مرجع فروش انواع پتو نمدی سربازی باکیفیت

در این مقاله قصد داریم موضوع مرجع فروش پتو نمدی سربازی را مورد بررسی قرار دهیم. در ابتدا لازم است که به تفاوت پتوی نمدی با پتوی مینک پی ببرید. پتوی مینک پتویی است که با دستگاهی به نام مینک طراحی و تولید میشود، به این صورت که در ابتدا این نوع پتو به شکل نمدی بوده و در طول فرایندی که دستگاه مینک روی آن انجام میدهد، پرزهای پتوی نمدی را در ابتدا افشان کرده و شبیه به خز میکنند و پس از آن در طول یک فرایند حرارتی جلا و لطافت خاصی را به پتو میبخشد. اما در ساخت و تولید پتوی نمدی این فرایند انجام نمیشود. در ادامه این مقاله به سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید پاسخ خواهیم داد مانند:
– چگونه از همه چیز درباره پتوی سربازی مطلع شویم؟
– مناسب ترین انواع پتو برای سربازی کدام است؟
– ویژگی های شاخص، بارز و کلی پتوی سربازی چیست و به طور کلی چه مشخصاتی را دارد؟
– راهنمای خرید پتوی سربازی چیست؟
– عرضه کنندگان پتوی نمدی سربازی کدام اند؟
– توزیع عمده پتو نمدی سربازی چگونه صورت میگیرد؟
– شرکت صادراتی انواع پتوی نمدی سربازی کدام است؟
با ما همراه باشید تا در طول این مقاله بتوانید پاسخ هر یک از این سوال ها را یافته و بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در زمینه انتخاب پتوی نمدی سربازی داشته باشید و با استفاده از عنوان هایی که در این مقاله ذکر میشود، بتوانید اطلاعات و آگاهی خود را ارتقا دهید تا با راهنمایی های مربوطه بهترین خرید را تجربه کنید.

توجه داشته باشید که برای بافت پتو الیاف مختلفی میتوانند به کار برده شوند، اما دو الیاف پلی استر و اکریلیک دو نوع الیافی هستند که در ساخت و تولید پتوی نمدی سربازی به کار میروند. در نظر داشته باشید که نوع الیافی که در بافت و تولید پتو به کار میرود یک عامل و فاکتور بسیار تأثیر گذار در تعیین قیمت نهایی پتو است، شایان ذکر است که این مورد تنها عامل تعیین کننده قیمت نخواهد بود. در معرفی بیشتر این پتو باید گفت که در گروه پتوهای نمدی دسته بندی میشود و جزو پتوهای بسیار قدیمی است که از دیر باز تا امروزه تولید میشود. همان طور که قبلا اشاره کردیم در ساخت و تولید این پتوها معمولا از دو الیاف معروف پلی استر و اکریلیک استفاده میشود، اما توجه داشته باشید پتوهایی که در ساخت آنها از الیاف اکریلیک استفاده شده است، از کیفیت بالاتر و مطلوب تری برخوردار هستند و در مقایسه با پتوهای نمدی سربازی که الیاف تشکیل دهنده آنها پلی استر است، طبیعتا از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
مناسب ترین انواع پتو برای سربازی

مناسب ترین انواع پتو برای سربازی

پتوهایی که برای سربازی مورد استفاده قرار میگیرند، طبیعتا باید دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی باشند که آنها را از پتوهایی که برای سایر عموم مردم مورد استفاده قرار میگیرند، متمایز کند. از جمله این ویژگی ها که پتوی نمدی را برای سربازی مناسب کرده است، میتوان به این موارد اشاره کرد:
با بهترین مواد اولیه مرغوب تهیه شوند، نخی که برای دوخت آنها به کار میرود، باید بسیار محکم و مقاوم باشد. علاوه بر دوخت محکم باید بافتی منسجم داشته باشند. توجه داشته باشید که پرزهای پتوی نمدی سربازی بسیار کوتاه بوده و مطابق اسمش مشابه با نمد است. تمامی این عوامل یکدیگر را یاری میدهند تا پتوی نمدی سربازی، بتواند در سطح قابل قبول و بالایی از نظر کیفیت و مقاومت قرار بگیرد. باید خاطر نشان شویم که پتویی مناسب سربازی است که در برابر عوامل نامساعد محیطی مانند تغییر ناگهانی دما، جا به جایی محیطی و… بسیار مقاوم باشد.
مشخصات پتوی نمدی سربازی

مشخصات پتوی نمدی سربازی

میتوان گفت اولین مشخصه ای که در پتوهای نمدی سربازی به چشم میخورد، این است که قابلیت نگهداری گرمای زیادی در خود است که هنگام استفاده فرد، از هدر رفتن و بیرون رفتن گرمای بدن فرد جلو گیری میکند. البته این نکته نیز قابل بیان و حائز اهمیت است که بدانید این نوع پتوهای نمدی سربازی به علت کوتاه بودن پرزهایشان زبر و سنگین بوده و برای کودکان که پوستی لطیف دارند و همچنین گروهی که پوست های نازک و حساسی دارند، استفاده از آن توصیه نمیشود.
در ادامه نکاتی را شرح خواهیم داد که هنگام خرید پتوی سربازی باید آنها را در نظر گرفته و بر طبق استانداردهای موجود عمل کرد:
پتو سربازی قابل شسشتو
– پتویی را خریداری کنید که قابلیت شست و شو داشته باشد! از آنجا که پتو وسیله ای است که اغلب با بدن انسان در تماس است برای رعایت بهداشت شخصی باید مرتب شسته شود. در هنگام خرید پتوی نمدی سربازی به این نکته توجه کنید و بعد اقدام به خرید پتویی کنید که روی آن عبارت ” قابل شست و شو” درج شده باشد تا به راحتی بتوانید آن را بشویید و نظافت را رعایت کرده باشید.
پتو نمدی با دوخت ماشینی
– پتویی را بخرید که دوخت و بافت محکمی داشته باشد! از آنجا که پتوی نمدی سربازی ممکن است در معرض عوامل نا مطلوب محیطی قرار بگیرد، بنابراین باید بسیار مقاوم باشد. دوخت و لبه دوزی آن باید آن چنان محکم باشد که در صورت تکرار جا به جایی، دستخوش تغییرات ظاهری و پارگی نشود.

– پتویی را خرید کنید که قیمت آن با میزان بودجه تان هماهنگی و همخوانی داشته باشد! همان طور که مطلع هستید پتوهای نمدی سربازی نسبت به سایر پتوها از قیمت مناسب تری برخوردار است. البته توجه داشته باشید که کیفیت ساخت هر پتو فاکتور تعیین کننده قیمت نهایی است و با قیمت نهایی پتوی نمدی سربازی رابطه مستقیمی نیز دارد؛ به این منظور که هر چه قدر کیفیت ساخت و تولید پتو بالاتر و مطلوب تر باشد، مبلغی که برای خرید آن باید پرداخته شود نیز افزایش پیدا میکند.

– سایز پتوی مورد نظرتان را قبل از خرید تعیین کنید! پتوهای نمدی در دو سایز یک نفره و دو نفره قابل عرضه هستند، شما میبایست قبل از خرید متناسب با نیاز خود یک سایز را انتخاب کنید.

عرضه کنندگان پتوی نمدی سربازی

عرضه کنندگان پتوی نمدی سربازی

دوره سربازی یک دوره خاص از زندگی اغلب پسران جوان است، پس شایسته است ملزوماتی که همراه آنها میفرستید از مقاومت ویژه ای برخوردار باشند که یکی از این ملزومات، پتوی نمدی سربازی است. پتوی نمدی سربازی برای عرضه توسط نمایندگی ها مراحلی را طی میکند که عبارت اند از: ریسندگی نخ، بافندگی، چاپ و طراحی نقشه، انتخاب رنگ، تولید نهایی، بسته بندی و در نهایت عرضه به بازار.

پتو نمدی سربازی با مقاومت بالا

نمایندگی هایی که در سراسر ایران و در سطح شهرهای مختلف وجود دارند، آماده عرضه و ارائه این محصول هستند. شما نیز میتوانید با مراجعه به این مراکز نمایندگی، اقدام به خرید پتوی نمدی سربازی کنید. توجه داشته باشید که میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

در خرید حضوری شما میبایست به آدرس دقیق این نمایندگی ها مراجعه کرده و به صورت حضوری اقدام به خرید خود کنید. اما در خرید اینترنتی نیازی به حضور شما در این نمایندگی ها نبوده و میتوانید از طریق سایت های معتبر یا فروشگاه های اینترنتی خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

توزیع عمده پتو نمدی سربازی

توزیع عمده پتو نمدی سربازی

به این نکته توجه داشته باشید از آنجا که خرید کارخانه ای و ماشینی، واسطه های فروش را حذف میکند، میتواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد؛ چراکه وجود واسطه های فروش در خصوص عرضه هر محصولی، باعث افزایش قیمت آن محصول میشود، چون هر واسطه ای از فروش محصول، انتظار درآمد زایی و سود را دارد. اما خرید از درب کارخانه و به صورت ماشینی این مزیت را دارد که باعث میشود هزینه های شما مقرون به صرفه شود و هزینه کمتری را بپردازید.

شرکت صادراتی انواع پتوی نمدی سربازی

شرکت صادراتی انواع پتوی نمدی سربازی

به کار بردن مواد اولیه مرغوب و طبیعی در الیافی که برای بافت پتوی نمدی سربازی به کار میرود و همچنین قیمت مناسب آن با توجه به کیفیت مقبول آن، این شرکت را به یک قطب مهم صادراتی در کشور تبدیل کرده است که سالانه کشورهای زیادی به ویژه کشورهای همسایه مانند عراق و پاکستان و همچنین کشورهای سردسیر مانند روسیه و آذربایجان، خواهان واردات محصولات این شرکت تولید کننده پتوی نمدی سربازی، به قیمت کارخانه ای هستند و همه کشورهای جهان برای خرید کانتینری پتوی نمدی صادراتی از کارخانه تولیدی پتوی نمدی سربازی درخواست میدهند.

سخن پایانی

به پایان این مقاله رسیدیم! در آخر از تک تک شما عزیزان سپاس گزاریم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید و وقت گران بهای خود را در اختیار ما گذاشتید. امیدواریم این مقاله برای شما کارآمد باشد و توانسته باشیم پاسخگوی شما باشیم و شما بتوانید با استفاده از عنوان هایی که در این مقاله شرح داده شد، بهترین انتخاب را در زمینه انتخاب پتوی نمدی سربازی داشته باشید.

2

  1. سلام وقت بخیر
    من از مشتریان همیشگی شما هستم و بخاطر قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه ی دوستان و همکارانم پیشنهاد کردم که برای سفارش محصول حتما از سایت خوب شما اقدام کنند امیدوارم که کیفیت محصولاتتون همیشه خوب و ثابت بمونه

  2. سلام وققتون بخیر با تشکر از اطلاعات جامعی که رو سایت میزارین. فقط کاش روی محصولات قیمت نیز زده بشه تا بشه بهتر راحت تر محصول مورد نظر را انتخاب کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما