نمایندگی فروش انواع پتوهای لاله جنس خوب

شرکت نساجی لاله، با استفاده از الیاف درجه یک و طرح و رنگ عالی، یکی از بهترین برند های پتو در کشور را به بازار عرضه می کند. فعالیت تعداد زیادی نمایندگی فروش انواع پتوهای لاله در کشور، نشان دهنده جنس خوب محصولات تولیدشده در این شرکت و تقاضای زیاد مشتریان برای خرید آن ها می باشد.

نمایندگی فروش انواع پتوهای لاله جنس خوب

خریدار مستقیم بهترین کیفیت پتو لاله

خریدار مستقیم بهترین کیفیت پتو لالهبرای خرید پتو لاله ارزان، آسانترین راه استفاده از روش های مستقیم و بدون واسطه است و خریدار مستقیم پتو، بهترین محصولات را تا حد زیادی ارزانتر از قیمت بازار تهیه می کند. 

گستردگی فروشگاه های اینترنتی که به عرضه پتو لاله می پردازند به گونه ای است که مشتریان از شهرهای مختلف گزینه های زیادی را برای سفارش خرید دارند و مقایسه قیمت روز آن ها نیز به راحتی امکان پذیر است.

قیمت پتو لاله طرح گل، مورد توجه فروشندگان و خریداران زیادی در سراسر کشور می باشد و علت آن نیز میزان بالای معاملات این نوع پتو در سراسر کشور است.

ارزان بودن پتو و باکیفیت بودن آن بر میزان سود و درآمد شرکت های بازرگانی و تجاری فعال در این زمینه مؤثر است.

این ویژگی ها در فرآیند تولید پتوهایی با برند لاله به خوبی لحاظ شده و به همین دلیل پتو لاله از نمونه های برتر پتو صادراتی باکیفیت و پرفروش به حساب می آید.

برای خرید پتو لاله صادراتی به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه، می توان از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش حضوری و اینترنتی اقدام نمود.

مرکز عرضه کننده پتو درجه یک

مرکز عرضه کننده پتو درجه یکپتو خانگی و مسافرتی دو نوع پرفروش از کالای خواب هستند که در انتخاب آن ها برای خرید تفاوت هایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

یکی از نکاتی که در انتخاب و خرید و فروش پتو خانگی و مسافرتی از اهمیت زیادی برخوردار است، وزن پتو است.

مراکز فروشنده پتو مسافرتی، نمونه هایی از این محصولات را به بازار عرضه می کنند که وزن کمی دارند، به راحتی در خودرو جا می گیرند و در عین حال گرم و مناسب برای مناطق آب و هوایی مختلف هستند.

برای پتو های خانگی وزن پتو محدودیت زیادی ندارد و افرادی که پتو های ضخیم یا سنگین را ترجیح می دهند می توانند از آن ها استفاده کنند.

مراکز معتبر پتو معمولا تمام سلایق را پوشش می دهند و عرضه کننده انواع مختلف پتوها به شمار می آیند.

پتو ایرانی با طرح های مختلف

پتو ایرانی با طرح های مختلف طرح های مختلف انواع پتو ایرانی بسیار خاص و جذاب بوده و مورد توجه مشتریان زیادی از کشورهای خارجی بخصوص کشورهای همسایه قرار گرفته اند.

خریداران عمده پتو هایی که با نام پتو سربازی در بازار شناخته می شوند، سازمان ها و نهادهای نظامی هستند.

هر شرکت پتو سربازی، دارای تعداد زیادی مرکز پخش پتو جنس اعلا و ارزان در شهرهای مختلف هستند که تأمین کنندگان بزرگ بازار کشور به شمار می آیند.

شرکت های تولید کننده پتو نمدی، محصولاتی با طرح های فوق العاده را به بازار می کنند اما عوامل مهمی که باعث فروش بالای آن ها شده است، وزن پایین و گرمای مناسبشان است.

پتو کیف دار نیز از نمونه های بهترین پتو ایرانی و خارجی در بازار هستند که به شکلی جمع و جور قابل بسته بندی و نگهداری هستند.

پتو های برند لاله در اندازه های مختلف

پتو های برند لاله در اندازه های مختلفاندازه پتو را می توان به دو صورت وزن یا طول و عرض مورد مقایسه قرار داد.

تنوع سایز از ویژگی های ممتاز پتو برند لاله است و توجه ویژه این شرکت تولیدی در تمام محصولات رعایت شده است به عنوان مثال پتو لاله مدل کره در رنگ های متنوع و اندازه های مختلف دونفره، یکنفره، نوجوان و نوزاد به بازار عرضه می شود و سایز آن ها نیز به صورت زیر قابل بیان است:

  • پتو های دونفره در سایزهای 240*220 سانتی متر و با وزن 4 کیلوگرم
  • پتو های یکنفره در سایزهای 220*160 سانتی متر و با وزن 2.750 کیلوگرم
  • پتو های نوجوان در سایزهای 150*110 سانتی متر و با وزن 1.2 کیلوگرم 
  • پتو های نوزاد در سایزهای 110*80 سانتی متر و با وزن 0.650 کیلوگرم 

برای بررسی مشخصات جدیدترین پتوهای شرکت لاله می توانید از کاتالوگ های ارائه شده توسط نمایندگی ها یا مشخصات و تصاویر آپلود شده در شبکه های مجازی کمک بگیرید.

فروش ویژه پتو ایرانی با تخفیف

فروش ویژه پتو ایرانی با تخفیفارائه تخفیف ویژه برای خرید موجب جلب نظر مشتریان و همچنین عمده فروشان می شود.

از آن جا که طرح های مختلف پتو ایرانی با سلایق خریداران داخلی و خارجی سازگاری زیادی دارد، تعداد زیادی نمایندگی پتو مرغوب شرکت های معتبر، جدیدترین محصولات را زیر قیمت بازار و گاهاً با تخفیف استثنایی به مشتریان ارائه می دهند.

خرید پتو کیلویی به کمتر کردن هزینه ها در این زمینه کمک زیادی می کند. دلیل ارزان تر بودن پتوهای کیلویی به دلیل ایرادات کوچکی مانند کم رنگ بودن آن است که در فرآیند تولید در کارخانه به وجود آمده ولی از لحاظ گرم بودن مشکل خاصی ندارند.

مراکز فروشنده پتو متری و کیلویی، انواع مختلفی از این کالای خواب را با قیمتی کمتر از نمونه های بسته بندی شده به بازار عرضه می کنند.

مبتلایان به اگزما یا حساسیت پوستی ممکن است نسبت به استفاده از پتوهایی با الیاف مصنوعی واکنش نشان دهند و دچار خارش و التهاب پوستی شوند که در این صورت می توان با تعویض پتو و استفاده از نمونه های ارگانیک (پتو هایی از جنس الیاف پنبه) مشکل را برطرف نمود.

مراکز خرید پتو عروسکی ویژه نوجوان

مراکز خرید پتو عروسکی ویژه نوجوانمراکز خرید پتو بسیاری در شهرهای مختلف، به صورت ویژه به فعالیت در زمینه عرضه پتو با طرح های عروسکی ویژه کودکان می پردازند.

برخی از پتو هایی که به بازار عرضه می شوند طرح های ترسناک یا خشن دارند و موجب اضطراب و استرس کودکان می شوند در حالی که طرح پتو کودک باید از شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و متناسب با این سنین باشد تا قبل از خواب به آن ها حس آرامش بدهد.

رنگ پتو کودکان و نوجوانان بهتر است از بین صورتی، گلبهی، سبز ملایم، لیمویی، یاسی، کرم یا سفید انتخاب شود و از رنگ های تند مانند قرمز در آن ها استفاده نشده باشد. 

تولید پتو مناسب برای نوجوانان دختر و پسر، نیز مورد توجه شرکت های بزرگ پتو قرار می گیرد و انواع پتو خوش رنگ در اندازه های متنوع و باقیمت مناسب به بازار عرضه می شود. 

عرضه پتو پسرانه درجه یک با قیمت مناسب

عرضه پتو پسرانه درجه یک با قیمت مناسبوسایل شخصی مانند پتو با سلامتی شما در ارتباط هستند بنابراین می بایست برای خرید آن توجه خاصی داشته باشید و این امر در مورد کسانی که پوست حساس تری دارند مانند گروه های سنی نوزاد، کودک و نوجوان از اهمیت بالاتری نیز برخوردار است .

شاید در منابع مختلف دیده باشید که یکی از بهترین جنس های پتو برای سنین پایین، پتوهای پشم شیشه ای هستند. اما چرا این نوع پتو ها توسط متخصصین توصیه شده اند؟

اولین و بارزترین ویژگی پتو های پشم شیشه ای این است که نازک و سبک هستند ولی با این حال، گرمای عالی دارند.

ساختار آن ها نیز به گونه ای است که در اغلب این نوع پتوها یک لایه سبک از پشم شیشه در میان یک پارچه نخی بزرگ دوخته می شود و به همین دلیل حتی احتمال تماس مستقیم تنفسی و پوستی با پشم شیشه نیز به صفر می رسد. 

اگر پارچه ای که روی پتو مورد استفاده قرار می گیرد، نخی و با رنگ روشن باشد، امکان بروز هر گونه حساسیت نسبت به پتو وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این، ویژگی های ظاهری پتو نیز بسیار مهم است. پتوهای پسرانه و دخترانه طرح های متفاوتی دارند که با توجه به سلیقه آن ها تولید و به بازار عرضه شده است.

پتو ضخیم مسافرتی با دوام و ممتاز

پتو ضخیم مسافرتی با دوام و ممتازپتو مسافرتی معمولا با طرح های ساده، از لحاظ وزنی سبک و در عین حال گرم هستند. انتخاب وزن سبک برای پتو های مسافرتی برای راحتی حمل و جابجایی آن ها می باشد.

مقاوم و بادوام بودن از دیگر ویژگی های ممتاز یک پتو مسافرتی است زیرا باید در شرایط آب و هوایی مختلف، بدن را از سرما حفظ کند.

این نوع پتوها در هنگام مسافرت به عنوان زیرانداز هم استفاده می شوند. پس باید سایز و ابعاد مناسبی نیز داشته باشند و می توانید این نوع پتوها را به صورت کیلویی نیز خریداری کنید تا در هزینه هایتان نیز صرفه جویی شود.

پتوهای ضخیم گرمای خوبی دارند و اغلب در موارد خانگی مورد استفاده قرار می گیرند اما از ویژگی های بی نظیر آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. خواب راحت
  2. رفع مشکل بی خوابی که بسیاری از افراد ممکن است با آن درگیر باشند.
  3. کاهش اضطراب، افسردگی و سردرد
  4. افزایش تمرکز

پتو کیفی با طرح شگفت انگیز

پتو کیفی با طرح شگفت انگیزدر بازار پتو و کالای خواب، انواع مختلفی از پتو های کیفی به فروش می رسد که با طرح های ویژه و شگفت انگیز، خریداران زیادی دارند.

پتوهای کیفی، فضای بسیار کمتری از دیگر نمونه ها نیاز دارند و به راحتی نیز قابل حمل هستند. برای نوزادان هم ست کاملی از پتو، بالشت و تشک را شامل می شود که به صورت یک کیف دستی سبک قابل جابه جایی است. 

برندهای داخلی انواع پتو کیفی، توسط شرکت های باتجربه داخلی تولید می شوند و با قیمت هایی ارزان تر از محصولات خارجی به بازار عرضه می شوند.

برای این که پتوی شما کیفیت اولیه خود را حفظ کند و طول عمر و عملکرد مناسبی داشته باشد باید نکاتی را برای مراقبت از آن در نظر داشته باشید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1.  از آب سرد برای شست و شوی پتو استفاده کنید و آبکشی پتو را آنقدر ادامه دهید تا کف یا مایع شوینده کاملا از آن خارج شود.
  2. قرار گرفتن پتو به مدت طولانی زیر نور مسقیم آفتاب باعث تغییر رنگ آن می شود. حتی برای خشک کردن پتو هم آن را زیر نور آفتاب قرار ندهید.
  3. پتو هایی که از الیاف مصنوعی از قبیل اکریلیک و پلی استر تولید شده اند نسبت به بیدزدگی مقاوم هستند و نیازی به استفاده از مواد ضدبید در این موارد وجود ندارد اما بهتر است آن ها را در کمدهای نمناک قرار ندهید.
  4. سعی کنید پتو هایی را خریداری کنید که قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را نیز داشته باشند.

پتو لاله مهرگان اسپانیایی با قیمت عالی

پتو لاله مهرگان اسپانیایی با قیمت عالیشرکت نساجی لاله، محصولات خود را با نام های تجاری متنوعی وارد بازار های داخلی و بین المللی می کند که از جمله معروف ترین و شناخته شده ترین آن ها برای مشتریان، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پتوی لاله
  • پتوی مدل کره
  • پتوی مدل اسپانیا
  • پتوی ارکیده
  • پتوی سوپر لاله
  • پتوی کلاسیک
  • پتوی مینا

همان طور که در قسمت های قبل نیز بیان شد، پتو های ضخیم ویژگی های منحصربفردی دارند و به همین علت توسط اکثر تولیدی های پتو در کشور تولید و به بازار عرضه می شوند.

پتو لاله مدل اسپانیایی از بهترین پتوهای ضخیم در مراکز فروش معتبر است که انواع مختلف یکنفره و دونفره آن به دلیل تراکم بافت، در وزن های متنوعی به بازار عرضه می شود.

پتو های طرح برجسته لاله مهرگان از قیمت های عالی برخوردارند و از ویژگی های آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • نرم و لطیف
  • رنگ بندی های متنوع
  • دوردوزی شده
  • تولیدشده از مواد اولیه آنتی ‌باکتریال و ضد حساسیت
  • بسته ‌بندی با ساک پلاستیکی
  • قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباسشویی

فروشگاه مستقیم پتو ایرانی به قیمت تولیدی

فروشگاه مستقیم پتو ایرانی به قیمت تولیدیدر حال حاضر، تولید صنعتی پتو در استان های مختلفی از کشور انجام می گیرد و فروشگاه های زیادی در زمینه عرضه مستقیم محصولات از شرکت های تولیدی به خریدار عمده یا جزئی فعالیت می کنند.

بازار پتو تهران به عنوان یکی از عرضه کنندگان مطرح پتو تولیدشده در شرکت های مختلف فعالیت می کند و به همین دلیل اکثر عمده فروشان ترجیح می دهند سفارش های خرید خود را به مراکز مختلف در این شهر ارائه دهند.

تنوع برند، سایز، قیمت و کیفیت پتو را می توان از فاکتور های مهمی دانست که برای انتخاب مرکز خرید مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.

نمایندگی های فروش پتو یک شرکت خاص، فقط محصولات همان تولیدی را به فروش می رسانند اما نباید از ارائه جدیدترین محصولات اصل با قیمت و کیفیت بسیار مناسب در این مراکز غافل شد.

پتو دخترانه با طرح های فوق العاده

پتو دخترانه با طرح های فوق العادهانواع پتوهای فانتزی دخترانه، با طرح هایی جذاب و فوق العاده و برای سنین مختلف در بازار تهران و سایر شهرهای کوچک و بزرگ کشور قابل تهیه است.

جدیدترین لیست قیمت و مدل های روز پتو دخترانه ایرانی و خارجی را می توان از طریق مراکز فروش اینترنتی به دست آورد.

برخی از طرح های پتو موجود در بازار، مخصوص دختران و مناسب با سلیقه آن هاست اما معمولا تولید پتو با طرح برجسته یا طرح های ساده به گونه ای انجام می شود که محدودیت جنسیتی و سنی ندارد و انواع مختلف این نوع پتو ها نیز از طریق مراکز فروش یا نمایندگی های مختلف در بازار کشور عرضه می شوند.

پتو بافتنی نیز در دو مدل دخترانه و پسرانه و با اندازه های مختلف به بازار عرضه می شوند. البته فیلم های آموزشی زیادی نیز در فضای مجازی وجود دارد که به تشریح کامل طریقه بافتن انواع مختلف پتو نوزاد می پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما