تولید کنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته

امروزه پتو به نیازی ضروری، در هر خانه ای تبدیل شده است و برندهای گوناگونی از انواع پتوی خارجی و ایرانی وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها برند پتو مرینوس است که تولید کنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته همواره تمامی تلاش خود را در جهت بهبود کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان خود میکنند.
تولیدکنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته در کشور ترکیه مشغول به فعالیت هستند و کالاهای خواب تولیدی خود را پس از تولید به کشورهای دیگر از جمله ایران، افغانستان، عراق، پاکستان، کشورهای عرب زبان و برخی از کشورهای اروپایی صادر میکنند که این صادرات برای کشورهای صادرکننده همواره سود فراوانی را به همراه دارد و باعث افزایش ارزش پول ملی کشور ترکیه و همین طور افزایش رشد اقتصادی کشور میشود که برای کشوری همچون ترکیه که منابع ملی بسیار اندکی دارد، مسئله صادرات پتو میتواند کمک گسترده ای به توسعه و رشد اقتصادی آن کند.

تولید کنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته
تولیدکنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته به خوبی میدانند که برای به دست آوردن موفقیت و فروش بیشتر همواره باید کالاهای تولیدی خود را در طرح و رنگ های متنوع و ابعاد گوناگونی تولید کنند تا بتوانند رضایت مشتریان خود با سلایق متفاوت را جلب کرده و مورد پسند مشتریان خود باشند.
یکی از مزیت هایی که تولید کنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته در تولید محصولات خود از آن بهره میبرند، استفاده از رنگ های تولید شرکت های اروپايی معتبر است که استفاده از این رنگ ها هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمیکند و افراد حامی طبیعت و محیط زیست با استفاده از این پتوها گامی موثر در حفظ و پاکیزگی محیط زیست برمیدارند.
کارخانه تولید پتو مرینوس، تولیدکننده انواع متفاوت پتو مرینوس اصل است که پتوهای تولیدی خود را با نام های گوناگونی به بازار عرضه میکند که از معروف ترين آنها میتوان به پتو مرینوس گل دار، پتو نوزادی، پتو ابریشمی، پتو ژاگارد، پتو گل برجسته و… اشاره کرد.
مجموعه تولیدی مرینوس همواره کالاهای خود را با بهره گیری از برترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید و راهی بازار میکند. از این‌ رو برند پتو مرینوس به یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه عرضه و صادرات پتوی باکیفیت در سراسر جهان تبدیل شده است، بنابراین بازار انواع پتو طرح گل و برجسته به یکی از فعال ترین بازارها در زمینه فروش پتو معتبر گشته است و توانسته جایگاه ویژه ای را در میان کالاهای خواب بسیاری از خانواده ها در اکثر نقاط جهان پیدا کند.

آشنایی با پتو مرینوس گل برجسته

آشنایی با پتو مرینوس گل برجسته

پتو یکی از کالاهای کاربردی برای استراحت و خواب شبانه است که فرد را از سرمای سخت زمستان نجات داده و گرمایی آرامش بخش و دلنشین را برای او به وجود می آورد. کارخانه تولید انواع پتو مرینوس گل برجسته در کشور ترکیه قرار دارد و تولید کننده انواع پتو مرینوس در طرح ها و رنگ های مختلفی است.
پتوهای مرینوس از جنس الیاف مرغوب و باکیفیت پلی استر هستند که استفاده از این الیاف مرغوب مزایای بسیاری را برای پتوهای تولیدی این شرکت به وجود آورده است از جمله اینکه پتوهای تولیدی کارخانه مرینوس همگی ضد حساسیت هستند و مناسب برای استفاده افراد حساس، کودکان و سالمندان بوده و از به وجود آمدن بیماری های پوستی همچون آلرژی، اگزما، خارش و… جلوگیری کرده و فرد را از هزینه های فراوان دکتر و درمان بی نیاز میکند.
پتوهای گل برجسته مرینوس تحت لیسانس شرکت مرینوس ترکیه هستند که با کیفیت صادراتی به بازار عرضه شده اند و نرمی و لطافت بسیار زیادی را دارند و فرد با خوابیدن درون این پتوها احساس آرامش و راحتی میکند و خوابی آرامش بخش را تجربه خواهد کرد. گفتنی است که تولیدکنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته، محصولات خود را با جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های روز تولید کرده و راهی بازار میکنند.

فروش برترین انواع پتو مرینوس گل برجسته
پتوهای طرح برجسته مرینوس در طرح ها و رنگ های متنوع و ابعاد گوناگون تک نفره و دو نفره تولید و به بازار انتقال مییابند که پتو تک نفره دارای ابعاد 20×40×60 سانتی‌ متر مربع و وزن 2800 گرم و پتوهای دو نفره در ابعاد 20×50×60 سانتی متر مربع و وزن 4000 گرم به بازار عرضه میشوند و به فروش میرسند.
یکی از مزیت هایی که در تولید پتو طرح برجسته مرینوس به کار گرفته شده است استفاده از طراحی چاپ سه بعدی بر روی پتوهای مرینوس برای به وجود آوردن ظاهری زیبا و جذاب است که تولیدکنندگان این محصول با این ابتکار توانسته اند طرفداران بسیاری را به دست آورند. گفتنی است که دور تا دور پتوهای مرینوس مغز دوزی یا نوار دوزی شده است که این خاصیت اجازه نمیدهد که الیاف پتو از بافت اصلی جدا شود و پتو به مرور زمان کیفیت خود را از دست بدهد.
تولیدکنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته محصولات خود را به گونه ای طراحی و تولید کرده اند که به راحتی با ماشین لباس شویی یا دست قابل شست و شو باشند و با شست و شوهای مکرر پرزهای خود را از دست ندهند، چروک نشوند و مانند روز اول استفاده نرم و لطیف باقی بمانند. تنها نکته ای که در هنگام شست و شوی پتوهای تولیدی کارخانه مرینوس باید رعایت شود این است که در شست و شوی این پتوها نباید از پودرهای آنزیم دار حاوی دانه های آبی استفاده شود و دمای آب شست و شو دهنده نیز نباید بیشتر از 30 درجه سانتیگراد باشد چرا که دماهای بالا همواره الیاف پتو را ضعیف میکنند.

نکاتی درباره انواع پتو

نکاتی درباره انواع پتو

پتو یکی از نیازهای ضروری و کاربردی در هر خانه ای است و مانند رواندازی است که افراد هنگام خواب آن را بر روی خود میکشند و خوابی دلنشین و لذت بخش را با آن تجربه خواهند کرد. برندهای گوناگونی از انواع پتوهای مختلف در بازار وجود دارند که بستگی به جنس الیاف تشکیل دهنده و مواد به کار رفته در آن متفاوت هستند و همین طور قیمت پتوهای موجود در بازار با توجه به جنس آنها متفاوت است. اگر به تازگی قصد خرید پتو را دارید و با انواع گوناگون پتو و جنس و کاربردهای آنها آشنایی ندارند پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا انواع گوناگون پتوها را به شما معرفی نماییم تا بتوانید با آگاهی کامل برای خرید پتوهای مورد نیاز خود اقدام کنید:
1_ پتوهای دو لایه: پتوهای دو لایه بهترین انتخاب برای افرادی است که به سرما حساسیت زیادی دارند چون گرمای زیادی را تولید میکند. این پتوها برای افرادی که علاقه ای به استفاده از لحاف های سنگین در روزهای سرد زمستان ندارند بسیار مناسب است. لازم به ذکر است این جنس از پتوهای دو لایه برای افرادی که دارای مشکلات پوستی همچون آلرژی، اگزما، جوش و… هستند اصلا انتخاب مناسبی نیست، چون باعث تشدید و به وجود آمدن این بیماری ها در افراد حساس میشود.
2_ پتوهای پشمی: پتوهای پشمی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که همواره از سرما فراری هستند و به گرمای زیاد علاقه مندند چرا که پشم، گرما را به خوبی درون خود نگه میدارد. گفتنی است که این پتوها از انواع پنبه ای و حتی انواعی که الیاف مصنوعی دارند؛ کمی زبرتر و سنگین تر است به همین خاطر استفاده از آن برای کودکان و افرادی که پوست حساسی دارند توصیه نمیشود.

فروش برترین انواع پتو مرینوس گل برجسته
3_پتو پشم شیشه ای: این پتوها مناسب ترین انتخاب برای کودکان و افراد حساس و مبتلا به بیماری های پوستی همچون آلرژی و حساسیت های پوستی است، چرا که در این نوع از پتوها یک لایه سبک از پشم شیشه در میان پارچه نخی بزرگی، دوخته میشود که امکان تماس پوستی و تنفسی را با پشم شیشه به صفر میرساند. گفتنی است که پتوهای پشم شیشه ای علاوه بر نازکی و سبکی شان، گرمای خوبی را تولید میکنند.
4_ پتوهای مسافرتی: پتوهای مسافرتی پتوهایی سبک و بسیار کم حجم هستند و بیشتر برای استفاده در روزهای گرم تابستان و پیک نیک و مسافرت مهم هستند. این پتوها از الیاف مصنوعی ساخته شده و پرز میدهند.
5_پتوهای ارگانیک: پتوهای ارگانیک برای استفاده افرادی که ناراحتی های پوستی همچون آلرژی و… دارند بسیار مناسب است چرا که از الیاف طبیعی ساخته شده و بسیار نرم و گرم هستند و برای افراد ایجاد حساسیت نمیکنند و بهترین گزینه برای استفاده کودکان و افراد سالمند است.
لازم است بدانیم که برای خرید پتویی مناسب باید به تولیدکنندگان آن کالا توجه کنیم و مطمئن شویم که پتو را به روش های استاندارد و از الیاف مرغوب تهیه کرده اند یا خیر، گفتنی است که تولیدکنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه توانسته اند؛ پتویی مرغوب را تولید کنند، که یکی از پیشنهادهای ما به شما عزیزان برای خریدی فوق العاده است.

در انتخاب پتو کودک دقت کنید

در انتخاب پتو کودک دقت کنید

امروزه پتو به یکی از نیازهای ضروری به ویژه برای کودکان تبدیل شده است و این نیاز در سال‌های اولیه زندگی از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چرا که کودکان بیشتر وقت خود را در خواب میگذرانند و همواره برای طی کردن فرآیند رشد و تکامل خود به خوابی راحت نیازمندند و یکی از نیازهای اساسی نیز برای به دست آوردن خوابی راحت، انتخاب پتویی راحت و مناسب است که بتوان با آن خوابی راحت را به دست آورد و به آرامش رسید.
اگر به تازگی قصد خرید پتو برای کودک دلبند خود را دارید و با مدل های گوناگون پتو کودک آشنایی ندارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا مناسب ترین پتو را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با آگاهی و اطلاع کامل پتو مناسب برای کودک خود را انتخاب کنید
1_سلولی پنبه ای: این پتوها دارای سوراخ هایی هستند که باعث جریان داشتن هوا و خنک نگه داشتن بدن انسان میشوند. این پتوها از آنجایی که از الیاف طبیعی و ارگانیک ساخته شده اند برای نوزادان حساسیت ایجاد نمیکنند و در صورتی که روی صورت نوزاد بیفتد نوزاد دچار خفگی نمیشود.
2_ آکریلیک: این پتوها از آن دسته پتوهای ارزان قیمت هستند و از الیاف مصنوعی ساخته شده اند و ممکن است نوزاد شما با مصرف این پتوها دچار حساسیت شود. گفتنی است این پتوها دارای دوام و مقاومت بالایی هستند. همچنین در این پتوها محلی برای رفت و آمد جریان هوا وجود ندارد.
3_فلانل: این پتو به معنای پشمی است که به دلیل سبکی و وزن کم و نرمی فوق العاده زیاد به صورت و بدن کودک آسیب نمیرساند. این پتوها بسیار گرم بوده و بهترین گزینه برای روزهای سرد زمستانی هستند. لازم به ذکر است که شست و شوی این پتوها به راحتی انجام میشود و تنها مشکلی که در هنگام شست و شوی این پتوها وجود دارد این است که این پتوها پس از شست و شو کوتاه میشوند. پس سعی کنید پتویی را خریداری کنید که دارای لیبل از پیش شسته شده باشد.

فروش برترین انواع پتو مرینوس گل برجسته
4_ میکروفایبر: این پتوها به خاطر سبکی و وزن کم، یکی از پتوهای مناسب برای استفاده در فصل تابستان برای کودکان هستند. این پتوها بسیار نرم و لطیف بوده و شست و شوی آنها راحت است.
5_ سایز: سایز و اندازه پتو کودک در انتخاب پتو برای کودکان بسیار مهم است. همواره سعی کنید قبل از خرید پتو ابتدا ابعاد و اندازه تخت خواب کودک را در نظر بگیرید و پتویی با ابعاد و اندازه مناسب و استاندارد را برای کودکان خود خریداری کنید.
6_طرح و رنگ: سعی کنید پتویی را برای کودک خود انتخاب کنید که دارای طرح و رنگ های زیبا و مورد علاقه کودکان باشد و از خرید پتو با طرح های ترسناک و خشونت زا خودداری کنید؛ چرا که این پتوها سبب ایجاد کابوس های شبانه کودکان میشود و باعث به وجود آوردن اختلال و ناراحتی در خواب آنها میشود.
7_قیمت: معمولا قیمت پتوی نوزاد به عوامل مختلفی از جمله جنس، سایز، طرح و رنگ و برند تولیدکننده آن بستگی دارد. همواره سعی کنید که در هنگام خرید پتویی را مناسب با بودجه خود انتخاب کنید و از خرید پتوهای خیلی ارزان قیمت برای کودکان خودداری کنید، چون ممکن است سلامتی آنها را به خطر بیندازید.

فروش برترین انواع پتو مرینوس گل برجسته

فروش برترین انواع پتو مرینوس گل برجسته

انواع پتوهای مرینوس گل برجسته پس از تولید در کارخانه ترکیه و قیمت گذاری توسط مدیرعامل کارخانه، برای پخش به بازار داخلی ترکیه و بازار کشورهای دیگر عرضه میشوند.
تولیدکنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته کالاهای خود را در بسته بندی های شیک و زیبا به فروش میرسانند، چرا که میدانند یکی از مشتریان ثابت و اصلی آنها عروس خانم ها و زوجین جوان هستند که برای تهیه جهیزیه و لوازم منزل خود از پتو مرینوس ارزان و زیبا استفاده میکنند و با این پتوهای جذاب و شیک نمایی زیبا و دلنشین را به اتاق خواب خود میدهند.
قیمت فروش برترین انواع پتو مرینوس گل برجسته به عوامل متعددی از جمله جنس پتو، ابعاد و اندازه، ضخامت و طرح و رنگ پتو بستگی دارد که مشتریان این کالای خواب میتوانند با مراجعه به سایت های فروش اینترنتی معتبر همچون سایت شرکت نساجی دیبافت با دنیای گسترده ای از انواع پتوها مواجه شده، پتوی مورد نیاز خود را از بین انواع گوناگونی از پتوهای مرینوس در طرح و رنگ های متفاوت انتخاب کرده سفارش دهند.
گفتنی است که روش خرید اینترنتی در واقع به منزله پل ارتباطی میان تولید کننده و خریدار است و با حذف واسطه و نرخ باربری باعث کاهش قیمت پتو شده و خریداران میتوانند پتوی مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما