قیمت پتو گلبافت طرح برجسته دونفره

قیمت پتو گلبافت طرح برجسته دو نفره را می توان از عرضه کننده اصلی به دست آورد. این کالای خواب مرغوب، از نرخ های یکسانی برخوردار نمی باشد؛ البته به شرط این که به فروشنده معتبر سر بزنید. اما اگر در صدد خرید کلی هستید، می توانید به عمده فروشی پتوی این برند معتبر مراجعه کنید و با بهای کمتری کالا را به دست آورید. گفتنی است انواع پتو را این کارخانه تولید می نماید که نرخ های متفاوتی دارند.

قیمت پتو گلبافت طرح برجسته دونفره

ویژگی پتو گلبافت طرح برجسته دونفره

ویژگی پتو گلبافت طرح برجسته دونفره درباره ویژگی پتو گلبافت طرح برجسته دو نفره باید بگوییم، به دلیل تنوع زیادی که این محصولات دارند، شاهد مشخصات متفاوتی هم هستیم. برای مثال، در خصوص ابعاد ممکن است با همدیگر یکسان نباشند. اصولاً این کالاها در دو سایز 240*200 و 240*220 تولید می شوند.

همینطور از نظر جنس، به دو دسته تقسیم می گردند که یکی از پلی استر و دیگر از آکریلیک ساخته می گردد. مدل های بسیار زیادی هم دارد که می توان به پتو گلبافت ژله ای ساده و طرح دار آنها را بخش بندی نمود. اما محصولات این شرکت از نام و آوازه بسیار بالایی برخوردار است که دلیل آن را نیز در زیر به صورت خلاصه بیان می نماییم:

  • نرم و لطیف
  • گرمای مطبوع
  • با دوام
  • بدون بو، رنگ پس دادن و حساسیت
  • مطابق با استانداردهای کشور و خارجی
  • قابل شستشو با دست و ماشین
  • قیمت های بسیار مناسب

پتوهای دو نفره اصولاً به شکل یک یا دو لایه تولید می شوند که بر اساس شرایط می شود از آنان در فصول سرد استفاده کرد. به هر حال، گلبافت محصولاتش از نظر کیفی درجه یک است و زیبایی خیره کننده ای هم دارد. با بکارگیری از این پتوها، خواب راحتی خواهید داشت.

باید ذکر نمود که طرح برجسته، با نوع ساده فرق می کند. با دست کشیدن روی پتو می توان راحت، برجستگی های نقش های روی کالا را حس کرد.

عمده فروشی پتو گلبافت ژله ای

عمده فروشی پتو گلبافت ژله ای از عمده فروشی پتو گلبافت ژله ای می توانید با نرخ های مناسبی خرید را انجام دهید. فروشنده، به ارائه محصول خود به روش آنلاین می پردازد. پس بدون دردسر، می توانید به تهیه کلی محصول بپردازید.

عرضه کننده این پتوها را که طرح ها و رنگ های متفاوتی دارند، در بسته بندی های خاصی برای مشتریان ارسال می کند. اگر شما در کار تجارت و صادرات چنین محصولاتی هستید و به دنبال یک مرجع مورد اعتماد در زمینه فروش می گردید، ما این سایت را پیشنهاد می دهیم.

برای کسب معلومات درباره چگونگی داد و ستد و همینطور قیمت های روز، می شود با واحد پشتیبانی تماس گرفته و پرسش هایی را که دارید، مطرح کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما