تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق

تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ شروع کرده است و با به کار گیری بهترین ماشین الات صنعتی و خطوط تولید توانسته کالاهای مرغوب و با دوام بالا تولید کند . در این تولیدی، مدل های مختلفی از پتوها تولید و عرضه میشوند که یکی از این محصولات که قیمت مناسب تری نسبت به بقیه برندها دارد پتو زنبق است. پتو لاله مهرگان یکی از پرفروش ترین محصولات این مجموعه است که با رنگ های متنوع و در طرح های مختلفی از جمله ساده و گل برجسته در سایزهای تک نفره، دو نفره و نوجوان به تولید میرسد. پلی استر به کار رفته در منسوج لاله مهرگان زنبق باعث شده، این پتو بسیار نرم و گرم باشد و به نوبه خود طرفداران خاص خود را داشته باشد.

ابعاد پتو لاله مهرگان زنبق

ابعاد پتو لاله مهرگان زنبق

ابعاد پتو یک نفره لاله مهرگان زنبق ۱۶۰ در ۲۱۰ سانتی متر و با وزن 3000 گرم و پتو دو نفره لاله مهرگان زنبق ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر و با وزنی حدود 4500 گرم است. پتوی نوزاد زنبق ابعاد ۸۰ در ۱۰۵ سانتی متر و وزنی حدود ۵۰۰ گرم دارد. پتوی نوجوان لاله مهرگان زنبق با اندازه ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتی متر و وزنی حدود ۱۰۰۰ گرم تولید میشود. دیگر محصولات این تولیدی در ابعادی شبیه به ابعاد گفته شده تولید و برای مصرف عرضه میشوند. ابعاد این پتوها استاندارد بوده و برای سنین مختلف، در اندازه مرتبط با آن سن تولید میشوند.

مشخصات پتو لاله مهرگان زنبق

مشخصات پتو لاله مهرگان زنبق

در ادامه مطلب مشخصات پتو لاله مهرگان زنبق را مرور میکنیم.
قابلیت شست و شو: این محصولات علاوه بر شستن با دست، قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را هم دارند و دچار آبرفت نمیشوند.
وزن: وزن این کالا بسته به ابعاد آن بین ۱۸۰۰ الی ۳۰۰۰ متغیر است.
ابعاد: ابعاد این محصولات استاندارد بوده و برای پتوهای یک نفره ابعادی حدود ۱۶۰ در ۲۱۰ سانتی متر و برای پتوهای دو نفره در اندازه ۲۲۰ در۲۴۰ سانتی متر به تولید میرسند. پتوهای نوزاد نیز در اندازه ۸۰ در ۱۰۵ سانتی متر تولید میشوند.
رنگ: این پتوها در رنگ بندی های متنوع و متفاوتی تولید میشوند که بعد از شست و شو تغییر رنگ نداده و ثابت میمانند.
جنس: در تولید پتو لاله مهرگان از مرغوب ترین نخ ها استفاده شده است. نخ به کار رفته در انواع مختلف کالاهای این برند آکریلیک و پلی استر است که تراکم نخ آن در انواع مختلف، متفاوت است. منسوج لاله مهرگان به راحتی چروک نمیشود؛ از این رو برای مسافرت، مهمانی و استفاده خوابگاهی مفید است.
از دیگر ویژگی های لاله مهرگان زنبق میتوان به ریز بافت بودن، ضخیم بودن، سبک وزن بودن، ضد حساسیت، گرم و راحت، نرمی و لطافت، بسته بندی در ساک پلاستیکی، مستحکم و بادوام، دور دوزی شده، کیفیت عالی و قیمت مناسب اشاره کرد.

انواع مختلف پتو لاله مهرگان

انواع مختلف پتو لاله مهرگان

انواع مختلف پتو لاله مهرگان شامل: پتو سوپر شقایق تک نفره و دو نفره، زنبق تک نفره و دو نفره، نوجوان زنبق، نوزاد زنبق، بنفشه تک نفره، بنفشه برجسته تک نفره، اسپانیایی یا سوپر لاله، مدل عروسکی، زنبق برجسته تک نفره و دو نفره، مدل کره ای و… میشوند. تمامی این محصولات استاندارد بوده و دارای نشان ایزو نیز هستند. این کالاها در اندازه یک نفره و دو نفره با طرح های ساده و گل برجسته و با رنگ بندی متنوع تولید میشوند. جنس به کار رفته در این پتوها از پلی استر بوده که باعث میشود پرزدهی کمتری داشته باشند و هنگام شست و شو دچار آبرفت نشوند. بعضی از این محصولات ضخیم تر و سنگین تر از دیگر محصولات اند؛ در نتیجه گرمای بیشتری نسبت به سایرین دارند. این کالاها از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و شما میتوانید با اطمینان خاطر این محصولات را تهیه کنید. برای خرید این محصولات میتوانید به نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنید و این کالا را به صورت عمده و با قیمت درب کارخانه، از طریق تولید کننده تهیه کنید.

عرضه پتو لاله مهرگان زنبق

عرضه انواع مختلف این منسوج

با اینکه تولید کنندگان زیادی در سطح کشور در زمینه پتو فعالیت میکنند اما به جرئت میتوان گفت تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق جزو بهترین تولیدی های سطح کشور است؛ چرا که علاوه بر حفظ رضایت مشتری، بهترین کیفیت را در کنار متنوع ترین طرح ها نازل ترین قیمت ها ارائه میدهد. تولیدی لاله مهرگان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است و توانسته در مدت کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کند. این مجموعه در شهر قم فعالیت میکند و دارای چند سال سابقه کاری در این زمینه است. نساجی لاله مهرگان در تولید محصولات خود از ماشین آلات پیشرفته و نخ مرغوب و با کیفیت استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا این تولیدی منحصر به فرد تر از دیگر رقیب هایش باشد.
عرضه پتوهای لاله مهرگان زنبق به صورت عمده و تکی از طریق نمایندگی های سطح کشور یا مراجعه به سایت های معتبر و به صورت اینترنتی انجام میشود. همچنین با مراجعه به سایت اصلی لاله مهرگان میتوانید با مشاورین ما در ارتباط بوده و خریدی مناسب داشته باشید. تولید کننده پتو لاله مهرگان زنبق تمام تلاش خود را برای حفظ و رضایت مشتری انجام میدهد.

بیشتر بدانید

بیشتر بدانید

همان طور که میدانید تولیدی مهرگان پتوهایی در برندهای مختلفی تولید میکند، اما اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین پتوهای تک نفره و دو نفره لاله را به شما معرفی کنیم، قطعا پتو لاله زنبق است. برای اینکه از این کالا بیشتر بدانید باید بگوییم که این کالاها با طرح های جذاب و متنوع به صورت ساده و گل برجسته طراحی و تولید میشوند؛ از این رو شما میتوانید با تهیه طرح دلخواهتان زیبای دو چندانی به اتاقتان بدهید. وزن آنها برای اندازه تک نفره 3000 گرم و برای دو نفره 4000 یا 4500 گرم است. این پتوها از استحکام بالایی برخوردارند و جزو پتوهای سنگین محسوب میشوند. پتوهای گل برجسته فروش بالایی دارند و در برندهای مختلفی با اندازه تک نفره و دو نفره عرضه میشوند. این کالاها تک رنگ بوده و از تنوع در رنگ بندی برخوردارند، همچنین به علت تنوع در طرح و نقش طرفداران زیادی نیز دارند. این محصول را میتوانید به صورت عمده و تکی از نمایندگی های سطح کشور همراه با مشاوره رایگان به صورت آنلاین یا حضوری خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما