهای خواب باکیفیت است؛ که در این میان، پتوها که با نام روانداز نیز شهرت دارند از مهم ترین کالاهای خواب هستند که تاثیر بسزایی در سلامتی روحی و جسمی انسان در طول روز دارند. اهمیت ویژه خواب سبب شده تا هر آنچه که به خواب مربوط میشود نیز مهم جلوه کند. برای همین تولیدکنندگان کالاهای خواب، روز به روز کالاهای خود را در بالاترین کیفیت به بازار، عرضه میدارند تا از این میدان رقابت جا نمانند.

قیمت انواع پتو گلبافت مدل فلورا

از همین رو بر تولیدکنندگان این منسوج روز به روز افزوده میشود و عرصه رقابت نیز تنگ تر میشود. در این میان برند گلبافت، از معروف ترین و مشهورترین برندهای تولید پتو است؛ که پتوهای خود را در انواع و اقسام طرح و رنگ به بازار عرضه میدارد. برند گلبافت، همواره تمام سعی خود را در جهت تولید پتوهایی، با نهایت کیفیت و مرغوبیت به کار برده است.

برند گلبافت در هر نوع و طرحی پتوهای خود را تولید میکند و به بازار عرضه میدارد. یکی از این طرح ‌ها که بسیار هم، مورد پسند عموم مردم قرار گرفته و توانسته جایگاه خود را در بازار فروش پتوی ایرانی تثبیت نماید، مدل فلورا است. پتو گلبافت مدل فلورا، به علت داشتن یک سری ویژگی های منحصر به فرد از پرفروش ترین مدل های پتو گلبافت به شمار میرود. علاوه بر کیفیت عالی، قیمت انواع پتو گلبافت مدل فلورا، که بسیار مناسب و مقرون به صرفه و اقتصادی است؛ در جلب نظر خریداران بی تاثیر نبوده است.

قیمت انواع پتو گلبافت فلورا، به یک سری از عوامل بستگی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اگر شما قصد خرید پتو گلبافت مدل فلورا، را دارید، بهتر است که این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید تا هر اطلاعاتی که در این زمینه نیاز است را کسب نمایید.

بررسی مدل فلورا پتو گلبافت

بررسی مدل فلورا پتو گلبافت

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم پتوی گلبافت، از معروف ترین برندهای تولید پتو در کشور ما است. این برند به علت کیفیت خوب و بالای محصولات خود، توانسته نظر عموم مردم را به خود جلب نماید. برند گلبافت در انواع و اقسام طرح، پتوهای خود را به بازار عرضه میدارد که یکی از معروف ‌ترین این طرح ها، مدل فلورا است.

پتو گلبافت مدل فلورا، دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامه به طور جامع به آنها خواهیم پرداخت. پتوی گلبافت، امروز و دیروز نیست که به بازار فروش پتو وارد شده است؛ بلکه این برند از محصولات قدیمی بازار فروش، در کشور ما است. به طور قطع در تمامی خانه ها، ردی از پتوی گلبافت وجود دارد. در واقع هر خانه ایرانی برابر است با داشتن یک پتوی گلبافت.

بررسی مدل فلورا پتو گلبافت
از آنجا که پتوهای گلبافت از دیرباز بوده اند، توانسته اند رضایت و اعتماد مشتریان را به خود جلب نمایند؛ و هر روزه در انواع مختلف، طرح های به روز و جدیدی ارائه کنند. در این میان مدل فلورا پتوی گلبافت، از پرفروش های این بازار است. اما ویژگی هایی که سبب شده پتو گلبافت مدل فلورا بسیار پرفروش عمل نماید، عبارتند از:

پتوهای فلورا تنوع طرح و رنگ بالایی دارند به طوری که میشود گفت: در همه طرح های موجود در بازار، که تولید و روانه بازار میشوند؛ از جمله پتوهای فلورای ژله‌ای، حوله ای، چهارخانه، سه بعدی، فانتزی و… در هر طرحی که مد نظرتان است، پتوی فلورا را میتوانید با همان طرح در بازار تهیه نمایید.
راهنمای عمومی خرید پتو
تنوع رنگ این پتوها نیز بسیار گسترده است و از زیباترین و بروزترین رنگ ها و ترکیب بندی ها، در آنها استفاده شده است. پتو گلبافت مدل فلورا به گونه‌ای تولید شده که، بافت و تراکم رنگ ثابتی دارد و شست و شوهای پی در پی نمیتواند آسیبی به بافت آن برساند؛ پس با خیال راحت میتوانید آن را بارها بشویید و نگران از بین رفتن و نابود شدن بافت آن نشوید.

پتوی فلورا در انواع سایز و اندازه اعم از: کودک و نوجوان، پتو گلبافت فلورا یک نفره و دو نفره، همچنین مسافرتی و حتی سایز و اندازه ای که خود شما سفارش میدهید، تولید میشود. به جرات میتوان گفت که میتوانید این پتو را در هر طرحی که مد نظرتان است در سایز دلخواه تان سفارش داده و تحویل بگیرید. از دیگر ویژگی ‌های مهم پتو فلورا، که سبب جلب نظر خریداران شده است، قیمت انواع مدل پتوی گلبافت مدل فلورا است، این پتوها در مناسب ترین قیمت و با توجه به توان اقتصادی تمامی اقشار جامعه، به بازار فروش عرضه میشوند.

راهنمای عمومی خرید پتو

راهنمای عمومی خرید پتو

برای خرید پتو لازم است که یک سری از پارامترها را در نظر بگیرید و بر اساس آنها اقدام به خرید نمایید. اول از همه خرید پتو، امری کاملا سلیقه ای است و طرح و اندازه آن به شما و سلیقه تان بستگی دارد. شما میتوانید در هر طرح و اندازه که مد نظرتان است، پتوی خود را سفارش داده و تحویل بگیرید. اما در رابطه با کیفیت و جنس پتو لازم است یک سری نکات را حتما رعایت کنید.

پتویی که خریداری میکنید؛ حتماً باید جنسی نرم و لطیف را در بر بگیرد. شما با یک لمس ساده متوجه این امر میشوید؛ چرا که پتوهای لطیف با لمس کردن‌، نرمی شان قابل تشخیص است؛ هرچه پتوی خریداری شده نرم تر، کیفیت خواب شما نیز بیشتر میشود و راحتی شما در خواب نیز افزایش مییابد. پس پتوهای نرم و لطیف بهترین گزینه برای خرید هستند.

در مرحله بعد سعی کنید که سایز پتوی خریداری شده، متناسب قد و وزن تان تهیه شود. امروزه پتوها، در سایزهای مختلف ارائه میشوند و شما در هر وزنی که هستید، پتوی هم سایزتان موجود است و میتوانید پتوی مورد نظر خود را به راحتی تهیه نمایید. اما اگر گمان میبرید که پتوهای موجود در بازار با قد و وزن شما متناسب نیست؛ میتوانید از پتوی گلبافت مدل فلورا، همان سایزی که مد نظرتان است را سفارش دهید.
مرحله آخر مهم است؛ پتویی که خریداری میکنید، از ظرفیت شست و شوی بالایی برخوردار باشد به گونه ای که با شست و شوهای مداوم به اصطلاح رنگ پریده نشود. قیمت انواع پتو گلبافت مدل فلورا، به گونه ای است که همه میتوانید آنها را خریداری نمایید؛ پس اگر برای خرید پتو با مشکل مواجه اید و نمیدانید چه پتوی را تهیه نمایید، که هم کیفیت خوبی را در بر بگیرد و هم قیمت مناسب، ما به شما پتوی گلبافت مدل فلورا را پیشنهاد میدهیم.

بررسی مدل های پتو پسرانه

بررسی مدل های پتو پسرانه

پتوها در انواع و اقسام طرح و مدل تولید و به بازار، روانه میشوند و برای هر قشر و سلیقه ای، طرحی وجود دارد. یکی از این مدل ها، مدل پتوی پسرانه است که باب سلیقه پسران نوجوان و کودک تولید و به فروش میرسد. از پرفروش ترین مدل های پسرانه، پتوهای فانتزی سه بعدی و چاپ عکس است. معمولاً پسران نوجوان پتوی مصرفی خود را در این سبک ها خریداری مینمایند؛ که ما هر کدام را به طور جداگانه بررسی خواهیم کرد.

پتو فانتزی پسرانه: از آنجایی که پسرها به بازی ‌های کامپیوتری و انیمیشن ها بسیار علاقمند هستند، پتوهای فانتزی در واقع طرحی از قهرمانان همین بازی ها هستند. به همین علت در نزد پسران بسیار دوست داشتنی ترند و همواره خریداران فراوانی دارند.

پتو سه بعدی: پتوهای سه بعدی به گونه ای طراحی شده اند که تصویر بر روی آنها برجسته است و گویی تصویر از جسم، بیرون میزند و به همین علت مورد علاقه پسران هستند.

 خرید آسان پتو گلبافت مدل فلورا
چاپ عکس: در این طرح پتو این امکان وجود دارد که بر روی پتو عکس فرد مورد نظر، چاپ شود به همین علت پسر بچه ها به این قسم از پتوها نیز علاقه نشان میدهند.
اسپورت: پتوهای اسپرت طرح ساده و شیکی دارند و هیچ نقش و نگاری بر روی آنها نیست و کاملاً ساده و تک رنگ اند، به همین علت مورد علاقه پسران نوجوان هستند.
در واقع پسر بچه هایی که سن کمی دارند از پتوهایی، با طرح انیمیشن های کارتونی و بازی‌های کامپیوتری، بیشتر استقبال میکنند و آنها که کمی جوان تر هستند، پتوهای ساده را ترجیح میدهند. پتو گلبافت مدل فلورا، برای پسران نیز برنامه دارد و پتوهایی باب میل آنها را طراحی و تولید میکند. هرچند که تنوع پتو برای دخترها بیشتر است اما پتوی فلورا، تمام سعی خود را کرده است، تا باب سلیقه هر سن و جنسیتی انواع مختلف پتو را به بازار ارائه دهد.

قیمت انواع پتو گلبافت مدل فلورا، در طرح‌ های پسرانه نیز مناسب‌ تر از مابقی تولیدی ها است و همواره پتوی گلبافت با توجه به توان اقتصادی مردم جامعه، پتوهای خود را به فروش میرساند و همین دلیلی بر ارائه قیمت مناسب برای انواع مختلف پتو است.

 خرید آسان پتو گلبافت مدل فلورا
خرید آسان پتو گلبافت مدل فلورا

برند گلبافت، همواره مورد اعتمادترین برند تولید پتو در کشور ما است؛ از همین رو، این تولیدی، تمام سعی خود را کرده است، تا دسترسی برای خرید آسان شود و امکان خرید پتوی گلبافت مدل فلورا، برای تمام مردم در سراسر کشور فراهم شود. پتو گلبافت مدل فلورا، با ارائه نمایندگی های مختلف در سراسر کشور، این امکان را میدهد که مردم بتوانند با مراجعه به این نمایندگی ها، پتوی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب، تهیه کنند.

علاوه بر این، برند گلبافت، درگاه اینترنتی ایجاد کرده تا مردم از طریق سایت های اینترنتی مخصوص فروش پتو گلبافت مدل فلورا، پتوی مورد نظر خود را سفارش دهند؛ و برای آسان تر شدن امر خرید و کمک در انتخاب نوع پتویی که مد نظرتان است، همواره کارشناسانی استخدام شده اند تا در این امر به شما کمک کنند.
اگر کسب و کار شما در رابطه با پتو است و نیاز به تعداد زیادی پتو دارید؛ بهتر است که پتوهای مورد نظر خود را در هر تعدادی که است به صورت عمده و مستقیم از کارخانه پتوی گلبافت تهیه نمایید. شما میتوانید با مراجعه به سایت این برند، ثبت سفارش انجام دهید و تجربه خرید آسان را با پتوی گلبافت کسب نمایید.

 خرید آسان پتو گلبافت مدل فلورا

چند توصیه: در هنگام خرید حتما به اینکه لوگوی پتوی گلبافت بر روی پتوها درج شده باشد توجه نمایید تا جنس تقلبی را به جای اصل، غالب تان نکنند و حدالامکان سعی کنید، پتوی مورد نظر خود را از خود تولیدی گلبافت و یا نمایندگی های فروش آن در شهرستان ها خریداری نمایید. از آنجا که پتوهای گلبافت با بهترین مواد اولیه و دستگاه های ریسندگی تولید شده اند، کیفیت آنها بسیار بالا است اما برای ماندگاری بیشتر، شما در هنگام شست و شوی پتو، حتماً به این نکته توجه کنید؛ که پتوها اگر به صورت دستی شسته شوند و از ماشین کمتر برای شست و شو استفاده کنند، ماندگاری و عمر طولانی تری خواهند داشت.

در صورتی که شما کالا را از خود تولیدی دریافت نمایید؛ قیمت انواع پتوی گلبافت مدل فلورا، ارزان تر میشود. پس بهترین روش، خرید مستقیم از تولیدی است. کلام آخر: پتو گلبافت مدل فلورا، از بهترین مواد برای تولید، بهره گرفته است. در ساخت این پتوها از الیاف طبیعی پنبه ای یا الیاف پلی استر و پلی استر نخی که کاملاً ضدحساسیت هستند و حساسیت های تنفسی و پوستی را ایجاد نمیکنند، بهره برده شده است.

به طور خلاصه پتو‌ گلبافت مدل فلورا در انواع و اقسام طرح و رنگ، پتوهای خود را به بازار عرضه میکند و شما هر طرح و رنگی که مد نظرتان است میتوانید با سفارش از پتوی گلبافت کالای مورد نظر خود را، با بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. در واقع قیمت انواع پتو گلبافت مدل فلورا، بسته به نوع انتخاب شما و نوع خریدی است که انجام میدهید. و در پایان، پیشنهاد ما به شما، خرید انواع پتوهای گلبافت مدل فلورا است که در مناسب ترین قیمت در بازار فروش پتو موجود هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما