مرجع خرید روتختی شیک دونفره

همانطور که می دانید روتختی یکی از وسایل خواب شیرین و عمیق است که تمامی تخت ها لازم است از این کالا داشته باشند، تا بهترین ساعات را در خواب برای خود به ارمغان بیاورند. روتختی شیک دو نفره از روتختی هایی است که مناسب زوج ها می باشد. این روتختی ها علاوه بر راحتی باید زیبایی کافی را داشته باشند تا به عنوان وسیله خواب در معرض دید افراد مختلف شیک به نظر برسد. مرجع خرید روتختی شیک دونفره می تواند با ارائه بهترین روتختی ها به شما مشتریان عزیز خدمات خود را کامل کند.

مرجع خرید روتختی شیک دونفره

دوام نسبتا خوب روتختی دونفره

دوام نسبتا خوب روتختی دونفره دوام خوب روتختی از ویژگی هایی است که اکثر مشتریان و افراد دنبال ان هستند، چرا که می خواهند در خرید خود نهایت دقت را داشته باشند و محصولی را تهیه کنند که بالاترین میزان ماندگاری را داشته باشد.
روتختی های دو نفره ارائه شده در سایت زیر همگی از پارچه های تمام ساتینت هستند که نخ بکار رفته شده در آن ها از جنس ترک درجه یک است، هم چنین برای دوخت قسمت های مختلف این پارچه به هم از نخ اکریلیک همرنگ با پارچه استفاده شده تا ظرافت و زیبایی کار خیلی بیشتر به چشم مشتریان برسد. کیفیت بالای این روتختی ها سبب شده که این پارچه همیشه مانند روز اول مانده و چروک نشود.
پارچه روتختی قابل شستشو بوده و هیچگونه حساسیتی در هنگام استفاده برای بدن ندارد، این کالا دوام نسبتا خوبی نیز دارد، از این رو یکی از بهترین وسایل و تجهیزات خواب برای جهیزیه عروس خانم ها می باشد، که در سایت زیر می توانید تمامی مدل های آن با رنگ های متنوع و مختلف را دیده و در هر ساعتی از شبانه روز که دوست دارید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

نرخ فروش روتختی شیک تک نفره

نرخ فروش روتختی شیک تک نفره نرخ فروش روتختی تک نفره به عوامل مختلفی از جمله جنس پارچه بکار رفته شده، نخ مورد استفاده، طرح های گلدوزی شده بر روی روتختی، هزینه های جابجایی و ارسال و هم چنین نوع بسته بندی بستگی دارد.

روتختی شیک تک نفره در مدل های طرح دار و ساده نیز تولید می شود که نرخ مدل طرحدار آن نسبت به مدل ساده بیشتر می باشد و علت آن هم این امر است که بر روی روتختی های طرحدار باید کار بیشتری کرد و زمان بیشتری گذاشت.
تولید روتختی در شهرک های صنعتی مختلفی در شهرهای بزرگ ایران سبب شده که این کالا به وفور در مغازه های فروش لوازم خواب و انواع پتو دیده شود، کیفیت بالای این تولیدات در کنار قیمت مناسب کاری کرده است که این روتختی ها از نمونه های مشابه خارجی چیزی کم نداشته باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما