کارخانه تولید پارچه ژاگارد مجلسی

پارچه انواع مختلفی از نظر بافت، جنس، مدل، نوع کاربرد و… دارد که یکی از شیک ترین آنها پارچه ژاگارد می باشد. کارخانه پارچه ژاگارد مجلسی با تولید انبوه این محصول به توزیع آن در انواع بازار با نازل ترین نرخ اقدام می کند.

 

کارخانه تولید پارچه ژاگارد مجلسی

قابلیت شستشو پارچه ژاگارد با ماشین

پارچه ژاگارد با استفاده از دستگاه مخصوصی تولید می شود که فرق آن با دیگر پارچه ها در این است که به جای چاپ کردن رنگ و طرح بر روی سطح آن، در تار و پود پارچه به کار می رود. این پارچه قابلیت های زیادی دارد که موجب شده بتوان بدون آن که آسیبی به آن وارد شود با ماشین لباسشویی شسته شود. این قابلیت ها و ویژگی ها به شرح زیر هستند:

  • ضد چروک است.
  • ثبات و دوام بالایی دارد.
  • در برابر سایش از خود مقاومت نشان می دهد.
  • خاصیت کشسانی و ارتجاعی دارد.

 

این پارچه بسیار مستحکم و بادوام است که از الیاف مختلفی در بافت آن استفاده شده است. الیافی مانند کتان، پنبه، ابریشم، پشم و… در کنار یکدیگر تار و پود این پارچه را تشکیل داده است.

 

علاوه بر استحکامی که این پارچه دارد، تنوع در رنگ و مدل آن موجب شده تا مصارف آن دو چندان شود. همچنین برای لباس های مجلسی بتوان از آن استفاده نمود. شستشو پارچه ژاگارد با ماشین مشکلی ندارد و تغییری در رنگ و الیاف آن به وجود نمی آورد.

 

 

قابلیت شستشو پارچه ژاگارد با ماشین

صادرکننده پارچه ژاگارد مجلسی درجه یک

ایران به عنوان برترین صادرکننده پارچه ژاگارد مجلسی درجه یک، سفارشات مختلفی را از دیگر کشورها تقبل نموده و این محصول را به صورت عمده در بازار خارجی توزیع می کند. ایران دارای کارخانه های تولیدی نساجی فراوانی است که با سال ها تجربه و قدمت دیرینه در تولید انواع پارچه ژاگارد به رتبه خوبی در جهان دست یافته است.

 

برای صادرات این محصول از مرغوب ترین الیاف و پارچه ها جهت بسته بندی های متنوع استفاده شده که با قیمت کارخانه عرضه می شود. طرح هایی که در این پارچه استفاده شده از نقوش سنتی و برجسته ایرانی بر گرفته شده است که خواهان زیادی در بین خریداران خارجی دارد. این پارچه می تواند بیانگر فرهنگ ایرانی باشد و به عرضه مدل های کلاسیک بپردازد.

 

همچنین طرح های مدرن نیز در تهیه و دوخت این پارچه استفاده شده که کارخانه های تولید پوشاک برای تولید انواع لباس مجلسی و مدل های دیگر از آن بهره می گیرند. مشتریان داخلی نیز می توانند به تهیه و خرید انواع پارچه های صادراتی ژاگارد پرداخته و مدل های انتخابی خود را به میزان بالا سفارش دهند.

 

صادرکننده پارچه ژاگارد مجلسی درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما