کارخانه بافنده پتو بچگانه نرمینه

همه ما انسان ها فرزندان خود را بیشتر از جانمان دوست داریم و سعی میکنیم که رفاه و آسایش آنها را در همه زمینه ها فراهم کنیم. فرزندان ما از همان بدو تولد به لباس و پتوی مناسب نیاز دارند. نوزادان و کودکان حتی نوجوانان بدنی حساس و پوستی لطیف دارند که همین باعث میشود استفاده از هر نوع الیاف و پارچه ای برای آنها مناسب نباشد. کارخانه بافنده پتو بچگانه نرمینه، به این نیاز خانواده ها پاسخ داده است. پتو و لباسی که برای فرزند خود انتخاب میکنیم باید سازگار با بدن حساس این فرشته های کوچک و دارای کیفیت اعلا باشد. اگر شما هم به دنبال خرید پتویی درجه یک برای فرزند خود هستید میتوانید در این متن ما را همراهی کنید. چرا که ما قصد داریم در مورد تمام فاکتورهای لازم برای پتو کودک و نوجوان با کیفیت صحبت کنیم.

شاخصه های مهم هنگام انتخاب انواع پتو بچگانه

شاخصه های مهم هنگام انتخاب انواع پتو بچگانه

همان طور که در ابتدای متن اشاره کردیم بچه ها بدن خیلی حساسی دارند. پتویی که برای فرزند خود تهیه میکنید باید کیفیت خیلی بالایی داشته باشد. وقتی از کیفیت پتو بچگانه صحبت میکنیم، چندین مورد به ذهن میرسد.
اولین مورد که در کیفیت پتو تاثیر گذار است مواد اولیه ای است که تولیدی برای تهیه پتو از آنها استفاده میکند. مواد اولیه خود شامل الیاف، رنگ، نخ و… است. کیفیت و مرغوبیت تمام این موارد در کیفیت پتویی که تولید میشود تاثیر بسزایی دارد. مثلا اگر از الیاف نامرغوب استفاده شود، تار و پود پتو خیلی زود از هم گسیخته میشوند یا اگر از رنگ هایی بی کیفیت استفاده شود، پتو خیلی زود رنگ خود را میبازد. پس اینکه از چه موادی برای تهیه پتو استفاده شده مهم است، اما ما از کجا بفهمیم که مواد اولیه پتویی که میخریم مرغوب هستند یا نه؟
برای دانستن این موضوع نه تنها در مورد پتو بلکه در مورد تمام کالاهایی که میخریم ما یک پیشنهاد داریم و آن این است که از برندی معتبر خرید کنید. اولین نکته این است که هر کارخانه یا هر برندی که در حال حاضر شناخته شده و معتبر است، اگر از مواد اولیه بی کیفیت برای محصولاتش استفاده میکرد، تحت هیچ شرایطی نمیتوانست محصولی با کیفیت درجه یک به مشتری ارائه کند. به این ترتیب با محصولات بی کیفیت هیچ وقت نمیتوانست در رده برندهای معتبر و شناخته شده قرار بگیرید.
دومین نکته در مورد برندها و کارخانه های معروف این است که بعد از به دست آوردن اعتبار و سابقه ای خوب در بین مشتریان و فروشنده های کالای خواب، این برندها و کارخانه ها تحت هیچ شرایطی از مواد بی کیفیت برای تهیه محصول استفاده نمیکنند. دلیلش چیست؟ دلیل این امر همان اعتبار و سابقه ای که به دست آورده اند. چنین برندها و کارخانه های چون شناخته شده تر هستند، بیشتر هم زیر ذره بین مشتری و مراکز ارائه کالای خواب قرار میگیرند. هیچ یک از مشتریان یا فروشگاه ها و مراکزی که با این برندها کار میکنند انتظار محصول بی کیفیت از آنها ندارند. به محض اینکه در هر یک از محصولات آنها نقص یا بی کیفیتی دیده شود، اعتباری که برای به دست آوردنش مدت ها تلاش کرده اند را زیر سوال میبرند. پس این شرایط ایجاب میکند که این کارخانه ها و برندها بیش از تولیدی های معمولی و بی نام و نشان تر در بالا بودن کیفیت محصولاتشان تلاش کنند.

تولید پتو بچگانه نرمینه
بدون شک هر تولید کننده ای که محصول با کیفیت تولید کند، به سرعت آوازه محصولاتش در بین مراکز فروش و مردم خواهد پیچید؛ حتی اگر تولیدی کوچک و کم آوازه باشد با ارائه محصول خوب خیلی زود جای خود را باز خواهد کرد. شما میتوانید با خرید از چنین برندهایی از کیفیت محصولی که تهیه میکنید اطمینان حاصل کنید.
بعد از مواد اولیه تجهیزات استفاده شده برای پتو نیز اهمیت دارند که در مورد تجهیزات کارخانجات نساجی کشورمان باید بگوییم یکی از مجهز ترین و پیشرفته ترین کشورها در حوزه نساجی ایران است.
اینکه تولید پتو بچگانه توسط کارکنان دلسوز و متخصص انجام شود نیز میتواند در بی عیب و نقص بودن پتو اهمیت زیادی داشته باشد. اگر ما بخواهیم یکی از معتبرترین برندها که حتما همه شما نیز تا کنون نام آن را زیاد شنیده اید معرفی کنیم، کارخانه بافند پتو بچگانه نرمینه را به شما معرفی میکنیم یا بهتر بگوییم پیشنهاد میکنیم چراکه این برند نیاز به معرفی ندارد. کارخانه نرمینه طی چند سال فعالیتی که در کشورمان داشته آنقدر محصولات با کیفیت و درجه یکی داشته که معرف حضور همه ایرانی ها هست. یکی از برندهایی که تقریبا همه ما یا نامش را شنیده ایم یا یکی از محصولاتش را استفاده کرده ایم برند نرمینه است. این کارخانه جزو اولین تولید کننده های پتو به سبک جدید در ایران بوده، همچنین یکی از اولین ها در تولید پتو راشل بچگانه نیز بوده است.

سبک های مختلف پتو بچگانه
در گذشته پتوهای بچگانه به این سبک هایی که الان میبینیم خیلی تولید نمیشدند، یکی از کارخانه هایی که در تولید پتو بچگانه هم با کیفیت اعلا و هم با طرح هایی جذاب پیش قدم شد کارخانه نرمینه بود. توضیحاتی که در مورد مواد اولیه دادیم را این چنین کامل میکنیم که ماده اولیه اصلی برای تولید پتو الیاف است. بهترین نوع الیاف برای تهیه پتو بچگانه الیاف پنبه، آکرلیک و پلی استر است. الیاف پنبه چون طبیعی هستند برای بدن بچه ها به خصوص نوزادان ضرری نداشته و بهتر هم هستند. اکثر تولید کننده های پتو بچگانه از الیاف پنبه برای تهیه پتو نوزادی استفاده میکنند. اما برخی ها هم از الیاف پلی استر یا به صورت ترکیبی از الیاف پلی استر و پنبه برای تولید پتو بهره میبرند. کارخانه نرمینه نیز برای تولید پتوهای نوزادی خود از الیاف پنبه خالص و مرغوب استفاده میکند. در تهیه پتو کودک و پتوی نوجوان نیز از الیاف پنبه با پلی ستر یا آکریلیک با پنبه و پلی استر استفاده میکند.

کیفیت پتو نرمینه بچگانه
در مورد با کیفیت بودن یک پتو به موارد دیگری نیز میتوان اشاره کرد. مثلا اگر پتویی پرز دهی داشته باشد یا نخ کش شود را هیچ کدام از ما جزو پتوهای با کیفیت نمیدانیم. اینکه یک پتوی بچگانه پرز نده خیلی مهم است، چون بچه ها تا سنین سه سالگی نمیتوانند حرف بزنند یا منظور خود را درست به ما بفهمانند. پتوهایی که پرز دهی داشته باشند، پرزهایشان ممکن است بدن کودک را اذیت کند.
ممکن است که بچه دچار خارش، سوزش، قرمز شدن پوست یا عارضه های دیگر در اثر همین پرزها بشود. حال فرض کنید کودکی که هنوز نمیتواند صحبت کند یا نمیتواند منظور خود را درست برساند دچار چنین حالاتی شود. قطعا مدام گریه میکند و اذیت میشود. اصولا پتوهایی که الیاف مرغوب دارند و تولید آنها به صورت منسجم انجام شده باشد، پرز ریزی نخواهند داشت. پتوهای نرمینه بچگانه با تراکم الیاف بالا و خیلی منسجم تولید میشوند که احتمال هر گونه پرز ریزی را از بین میبرد. در کنار تراکم الیاف بالا این پتوها دور دوزی نیز میشوند که هر دو از نخ کش شدن پتو جلوگیری میکنند. در خصوص کیفیت پتو بچگانه نرمی و لطافت آن نیز اهمیت بالایی دارد. باز هم چون بچه ها بدن حساسی دارند توصیه میکنیم به هیچ عنوان از پتوهای خشک و زبر برای بچه های خود استفاده نکنید. زبری و خشکی پتو بدن بزرگسالانی مثل ما و شما را به شدت آزار میدهد، چه رسد به کودک چند ماهه یا چند ساله ای که پوست به آن نازکی و لطیفی دارد.

پتو نرمینه بچگانه
پتو نرمینه بچگانه نرم، لطیف و ساگاز با پوست بدن فرزند شما هستند. با وجود استفاده از این پتو هیچ گونه نگرانی در مورد اذیت شدن پوست فرزند خود نخواهید داشت. پتوی با کیفیت بچگانه حتما قابل شست و شو است. پتوی بچه ها اصولا بیشتر از پتوی بزرگسالان کثیف میشود. چون بچه ها مکانیزم بدنشان به صورتی است که خیلی بیشتر از ما میخوابند. همین باعث میشود که مدام از پتو بچگانه استفاده شود و زودتر کثیف شود. اما پتوهای بچگانه ای که قابل شست و شو باشند این مشکل را حل میکنند. آن چیزی که از قابل شست و شو بودن مهم تر است، رنگ رفت، آب رفت و تغییر شکل نداشتن پتو هنگام شست و شو است.

فاقد رنگ رفتگی و آبرفت
پتوهای نرمینه بچگانه هم قابل شست و شو با دست و ماشین لباس شویی هستند و هم چون رنگ مرغوبی برای تولید آنها استفاده شده است هیچ گونه رنگ رفتی ندارند. پتو بچگانه نرمینه بعد از شست و شو آب رفت ندارد و تغییر شکل هم نمیدهد. به علاوه این پتو خیلی زود تمیز شده و شست و شوی راحتی دارد. همچنین چون وزن کمی دارد، هنگام شست و شو زیاد سنگین نمیشود و شما کار راحتی خواهید داشت.
یک پتوی بچگانه با کفیت آنتی باکتریال است. پتوی بچگانه ای که خاصیت آنتی باکتریالی نداشته باشد اصلا برای استفاده مناسب نیست و به هیچ عنوان جزو پتوهای بچگانه با کیفیت قرار نمیگیرد. این خاصیت پتوهای بچگانه نیز با بدن حساس آنها در ارتباط است. اگر پتوی کودک آنتی باکتریال نباشد میتوند برای بدن او حساسیت به وجود آورد. میزان حساسیت ایجاد شده با توجه به مقاونت بدن کودک و میزان تاثیری که پتو داشته میتواند متفاوت باشد. ممکن است در بدن یک کودک فقط با قرمز شدن پوست به همراه باشد یا ممکن است حساسیت ایجاد شده آنقدر شدید باشد که کودک در بیمارستان بستری شود. پتو نرمینه بچگانه به طور کامل آنتی باکتریال هستند و هیچ عارضه ای تا کنون از این پتو گزارش نشده است. گواه کیفیت پتوهای نرمینه بچگانه نشان استانداردی است که از سمت سازمان های مختلف سلامت و بهداشت دریافت کرده اند.
وزن پتوهای نرمینه نوزادی 500 تا 600 گرم است و وزن پتو کودک نرمینه حدود 1000 گرم است. وزن پتوهای نوجوان نرمینه نیز حدود 2000 گرم است. ابعاد پتو نوزادی نرمینه 80 در 110 سانتی متر ، ابعاد پتو کودک نرمینه 110 در 160 سانتی متر و ابعاد پتو نوجوان 160 در 220 سانتی متر است. یک شاخصه مهمی که پتو نرمینه بچگانه دارد و در تمامی مدل های نوزادی، کودک و نوجوان به چشم میخورد، زیبایی در طرح و رنگ پتو است. پتوهای نرمینه بچگانه با طرح های فانتزی تهیه میشوند. طرح های پتوهای نوزادی، کودک و نوجوان مناسب با روحیات، سن، سلیقه آنها و خانواده هایشان طراحی شده اند.

روش خرید فراوان از کارخانه پتو بچگانه نرمینه

روش خرید فراوان از کارخانه

کارخانه های تولید کننده پتو مراکز و دفاتر فروشی را برای فروش محصولات خود که اعتبار و سابقه خوبی داشته باشند در نظر میگیرند. کارخانه نرمینه هم دفاتر فروش زیادی در تمام نقاط کشور دارد که یکی از آنها هم اکنون در خدمت شما است. دفتر فروش ما راه های خرید حضوری و غیر حضوری را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. شما برای خرید از دفتر فروش ما میتوانید به صورت اینترنتی اقدام کنید یا با مشاوران فروش مجموعه تماس بگیرید.
جهت خرید عمده یا تک پتوهای بچگانه نرمینه میتوانید از این راه ها استفاده نمایید. برای خانم های بارداری که قصد خرید پتو برای نوزاد خود دارند این خرید اینترنتی راه حل بسیار خوبی است. از آنجایی که مادران عزیز حساسیت زیادی در طرح و کیفیت پتوی فرزندشان دارند، به فروشگاه های زیادی را برای خرید پتو سر میزنند. این کار با وجود شلوغی بازار، شیوع ویروس کرونا و وضعیت در ماه های آخر بارداری ممکن است که خطراتی را برای مادر و بچه به وجود بیاورد. بنابراین برای مادران عزیز بهتر این است که در خانه و از طریق اینترنت، در سایت ما تمام طرح ها و رنگ های پتو نرمینه بچگانه را مشاهده کرده و بعد از رسیدن به جمع بندی سفارش خود را در سایت ثبت کنید.
در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشید میتوانید با کارشناسان ما حتی در روزهای تعطیل تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید. برای خرید عمده پتوهای بچگانه نرمینه نیز میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما