مرکز عرضه پتو تک نفره گوسفندی

یکی از دلایلی که مرکز عرضه پتو گوسفندی تک نفره، بین مردم شناخته شده و مورد توجه خریداران در داخل و خارج کشور ایران قرار گرفته است، کیفیت بالا و مرغوبیت این محصول، همینطور تنوع بالای طرح و رنگ این کالا باعث شده، مورد توجه خریداران زیادی قرار بگیرد.
این محصول، گزینه مناسبی جهت خرید عمده پتو گوسفندی تک نفره، برای هتل ها و مسافرخانه ها است.
پتو گوسفندی تک نفره گزینه بسیار مناسبی نیز برای خرید جهیزیه است. مراکز و سایت های معتبر فراوانی هستند که در زمینه عرضه این محصول فعالیت میکنند. شما خریداران محترم میتوانید توسط مرکز عرضه پتو گوسفندی تک نفره و سایت های فروش، به صورت حضوری و غیر حضوری کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

مشخصات راهنمای انتخاب پتو گوسفندی

مشخصات راهنمای انتخاب پتو گوسفندی

این محصول با کیفیت، برای کودکان و افراد مسن نیز قابل استفاده است و یکی از دلایل مهم این امر، وزن سبک این محصول است. پتو گوسفندی تک نفره منسوجی است که از باکیفیت ترین الیاف، برای تولید آن استفاده شده است و شست و شوی این محصول بسیار راحت و امکان پذیر است. همچنین از طریق ماشین لباسشویی و دست میتوان به راحتی این محصول را شست. این نکته قابل اهمیت است که با شست و شوی این محصول، رنگ و بافت آن هیچ تغییری ایجاد نمیشود. یکی از دیگر مشخصات پتوی گوسفندی، نقش های زیبا و برجسته ی این کار است.
این محصول برای افرادی که دارای حساسیت های پوستی هستند به دلیل اینکه ضد حساسیت و آلرژی بوده مناسب است، همچنین برای کودکانی که پوست های حساسی دارند گزینه مناسبی است. از مزایای این محصول، میتوان به گرما دهی بالا، لطافت، وزن سبک و حمل و نقل اسان اشاره کرد.

بررسی کیفیت پتو گوسفندی

بررسی کیفیت پتو گوسفندی

پتو گوسفندی، طی سال های اخیر جزو بهترین محصولات برای خواب معرفی شده و کیفیت این محصول ثابت شده است؛ زیرا برای تولید پتوی گوسفندی از پشم گوسفندهای اصیل استفاده میکنند؛ حتی گاهی اوقات برای بهتر شدن الیاف این کالا، به مقدارکمی الیاف نرم و لطیف به این محصول اضافه میکنند.
پشم خاصیت های بسیار زیادی دارد و همین مسئله باعث شده این محصول، به محصولی با کیفیت و منحصر به فرد تبدیل شود. پشم دارای روغن لانولین است و این روغن خاصیت نفوذ ناپذیری به پتوی گوسفندی بخشیده و گرما را درون خود نگه میدارد.یکی دیگر از دلایل بیان کننده کیفیت پتو گوسفندی مقاومت بالا در برابر اتش سوزی است.
یکی از خواص پشم، خاصیت درمانی آن است، همچنین استفاده از ان، به افراد سالمند و کسانی که دردهای عضلانی دارند، توصیه میشود.

سایز انواع پتو گوسفندی تک نفره

سایز انواع پتو گوسفندی تک نفره

فروشندگان محصول پتو گوسفندی تک نفره، به صورت عمده و تکی و همچنین با سایزهای مختلف و رنگ ها و طرح های متنوع، این محصول را در اختیار مشتریان قرار داده اند.
سایز پتو اهمیت بسیار زیادی دارد؛ به طوری که باید اندازه آن استاندارد باشد، که کل بدن کسی که از این محصول استفاده میکند را بپوشاند،. سایز استاندارد پتو گوسفندی دو نفره ۲۴۰ در۱۸۰ سانتی متر است و سایز استاندارد پتو گوسفندی یک نفره ۲۴۰ در۱۶۰ سانتی متر است.

شرکت فروش پتو گوسفندی تک نفره

شرکت فروش پتو گوسفندی تک نفره

شرکت های مختلفی این محصول مرغوب و با کیفیت را در سطح کشور، به صورت عمده و تک به فروش میرسانند. معمولا افراد برای خرید عمده این محصول، به مرکز عرضه پتو گوسفندی تک نفره و دو نفره مراجعه میکنند، تا در صورت انتخاب کالا به صورت حضوری، محصول را خریداری کنند.
با مراجعه به شرکت دیبا بافت نگار قم و شرکت های فروش وابسته، خرید خود را به صورت مستقیم انجام خواهید داد و با خرید از مراکز عرضه پتو، واسطه ها حذف و محصول مورد نظر خود را میتوانید با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید. شایان به ذکر است که خرید غیر حضوری و اینترنتی، به صرفه تر است؛ زیرا با خرید غیر حضوری، نیازی نیست هزینه ای را صرف ایاب و ذهاب کنید.

پتو گوسفندی سورمه ای

پتو گوسفندی سورمه ای

این محصول در انواع رنگ های زیبا تولید شده است. از جمله این رنگ ها ، رنگ سورمه ای است. این رنگ، از پر فروش ترین رنگ های این محصول بوده و نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. پتوهای رنگی، پرز دهی نداشته و الکتریسیته ساکن تولید نمیکنند، همچنین هنگام استفاده از آن جرقه نمیزند. از این محصول رنگ بندی های متنوعی در بازار موجود بوده که یکی از رنگ های پیشنهادی این محصول، سورمه ای است.

پتو گوسفندی طرح پلیسه

پتو گوسفندی طرح پلیسه

پتو گوسفندی پلیسه، دارای وزن و تراکم بسیار بالایی است و کیفیت این محصول، کاملا شناخته شده است.
این محصول، گرما دهی بالایی دارد و بسیار نرم و لطیف است. استفاده از این محصول برای افرادی که دارای بیماری و حساسیت های پوستی هستند، توصیه میشود. این محصول قابل شست و شو بوده و بعد از شسته شدن به هیچ وجه تغییر رنگ نمیدهد، همچنین الیاف و جنس آن نیز تغییری نمیکند. پتو گوسفندی پلیسه دارای خزدار بوده، و در ابعاد 200 در220 سانتی متر و با وزن آن 2250 گرم تولید میشود.
این محصول، پتویی دو لایه بوده که یک طرف آن طرح پلیسه و سمت دیگر حالتی شبیه به پشم دارد.

فروش پتو گوسفندی

پتو گوسفندی دو نفره

پتو گوسفندی دو نفره، با ابعاد ۲۲۰ در ۲۳۰ سانتی متر و با وزن ۲۵۰۰ گرم تولید میگردد، تا در دسترس شما مشتریان عزیز قرار بگیرد. این محصول دو نفره منسوجی، بسیار نرم و لطیف است که جزو پتوهای بسیار زیبای بازار به حساب می آید. این محصول دو نفره دو لایه بافته شده و در بافت آن از پشم خالص گوسفندی استفاده شده است.
مزایای این محصول به شرح زیر است:
از جمله مزایای این محصول میتوان به عدم پرزدهی ، تنوع رنگی بسیار بالا، بسته بندی با کیفیت و زیبا، قابلیت شست و شو، رنگ ثابت و… اشاره کرد. با خرید آنلاین پتو دو نفره میتوانید جدیدترین مدل ها را ببینید و ویژگی های مختلف آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. فروشگاه اینترنتی مجموعه وسیعی از انواع مدل ها با طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا را در اختیار خریداران قرار داده است، تا انتخاب پتو دو نفره برای مشتریان آسان شود.

فروش پتو گوسفندی

فروش پتو گوسفندی

فروش پتو گوسفندی، غالبا از سوی مراکز فروش و پخش به صورت عمده یا تکی صورت میگیرد و مراکزی که این نوع محصول را به صورت عمده میفروشند، قیمتی مقرون به صرفه را برای تمامی مشتریان محترم ایرانی یا خریداران خارج از کشور، فراهم کرده اند. به سبب این کار هم مشتریان محترمی که به صورت عمده یا تکی خرید میکنند، میتوانند این نمونه با کیفیت را با قیمت مناسب، از مرکز عرضه پتو گوسفندی تک نفره خریداری کنند.
خرید عمده پتو گوسفندی را میتوانید مستقیم و بدون واسطه، از طریق شرکت های اصلی پخش کننده از جمله شرکت دیبا بافت قم تهیه کرد.
همچنین سایت های مربوطه معتبری نیز وجود دارند که این محصول را به فروش میگذارند که میتوانید از طریق این سایت ها بین مدل های موجود، محصول مد نظر خود را انتخاب و سپس ثبت سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما