پتوی لیلیان بافت یزد

آیا به فکر خوای راحت و بدون دغدغه فکری و روزمره هستید؟ آیا می دانید چه لوازمی برای یک استراحت راحت و انرژی زا نیاز دارید؟ آیا می دانید کدام نوع پتو این خواص را دارد؟ آیا از مشخصات پتو لیلیان یزد اطلاعاتی دارید؟
در دنیای امروز با افزایش دغدغه های فکری و روزمرگی ها و بعد از یک روز کاری پرتلاش و خسته کننده، استراحت شبانه امری ضروری و دل چسب است. در این میان پتوی نرم و لطیف نقش مهمی را ایفا میکند. چراکه باعث لذت بخش شدن هر چه بیشتر خواب در هر ساعت از شبانه روز میگردد. این حس به قدری ملموس است که اگر به هر دلیل بالش و تشک نرم و گرم و راحت نباشند، چیزی از آرامش شاید کم به نظر نرسد، اما حضور پتو هرچند نازک و کوچک، کاملا به چشم میآید و نبود آن به وضوح قابل لمس و درک است.
در این مقاله به بررسی انتخاب پتوی مناسب میپردازیم و به شما در تصمیم گیری برای خرید پتوی بعدی خود کمک میکنیم.
پتوها یکی از ابزارهای فوق العاده ای هستند که هم ظاهر یک فضا را بهبود میبخشند و هم عملکرد فوق العاده ای را بر روی ذهن و مغز ارائه میدهند. در واقع هر خانه ای به پتو احتیاج دارد، به علاوه بر روی تخت، مبل و صندلی، زیبایی خاصی به آنها میبخشتد. در این مقاله به بررسی پتوهای اکرییک و مزایا و معایب آنها میپردازیم.

پتو لیلیان یزد
برخی از پتوها که از موارد صنعتی تهیه میشود، پتوهای آکریلیک نام دارند، اکریلیک در واقع یک محصول مصنوعی یا صنعتی است که از مواد طبیعی مانند پشم یا پنبه ساخته نشده است. در حقیقت اکریلیک از پلیمر مصنوعی تهیه میشود که از نفت یا انواع دیگر سوخت های فسیلی تشکیل شده است. این مواد معمولاً سبک و در عین حال گرم هستند. پتوهای آکرلیک در برابر بید مقاوم هستند و میتوان آنها را برای مدت طولانی مورد استفاده قرار داد. پتوی اکریلیک اغلب بافت نرم و حس گرم دارند و در حفظ گرما بسیار مناسب هستند. همچنین میتوان آنها را به طور مدام و بدون هیچ گونه ساییدگی مورد شست و شو قرار داد.

پتو گل بافت لیلیان یزد

پتوهای آکریلیک در کنار زیبایی و لطافت، معایبی نیز دارد که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پتوهای آکریلیک برای محیط زیست مناسب نیستند و ممکن است به برخی از سرطان ها نیز کمک کند.
  • پتوی لیلیان یزد با بهره گیری از انواع مواد طبیعی و سالم در تلاش است تا از استفاده از مواد مضر در تهیه این پتوها خودداری نماید. اما با این وجود مواد مصنوعی و سنعتی هیچ گاه نمیتوانند جایگزین مواد طبیعی گردند. از این رو استفاده از پتوهای پشمی و پنبه برای تمامی افراد توصیه میشود.
  • به علاوه در نگهداری و شستن این نوع از پتوها میبایست بسیار دقت نمود. پنوی لیلیان شیراز با ارائه دستور ششست و شو و نگهاداری این پتوها شما را در حفظ و افزایش طول عمر پتوهای برجسته لیلیان کمک میکند.
  • پتوی لیلیان برجسته باید با استفاده از آب ولرم شسته شود، چراکه آب بسیارگرم و بسیار سرد باعث آسیب به الیاف پتوی برجسته لیلیان میگردد.
  • از انواع پتوهای اکرلیک میتوان به پتوهای ساتن اشاره کرد که در بین افراد با سلیقه های مختلف محبوبیت بسیاری دارد.

برای آگاهی از قیمت پتوی لیلیان تک نفره و … میتوانید با مراجعه به دفتر شرکت پتوی لیلیان واقع در قم مراجعه نمایید.

پتو نرمینه لیلان یزد

1

  1. سلام … عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما