قیمت پتوی شادیلون کودک در مشهد

پتوی شادیلون کودک یکی از انواع پتوهای تولید شده در کشور ایران می باشد که قیمت آن در شهر مشهد بر اساس عوامل مختلفی تعیین و محاسبه می شود. از جمله ی این عوامل می توان به کیفیت و جنس آن اشاره کرد. به هر اندازه کیفیت این محصول بیشتر باشد و از مواد اولیه مرغوب تری ساخته شده باشد، قیمت آن نیز به مراتب افزایش می یابد. قیمت پتوی شادیلون کودک در مشهد

انواع مدل های پتوی شادیلون کودک

انواع مدل های پتوی شادیلون کودک شادیلون یکی از معتبرترین و معروف ترین برند های تولید پتو در شهر مشهد است که عالی ترین و زیباترین نوع این محصول را تولید و به بازار فروش عرضه می کند. این نوع پتو در رده های سنی مختلف تهیه می شود که یکی از پرطرفدارترین و بهترین آنها، پتوی شادیلون کودک است. این محصول در مدل های مختلف اعم از جنس، طرح و رنگ طراحی و تولید می شود که در ادامه به ذکر و توضیح آنها می پردازیم. 
از بهترین مدل های این محصول می توان به طرح های کودکانه، شخصیت های کارتونی، انواع حیوانات، وسایل بازی مانند: توپ، دوچرخه و غیره اشاره کرد. همچنین از مدل های ماه و ستاره برای طراحی و تهیه این محصول استفاده می شود. پتوی کودک شادیلون دارای سایز و اندازه های مختلف نیز می باشد که می توان از یک سالگی تا 12 سالگی برای کودکان استفاده کرد. 
این پتو ها در جنس های مختلف اعم از: پشم شیشه، بافتنی، کرک، پشم و الیاف طبیعی و غیره ساخته می شود که هر کدام از این مدل ها برای افراد مختلف قابل استفاده است. برای مثال اگر کودکی دچار حساسیت پوستی باشد، می توان پتوی کودک با جنس پشم شیشه را برای آن خریداری کرد. 

خرید پتوی شادیلون کودک به قیمت کارخانه

خرید پتوی شادیلون کودک به قیمت کارخانه خوشبختانه در کشور ایران بزرگترین و معروف ترین کارخانه ها در زمینه ی تولید پتوی شادیلون به طور گسترده و فراوان فعالیت می کنند. کارخانه پتوی شادیلون در تلاش است تا زیباترین و اصل ترین نوع این محصول را به بازار فروش و خریداران عرضه کند و رضایت مشتریان را در رابطه با این محصول عالی و فوق العاده به دست آورد. خرید پتوی شادیلون به قیمت کارخانه، بسیار ارزان تر و مناسب تر از خرید این محصول به قیمت بازار فروش است. 
خرید به قیمت کارخانه همان روش مستقیم است که به دلیل نبود واسطه هزینه های اضافی حذف می شود و قیمت محصول مورد نظر کاهش می یابد. قیمت خرید این نوع پتو به پارامترهای مختلف دیگری بستگی دارد که از جمله ی آن ها می توان به: نوسانات بازار، برند و مارک، سایز و اندازه، طرح و مدل، خرید عمده و تکی، رنگ بندی، نوع کاربرد و مصرف و غیره اشاره کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما