مرکز عرضه پتو گوسفندی تک نفره

پتو گوسفندی تک نفره ازجمله پتوهایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شرکت دیبافت مرکز عرضه این پتو به شمار میرود. این شرکت پتو گوسفندی تک نفره را در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه کرده است. شرکت دیبافت همه روزه در تلاش است که اجناس باکیفیتی را به بازار عرضه کند تا مشتریان خود را راضی نگه دارد و به مشتریان خود تضمین کیفیت و قیمت میدهد. مرکز عرضه پتو گوسفندی تک نفره به صورت آنلاین نیز اقدام به فروش محصولات خود میکند.

مشخصات پتو گوسفندی تک نفره

مشخصات پتو گوسفندی تک نفره

همانطور که میدانید بعد از شنیدن پتو اولین چیزی که به ذهن ما میرسد، خواب آرام است که با وجود پتویی گرم و لطیف امکان پذیر است. پتو گوسفندی تک نفره ازجمله پتوهایی است که به تازگی وارد بازار شده است. این پتو جزو پتوهای نسبتاً ضخیم است.
پتو گوسفندی تک نفره از پشم خالص گوسفند تهیه میشود. البته در برخی موارد از الیاف دیگر در تهیه پتو گوسفندی علاوه بر پشم استفاده میشود. همانطور که میدانید پشم خواص و ویژگی های زیادی دارد. یکی از این ویژگی ها گرمای زیاد در مقابل سرما است، به گونه ای که با وجود این پتو هیچ گونه سرمایی به درون پتو نفوذ نمیکند و به طور کلی نفوذناپذیر در مقابل سرما است.
از دیگر ویژگی های این پتو میتوانیم به قابلیت مقاوم بودن آن در برابر حرارت و آتش اشاره کنیم. این پتو در مقابل آتش بسیار مقاوم است و باعث شعله ور شدن آتش نمیشود، زیرا در آن از الیاف پشم استفاده شده است. از دیگر ویژگی های پتو گوسفندی تک نفره ضد حساسیت بودن آن است. بسیاری از افراد به الیاف شیمیایی یا بسیاری از الیاف حساسیت نشان میدهند، اما پتو گوسفندی به دلیل اینکه در تولید آن از الیاف طبیعی استفاده شده است، هیچ گونه حساسیتی را برای افراد ایجاد نمیکند. جالب است بدانید که در گذشته های نه چندان دور پزشکان از پشم برای درد مفاصل استفاده میکردند، از این رو پتوهای گوسفندی با دارا بودن پشم درون آنها باعث کاهش درد مفاصل میشوند. پتو گوسفندی تک نفره در طرح ها و رنگ های بسیار جذاب و زیبا تولید و طراحی شده است، به گونه ای که توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکند.

میزان گرمای پتو گوسفندی چقدر است

میزان گرمای پتو گوسفندی چقدر است

شاید برای بسیاری از شما این سؤال پیش بیاید که این پتو چقدر گرم است، در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که این پتو به دلیل آنکه در آن از الیاف پشم استفاده شده است، بسیار گرم و نرم است، از این رو در فصل زمستان، بهترین گزینه برای خرید پتو، پتو گوسفندی است. در فصل زمستان علاوه بر پتو لباس های زیادی با پشم تولید شده اند که گرمای فوق العاده ای دارند. پتو گوسفندی در فصل زمستان باعث میشود که شما در اثر سرما هیچ گونه درد مفاصلی را متحمل نشوید.
بسیاری از افراد سرمایی هستند و در فصل زمستان مشکلات زیادی ازجمله سرماخوردگی های شدید را تحمل میکنند. برای این افراد پتوهای گوسفندی بهترین گزینه است، زیرا سرما به درون این پتوها نفوذ نمیکند و شما را بسیار گرم نگه میدارد. شاید گمان کنید که این پتو به دلیل ویژگی های زیادی که دارد و گرمای زیاد آن، قیمت بسیار بالایی دارد، اما باید بدانید که این پتو نسبت به سایر پتوها از قیمت مناسب تری برخوردار است.

همه چیز درباره پتو پسرانه

همه چیز درباره پتو پسرانه

طی گذشت زمان متخصصان و تولیدکنندگان پتو توانستند پتوهای دخترانه و پسرانه را در سنین مختلف تولید کنند. امروزه پتوهای پسرانه با طرح های گوناگونی در بازار موجود هستند. پسرها به دلیل شخصیت و روحیه ای که دارند، بیشتر به طرح های قهرمانی، فوتبالی، مرد عنکبوتی و… علاقه مند هستند و بیشتر رنگ های سبز و آبی را میپسندند. پتوهای پسرانه بسیار نرم و سبک و دارای ضخامت مناسبی هستند تا در هنگامی که فرزندانتان از آنها استفاده میکنند، سنگینی روی خود احساس نکنند. از دیگر ویژگی های پتو پسرانه باید به قابلیت شست و شوی آسان آنها اشاره کرد. علاوه بر تمام اینها پتوهای پسرانه بسیار گرم هستند و از ورود سرما جلوگیری میکنند که باعث میشود در هنگام خواب بدن فرزندتان گرم بماند.

پتو پسرانه گوسفندی
بهترین انتخاب برای پتوهای پسرانه، پتو گوسفندی تک نفره است. این پتو به دلیل طرح های پسرانه زیبایی که دارد و گرمی بی نظیرش بسیار مناسب استفاده افراد است. پتوهای طرح جدید سه بعدی پسرانه نیز طراحی شده اند که زیبایی بی نظیری دارند و زیبایی اتاق شما را دوچندان میکنند. پتوی مورد استفاده برای پسرها باید دارای ویژگی ضد حساسیت باشد تا برای پوست بدن آقاپسرها هیچ گونه مشکلی ایجاد نکند و باعث خارش، سوزش و… نشود.
پتوهای پسرانه فانتزی نیز از جدیدترین پتوهای موجود در بازار هستند که طرفداران و مشتریان زیادی دارند. پتوهای پسرانه باید دارای مقاومت بالایی باشند تا در برابر آسیب به راحتی پاره نشوند. همچنین در بسته بندی های مناسب و زیبا به فروش برسند. پتوهای پسرانه باید به گونه ای باشند که از آنها در فصول مختلف بتوان استفاده کرد.

سفارش عمده انواع پتو گوسفندی تک نفره

سفارش عمده انواع پتو گوسفندی تک نفره

همانطور که میدانید خرید عمده محصولات بسیار مقرون به صرفه تر از خرید به صورت تکی آنها است. شرکت دیبافت علاوه بر اینکه محصولات خود را به صورت تکی در اختیار مشتریانش قرار میدهد، اقدام به فروش عمده نیز کرده است. شما میتوانید علاوه بر اینکه به مراکز فروش شرکت دیبافت مراجعه و اقدام به خرید کنید، به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز اقدام به خرید عمده پتو گوسفندی تک نفره نمایید. این شرکت راهنمایان خریدی را در اختیار شما قرار میدهد تا با مراجعه به آنها هرگونه سؤالی در زمینه پتو گوسفندی تک نفره داشتید، بپرسید. شما میتوانید با توجه به سلیقه و کیفیت محصولات، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. شرکت دیبافت پتوی گوسفندی تولیدی خود را در قیمت های بسیار مناسب در اختیار شما میگذارد. شما میتوانید با مراجعه به سایت این شرکت قیمت انواع پتوی گوسفندی را مشاهده کنید و سفارش دهید. این شرکت محصول خریداری شده توسط شما را در اسرع وقت به شما میرساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما