پخش مستقیم پتو مسافرتی ژله ای

پتوها با توجه به مزیت های رقابتی که پیدا کرده اند، محصولی هستند که امروزه در بازار شاهد پخش مستقیم انواع آنها از قبیل پتو ژله ای مسافرتی هستیم. یکی از جدید ترین پتوهایی که امروزه در بازار عرضه میشود، مربوط به پتوهای ژله ای میباشد و این روزها تقاضای زیادی در جهت خرید مستقیم و بدون واسطه پتو ژله ای از سمت مشتریان دریافت میکنیم.
با توجه به این اتفاق در بازار فروش، تمام نیروی خود را در این زمینه فراهم آورده ایم تا عرضه کننده مستقیم این مدل پتوهای پرکاربرد و با کیفیت در سراسر ایران باشیم. تولیدی بزرگ دیبافت فعالیت های خود را در زمینه پخش مستقیم پتوهای ژله ای مسافرتی به دست گرفته است و در این زمینه توانسته فاکتورهایی همچون قیمت های مناسب، تنوع بالا و سرعت تهیه بالا را در اختیار مشتریان قرار بدهد.

مشخصات پتو ژله ای مسافرتی اصل

مشخصات پتو ژله ای مسافرتی اصل

پتو یکی از مهم ترین وسایل اتاق خواب بوده و از لوازم اساسی آن محسوب میشود و نقش پر رنگی در خواب راحت و آرامش انسان دارد.
یکی از نمونه های پر طرفدار پتو، پتوهای ژله ای است. این پتو با طراحی نرم و لطیف و باکیفیت اعجاب انگیز، فروش خوبی در بازار دارد. این پتوها در دو اندازه یک نفره و دو نفره در تولیدی های سراسر کشور تولید میشوند و از ضخامت و استقامت بالایی برخوردار هستند؛ به گونه ای که گرمای آن در روزهای سرد سال مورد قبول افراد واقع میشود. در تولید این پتوهای مسافرتی خوش رنگ از رنگ های متنوع و مواد درجه یک استفاده شده است و کیفیت این مواد از انعطاف بالای پتو ژله ای و همین طور گرمای بالای آن در عین سبک بودن وزنشان، مشخص است. این پتوها در طرح های متنوع برجسته و گل دار و فانتزی موجود است و شما میتوانید آنها را طوری انتخاب کنید که هماهنگ با اتاق و وسایل دیگرتان باشد.

مشخصات پتو ژله ای مسافرتی اصل
پتوهای مسافرتی ژله ای ایرانی در بین پتوهای تولید شده جزو پتوهای با کیفیت است. پتوهای ژله ای، پتوهای محبوب و پر طرفداری در بازار پتو هستند. این نوع پتو به دلیل داشتن کیفیت بالا حتی برای استفاده کودکان و نوزادان هم استفاده میشود.
پتوهای مسافرتی ژله ای دیبافت در بسته بندی شیک و مرتب در فروشگاه های متصل به این تولیدی عرضه شده است. این پتوها نسبت به پتوهای حوله ای و ساده سبک تر هستند. شما باید در خرید پتوهای ژله ای نکاتی را مد نظر قرار دهید که در ادامه به آن میپردازیم.
پتوی ژله ای درجه یک دارای ویژگی های منحصر به فردی است که خریدار را ترغیب به خرید خواهد کرد. ضد حساسیت و ضد چروک باشد. ضخیم و با الیاف سخت باشد. سبک و کم حجم باشد. از مواد اولیه درجه اول باشد. ثبات رنگ داشته باشد. قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی داشته باشد. عمر بالا داشته باشد. گرم و لطیف باشد. فضای کمی بگیرد. قیمت ارزان داشته باشد. طرح و رنگ متنوع داشته باشد.

بهترین مدل پتو برای بزرگسالان

بهترین مدل پتو برای بزرگسالان

چه پتویی مناسب خواب بزرگسالان است؟ در یک زمان مناسب تختخواب خود و اعضای خانواده خود را بررسی کنید. شاید پتوهای شما مناسب فصل نباشد یا این که اندازه روکش های آنها استاندارد نباشد. آیا خوابیدن با این پتوها برای شما راحت نیست؟ پتوهای شما چند سال از عمرشان میگذرد؟ از کجا آنها را تهیه کرده اید؟ شاید آنها دیگر قابل استفاده نباشند، بنابراین شما و اطرافیانتان در طول روز حال بدی دارید. پتو دارای خصوصیاتی میباشد که استفاده از آن آرامش را به همراه داشته و خواب راحتی را به ارمغان آورد. به نمونه هایی از این خصوصیات اشاره میکنیم:
جنس پتو، ضخامت پتو، رنگ پتو، طرح و اندازه آن.
برای انتخاب یک پتو برای یک فرد بزرگسال باید پارامترهای زیادی را مد نظر قرار دهیم تا بتوانیم در انتخاب یک پتوی مناسب موفق باشیم. اولین پارامتر برای انتخاب این کالا اندازه استاندارد آن است. شما میتوانید اندازه این کالا را بر اساس اندازه تخت خود یا مقدار کمی بزرگتر از آن در نظر بگیرید تا تمام بدن شما توسط آن پوشانده شود. معمولا سایز استاندارد پتوهای دو نفره۲۴۰×۲۲۰ سانتی متر و۲۴۰×۲۰۰ سانتی متر و سایز استاندارد پتوهای یک نفره ۱۶۰×۲۲۰ و ۱۵۰×۲۲۰ سانتی متر میباشد.
پارامتر دوم در انتخاب پتو این است که پتوی شما باید یک وزن سبک و قابل تحملی داشته باشد تا در طول خواب به شما احساس خفگی یا تنگی نفس ندهد. یک پتو با وزن مناسب باعث کاهش اضطراب شما میشود و آرامش دهنده روح انسان در طول خواب خواهد بود. انتخاب رنگ و طرح پتوهای بزرگسالان بستگی به سلیقه وعلاقه شخصی خودتان دارد ولی بهتر است رنگ های تیره را جایگزین رنگ های روشن نمایید؛ چرا که رنگ های تیره کثیفی و چرک را کمتر نشان میدهند. قیمت پتویی که میخرید نیز متفاوت است و بستگی به توان مالی و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، دارد.

پتو ژله ای چه جنسی دارد

پتو ژله ای چه جنسی دارد

پتوهای ژله ای با جنس پلی استر از الیاف مصنوعی با کیفیت و عالی ساخته میشوند و دوخت خوبی دارند. این پتوها نرمی و ظرافت خاصی دارند. همچنین جنس به کار رفته پلی استر در پتوهای ژله ای باعث شده این پتو سبک و قابل حمل باشد؛ به گونه ای که در سفر نیز از آن استفاده میکنند. این محصولات به دلیل طرفداران زیادی که دارد در بازار شایع شده است و امروزه تولید کنندگان زیادی به صادرات این نوع پتو پرداخته اند. پتوهای ژله‌ ای با استفاده از الیاف مصنوعی تولید میشوند و از پنبه خالص نیستند. این مسئله یکی از مهم‌ترین مضرات پتو ژله‌ای محسوب میشود. پتوهای ژله‌ای برای مناطق بسیار سرد مناسب نیستند و افرادی که در مکان های سردسیر زندگی میکنند نمیتوانند از این نوع پتو استفاده کنند. با این وجود باز هم پتوهای ژله‌ای از محبوب‌ ترین پتوهای چند سال اخیر به شمار میروند.
پتو ژله ای که از ترکیب پنبه و الیاف مصنوعی و پلی استر تولید شده است، قابل حمل و ضد حساسیت پوستی است، بنابراین برای کودکان هم مناسب است. خنکی، دم دستی بودن، حجم کم، قابلیت شست و شو از خصوصیاتی است که باعث ترغیب هر فردی به خرید این منسوج میشود. پتو ژله ای براساس تنوع و مدل به دسته های زیر تقسیم بندی میشوند:

پتوی ژله ای یک نفره
پتوی ژله ای دو نفره
پتوی ژله ای کودک و نوزادی
پتوی ژله ای سه بعدی
پتوی ژله ای برجسته طرح دار
پتو ژله ای طرح خاص

صادرات انواع پتو ژله ای مسافرتی

صادرات انواع پتو ژله ای مسافرتی

امروزه کالاهای زیادی با تنوع بالا و کیفیت عالی از ایران به دیگر کشورها صادر میگردد. پتوهای مسافرتی ژله ای نیز از آن طیف کالاهایی است که به دلیل استقبال تاجران به کشورهای اطراف صادر میشود. این پتوها در تولیدی های سراسر کشور آماده و از طرق مختلف به بازارهای داخلی و خارجی راه مییابند. شما در هر جای دنیا هم که باشید میتوانید از طریق فروش آنلاین ما خرید خود را انجام دهید.
اگر شما نیز میخواهید برای خود کسب و کاری راه بیندازید میتوانید وارد بازار صادرات پتو به صورت عمده شوید. امروزه شرکت های زیادی به تولید این نوع از پتوها در اندازه و تنوع مختلف پرداخته اند. شما هم میتوانید این پتوهای درجه یک را خریداری کنید و حتی به تجارت در این زمینه بپردازید که آینده روشنی را در پی خواهد داشت. وقتی ما به سفر میرویم برای اسکان خود در هتل یا مکان های عمومی نیاز به یک پتوی سبک شخصی داریم که به اصطلاح همان پتوهای سفری هستند. این نوع پتو در طرح های متقاوتی در دست تولید است.
پتو مسافرتی طرح مخمل: امروزه به راحتی میتوان این نوع پتو را تهیه کرد. همه ما میدانیم که امروزه شرکت های بزرگ و معتبر و کارخانه داران برای عرضه محصولات خود اقدام به تاسیس فروشگاه مجازی نموده اند و تمام کالاهای خود را در این دنیای مجازی به فروش میرسانند و مشتریان میتوانند بدون حضور در فروشگاه ها و بدون صرف کمترین هزینه ای تمامی مدل ها را از طریق همین مراکز آنلاین فروش مشاهده و خریداری نمایند‌. شما هم میتوانید با صرف وقت و هزینه اندک برای کسب اطلاعات و مشاوره از کارشناسان دلسوز ما به فروشگاه ما سری بزنید و به راحتی خرید کنید.

صادرات انواع پتو ژله ای مسافرتی

بهترین پتوهای مسافرتی پتوهایی هستند که سبک و راحت باشند، لطیف و گرم باشند ، حمل و جا به جایی آسانی داشته باشند، الیاف و جنس آن حساسیت زا نباشند، ظاهر مناسب و رنگ بندی شاد و متنوع داشته باشند. تولید کنندگان و عرضه کنندگان پتو تمام تلاش خود را میکنند تا با کیفیت ترین و مرغوب ترین پتوهای مسافرتی را تولید و عرضه کنند.
آیا شما نیز به کاربرد پتوهای مسافرتی توجه کرده اید؟
پتوهای مسافرتی فقط برای سفر مناسب اند ؟
از انواع پتوهای مسافرتی و کاربردهایشان چه میدانید؟
از صادرات پتوهای سفری چهارخانه چه میدانید؟

صادرات انواع پتو ژله ای مسافرتی

پتوهای مسافرتی پتوهایی با وزن سبک و متنوع هستند که طرح های شگفت انگیز این نوع پتو سبب شده که از آن به عنوان رو تختی یا رو مبلی نیز در بین مردم استفاده شود. پتوهای مسافرتی در انواع طرح تولید میشوند و به بازار فروش عرضه میگردند که پر طرفدار ترین و کاربردی ترین آنها پتوهای مسافرتی ژله ای، چهار خانه و حوله ای هستند. طراحی روی برخی از این پتوها نیز به صورت ساده یا برجسته به کار رفته شده است و این به سلیقه شخصی خریدار بستگی دارد که از چه نوعی استقبال کند.
همه ما دیده ایم که پتوهای مسافرتی چهار خانه کاربردی تر از دیگر محصولات این جنس از پتوها هستند و شما میتوانید در هر طرح و رنگی که مایلید، این منسوج را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. نوع دیگری از پتوهای ژله ای پتوهای طرح برجسته هستند که این پتوها ویژگی های خاصی دارند. این پتوها ارزان، گرم، نرم ولطیف، ضد حساسیت، دارای تنوع بالا، دوام زیاد، رنگ بندی شاد، ثبات رنگ و… هستند.
انواع پتوهای ژله ای با طراحی های مختلف برجسته و ساده وانواع پتوهای مسافرتی اعم از پتوهای حوله ای چهار خانه و… در تولیدی های دیبافت تولید میشود و به صورت عمده یا تکی به فروش میرسد. همین طور این تولیدی، کالاهای خواب خود را با تضمین بهترین کیفیت ها به بازارهای خارجی میفرستد و در این زمینه نیز سود آوری خوبی دارد. شما نیز میتوانید در این سود بالا با ما شریک شوید. کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا در این موارد اطلاعات کافی را کسب نمایید.

173

  1. باسلام و خسته نباشید
    واقعاً محصولاتی که تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همینطور این که قیمتشون هم بسیار مناسبه ممنون از سایت خوبتون تشکر

  2. ممنون از این سایت که محصولات خیلی با کیفیتی رو داره عرضه میکنه

    • سلام
      پتوهای مسافرتی ژله‌ای از ضخامت و استقامت بالایی برخوردار هستند؛ به گونه ای که گرمای آن در روزهای سرد سال مورد قبول افراد واقع میشود و بسیار خوش نقشه هستند

    • سایتتون خیلی خوبه هم به شکل تخصصی کار میکنید و هم تنوع دارین تو محصولاتتون مشتاق شدم خریدم رو از سایت شما انجام بدم.

  3. پتو مسافرتی در طرح ژاله ای از بهترین کیفیت برخوردار است و ابعاد که دارد متناسب به همه تشک های اقامتگاه ها می باشد.

  4. سلام خسته نباشید
    ببخشید شما به صورت حضوری هم فروش دارین؟
    بی زحمت قیمت های محصولات را داخل سایت قرار دهید.
    ممنون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  5. سلام خسته نباشید
    قیمت پتو های مسافرتی تک نفره و دو نفره شما چقدره است؟
    ارسال هم دارین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  6. سلام وقت بخیر
    من به تازگی از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم شما یکی از بهترین تولید کنندگان کالای خواب هستید.

  7. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای ژله ای با جنس پلی استر از الیاف مصنوعی با کیفیت و عالی ساخته میشوند و دوخت خوبی دارند.

  8. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از مهم ترین وسایل اتاق خواب بوده و از لوازم اساسی آن محسوب میشود و نقش پر رنگی در خواب راحت و آرامش انسان دارد

  9. سلام مجموعه شما چه میزان قدرت تامین و تولید دارد در ماه قصد همکاری در صادرات را دارم راهنمایی کنید

    • سلام خسته نباشید
      ببخشید شما به صورت حضوری هم فروش دارین؟
      بی زحمت قیمت های محصولات را داخل سایت قرار دهید.
      ممنون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  10. سلام وقت بخیر
    سفارشم دیروز به دستم رسید و کیفیت بسیار خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  11. سلام وقت بخیر
    پتوهای ژله ای مسافرتی به دست گرفته است و در این زمینه توانسته فاکتورهایی همچون قیمت های مناسب

  12. سلام پتوهای مسافرتی ژله‌ای از ضخامت و استقامت بالایی برخوردار هستند؛ به گونه ای که گرمای آن در روزهای سرد سال مورد قبول افراد واقع میشود و بسیار خوش نقشه هستند

  13. پتوهای مسافرتی خوش رنگ از رنگ های متنوع و مواد درجه یک استفاده شده است و کیفیت این مواد از انعطاف بالای پتو ژله ای و همین طور گرمای بالای آن در عین سبک بودن وزنشان، مشخص است

  14. سلام وقت بخیر
    پتوهای ژله ای با جنس پلی استر از الیاف مصنوعی با کیفیت و عالی ساخته میشوند و دوخت خوبی دارند. این پتوها نرمی و ظرافت خاصی دارند

  15. سلام وقت بخیر
    پتوهای ژله ای، پتوهای محبوب و پر طرفداری در بازار پتو هستند که بسیار پر طرفدار می باشند من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم.

  16. سلام وقت بخیر
    یکی از جدید ترین پتوهایی که امروزه در بازار عرضه میشود، مربوط به پتوهای ژله ای میباشد و این روزها تقاضای زیادی در جهت خرید مستقیم و بدون واسطه پتو ژله ای از سمت مشتریان دریافت میکنیم.

  17. سلام وقت بخیر
    پتوها با توجه به مزیت های رقابتی که پیدا کرده اند، محصولی هستند که امروزه در بازار شاهد پخش مستقیم انواع آنها از قبیل پتو ژله ای مسافرتی هستیم

  18. سلام وقت بخیر
    ارسال به اهواز هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  19. سلام وقتتون بخیر من چند سالی هست که خرید فروشگاه همو از شما میکنم بسیار راضی هستیم ممنون از سایت خوبتون.

  20. سلام وقت بخیر
    مربوط به پتوهای ژله ای میباشد و این روزها تقاضای زیادی در جهت خرید مستقیم و بدون واسطه پتو ژله ای از سمت مشتریان دریافت میکنیم.

  21. سلام وقت بخیر
    مربوط به پتوهای ژله ای میباشد و این روزها تقاضای زیادی در جهت خرید مستقیم و بدون واسطه پتو ژله ای از سمت مشتریان دریافت میکنیم.

  22. سلام وقت بخیر
    یکی از جدید ترین پتوهایی که امروزه در بازار عرضه میشود، مربوط به پتوهای ژله ای میباشد و این روزها تقاضای زیادی در جهت خرید مستقیم و بدون واسطه پتو ژله ای از سمت مشتریان دریافت میکنیم.

  23. سلام وقت بخیر اگه شما دنبال یه سایت معتبر و با کیفیت تقریب کنید پیشنهاد از سایت دیبا خرید بکنیم چون من خریدم خودم واقعا از تمام محصولات شون راضی بودنم

  24. سلام وقت بخیر
    این پتوها در طرح های متنوع برجسته و گل دار و فانتزی موجود است و شما میتوانید آنها را طوری انتخاب کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  25. سلام وقت بخیر
    این مدل پتوهای پرکاربرد و با کیفیت در سراسر ایران باشیم و با قیمتی ارزان عرضه می کند و فروش خوبی هم دارد

  26. سلام وقت بخیر
    یکی از جدید ترین پتوهایی که امروزه در بازار عرضه میشود، مربوط به پتوهای ژله ای میباشد .

  27. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از مهم ترین وسایل اتاق خواب بوده و از لوازم اساسی آن محسوب میشود و نقش پر رنگی در خواب راحت و آرامش انسان دارد

  28. سلام روز بخیر
    پتوهای ژله ای، پتوهای محبوب و پر طرفداری در بازار پتو هستند که بسیار کیفیت خوبی دارند و جنس نرم و لطیف آن ها باعث طرفدار این منسوج شده است.

  29. سلام وقت بخیر
    این پتو با طراحی نرم و لطیف و باکیفیت اعجاب انگیز، فروش خوبی در بازار دارد ارسال به قشم هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  30. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای ژله ای با جنس پلی استر از الیاف مصنوعی با کیفیت و عالی ساخته میشوند و دوخت خوبی دارند.

  31. سلام وقت بخیر از خاصیت پتو مسافرتی میتوان به ضد حساسیت و ضد چروک بودن وضخیم و با الیاف سخت باشدو. سبک و کم حجم و. از مواد اولیه درجه اول باشدو ثبات رنگ داشته باشد

  32. سلام وقت بخیر
    پتوها با توجه به مزیت های رقابتی که پیدا کرده اند، محصولی هستند که امروزه در بازار شاهد پخش مستقیم انواع آنها از قبیل پتو ژله ای مسافرتی هستیم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  33. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از مهم ترین وسایل اتاق خواب بوده و از لوازم اساسی آن محسوب میشود و نقش پر رنگی در خواب راحت و آرامش انسان دارد و در نرخ پایین وارد بازار می شود

  34. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  35. سلام خسته نباشید
    خیلی خوشحالم که با سایته شما اشنا شدم قیمت های خیلی خوبی دارید و جنس کالا هاتون هم خیلی خوبه ممنون از سایت خوبتون

  36. سلام وقت بخیر
    تنوع طرح، رنگ، جنس کارهاتون خیلی بالا و بی نظیره فروش عمده چجوری انجام میشه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  37. سلام وقت بخیر
    همیشه این پتوهای مسافرتی به کار می آید و هر جایی مورد نیاز است پتو مسافرتی خیلی کاربردی است و همیشه مورد استفاده قرار میگیرد

  38. سلام وقت بخیر
    در فصل سرما معمولا در هنگام خوابیدن از پتوهایی با ضخامت زیاد که ما را گرم نگه می دارند استفاده می کنیم؛ یکی از انواع این پتو ها، شادیلون می باشد.

  39. سلام وقت بخیر
    ممنون از مجموعه معتبر شما که در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگو هستند.

  40. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  41. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  42. سلالم وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  43. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  44. سلام خسته نباشید کیفیت پتوهای ژله ای به چه صورت هست و وزن آنها چقدر است و دسته بسته بندی آنها چگونه انجام میشود

  45. سلام روز به خیر و خسته نباشید
    فقط یه سوالی که برای من پیش اومد شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟شما طرح های سفارشی هم قبول میکنید ؟

  46. سلام روز به خیر و خسته نباشید
    فقط یه سوالی که برای من پیش اومد شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟شما طرح های سفارشی هم قبول میکنید ؟

  47. سلام روز به خیر و خسته نباشید
    فقط یه سوالی که برای من پیش اومد شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟شما طرح های سفارشی هم قبول میکنید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  48. پتوهایی که امروزه در بازار عرضه میشود، مربوط به پتوهای ژله ای میباشد و این روزها تقاضای زیادی در جهت خرید مستقیم و بدون واسطه پتو ژله ای از سمت مشتریان دریافت میکنیم.

  49. پتوها با توجه به مزیت های رقابتی که پیدا کرده اند، محصولی هستند که امروزه در بازار شاهد پخش مستقیم انواع آنها از قبیل پتو ژله ای مسافرتی هستیم

  50. پتو یکی از مهم ترین وسایل اتاق خواب بوده و از لوازم اساسی آن محسوب میشود و نقش پر رنگی در خواب راحت و آرامش انسان دارد.

  51. پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت.

  52. پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت. منم راضی بودم

  53. پتو های گل برجسته از زیبایی خاصی در بین انواع این محصول برخوردار هستند و در این بین پتو شادیلون گل برجسته جایگاه خاصی در بین مشتریان پیدا کرده است

  54. یکی از مناسب ترین روش های خرید، به صورت اینترنتی است و شما می توانید پتو مسافرتی را از سایت دیبا بافت نگار خریداری کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  55. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور تایلند هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  56. سلام، این پتو ها تورنگ بندی متنوع هم زیبا و سبک و هم به راحتی قابل جا به جایی هستن، شستنشون هم که نگم چقدر آسون و راحته

  57. پتو شادیلون دارای مدل های متعددی بوده که همگی بافت و دوخت عالی داشته و برای شما ایجاد حساسیت نمی کند من برای خانواده خودم از این مدل پتو ها خریداری کرده ام و بسیار راضی هستم

  58. سلام وقتتون بخیر
    خواستم در زمینه فروش پتو با شما همکاری داشته باشم اگر ماهی یک وانت از شما خرید کنم قیمت هر پتو چقدر برام تمام میشه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  59. پتوهای ژله ای خیلی نرم و لطیفه و برای مهمانی و هدیه دادن ب نوعروس ها و نوزاد تازه ب دنیا اوده خیلی گذینه یه خوبیه و طرح و نقش های مختلف و جذاب زیادی داره

  60. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  61. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  62. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  63. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  64. من مدت هاست که از این پتو ها خریداری کردم و استفاده می کنم خیلی راضی ام از کیفیت بافت و الیاف به کار رفته در تولید محصول، بعد از هربار کثیف شدن داخل ماشین لباسشویی شسته میشن و دوباره استفاده می کنم هیچ تغییری در کیفیتش به وجود نمیاد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  65. از مشهد به عنوان یکی از قطب های تولید پتو نام می برند که کارخانه تولید پتو شادیلون یکی از کارخانه های موفق این شهر می باشد

  66. پتو برای فصل زمستان بسیار مناسب هست و بسیار محصول پرکاربرد و پرفروشی قطعا درصادرات تجارت بالایی دارد

  67. پتو برای فصل زمستان بسیار مناسب هست و بسیار محصول پرکاربرد و پرفروشی قطعا درصادرات تجارت بالایی دارد

  68. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  69. این پتو ها را می توانیم به صورت آنلاین و حضوری و تلفنی سفارش بدهیم و در کمترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت نماییم

  70. این پتو ها را می توانیم به صورت آنلاین و حضوری و تلفنی سفارش بدهیم و در کمترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت نماییم ممنون

  71. سلام روز بخیر
    در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که از پتو شادیلون می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  72. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من چند بار از شما خرید داشتم و راضی بودم فقط کمی دیر بار برام ارسال کردین اگر می تونید یک هفته ای بارو واسم ارسال کنید من سفارش بدم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  73. پتوهای مسافرت جنس های متنوعی مانند حوله ای، پشمی، پنبه ای، الیاف طبیعی، ژله ای و… دارند، خرید هر کدام از ان ها به علاقه شما بستگی دارد. پتو از هر نوع، جنس و مدلی که باشد باید شکا را گرم کند، گرم کردن پتو و الرژی زانبودن ان، بسیار مهم است

  74. پتوهای مسافرت جنس های متنوعی مانند حوله ای، پشمی، پنبه ای، الیاف طبیعی، ژله ای و… دارند، خرید هر کدام از ان ها به علاقه شما بستگی دارد. پتو از هر نوع، جنس و مدلی که باشد باید شکا را گرم کند، گرم کردن پتو و الرژی زانبودن ان، بسیار مهم است ممنون

  75. از مهم ترین نیاز هاو ابزارهای وسایل زندگی هر فرد لوازم خواب است..که باید جای راحتی برای استراحت باشد..این پتو گل برجسته در عین زیبایی نرم و لطیف و گرم است

  76. از مهم ترین نیاز هاو ابزارهای وسایل زندگی هر فرد لوازم خواب است..که باید جای راحتی برای استراحت باشد..این پتو گل برجسته در عین زیبایی نرم و لطیف و گرم است ممنون از شما

  77. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  78. سلام خدا قوت . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود خصوصا این نکته که در سالیان اخیر برند های مختتلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اندبه سهم خود از شما سپاسگزارم و آرزوی موفقیت روز افزون شما را دارم

  79. پتو ها،دوخت و پارچه خوبی داره و بسیار سبک هستن و بسیار خنک،که در ایام تابستان به راحتی قابل استفاده هست
    و از پتوهایی هستند که دارای رنگ های مختلفی هستند

  80. پتو ها،دوخت و پارچه خوبی داره و بسیار سبک هستن و بسیار خنک،که در ایام تابستان به راحتی قابل استفاده هست
    و از پتوهایی هستند که دارای رنگ های مختلفی هستند ممنون از شما

  81. سلام و عرض خسته نباشید . متشکر از شما بابت گفته ها زیبا و راهنمایی هایتان در حوزه پتو و پتو مسافرتی . موفق و پیروز باشید

  82. سلام و عرض خسته نباشید . متشکر از شما بابت گفته ها زیبا و راهنمایی هایتان در حوزه پتو و پتو مسافرتی . موفق و پیروز باشید

  83. پتوهای موجود در این فروشگاه تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد که موجب انتخاب راحت و آزادانه می‌ شود

  84. پتوها را باید از سایت های معتبر خریداری کنید قیمت پتوها به صورت دو نفره و تک نفره متفاوت است
    پتوها دارای برند های مختلفی هستند و با توجه به برند شرکت تولید کننده قیمت گذاری می شوند

  85. سرویس خواب اهمیت زیادی در کیفیت خواب می گذارد بنابراین در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشید
    جنس نرم و لطیف داشته باشه و جنس بادوامی اگه داشته باشه خیلی خوبه و من ازش راضیم تنوع رنگشم زیاده

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  86. سلام خسته نباشید
    بسیار کاربردی هستند و مورد علاقه خانم هست ولی نسبت به قیمت امروزه از کیفیت آن ها کمی کاسته شده است

  87. شرکت با استفاده از طرح های متنوع در تولید پتو، توانسته است از مخاطبان خود رضایت حداکثری طیف گسترده ای را جلب نموده
    این پتو به هیچ عنوان پس از چندین بار استفاده نرمی و لطافت خود را از دست نمی دهد‌.

  88. سلام وعرض ادب
    مطالب کاملا مفیدی بود و اطلاعات زیادی درباره این محصول به دست آوردم و لذت بردم

  89. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  90. این پتوهابسیار نقش زیبایی دارند وبسیار نرم و لطیف هستندمنکه خریدم راضیم و به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت

  91. سلام روزتون بخیر
    امکان خرید حضوری هست؟
    قیمت پتوهارو داخل سایت درج نکرده بودین!ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

  92. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  93. عرض سلام وخسته نباشید
    به تیم کاریتون که واقعا بهترین سایت جامع وکاملی رو برایهارایه یک محصول عالی که به دست مشتری و خریدار میخواد عرضه کنند رو طراحی کرده اید ممنون ازتون

  94. سلام عرض ادب پتوهای مسافرتی ژله ای باید ضخیم و با الیاف سخت باشد. سبک و کم حجم باشد. از مواد اولیه درجه اول باشد. ثبات رنگ داشته باشد

  95. اگر به دنبال پتوی خوب و باکیفیتی هستید می توانید،این پتو را سفارش دهید که دارای رنگ بندی های متنوع و جذابی است همچنین،جنس بسیار نرم و لطیفی دارد

  96. سلام وقت بخیر
    همراه گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید تا سفارش محصولتون رو ثبت کنن

  97. سلام و عرض ادب
    پتو های دولایه میخواستم چون من تمایل چندانی برای استفاده از پتو های سنگین ندارم
    لطفا راهنمایی کنید

  98. سلام وقت بخیر
    مناز همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  99. سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین عرضه کنندگان پتو هستید که من ازش خرید داشتم ممنون از سایت خوبتون.

  100. سلام وقتتون بخیر
    خواستم با شما در زمینه خرید انواع پتو هایی که موجود دارین گفت و گو کنم لطفاً آدرس دفترتون برام ارسال کنید.

  101. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  102. امروزه مردم به دلیل مشغله های کاری زیاد تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، علاوه بر خرید راحت محصول با کیفیت نیز تهیه کرده.

  103. سایتتون خیلی خوبه هم به شکل تخصصی کار میکنید و هم تنوع دارین تو محصولاتتون مشتاق شدم خریدم رو از سایت شما انجام بدم.

  104. پتوهای ژله ای با جنس پلی استر از الیاف مصنوعی با کیفیت و عالی ساخته میشوند و دوخت خوبی دارند. این پتوها نرمی و ظرافت خاصی دارند

  105. سلام بهتر است پتوهای اصل و باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید و از یک سایت معتبر ماننددیبا بافت نگار که خیالتان راحت باشد

  106. سلام وقت بخیر
    من به کشور لهستان مهاجرت کردم اگر از پتو های شما بخوام ارسال دارین ؟

  107. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  108. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  109. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  110. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  111. سلام وقتتون
    محصولی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت بودن و به همه دوستان و فامیل و همکاران شما رو معرفی کردم.

  112. با سلام و خسته نباشید به مجموعه دیبابافت
    من یکی از تاجران شما هستم که به تازگی توانستم به کمک شما این محصول را به کشور عراق صادر کنم ممنون که همه جوره حمایت کردید.

  113. پتوهای مسافرتی ژله ای ایرانی در بین پتوهای تولید شده جزو پتوهای با کیفیت است. پتوهای ژله ای، پتوهای محبوب و پر طرفداری در بازار پتو هستند

  114. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از عرسمون بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست حضوری خرید کنم. دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

  115. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من از طریق سایت شما سفارش پتو دادم خواستم ببینم چند روز طول میکشه تا به دستم برسه؟

  116. سلام وقتت بخیر
    قیمت پتو هاتون متری چقدره؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروش به صورت تکی هم دارین؟

  117. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت و ابعاد و اندازه وارد سایت شده تا مشاوران شما را راهنمایی کنند و بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

  118. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت تمام انواع مختلف پتوهاتون چه یک نفره و چه دونفره برام در روبیکا ارسال کنید؟

  119. سلام این محصول دارای طرح های جذاب و چشم نوازی است و خیلی با کیفیت و مقاوم هستند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هست

  120. سلام وقتتون بخیر
    چقدر طرح های پتوهای شما زیبا و دلنشین است چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

  121. سلام وقت بخیر
    پتو های شرکت دیبا بافت نگار دارای کیفیت بسیار خوبی هستند که با قیمت ارزان به فروشندگان سر تا سر کشور عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما