نمایندگی فروش انواع پتوهای نرمینه با قیمت منحصر به فرد

نمایندگی فروش انواع پتوهای نرمینه، مرکزی جهت خرید انواع پتو و مکانی برای مشاهده مجموعه تولیدات پتو با این برند می باشد. این مراکز جدید ترین تولیدات شرکت را از طریق کاتالوگ یا نمونه محصولات به مراجعه کنندگان معرفی کرده و اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار می دهند.
شرکت مربوطه در  بیشتر شهر ها دارای نمایندگانی برای فروش هستند تا دسترسی برای همه افراد در هر نقطه و مکان به سهولت ممکن شود. قیمت منحصر به فرد فروش پتو نرمینه در نمایندگی ها، فرصتی استثنائی برای کسانی است که قصد خرید این کالای خواب را دارند. برای اطلاع از قیمت و خرید این محصولات و همچنین دریافت لیست قیمت پتوهای شرکت لیلیان یزد برای خرید عمده می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

نمایندگی فروش انواع پتوهای نرمینه با قیمت منحصر به فرد

صادرات عمده ای پتو نرمینه در تهران

کارخانه پتو نرمینه دارای بخش فروش صادراتی و تولید با هدف صادرات است که به این منظور به دنبال تولید پتو هایی با بهترین کیفیت ممکن است. ایران یکی از کشور های برتر در زمینه تولید پتو ست که نمونه محصولات آن را می توان در بازار کشور های دیگر نیز مشاهده نمود.

صادرات عمده پتو نرمینه با قیمت ثابت به کشور هایی نظیر آلمان و عراق صورت گرفته و آمار مربوط به آن را می توان از گمرک ایران دریافت نمود. تولید کنندگان و طراحان پتو با استفاده از طرح های روز و نیاز سنجی تقاضای جامعه می توانند به تولید نمونه های جدید، با کیفیت بالا پرداخته و در بازار های رقابتی گوی سبقت را از دیگران بربایند.

صادرات عمده ای پتو نرمینه در تهران

انواع پتو نرمینه با کیفیت عالی

الیاف مواد اولیه تشکیل دهنده پتو را به خود اختصاص می دهند که بخشی از آنها الیاف طبیعی و بخشی دیگر مانند پلی استر و فیلامنت مصنوعی هستند. برند نرمینه تولیدات خود را با کیفیت عالی و نام مشخص به بازار عرضه می دارد که تعدادی از تولیدات این شرکت عبارت است از:

  • پتو ویژه کادو
  • پتو مخصوص نوزاد
  • پتو خوش رنگ دو نفره و یک نفره
  • پتو گل دار
  • پتو نرمینه رز
  • پتو نرمینه صادراتی

نرمینه برندی متعلق به پتو ایرانی مرغوب است که نمونه های ذکر شده تنها بخش کوچکی از تولیدات این شرکت را نشان می دهد. در صورت تمایل به مشاهده کامل محصولات این کارخانه می توان به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمود و تمامی محصولات برند نرمینه را مشاهده کرد.

انواع پتو نرمینه با کیفیت عالی

فروش پتو های تک نفره طرح گل

استفاده از طرح های موجود در طبیعت یکی از فاکتور هایی است که طراحان همواره به آن توجه دارند. این امر با الگو گیری از عناصر موجود در آن مانند نقش درخت، گل و بوته موجب ایجاد حس سر زندگی و طراوات در افراد شده و از طرفی جذابیت پتو را نیز افزایش می دهد.

طرح گل یکی از طرح هایی که نرمینه در پتو های تک نفره یا دو نفره خود استفاده کرده و در رنگ های متنوع به تولید انبوه آنها پرداخته است. فروش این مدل از پتو های نرمینه در اینترنت نیز صورت می گیرد و توضیحات لازم در مورد خصوصیات و ویژگی های این پتو به اطلاع کاربران سایت می رسد.

برخی از این توضیحات شامل موارد زیر می شوند:

  • ابعاد پتو
  • وزن
  • نوع
  • جنس
  • قابلیت شستشو
  • و روش های خرید

به این صورت از طریق اینترنت می توان این کالای خواب را از دورترین نقاط کشور نیز خریداری کرد و در مکان مورد نظر بدون طی کردم هیچ فاصله مکانی دریافت نمود. این روش خرید مزایایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

  • تحویل اکسپرس و فوری در حداقل زمان ممکن
  • امکان مرجوعی کالا
  • و همچنین بیمه محصول

فروش پتو های تک نفره طرح گل

مرکز خرید مستقیم پتو ایرانی با کیفیت

تامین یک خواب خوب و آرامش بخش در کنار یک انتخاب مناسب از پتو می تواند سر آغاز یک روز پر انرژی بعد از خواب راحت شبانه باشد. بنابراین فروشگاه پتو ایرانی مرکزی برای خرید انواع پتو طرحدار ایرانی در هر مدل و هر سایز می باشد.

فروش مستقیم پتو در این مراکز در برخی از فصول یا در انتهای هر فصل صورت می گیرد که توجه به این زمان ها برای خریداران پتو از اهمیت خاصی برخوردار است. این افراد با آگاهی از زمان فروش مستقیم می توانند پتو جنس ممتاز را با قیمت استثنائی و فوق العاده خریداری نمایند.

مراکز خرید در شهر های بزرگ به تعداد بیشتر و در شهر های کوچک دارای شعبات کمتری هستند. همچنین بسته به مقدار جمعیت واقع شده در شهر مورد نظر خرید و فروش پتو رونق دارد.

مرکز خرید مستقیم پتو ایرانی با کیفیت

فروشگاه پتو نرمینه با تخفیف ویژه

فروشگاه پتو نرمینه که نوعی نمایندگی فروش محصولات نرمینه به شمار می رود، بهترین مکان دریافت تخفیف ویژه برای خرید پتو می باشد. این فروشگاه ها دارای فروشندگانی هستند که در هنگام مراجعه مشتری، تولیدات و محصولات مختلف برند نرمینه را به آنها معرفی می کنند.

هر شرکت برای تولیدات خود از بسته بندی خاصی استفاده می کند که نوع بسته بندی یکی از عوامل قوی جهت خرید پتو از سوی خریداران می باشد. پتو در این فروشگاه ها از بسته بندی خارج شده و طرح آن به خوبی از سوی خریدار مشخص است. به این ترتیب مراجعه کنندگان به خوبی می توانند طرح های موجود را مشاهده کرده و به خرید پتوی مورد نظر خود بپردازند.

فروشگاه پتو نرمینه با تخفیف ویژه

عرضه پتو ژله ای با لطافت باورنکردنی

یکی از لطیف ترین نمونه های پتو در بازار که دارای لطافتی باور نکردنی می باشد، پتو های اصطلاحا ژله ای هستند. این پتو ها در واقع نسل جدید پتو هایی با نام راشل یا سیلک هستند که یکی از محبوب ترین انواع پتو به شمار می روند.

عرضه این اجناس در فروشگاه های کالای خواب یا نمایندگی های فروش شرکت های تولید کننده پتو صورت می گیرد. همچنین در اینترنت نیز امکان مشاهده نمونه های مختلف در طرح ها و قیمت های متنوع وجود دارد. از این رو می توان با مراجعه حضوری یا از طریق وب سایت های فروشگاهی تولیدات مختلف پتو را مشاهده کرد و به خرید در مقدار عمده یا خرده باشد، اقدام نمود.

فروشگاه ها و مراکزی که به عرضه پتو می پردازند، دارای فروشندگانی هستند که اطلاعات کافی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهند. این اطلاعات می تواند شامل موارد زیر باشند:

  • سایز و اندازه پتو مانند پتو نوجوانان و جوان و پتوی یک نفره و دو نفره
  • قیمت
  • شرکت تولید کننده و کارخانه سازنده
  • طرح و نقشه پتو (گل برجسته، ساده و شامل رنگ های شاد و تیره)
  • ضخامت پتو ( یک لایه یا دو لایه)
  • جنس الیاف ( طبیعی یا مصنوعی)

عرضه پتو ژله ای با لطافت باورنکردنی

مرغوبترین جنس پتو با طرح شیک

پتو یکی از کالا هایی است که از تنوع تولید بالا برخوردار بوده و در بازار ارقام مختلفی از آن مانند:

  • پتو پنبه ای
  • پتو پشمی
  • پتو ارگانیک
  • پتو پشم شیشه

همچنین  افراد در هنگام خرید پتو بهتر است موارد زیر را در نظر گیرند:

  • توجه به جنس پتو که بسیار با اهمیت است. مثلا افراد سرمایی بهتر است پتو های دو لایه را خریداری نمایند.
  • کسانی که به دنبال پتو های سبک هستند، پتو های پنبه ای بهترین گزینه ممکن برای آنها می باشد.
  • پتو های ارگانیک و تمام پنبه نیز مناسب کسانی است که دارای اگزما و حساسیت های پوستی می باشند.
  • انتخاب طرح پتو نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. طرح پتو بهتر است خلوت و آرامش بخش بوده و از طرح های شلوغ یا تصاویر خشن در آن استفاده نشده باشد.
  • سایز پتو نیز از جمله مواردی است که در هنگام خرید پتو باید به آن توجه شود.

بنابراین به طور کلی در هنگام خرید سعی شود مرغوب ترین نوع پتو با طرح های شیک و متناسب هر گروه سنی انتخاب شود تا خریدی رضایت بخش را به دنبال داشته باشد.

مرغوبترین جنس پتو با طرح شیک

نمایندگی پتو مسافرتی ضخیم برای زمستان

افرادی که به دنبال خرید پتو مسافرتی از مراکز معتبر می باشند، نمایندگی پتو مسافرتی بهترین مکان مناسب به این منظور می باشد. در واقع نمایندگی از سوی یک شرکت یا کارخانه تولید کننده در نقاط دور از شرکت در داخل کشور یا حتی خارج از آن تاسیس می شود تا بتواند تولیدات شرکت مربوطه را به فروش رساند.

انواع پتو های تابستانه و زمستانه در این مراکز موجود است و کسانی که به دنبال خرید پتو های سبک و در عین حال ضیخم و مسافرتی هستند، می توانند نمونه های موجود در این مراکز را مشاهده و خریداری نمایند.

بسیاری از فروشگاه های کالای خواب نیز برای تامین کالای فروش خود به این مراکز مراجعه می کنند و نمونه تولیدات جدید را مشاهده و در مقدار مورد نیاز سفارش می دهند. میزان فروش پتو های مسافرتی در تعطیلات زمستانه به ویژه در هنگام سفر به مناطق سردسیر به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. از این رو ظرفیت تولیدی کارخانجات تولید پتو نیز با افزایش رو به رو می شود.

نمایندگی پتو مسافرتی ضخیم برای زمستان

پتو نرمینه مدل رز مناسب برای کادو

پتو یکی از کالا هایی است که خانواده های مختلف ایرانی آن را گزینه مناسبی برای هدیه و کادو می دانند. مارک نرمینه در این زمینه اقدام به تولید پتو هایی نموده است که تامین کننده این هدف بوده و مورد مناسبی برای کادو دادن باشد.

مدل رز پتو نرمینه یکی از مدل های برتر است که الگو گرفته از گل رز موجود در طبیعت بوده و در سایز 160*220 تولید می شود. پتو های نرمینه بهترین فرصت ممکن را برای کسانی فراهم می سازند که به دنبال هدیه یک کادوی خوب برای یک دوست، فامیل و نزدیک ترین عزیزان می باشند و مدل رز نرمینه می تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد.

از جمله خصوصیات این پتو عبارت است از:

  • وزن 2100 گرم
  • جنس اکریلیک
  • یک نفره
  • قابلیت شستشو با ماشین
  • نرم و لطیف

به این شکل پتو نرمینه رز، محصولی با قیمت عالی و خصوصیات فوق العاده است که افراد آن را برای هدیه دادن انتخاب می کنند.

پتو نرمینه مدل رز مناسب برای کادو

فروشنده اصلی پتو های ایرانی صادراتی

پتو های ایرانی یکی از اقلام صادراتی است که در هنگام سفر به دیگر کشور ها می توان آنها را مشاهده نمود. بخشی از تولیدات کارخانجات بزرگ، در کشور به جهت صادارت اختصاص می یابد.

کشور هایی که در سال های قبل تولیدات ایرانی را خریداری کرده اند و کیفیت و مرغوبیت این کالا نزد آنها به اثبات رسیده است، هر ساله سفارش دهنده حجم قابل توجهی از پتو در سایز ها و طرح های متنوع می باشند.  فروشنده پتو فانتزی، پتو نوجوان، پتو بزرگسال و پتو نوزادی در مجموعه فروش خود تولیدات جدید را به نمایندگی های خرید کشور های متقاضی خرید پتو معرفی می نمایند.به این صورت آنها می توانند بازار های جدید برای محصولات جدید پیدا کرده و در کنار آن محصولات قبلی را نیز به فروش برسانند.

فروشندگان اصلی و خبره در این زمینه کسانی هستند که با برترین برند های موجود در بازار آشنا بوده و تقاضای تولید صادراتی را به این واحد ها ارسال می دارند. این فروشندگان می توانند به صورت گروه های تک نفره یا چند نفره بوده یا در قالب شرکت های بزرگ صادراتی و تجاری فعالیت نمایند.

به طور قطع هر چه وسعت این شرکت ها بیشتر باشد، دامنه فروش و کار تجاری آنها نیز وسعت بیشتری داشته و می توانند بازار های بیشتری از کشور های دیگر جهان را در اختیار خود گیرند.

فروشنده اصلی پتو های ایرانی صادراتی

ارائه دهنده لیست قیمت به روز پتو نرمینه

پتو نرمینه برندی است در بازار فروش پتو که مجموعه تولیدات آن را از طرق مختلف می توان مشاهده نمود. فروشگاه های آنلاین یکی از این مراکز هستند که از داخل منزل نیز می توان به صفحات آنها مراجعه کرد و نمونه محصولات تولیدی نرمینه را با تنوع زیاد بازدید نمود.

در این فروشگاه های اینترنتی ضمن امکان مشاهده قیمت ها و مقایسه نمونه پتو های مختلف لیست قیمت روزانه پتو نیز به خوبی قابل مشاهده می باشد. به این سبب این وب سایت ها فرصتی را برای خرید اینترنتی پتو کیفی نرمینه با هر نوع سایز و طرحی را فراهم می سازند.

اطلاعات مختلفی در این فروشگاه ها در اختیار بازدید کنندگان سایت قرار داده می شود که می تواند بهترین راهنمای آنها جهت خرید پتوی مناسب باشد. از جمله این اطلاعات عبارتند از:

  • ارائه مقالات متعدد با موضوعاتی نظیر نحوه خرید پتوی جنس مناسب، نحوه نگهداری از پتو و انتخاب طرح مناسب با رنگ اتاق، انتخاب پتوی مناسب کودک
  • در اختیار قرار دادن اطلاعات تماس برای مراجعه کنندگان سایت
  • معرفی برند های مختلف و انواع پتو های موجود در مراکز فروش
  • پرسش و پاسخ های مربوط به موضوع پتو

مطالعه اطلاعات فوق می تواند برای تمامی کسانی که به دنبال کسب اطلاعات مفید درباره پتو و همچنین کسانی که قصد خرید پتو را دارند بسیار موثر واقع شود.

ارائه دهنده لیست قیمت به روز پتو نرمینه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما