توزیع کنندگان پتو نوزادی با طرح فانتزی

توزیع کنندگان پتو نوزادی با طرح فانتزی در سراسر کشور این محصول زیبا و فانتزی را با قیمت های متفاوت عرضه می کنند. لازم به ذکر است بدانید که قیمت انواع پتو نوزادی طرح دار برای فروش بالاتر از قیمت انواع پتوهای ساده می باشد. این سایت یکی از بهترین توزیع کنندگان انواع پتو فانتزی برای نوزادان شناخته شده است و با قیمت مناسب محصولات خود را به فروش می رساند.

توزیع کنندگان پتو نوزادی با طرح فانتزی

انتخاب بهترین سایز برای پتو

انتخاب بهترین سایز برای پتو همانطور که میدانید سایز بندی انواع پتوها، مانند فرش ها به صورت متری نمی باشند و معیار سایز بندی پتوها بر اساس پتوی یک نفره، دونفره، پتوی نوزاد و… می باشد.

همچنین لازم به ذکر است بدانید که هر کدام از پتو های موجود در بازار دارای سایز مشخصی هستند که در ادامه به انها اشاره شده است:

  • سایز های 240*220 و 240*200 سانتی‌متر برای انواع پتوهای دونفره
  • سایز های 160*220 و 150*220 سانتی‌متر برای انواع پتوهای یک نفره
  • سایزهایی بین 80*110 و 110*140 سانتی‌متر  مناسب برای انواع پتوهای کودک و نوزاد

خریداران با توجه به نیاز خود می توانند زیباترین طرح های کارتونی، فانتزی، ساده، گلدار و… را در سایز بندی های مختلف تهیه نمایند.

مرکز عرضه پتو نوزادی

مرکز عرضه پتو نوزادی مرکز پخش انواع پتو طرح کارتونی در سراسر ایران نمایندگی های زیادی دارد، اما همیشه در خرید باید به کیفیت و دوام محصول بیش از حد توجه داشت. امروزه انواع پتوهای نوزادی تنوع بالایی دارند که انتخاب را برای خریداران کمی سخت نموده اند.

همانطور که میدانید امروزه در بازار خریداران علاوه بر کیفیت، به قیمت محصولات نیز توجه ویژه ای دارند. لذا این مرکز عرضه، با در نظر گرفتن مناسب ترین قیمت ها، اقدام به عرضه عمده و مستقیم محصولات خود در بازار سراسر ایران نموده است. 

شما خریداران می توانید شیک ترین و جدیدترین پتوهای نوزادی را که در طرح های کارتونی بسیار جذاب تولید می شوند را از ما بخواهید. توزیع کنندگان پتو نوزادی در اندازه های مختلف تلاش می کنند تا بهترین نوع را با بالاترین کیفیت ممکن به بازار عرضه کنند تا رضایت کلی مشتریان خود را حفظ کنند و همچنین بتوانند برای گسترش فروش خود افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنند. 

به این ترتیب می توانید با جستجوی در اینترنت اطلاعات مورد نیاز خود را از شرکت های با کیفیت در این زمینه دریافت کنید. این سایت محصولات خود را به صورت آنلاین و حضوری به بازار عرضه می کند. لازم به ذکر است که قیمت فروش انبوه انواع پتو نوزادی بین مراکز فروش متفاوت است و ما کمترین قیمت ها این محصول را ارائه می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما