قیمت عمده پتو گلبافت نوجوان پسرانه

قیمت عمده پتو گلبافت نوجوان را می توان از کجا یافت؟ آیا می دانید که ابعاد پتو گلبافت چگونه است؟ آیا می دانید ابعاد این محصول در سایز پسرانه به چه صورت است؟

پتو گلبافت

همان طور که مي دانيد خواب در تضمين آرامش روان حرف اول را مي زند، هر چقدر خواب آرام تري داشته باشيد طبيعتا حال بهتري داريد. براي داشتن خواب آرام نياز به يک سرويس خواب راحت و گرم داريد، پتو مهمترين ابزار براي خوابيدن است و هر چقدر اين پتو نرم تر باشد و از کيفيت بيشتري برخودار باشد بديهي است که خواب شما هم آرام تر است.

 

امروزه پتوهاي گلبافت در کيفيت، حرف اول را مي زنند. پتوهاي گلبافت به طور متنوع در بازار عرضه مي‌شوند مثلا دسته‌ اي از اين پتوها مخصوص کودک، دسته اي مخصوص نوجوان، دسته اي مخصوص بزرگسال، دسته اي مخصوص پسران و دسته اي مخصوص دختران است. اين دسته بندي ها بر اساس رنگ و طرح پتو می باشد. يک دسته بندي ديگري در رابطه با ابعاد می باشد برای مثال يک پتو دونفره، سه نفره يا چهارنفره و … است.

 

 

پتو گلبافت

پتو گلبافت نوجوان

پتوهای گلبافت نوجوان معمولا تک نفره است. استقبال نوجوانان از این نوع پتوها به دلیل طرح های کارتونی و فانتزی و رنگ های شاد و جذابی که در آن به کار رفته بسیار زیاد است. البته بعضی نوجوانان ساده دوست دارند و طرح های کارتونی را نمی پسندند، تولیدکنندگان برای نوجوانان ساده پسند هم چاره اندیشیدند و پتوهای نوجوانی با طرح گل برجسته و ساده را وارد بازار کردند.

 

پتوهاي گلبافت نوجوان پسرانه

پتوهای گلبافت مناسب برای نوجوانان با طرح پسرانه در مدل های متنوعی عرضه شده است. عکس های کارتونی، فوتبالیستی برای نوجوانان علاقمند به قهرمان های کارتونی و فوتبال خیلی جذاب می باشند. نوجوانان علاقمند به سادگی هم از پتوهایی با طرح های ساده استقبال می کنند. تولیدکنندگان هر دو نوع را به طور انبوه به بازار عرضه می کنند تا مطابق با هر سلیقه ای، پتو موجود باشد. رنگ پتوها عموما سرمه ای یا آبی است البته ترکیب رنگ های دیگری هم وجود دارد که مشتری مطابق با سلیقه خود خرید می کند.

 

پتو نوجوان پسرانه

قيمت پتوي گلبافت نوجوان پسرانه

موادي که در توليد پتو به کار مي رود، استاندارد است و سبب استقامت پتو در برابر شستشو، لطافت و نرمي آن مي شود. همچنين براي طراحي و رضايت مشتري وقت زيادي در نظر گرفته مي شود. با اين وجود قيمت پتوها مناسب است و در ازاي کيفيت آن، مبلغ ناچيزي است. شما مي توانيد در خريد پتوهاي گلبافت نوجوان پسرانه صرفه جويي بيشتري کنيد. به اين صورت که بدون مراجعه به مراکز فروش و هزينه براي حمل و نقل، اين پتوها را سفارش دهيد و جلوي درب منزل تحويل بگيريد.

 

پتو گلبافت کارتوني پسرانه

پتوهايي با طرح هاي ساده، برجسته و سه بعدي در بازار وجود دارند که اين پتوها با استفاده از دانش روز و با کامپيوتر مدرن، طراحي شده اند. اين طراحي ها عموما براي پتوهاي کودکان و نوجوانان انجام مي شود که در دو دسته پسرانه و دخترانه وجود دارد. پسراني که شخصيت هاي کارتوني را براي خودشان قهرمان کرده اند خيلي به داشتن اين پتوها تمايل دارند. به چند نمونه از طرح هاي کارتوني پسرانه اشاره مي کنيم:
• پتو طرح باب اسفنجي دخترانه و پسران
• پتو طرح اسپايدرمن پسرانه
• پتو طرح بن تن پسرانه

پتو نوجوان پسرونه

قيمت پتوي ژله اي نوجوان پسرانه

يک دسته از افراد گرمايي هستند اما از طرفي فقط هم با پتو خوابشان مي برد. اگر پتو را روي خودشان بيندازند گرمشان است و اگر نيندازند خوابشان نمي برد. توليدکنندگان براي رفع اين مشکل هم چاره انديشيدند. راه حل اين مشکل استفاده از پتوهاي ژله اي است. پتوي ژله اي يک پتوي کاملا نرم و راحت است که به دليل نرمي و سبکي اش در مسافرت زياد استفاده مي شود.

 

چون نوجوانان در سنين بلوغ هستند و پوست حساسي دارند اين پتوها برايشان گزينه مناسبي است به اين خاطر که کاملا ايمن و استاندارد و بدون حساسيت زایی است. پتوهاي ژله اي نوجوان پسرانه در طرح هاي ساده، فانتزي با رنگ هاي پسرانه در حال عرضه در بازار است.

اين پتو داراي کيفيت و قيمت مناسب است و خريداران مي توانند با مراجعه به سايت فروش بدون هيچ واسطه اي پتو را از توليدکننده با قيمتي ارزان تر از نرخ بازار خريداري کنند.

 

پتو ژله ای

قيمت پتو نوجوان پسرانه:

پتوهاي پسرانه نوجوان در مدل هاي متنوع و رنگ هاي زيبا در بازار عرضه مي شوند. تلاش توليدکنندگان بر اين است که محصولاتشان بسيار نرم باشند و کمتر دچار پرزشدگي شوند. پتوهاي نوجوان بسيار سبک هستند و در مدل هاي يک لايه و دو لايه وارد بازار مي شوند.

 

اگر فردي پوست حساسي دارد و پوستش دچار اگزما مي شود بهتر است پتوهاي کامل پنبه را خريداري کند که گران تر از ساير پتوهاست. نوع ديگري پتو هم براي نوجوانان وجود دارد که پتوي پشمي است و مخصوص سرما استفاده مي شوند. توليدکنندگان مطابق با سليقه و نياز مشتري، پتوهاي متنوعي را توليد کرده اند و با تحويل جنس مرغوب تلاش کرده اند مشتري ها را راضي نگه دارند. مشتريان عزيز مي توانند در سايت، مشخصات پتوها را بخوانند و در منزل خود براي خريد پتو اقدام کنند. درواقع با خريد آنلاين هم در وقت و هم در هزینه حمل و نقل صرفه جويي کنند.

 

پتو نوجوان پسرانه گلبافت

پتوي نوجوان پسرانه گلبافت بسيار سبک و کم حجم هستند. الياف اين نوع پتوها از جنس پلي استر است و برای هر شخص گرمای مناسبی را تولید می کند که سبب حساسیت پوست بدن نمی شود. استفاده از الياف پلي استر فواید ديگري نیز دارد. به دليل استفاده از اين نوع الياف ها، پتو دوام و مقاومت بسيار بالايي دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما