صادرات پتو مینک از قم به اتریش

صادرات پتو بسیار فروش خوبی دارد که از شرکت دیبا بافت نگار از شهر قم به اتریش انجام می شود در ادامه فعالیت شرکت دیبا بافت نگار و تازه ترین داد و ستد و صادرات صورت گرفته توسط شرکت دیبا بافت نگار در حوزه صادرات انواع پتو مختلف در سرار جهان توسط شرکت دیبا بافت نگاربا مدیریت آقای مهندس خسروانی طی چند روز گذشته در تاریخ ۲/۸/۱۴۰۱ وارد مذاکره با خریدارانی از کشور اتریش که خواستار ده کانتینر پتو مینک بودند شدند.
طبق بیانات ذکر شده در حال بررسی و محاسبه دقیق قیمت عمده محموله و نحوه ی ارسال با قیمت نهایی و تحویل به مشتری که به کشور مقصد اتریش بار گیری شود و در طی 24ساعت گذشته نیز مجموعه دیبا بافت نگار در زمینه ی صادرات با دو کشور دیگر نیز وارد مذاکره شدند ،
از قبیل کشور های عراق و ترکیه در زمینه محصولات پارچه و انواع جدید رو بالشتی و پتو شادیلون و سایر محصولات شرکت به مذاکره و گفتگو پرداختند و در طی تازه ترین بارگیری محصولات مجموعه در این هفته می توان به بارگیری پنج تن پارچه تریکو تو کرکی و دورس دو نخ به شهر اردبیل و دو تن پارچه تدی طرحدار و ساده به شهر چهار محال بختیاری اشاره نمود که دستاورد مهم هفته کاری این مجموعه بشمار می رود.
علاوه بر این مجموعه دیبابافت نگار با کشور های دیگری مانند کشور عراق و افغانستان و ارمنستان نیز وارد مذاکره شده است
پتوی مینک دارای کیفیت های متفاوتی می باشد که از نظر مواد بکار رفته متفاوت است و پتو های مینک بیشتر برای فصل سرد زمستان مناسب است که بهترین نوع این پتو ها را در کشور، شرکت دیبا بافت نگار تولید می کند که توسط سایت خود به صورت آنلاین هم بفروش می رساند و پتو های مینک دارای کاربرد های گوناگون می باشد.
پتو های مینک با کیفیت و ارزان وماندگاری بالا را از سایت دیبا بافت نگار جویا شوید، این شرکت عالی ترین محصولات تولید خود را در خدمت شما مشتریان عزیز قرار داده تا شما با در نظر گرفتن تمام نکات قابل توجه راجب این پتو ها به صحت کیفیت آن ها پی ببرید.
در ادامه مطالب سایت قصد داریم توضیحات مربوط به پتو مینک را در اختیار شما خریداران قرار دهیم .
پتو های مینک یکی از مدل های پر طرفدار در بین خریداران داخلی و مصرف کنندگان صادراتی می باشد.
از ویژگی های مثبت پتو مینک می توان به گرمای آن اشاره کرد که واقعا این پتوها گرم هستند زیرا این پتو ها از پشم خالص تهیه می شوند، و بیشتر مورد استقبال افراد سرمایی قرار می گیرد این پتو ها همیشه در طول زندگی مورد استفاده واقع می شوند.

صادرات پتو مینک از قم به اتریش
پتو مینک نیز جزو محصولات پر فروش در عرصه صادرات بشمار می رود هر روزه تقاضای آن بیشتر می شود.
پتو های مینک دارای دو نوع دو نفره و یک نفره به تولید می رسد و قیمت پتو های مینک در دو ابعاد به صورت عمده در نظر گرفته شده است که به صورت عمده ارزان تر است، جهت اطلاع بیشتر راجب پتو های مینک با کارشناسان فروش مجموعه دیبا بافت نگار ارتباط حاصل فرمایید.
شما در روش خرید غیر حضوری از مجموعه ما کافیست که به صورت اینترنتی محصول و پتوی مدنظر خود را در کمترین زمان بدون اتلاف وقت خریداری کنید، شرکت دیبا بافت نگار با سایت های معتبر همراه با خدمات ویژه که برای مشتریان خود در نظر گرفته است دیگر شما عزیزان می توانید خریدی راحت و بدون دغدغه را با ما تجربه کنید.
هرچه به فصل سرما نزدیک می شویم فروش پتو های مینک هم رو به افزایش می رود، از این رو شرکت دیبا بافت نگار هم تولید خود را افزایش می دهد جهت تهیه پتو مینک با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

پتو مینک

این نوع پتو پر فروش ترین نوع مدل در بازار می باشد که از مواد با کیفیت مثل الیاف پشم و اکریلیک، پلی استر یا ترکیبی از هر دو مواد تولید می شود.
کارخانه دیبا بافت نگار با استفاده از فناوری های روز در صنعت توانسته انواع پتو را برای مصارف مختلف و برای مصارف روزانه در منزل ، تهیه و وارد بازار کند.
پتو های مینک دارای رنگ های مختلف و نقش های جذابی می باشند که در منازل و مسافر خانه ها و هتل ها و مراکز درمانی و…از این مدل پتو ها استفاده می شود.
نکات قابل ذکر در مورد این پتو ها را می توان به کیفیت بالای پتو مینک اشاره کرد که از الیاف درجه یکی تهیه می شود و قابلیت خوبی که در نگهداری گرما این پتو ها دارند و راحتی بیشتری نسبت با دیگر پتو ها دارند همچنین این پتو ها وزن بسیار پایینی دارند و از این پتو ها شما می توانید به عنوان ملافه هم استفاده کنید که هیچ عاقلی در بر نخواهد داشت، پتو های مینک یک گزینه بسیار خوب برای استفاده از این پتو ها در مسافرت می تواند بعنوان یک رو انداز استفاده شود.
اگر شما هم قصد خرید پتو مینک را دارید پیشنهاد می کنیم که مطالب قرار گرفته شده در سایت را به طور کامل مطالعه کرده و قبل از خرید تمام جوانب را در نظر بگیرید.
بهتر است قیمت پتو مینک را در نظر گرفته البته پتو وسیله ای است که فرد بسته به نیاز خود آن را خریداری می کند، و باید به کیفیت پتوی انتخاب شده برای خرید هم توجه کرد.
پتو های مینک که شرکت دیبا بافت نگار تولید می کند در دو مدل طرحدار و ساده است که هر کدام از این پتو ها کیفیت لازم خود را دارند و باید در مورد قیمت خرید هر مدل برنامه ریزی کنید و از کلیه خصوصیات این پتو ها آگاهی کامل داشته باشید و در هنگام انتخاب طرح و رنگ آن هم دقت کافی را داشته باشید زیرا برخی تمایل دارند با چیدمان اتاقشان ست شود و به عنوان رو تختی استفاده کنند.

پتو مینک

 

صادرات پتو مینک

پتو های مینک در انواع و طرح های متفاوت و در ابعاد مختلف و سایز های متفاوت برای تمامی سن های مختلف تولید می شود که ما قصد داریم تمام ویژگی های پتو مینک و روش صادرات پتو مینک با کیفیت را در این سایت به طور جامع بیان کنیم.
شما هم اگر می خواهید پتویی با کیفیت و مناسب با طرح های دلنشین را از سایت معتبر خریداری کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که با شماره های درج شده در سایت دیبا بافت نگار تماس گرفته و پس از انتخاب ، محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید تا ما بتوانیم نیاز شما را در اسرع وقت بر طرف کنیم.
پتو های مینک یک هدیه مناسب و کاربردی است که توسط مهندسان ایرانی تهیه می شود و این پتو ها قابل رقابت با مدل های خارجی هستند . مجموعه ما با توجه به تنوع بالا برای تولید توانسته گزینه های بیشتری در مقابل مشتریان خود قرار دهد که باعث می شود تا انتخاب راحت تری را داشته باشید.

 

صادرات پتو مینک از قم

شرکت دیبا بافت نگار که یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع پتو و پتو های مینک در طرح های مختلف در شهر قم می باشد، پتو های مینک با کیفیت را با ارزان ترین قیمت که هر روزه تقاضای خریداران آن رو به افزایش است و دلیل استقبال بالای پتو مینک به شرایط مردم جامعه از نظر اقتصادی بستگی دارد.
مجموعه دیبا بافت نگار هم اکنون در شهر های مختلف ایران در حال تولید بیشتر پتو مینک با قیمت مناسب است
بیشتر کشور های خارجی از پتو مینک استقبال خوبی دارند کشور های همسایه مانند عراق، اذربایجان، پاکستان، افغانستان می باشد.
روش های حمل و نقل کالا برای صادرات ،حمل و نقل دریایی : در این صورت محصول از طریق کشتی جا به جا می شود، روش دریایی غالبا برای جابه جایی کالا با تناژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد، تا هزینه آن مقرون به صرفه باشد و ممکن است مدت زمان بیش تری نسبت به روش های دیگر حمل ونقل داشته باشد
صادرات و حمل کالا به صورت زمینی : در این روش محموله توسط ماشین های سنگین مانند تریلی و کامیون بارگیری و حمل می شوند.
صادرات از طریق هوایی در جابه جایی از طریق هوایی توسط هواپیما های باری و مسافر بری انجام می شود، در ارسال هوایی اگر چه هزینه سنگین تری دارد ولی در ازای آن سفارش شما در زمان کمتری تحویل داده می شود.
حمل و نقل بین المللی با روش ریلی : در این روش کالا از طریق خط راه آهن ارسال می شود که برای کشور هایی که دارای خط ریلی هستند مناسب است.
اگر شما از ترکیب چند روش بالا برای تحویل یک کالا به مقصد استفاده کنید به این روش حمل و نقل به صورت مرکب می گویند یعنی کالا یک مسافتی زمینی و سپس از بندر بارگیری و بوسیله دریا با کشتی حمل شود.
برای فعالیت در عرصه صادرات باید راجب کارت بازرگانی هم اطلاعاتی داشته باشید، کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده آن می تواند در واردات و صادرات از آن استفاده کند که در تجارت خارجی و امور گمرک این مجوز ها الزامی است.
کارت های بازرگانی هر شخص توسط اداره صنایع و معادن تایید می شود.
در مرحله دیگر شما باید مجوز صدور هم برای صادرات داشته باشید، گواهی های مربوط به سازمان بهداشت، گواهی استاندارد، گواهی انرژی اتمی، صورت کالا، گواهی مبداء، کارنه تیتر، سیاهه خرید، بارنامه حمل، گواهی بازرسی، بیمه نامه می باشد.
صادرات کالا یعنی ارسال باز از کشوری به کشور دیگر از طریق اداره گمرک کشور می باشد.
شما می توانید جهت خریداری به صورت عمده از این محصولات با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

صادرات پتو مینک از قم

 

صادرات پتو مینک به اتریش

پتو های مینک که بیشتر از جنس اکریلیک یا ترکیبی از مواد پلی استر و اکریلیک می باشند تشکیل می شود، و جزو یکی از پر فروش ترین نوع پتو ها بشمار می روند.
این پتو ها دارای دوام بالا و طرحهای جذاب و شیکی هستند.
پتو های مینک پتو های بسیار با کیفیتی هستند که در رنگ های روشن و شاد همانند رنگ زرشکی و سبز و آبی تولید می شود.
ابعاد پتو های مینک در متراژهای متفاوت از قیبل 140*200 ، 150*220 و 150*240دارای وزن متغیر می باشد تهیه می شود.
صادر کننده به فردی گفته می شود که با دارا بودن تمام مجوز های مورد نیاز مثل کارت بازرگانی و یا مجوزهای اداره بازرگانی به کشور های دیگر صادر می شود، اگر هم شخص صادر کننده یا تاجر کارت بازر کانی متعلق به خود را نداشته باشد می تواند از کارت بازرگانی های اداره های حمل و نقل استفاده کند.
صادرات کالا به سه روش انجام می شود که به این صورت می توان نام برد، صادرات قطعی تجاری، صادرات قطعی غیر تجاری، صادرات موقت، صادرات مجدد نام برد.
روش های موجود در روش های ارسال بار را می توان به صورت کریر که در این روش شخص با صادر کننده قرار دادی در بین خودشان می بندند و متعهد می شوند که کالا را در مقصد معین تحویل دهند. بیشتر این شرکت ها که به عنوان کریر فعالیت می کنند خودشان دارای وسیله نقلیه برای ارسال بار هستند ولی اگر هم نداشته باشند اجاره می کنند.
روش دیگر فورواردر است در واقع این روش یک نوع واسطه بشمار می رود و مبلغ معینی را دریافت و تمام کارهای لازم را برای ارسال بار را انجام می دهند در واقع صادر کننده مورد نظر برای فوروارد اکثرا شرکت های معتبر برای حمل و نقل هستند.
شما می توانید اگر قصد خرید و صادرات پتو مینک با قیمت ارزان و به صورت عمده را دارید می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید.
تنوع در عرصه تولید پتو مینک بسیار بالا است که مجموعه ما قادر است هر طرح وبرندی را تولید کند و بافت آن را انجام دهد.
اکثرا سازمان ها، بیمارستان های صحرایی، مراکز نظامی و خوابگاه های دانشجویی استقبال خوبی برای تجهیز کردن از پتو مینک خرید می کنند.
قیمت مناسب و پایینی که محصولات دیبا بافت نگار داشته باعث شده که مشتریان خاجی از کشور های مختلف با آرامش خاطر محصولی با کیفیت را از یک سایت معتبر در زمینه تجارت موفق از کشور ایران انجام دهند که این موفقیت دستاورد مجموعه دیبا بافت نگار در زمینه صادرات است.

 

150

  1. سلام وقت بخیر
    چقدر عالیه که شما تو سایتتون انواع برند و مدل پتو ها رو عرضه می کنی و ما می تونیم انتخاب داشته باشیم موفق باشید

  2. سلام وقت بخیر برای شادی نداره کیفیت بالا هستم جهت قادرند با مدل های خارجی رقابت می‌کنند بیشترین کشورهای خارجی هم تو قسمت صادرات تمایل دارند از این بحران خرید داشته باشد

  3. سلام وقت بخیر ب تو واقعاً با کیفیت هستند چیزی که برای شما دارد در مقایسه با تاییدیه درجه یک هستند

  4. پتو های مینک با کیفیت و ارزان وماندگاری بالا را از سایت دیبا بافت نگار خریداری کنید که قیمت و کیفیت مناسبی دارد

  5. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما تشکر کنم محصول من خیلی زود به دستم رسید ممنون از سایت خوبتون کیفیت پتوهاتون بسیار عالیه.

  6. سلام وقت بخیر
    ارسال‌ به کشور سودان هم دارید از چه روشی ارسال دارید ممنون میشم توضیح دید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  7. سلام وقت بخیر
    ارسال‌ به کشور سودان هم دارید از چه روشی ارسال دارید ممنون میشم توضیح دید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  8. سلام وقت بخیر
    پتو های مینک با کیفیت و ارزان وماندگاری بالا را از سایت دیبا بافت نگار جویا شوید ارسال به بندر عباس هم دارید ممنون میشم من را راهنمایی بفرمایید ؟

  9. سلام وقت بخیر
    پتو های مینک دارای دو نوع دو نفره و یک نفره تولید می شوند که بسیار کیفیت خوبی دارند.

  10. پتو مینک در کیفیت بالا به دلیل استقبال بی نظیر مردم، تمام تلاش خودشان را میکنند که این کالا را در طرح های متنوع به سراسر ایران بدون وجود واسطه ارسال کند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  11. سلام وقت بخیر پتوهای مینک بخاطر ابعاد کوچک تر مناسب برای روی مبل و برای مسافرت است و وزن سبکی دارد ممنون

  12. سلام وقت بخیر ب تو واقعاً با کیفیت هستند چیزی که برای شما دارد در مقایسه با تاییدیه درجه یک هستند قیمت مناسبی هم دارد

  13. باسلام اکثرا سازمان ها، بیمارستان های صحرایی، مراکز نظامی و خوابگاه های دانشجویی استقبال خوبی برای تجهیز کردن از پتو مینک خرید می کنند

  14. سلام عرض میکنم خیلی خوبه که پتوهای ساخت ایران رو به همه کشورها صادر میکنید امیدوارم به زودی برند های ایران جهانی شوند

  15. سلام وقت بخیر برای شادی نداره کیفیت بالا هستم جهت قادرند با مدل های خارجی رقابت می‌کنند بیشترین کشورهای خارجی هم تو قسمت صادرات تمایل دارند از این بحران خرید داشته باشد

  16. پتو های مینک با کیفیت و ارزان وماندگاری بالا را از سایت دیبا بافت نگار جویا شوید ارسال به بندر عباس هم دارید ممنون میشم من را راهنمایی بفرمایید

  17. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو تو کرکی و دورس دو نخ به شهر اردبیل و دو تن پارچه تدی طرحدار و ساده به شهر چهار محال بختیاری اشاره نمود که دستاورد مهم هفته کاری این مجموعه بشمار می رود

  18. سلام خسته نباشید
    من یکی از مشتریان قدیمی شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  19. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو تو کرکی و دورس دو نخ به شهر اردبیل و دو تن پارچه تدی طرحدار و ساده به شهر چهار محال بختیاری اشاره نمود که دستاورد مهم هفته کاری این مجموعه بشمار می رود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  20. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  21. سلام وقت بخیر
    برای فصل زمستان اگر به دنبال یک توپ دولایه ضخیم می باشید به این سایت مراجعه کنید

  22. سلام وقت بخیر
    برای فصل زمستان اگر به دنبال یک توپ دولایه ضخیم می باشید به این سایت مراجعه کنید

  23. سلام وقتتون بخیر
    خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری کنم شما برای همه شهرا ارسال‌ دارید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  24. سلام خسته نباشید پتوهای مینک برای استفاده روی مبل به عنوان شال هم استفاده می‌شود و زیبایی خوبی به خانه میدهد

  25. سلام وقت بخیر
    من از این سایت پتو مینک شادیلون خریدم قیمت خیلی مناسبی دارد و خیلی زود به دستم رسید ممنون.
    پتو ژله ای شادیلون گرمای بسیار زیادی تولید می کند و مناسب برای فصل سرما است. این پتو در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است

  26. سلام وقت بخیر
    من از این سایت پتو مینک شادیلون خریدم قیمت خیلی مناسبی دارد و خیلی زود به دستم رسید ممنون.
    پتو ژله ای شادیلون گرمای بسیار زیادی تولید می کند و مناسب برای فصل سرما است. این پتو در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است

  27. سلام وقت بخیر
    من از پتو مینک خریدم برای مسافرت عالیه. به تمامی عزیزانی که سفر زیاد میرن تهیه کردن این کالا را توصیه می کنم.
    کاوه

  28. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  29. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  30. سلالم وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  31. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  32. سلام وقت بخیر این پتو ها دارای دوام بالا و طرحهای جذاب و شیکی هستند و رنگ بندی زیبایی دارند

  33. سلام وقتتون بخیر این پتو واقعا عالی بود هم نرم و گرم و لطیف بود و هم از نظر قیمتی برای کسانی که عمده بخرن عالی در میاد من که راضی بودم

  34. سلام خسته نباشید پتپهای مینک رو میشه در دکوراسیون داخلی منزل و مبلمان وتخت خواب استفاده کرد خیلی زیباهستند

  35. پتوهای ژله ای به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد فروش بالایی دارد و به همین دلیل است که به صورت عمده تولید می شود

  36. پتو مینک برای افراد مبتلا به واریس و دردهای مفصلی بسیار مناسب می باشد و قیمت مناسبی هم دارد.

  37. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشم صادرات شما به چه صورت است ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  38. سلام خدمتتون پتوهای مینک برای دکوراسیون گوشه ی مبل میتوان استفاده کرد و زیبایی خاصی دارد

  39. پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت

  40. افراد زیادی به اصطلاح بدخواب هستند و معمولا خواب رلحت و عمیق را خیلی کم تجربه میکنند .داشتن کالای خواب با کیفیت و راحت یک عامل موثر در کیفیت خواب است

  41. سلام خسته نباشید روزتون بخیر
    ایا به شهر های جنوب کشور هم ارسال دارید هزینه ارسال چقدر است ؟؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  42. سلام وقت بخیر
    خواستم از بابت خوش قول بودنتون تشکرکنم خیلی زود بارم به دستم رسید. فقط اینبار میخوام اگر بشه باهم به صورت چکی کار کنیم آیا امکانش هست چک ۳۰ روزه بگیرید؟

  43. سلام خسته نباشید
    من با کمک شما تونستم فروش خوبی از کالای خواب به دست بیارم و دوباره برای عید بار جدید میخوام قیمت ها مثل قبله یا تغیر کرده؟

  44. پتوهای شادیلون خیلی نرم و راحت هستن و برای استفاده برای مهمان میتونن گزینه مناسبی باشن

  45. واقعا جذابیت ظاهری پتوهای شادیلون از هر جهت حیرت انگیزه و طرح و رنگ و نقش و نگارش فوق العاده است.

  46. این پتو دارای طیف رنگ بندی کامل و جامعی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر و درخواستی خود را انتخاب نمایند

  47. خیلی خوبن من پیشنهاد میدم بخرید حتما چون خیلی باکیفیتن جنسشون اصله و با شستشو و استفاده مکرر کیفیتشون هیچ تغییری نمیکنه خیلی شیک و جدیدن علاوه بر اینها قیمتشون اینجا بسیار ارزونه خیلی ممنون از شما

  48. سلام روز بخیر
    در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که از این پتو می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  49. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  50. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  51. در ادامه فعالیت شرکت دیبا بافت نگار و تازه ترین داد و ستد و صادرات صورت گرفته توسط شرکت دیبا بافت نگار در حوزه صادرات فعالیت خوبی دارید وارز اوری خوبی برایه کشورمان دارید

  52. سلام ودرود فراوان
    پتوی مینک دارای کیفیت های متفاوتی می باشد که از نظر مواد بکار رفته متفاوت است و پتو های مینک بیشتر برای فصل سرد زمستان مناسب است

  53. امروزه همه مدلهای پتوها بسیار باکیفیت وشیک و زیبا هستن و کسایی که قصد خرید اینترنتی دارن بهتره از سایتهای معتبر خریداری کنن تاهم هم مقرون به صرفه هست و هم خیلی راحت بدستشون میرسه

  54. سایت های متعددی این پتوها رو تبلیغ می کنند و آنها را به فروش می رسانند قیمت این پتو و مناسب است

  55. پتوی مینک دارای کیفیت های متفاوتی می باشد که از نظر مواد بکار رفته متفاوت است و پتو های مینک بیشتر برای فصل سرد زمستان مناسب است که بهترین نوع این پتو ها را در کشور، شرکت دیبا بافت نگار تولید می کند

  56. رنگهای شاد این پتو ها خیلی قشنگ هستند و برای داشتن خواب راحت حتما این پتو ها را سفارش دهید

  57. سلام وقت بخیر
    همینطور پتو های سبک تر برای فصول گرم سال و همینطور مسافرت مناسب اند ارسال به مشهد هم دارید؟

  58. پتوی مینک دارای کیفیت های متفاوتی می باشد که از نظر مواد بکار رفته متفاوت است و پتو های مینک بیشتر برای فصل سرد زمستان مناسب است

  59. این پتوهای دولایه علاوه بر اینکه گرمای مناسبی را ایجاد میکنند ، زیبایی و طرح های زیادی را هم دارا هستند و خوابی آسوده را به شما هدیه می دهند

  60. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  61. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  62. پتوی مینک دارای کیفیت های متفاوتی می باشد که از نظر مواد بکار رفته متفاوت است و پتو های مینک بیشتر برای فصل سرد زمستان مناسب است

  63. پتو های مینک با کیفیت و ارزان وماندگاری بالا را از سایت دیبا بافت نگار جویا شوید، این شرکت عالی ترین محصولات تولید خود را در خدمت شما مشتریان عزیز قرار میدهد

  64. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  65. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  66. این پتو ها هم طرح های زیبا دارند و هم واقعا جنس خوب و لطیفی دارندو در شهرهای مختلف نمایندگی دارد ولی اگر می خواهید این پتو را با قیمت عمده از درب کارخانه تهیه کنید می توانید از این مجموعه معتبر و پرقدرت کمک بگیرید

  67. با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوب و به روز شما . جالب بود، من خیلی از نوشته ها بالا رو نمیدونستم،تقدیر از نوشته ها اصولی ای که قرار میدید خصوصا نکته در زمان های گذشته و هنگامی که پتو به شکل امروزی تولید نمی شد و کارخانجات نساجی به شکل مدرن و پیشرفته شروع به کار نکرده بودند، برای گرم شدن در فصول سرد از پتو گوسفندی ضخیم که به اصطلاح به آن ها لحاف گفته می شود استفاده می شد اصولی بود . خدا قوت .

  68. سلام این پتوها جزء گران ترین پتوهای موجود در بازاراست و برای افراد که آلرژی و مشکلات پوستی دارند مناسب هستند و الیاف این پتوها از پنبه است

  69. سلام وقت بخیر بسته بندی پتو ها به گونه هستش که از صدمات ناشی از حمل و نقل و دیگر موارد پتو رو حفظ میکنه و سالم به دست مشتری میرسونه

  70. سلام وقتتون بخیر
    پتو های مینک با کیفیت و ارزان وماندگاری بالا را از سایت دیبا بافت نگار جویا شوید، این شرکت عالی ترین محصولات تولید خود را در خدمت شما مشتریان عزیز قرار داده

  71. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    پتو مینک در کیفیت بالا به دلیل استقبال بی نظیر مردم، تمام تلاش خودشان را میکنند که این کالا را در طرح های متنوع به سراسر ایران و اروپا بدون وجود واسطه ارسال کند.

  72. طرح و رنگی که برای انواع پتوها در نظر گرفته می‌شود بسیار زیبا و جذاب است و با استفاده‌ های مکرر و شستشوی مداوم آسیبی نخواهند دید

  73. انواع پتو در سازه ها و جنس های مختلف به صورت اینترنتی به فروش می رسد
    پتو باید جنس نرم و لطیف داشته باشد وهم سبک باشد
    امرزوه یکی از کالاهای خواب پر مصرف که در هر خانه ای وجود دارد پتو است.

  74. سلام خدا قوت
    پتو ها را ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده و وزن یک پتو در قیمت آن فوقالعاده تاثیر گذار است و خلاقیت در نقش ونگار پتو باعث جذب مشتری بیشتر می شود

  75. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  76. سلام خدمت شما قصد همکاری با شرکت شما رو دارم شما در شهر مشهد هم نمایندگی دارید؟؟؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  77. سلام وقت بخیر
    تشکر بابت خدماتتون
    من فقط از این تعجب کردم که انقدر مدل و نوع با جنس ها مختلف پتو داریم من خودم پتو فروش هستم و از خونه کار واقعا لذت میبرم ممنون از شما

  78. پتوها بسیار شیک و زیبا هستن و کسایی که قصد خرید اینترنتی دارن بهتره از این سایت خریداری کنن چون هم مقرون به صرفه هست و هم خیلی راحت بدستشون میرسه
    یا امکان خرید اینترنتی از طریق سایت شما وجود دارد و پرداخت آنلاین انجام دهیم

  79. سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سایت شما سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  80. سلام روز خوش
    پتو باید حتما ضد حساسیت و آنتی باکتریال باشد تا دچار حساسیت های پوستی نشوند و اینکه شما ارسال به مشهد هم دارید؟ زمان ارسال چقدره؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  81. سلام وقت بخیر
    پتوهای این مجموعه خیلی نرم و راحتن و با اینکه سبکن ولی گرمایی خوبی دارند و
    پتوهاش بسیار لطیف و نرم و سبک هستند

  82. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  83. پتوی مینک دارای کیفیت های متفاوتی می باشد که از نظر مواد بکار رفته متفاوت است و پتو های مینک بیشتر برای فصل سرد زمستان مناسب است

  84. رنگهای شاد این پتو ها خیلی قشنگ هستند و برای داشتن خواب راحت حتما این پتو ها را سفارش دهید
    این نوع پتو ها دارای لطافت بسیار خاص و جذاب می باشد

  85. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  86. سلام وقت بخیر
    پتو وسیله ای است که ما هر روز مدت زمان طولانی از آن استفاده می کنیم بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرد.
    پس بهتر است از محصولات خوبی استفاده کنیم

  87. سلام وقت بخیر
    من قبلا تو بازار داخلی کار کردم فروش خوبی هم داشتم در زمینه صادرات از شما راهنمایی خواستنم برای اینکه من اگه بخوام صادراتی کار بکنم چکار کنم؟

  88. سلام وقت بخیر
    پتو های این مجموعه دارای گرما ی بسیار زیادی است و نرم و لطیف بودن آن موجب استفاده از آن ها شده است اکثر پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار از پشم و پنبه درست شدنده اند

  89. پتو شادیلون به دلیل کیفیت بالا و قابلیت حمل آسان بسیار پرطرفدار بوده است .شهر مشهد به عنوان قطب اصلی پتو شناخته می‌شود
    با استفاده از طرح های متنوع در تولید پتو، توانسته است از مخاطبان خود رضایت حداکثری طیف گسترده ای را جلب نموده و با ارائه محصولاتی با کیفیت و مرغوب، نام خود را در صنعت کالای خواب پر آوازه سازد

  90. سلام وقت بخیر
    برخی افراد به بعضی از الیاف ها حساسیت دارند دارند باید به جنس پتو توجه داشته باشند که آنتی باکتریال باشد تا دچار حساسیت های پوستی نشوند.این محصولات گزینه خوبی هستن

  91. سلام وقت بخیر
    از شما برای محصول بسیار خوبتون تشکر می کنم من اولین بار از شما خرید کردم و مشتری دائمی شما شدم.
    ممنون از تیم خوب فروشتون

  92. سلام روز بخیر
    پتو در انواع رنگ و طرح و سایز تولید می شود که هر کدام بسته به نوع این نکات گفته شده دسته بندی می شود از شرایط فروش توضیحی بدین

  93. سلام

    من اتریش هستم.صادربه کشوراتریش هم دارین؟وحداقل زمان لازم کع بارم به دستم برسه چقدره؟

  94. سلام روز بخیر
    قیمت صادراتی پتو ها به صورت دلاری می باشد ؟و حتما باید دلار پرداخت کنیم؟

  95. سلام وقت بخیر
    حتما قبل از خرید محصول روی برچسب توضیحات آن را مطالعه کنید که پتو قابل شستشو به دو روش باشد.سرمایش و گرمایش باشد

  96. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  97. این پتو با کیفیت مطلوب مانع از احساس سرما شده و خوابی راحت را برای شما فراهم خواهد کرد. همچنین طرح و رنگ های متنوع این محصول جلوه ای زیبایی به اتاق خواب شما می دهد.

  98. سلام خسته نباشید قیمت صادراتی پتوبه صورت دلاری می باشد و شما حتما باید دلار پرداخت کنیم؟

  99. سلام و درود
    وقت شما بخیر
    میتونید قیمت پتوهای مینک رو برام از طریق ایمیل بفرستین
    ممنون میشم ازتون
    برای ارسال به کشور ترکیه و سوریه میخوام

  100. امروزه مردم به دلیل مشغله های کاری زیاد تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند

  101. سلام وقت بخیر
    این پتو بهترین انتخاب است زیرا از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و می توان گفت که برای همه انتخابی عالی است

  102. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  103. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  104. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  105. محصولات که از مجموعه شما خریداری کردم از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه و خرید خودم واقعا راضیم خسته نباشید میگم به شما تولید کننده گرامی

  106. سلام عرض میکنم خیلی خوبه که پتوهای ساخت ایران رو به همه کشورها صادر میکنید امیدوارم به زودی برند های ایران جهانی شوند

  107. سلام عرض ادب پتو ها از پشم خالص تهیه می شوند، و بیشتر مورد استقبال افراد سرمایی قرار می گیرد وعمر با دوامی دارد

  108. سلام وقتتون بخیر
    قیمت پتو های گل برجسته دو نفره چنده ؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروشتون به صورت عمده هست فقط یا تکی هم دارین؟

  109. سلام وقتتون بخیر
    من چطور میتونم در زمینه شما با شما کار کنم؟ هزینه محصولات شما به چه صورت است ؟

  110. سلام وقتت بخیر
    قیمت پتو هاتون متری چقدره؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروش به صورت تکی هم دارین؟

  111. سلام ممنونم از سایت خوبتون که اطلاعات خوبی در مورد پتوها نوشتین من همیشه این پتو را میخرم

  112. سلام وقت بخیر این پارچه ها بسیار با کیفیت هستند که می توان از این منسوج برای تولید انواع لباس ها استفاده کرد

  113. سلام خسته نباشید پتوی مینک قم صادربه کشورنیجریه داریدمیشه مراحل صادرکردنشوبفرمایید

  114. سلام وقت بخیر پتو مینک می توان به گرمای آن اشاره کرد که واقعا این پتوها گرم هستند زیرا این پتو ها از پشم خالص تهیه می شوند

  115. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور ارمنستان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  116. سلام عرض ادب پتوهای مینک بیشتر مورد استقبال افراد سرمایی قرار می گیرد این پتو ها همیشه در طول زندگی مورد استفاده واقع می شوند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما