پخش عمده پتو کلودی ابریشمی

از گذشته تا به حال رنگ ها جلوه ویژه ای به زندگی ما انسان ها بخشیده اند. از زمانی که انسان کشف کرد، میوه هایی مانند ریواس رنگ دهی خوبی دارند و حتی عقب تر از آن هنگام کشیدن نقش های برجسته روی غارها او به سمت نقش نگاره های سنگی رنگی رفت. امروزه هم ما سعی میکنیم، طراحی خانه هایمان را با استفاده از دانش روان شناسی و هنر در رنگ بندی زیباتر کنیم و یکی از مهمترین بخش ها پتوی روی تخت خواب است.
اما چه میشد اگر میتوانسیم همزمان با خرید یک پتو دو رنگ در اختیار داشته باشیم؟ یا پتویی مانند سنگ نگاره ها برجسته و رنگی؟ یا به مانند نام راه ابریشم، یک پتو از جنس ابریشم که حتی این نام هم باعث میشود احساس نرمی و لطافت و همچنین فاخر و ارزشمند بودن در ذهنمان ایجاد شود. در واقع یک پتوی برجسته دو رو کلودی که ابریشمی است. زمانی که از دو رنگ و مخصوصا ابریشمی بودن آن صحبت میکنیم، ممکن است، خیال کنید که قیمت آن بسیار زیاد است و از پس هزینه هایش بر خواهید آمد، اما در واقعیت اینطور نیست به لطف کارخانه های هوشمند امروزی میتوانیم محصولات را در میزان انبوه و ارزان تری تولید کنیم.

طرح کلودی ابریشمی
اغلب این پتوها از خارج از کشور وارد میشوند و از همه مهمتر با وجود گزینه فوق العاده پخش عمده پتو کلودی ابریشمی دورو و محصولات فوق العاده دیگر از سوی مغازه های کالای خواب و سایت های معتبری همچون دیبافت، ما توانسته ایم این افتخار را داشته باشیم تا محصولات با کیفیت را در اختیار اقشار مختلف جامعه در هر کجای ایران قرار دهیم. خرید عمده محصولات همواره باعث میشود هزینه نهایی بسیار ارزان تر باشد و به دلیل وارداتی بودن این کالا خیلی مهم است که از فروشنده معتبری خرید عمده خودمان را انجام بدهیم.

طرح های پتو کلودی ابریشمی

طرح های پتو کلودی ابریشمی

اینکه طرح های پتو کلودی ابریشمی چگونه هستند سوال بسیار خوبی است؛ زیرا از جمله مهمترین دلایل خاص بودن این نوع پتو و استقبال های فراوانی که از آن میشود، این است که این پتو در دو طرح بافته میشود، برای مثال ممکن است یک سمت آن قرمز باشد و سمت دیگر بنفش کاملا بستگی به سلیقه شما دارد که رنگ ها را چطور انتخاب کنید. پتو کلودی گل برجسته هم است، این باعث میشود، همواره دست کشیدن روی پتو احساس خوبی به شما بدهد، از طرفی این نوع از طراحی گل ها را زنده تر از آنچه هست به چشمان شما نشان خواهد داد.

ابعاد انواع پتو کلودی ابریشمی

ابعاد انواع پتو کلودی ابریشمی

پتو کلودی یک نفره در ابعاد استانداردی بافته میشود و این پتو دارای وزن تقریبا ۳۰۰۰ گرمی بوده و در ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر بافته میشود. پتو کلودی دو نفره هم وجود دارد و وزن آن ۳۸۰۰ گرم و ابعاد آن ۱۸۰ در ۲۲۰ سانتی متر است. خوب است بدانید اگر هنگام خرید تخت خواب از فروشنده درخواست کنید که ابعاد استاندارد را به شما معرفی کند، قطعا حین خرید پتو هم با مشکلی مواجه نمیشوید، زیرا اکثر کارخانه ها ابعاد هماهنگی برای تولیداتشان دارند.

مشخصات پتو کلودی ابریشمی

مشخصات پتو کلودی ابریشمی

پتو کلودی گل برجسته ابریشمی از جمله کالاهای پر متقاضی فروشگاه های کالای خواب است. این پتو به دلیل ابریشمی بودنش لطافت بی همتایی دارد وتراکم بالای آن باعث حفظ دمای عالی در طول شب میشود، از طرفی دور دوزی های پتو با تکنولوژی های پیشرفته انجام میشود که در نهایت قابلیت شست و شو بدون ایجاد آسیب به پتو را به خوبی به خریدار میدهد. البته همانطور که در ایران از گذشته مرسوم بوده است قابلیت شست و شوی دستی یا بردن به خشک شویی در این پتو وجود دارد.
اگر جنس ابریشمی این پتو را تهیه کنید، حین استفاده نرمی و لطافت را در هر دو سمت آن احساس میکنید. مهمترین نکته در بین مشخصات این پتو دورو بودن طراحی این پتو است که در کنار گل برجسته های زیبایش انعطاف پذیری بالاتری را در دیزاین اتاقتان به شما میدهد. این پتو ضد حساسیت هم هست و شما میتوانید با هر چند هفته یکبار شستن آن محیط خوابتان را عاری از گرد و غبار بکنید. این پتو در دو حالت تک نفره و دو نفره در بازار موجود است و در نهایت در یک بسته بندی ساک دار شیک تحویل خریدار داده میشود.

قیمت خرید پتو کلودی ابریشمی

قیمت خرید پتو کلودی ابریشمی

اگر قصد خرید پتو کلودی ابریشمی را دارید، علاوه بر دانستن مشخصات این پتو ابریشمی دورو باید اطلاعات دقیقی از قیمت آن در ازای میزان کیفیتی که دریافت میکنید داشته باشید. نکاتی که روی قیمت تاثیر میگذارند بسیار مهم هستند، این نکات شامل جنس پتو، کارخانه سازنده یعنی اینکه چه مقدار از دستگاه های پیشرفته استفاده کنند، گرفته تا بسته بندی نهایی و نوع دوخت دور پتو که در این نول پتو ابریشمی دورو بسیار مهم است و اگر محصولی با کیفیت نامناسب خریداری کنید، ممکن است هنگام شست و شو و استفاده اسیب ببیند.
اگر قصد سفارش از سایت را دارید، باید هزینه جزئی حمل و نقل را هم در نظر داشته باشید و حتما از سایت های معتبری مانند دیبافت و موارد معتبر دیگر خریداری کنید تا خیالتان از بابت اصالت کالا راحت باشد. نکته مهم دیگر وارداتی بودن پتو کلودی ابریشمی است و همین باعث میشود نوسانات دلار به مرور زمان روی قیمت آن تاثیر بگذارد؛ هرچند سایت دیبافت سعی میکند که همواره ثبات قیمت مناسبی را ایجاد کند و از حقوق مصرف کننده حمایت قطعی انجام بدهد، اما اگر به سمت خرید عمده پتو کلودی ابریشمی بروید، قیمت نهایی شما به مراتب کمتر خواهد بود و به صرفه تر است.

خرید پتو کلودی ابریشمی
یکی از نکات مهم دیگر هنگام خرید عمده سفارش دادن کالا به فروشنده ای است که به صورت مستقیم و بی واسطه پتو را در اختیار دارد. هرچقدر میزان واسطه ها زیادتر شود، هر فرد سود نسبی ای روی کالا خواهد کشید و در این صورت حتی خرید عمده هم، آنچنان کمک خاصی به صرفه جویی نخواهد کرد، پس این مهم و ضروری است که هنگام خرید سراغ سایت هایی مانند دیبا بافت نگار بروید تا مطمئن باشید واردات به صورت مستقیم انجام شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما