سفارش انواع پتو دبل فیس دو نفره

پتو یکی از کالاهایی است که به فراوانی در بازار وجود دارد و برندهای گوناگونی نیز در زمینه عرضه پتو همچون برند پتو دبل فیس، فعالیت دارند که مشتریان میتوانند جهت سفارش انواع پتو دبل فیس دو نفره که کالایی بسیار محبوب و باکیفیت است؛ اقدامات لازم را انجام دهند.
کارخانه تولیدی پتوی دبل فیس، از یک تیم بسیار خبره و توانا در زمینه فروش و بازار یابی محصولات خود برخوردار است که خریداران این پتو مدرن میتوانند جهت سفارش انواع پتو دبل فیس دو نفره، به این مجموعه مراجعه کرده و کالاهای مورد نیاز خود را با تنوع رنگی گوناگون که معمولاً بیش‌ از ۴۰ رنگ میباشد، به ‌صورت عمده سفارش داده و خریداری کنند.
یکی از افتخارات کارخانه تولید پتو دبل فیس، استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در تولید این محصولات است؛ چنان که این پتو را قابل استفاده در هر چهار فصل سال کرده است، از این رو طرف داران زیادی را در سراسر کشور پیدا کرده و افراد میتوانند جهت سفارش انواع پتو دبل فیس دو نفره، به مراکز عرضه‌ کننده این کالا مراجعه نمایند.

سفارش انواع پتو دبل فیس دو نفره
یکی از نکاتی که همواره مشتریان جهت سفارش انواع پتو دبل فیس دو نفره در نظر دارند، استفاده از رنگ های باکیفیت تولید شده توسط شرکت های معتبر اروپایی در زمینه تولید و عرضه این محصولات است؛ چرا که اکثریت خریداران این کالاها طرف داران محیط زیست هستند و به حفظ و نگه داری از محیط زیست اهمیت فراوانی را میدهند و سعی میکنند با خرید محصولاتی از این قبیل گامی در جهت پیشرفت و بهره‌ وری محیط زیست و طبیعت اطراف خود بردارند.
قیمت پتوهای باکیفیت مسافرتی همچون پتو دبل فیس، در بازار میتواند متفاوت باشد و این مسئله ذهن بیشتر خریداران این کالای خواب را به خود درگیر کرده است، چرا که این پتوها واسطه ‌های بسیاری را دارند و واسطه‌ ها نیز به‌ خودی ‌خود سبب متغیر شدن قیمت این پتوها میشوند، از این رو خریداران این کالا جهت سفارش انواع پتو دبل فیس دو نفره میتوانند با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر در زمینه فروش پتو همچون سایت شرکت نساجی دیبافت، از آخرین و بروز ترین قیمت های انواع پتوها مطلع شده و با آگاهی کامل جهت خرید به صرفه گام بردارند.
در آخر لازم به ذکر است که تولید کنندگان این پتو زیبا و مدل جدید، همواره محصولات خود را در بسته بندی های شیک و زیبا به خریداران خود عرضه میکنند، چرا که اکثریت مشتریان پتو دبل فیس را، افراد با سلیقه و خوش ذوق که به تزیینات و دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود اهمیت میدهند را شامل میشود.

مشخصات انواع پتو دو نفره

مشخصات انواع پتو دو نفره

پتو یکی از نیازهای اساسی برای زندگی انسان است که همواره در طول تاریخ بشر از آن بهره های فراوانی برده است. امروزه برندهای بسیاری از انواع پتو در بازار وجود دارد که بسته به خصوصیات و ویژگی های هر کدام، کارایی هر یک از آنها میتواند متفاوت باشد. اما معمولاً بیشتر افراد پتویی را میپسندند که مرغوبیت و کیفیت بالایی را داشته باشند و برای هر چهار فصل سال نیز قابل استفاده باشند و اگر به تازگی قصد خرید پتوهای دو نفره را دارید و از خصوصیات و کاربردهایی یک پتوی دو نفره مناسب مطلع نیستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با کاربردها و خصوصیات بهترین جنس و مدل پتوهای دو نفره آگاه سازیم.
یکی از خصوصیاتی که در عرضه انواع پتوهای دو نفره بسیار مهم است مسئله‌ی کیفیت و میزان گرمایی است که پتوهای دو نفره میتوانند به وجود بیاورند، پتوهای چهار فصل دبل فیس از جنس نخ های پلی استر میکرو فیلامنت هستند و گرمایی مطبوع و دل نشین را برای فرد به وجود می‌آورند. معمولاً پتوهای دو لایه و پتوهایی که از جنس پشم شیشه و دارای تراکم بالایی نیز هستند گرمای زیادی را تولید میکنند و مناسب برای استفاده در روزهای سرد زمستانی هستند از جمله این پتوها میتوان به پتوهای دو نفره شادیلون مدل پارمیدا، پتوهای مرغوب نرمینه، پتوهای دو نفره گلبافت و… اشاره کرد.

مشخصات انواع پتو دو نفره
یکی دیگر از ویژگی هایی که همواره در قیمت پتو تاثیرگذار بوده، خاصیت ضدحساسیت و ضدآلرژی و عدم پرز دادن پتوهای برندهای معروفی همچون، پتو دو نفره لاله مهرگان مدل چیکا و اسپانیا، پتو دو نفره دبل فیس، پتو دو نفره افرا و… است. استفاده از این مدل پتوها برای کودکان افراد حساس و سالمندان اهمیت و کارایی زیادی را دارد و از ایجاد بیماری‌های پوستی تنفسی در آنان جلوگیری کرده و این افراد را از هزینه‌ های فراوان دکتر و درمان بی‌ نیاز میکند.
ابعاد و اندازه و رنگ و طرح پتوهای دو نفره از مهم ترین خصوصیات این پتوها هستند، معمولاً ابعاد استاندارد پتوهای دو نفره باید در حدود ۲۲۰ در۱۸۰ تا ۲۴۰ در۲۲۰ سانتی متر مربع باشد و طرح و رنگ آنان باید به‌ گونه ‌ای باشد که با دکوراسیون اتاق‌ خواب به‌ راحتی ست شود و نمایی زیبا و دل نشین را به تزیینات دکوراسیون اتاق‌ خواب بدهد، که پتوهای دو نفره دبل فیس با دارا بودن رنگ های متنوع و زیبایی منحصر به ‌فرد، جلوه‌ ای دل نشین و آرامش‌ بخش را به اتاق خواب میبخشند.

مشخصات انواع پتو دو نفره
یکی دیگر از مزیت های انواع پتوهای دو نفره قابلیت شست و شوی آسان این پتوها با ماشین لباس شویی است. این پتوها پس‌از شست و شوهای مکرر نباید رنگ و کیفیت خود را از دست بدهند و به اصطلاح پرز پرز نیز نشوند که برای این منظور میتوانید از پتوهای تولید شده برندهای معروفی همچون، پتو دو نفره دبل فیس، پتو دو نفره افرا، پتوهای دو نفره نرمینه و… استفاده کنید.
گفتنی است که برای راحتی کار خود میتوانید از پتوهایی که عبارت Machine washable بر روی آنها حک شده است استفاده کنید. پتوهای ارائه‌ شده توسط شرکت صنایع نساجی دیبافت همگی دارای این برچسب هستند و شما می‌توانید جهت سفارش انواع پتو دبل فیس دو نفره به سایت های اینترنتی فروش پتو در این مجموعه مراجعه کنید و کالای موردنظر خود را با قیمتی به صرفه خریداری نمایید.

نحوه بررسی کیفیت انواع پتو

نحوه بررسی کیفیت انواع پتو

پتو یکی از نیازهای ضروری و شخصی برای افراد محسوب میشود به ‌طوری‌که هر فردی پتوی مخصوص به خود را دارد و با آن سرما را از خود دور و در گرمایی دل نشین را به خود هدیه میدهد. همواره افراد در هنگام خرید پتو به کیفیت و جنس پتو توجه ویژه‌ ای دارند و یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین قیمت انواع پتو، کیفیت و جنس پتو است؛ چرا که کیفیت پتو کیفیت خواب ما را نیز تعیین میکند. اگر قصد خرید پتو را دارید و از کیفیت و ویژگی های مدل های گوناگون پتو اطلاعی ندارید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید تا جنس پتو را برایتان بیان کنیم.
1. پتوهای دو لایه: افرادی که علاقه ‌ای به استفاده از لحاف های سنگین را ندارند و از سرمای شدید به‌ شدت فراری هستند، پتوهای دو لایه، بهترین انتخاب برای استفاده در روزهای سرد است؛ چرا که این پتوها گرمای زیادی را برای افراد به وجود می‌آورند.
نکته‌ ای که درمورد این پتوها حائز اهمیت است این است که این پتوها برای افراد حساس و با مشکلات پوستی تنفسی توصیه نمیشود؛ چون باعث تشدید و به وجود آمدن علائم این بیماری ها برای این‌ گونه افراد میشود.

نحوه بررسی کیفیت انواع پتو
2_پتوهای پشمی: پتوهای پشمی یکی از مناسب ترین انتخابها برای افرادی است که همواره از سرمای زیاد گریزان هستند چون‌ که پشم، گرما را به خوبی درون خود نگه میدارد، از این رو پتو پشمی بهترین انتخاب برای افرادی است که به سرما حساسیت زیادی دارند. گفتنی است که این نوع پتوها از انواع پتوهای پنبه ای و حتی انواعی که الیاف مصنوعی دارند مقداری زبرتر و سنگین تر است، به ‌خاطر همین استفاده از آن برای کودکان و افرادی که حساسیت های پوستی تنفسی دارند توصیه نمیشود.
3. پتو پشم شیشه ای: در پتوهای پشم شیشه ‌ای یک لایه سبک از پشم شیشه در میان پارچه نخی بزرگی دوخته میشود که امکان هر گونه تماس پوستی و تنفسی با پشم شیشه را به صفر میرساند، حال اگر پارچه رویی پتو هم نخی و با رنگ روشن باشد امکان هرگونه حساسیتی نسبت‌ به پتو از بین میرود. پس پتوهای پشم شیشه ‌ای، مناسب ترین انتخاب برای کودکان، افراد حساس و سالمندان هستند. این پتوها برخلاف نازکی و سبکی قابل‌ توجه شان، گرمای خوبی را نیز تولید میکنند.

توزیع کنندگان انواع پتو دبل فیس دو نفره
4. پتوهای مسافرتی: پتوهای مسافرتی که از الیاف مصنوعی ساخته شده ‌اند معمولاً پرز میدهند. این پتوها که بسیار سبک و کم حجم هستند و فضای کمی را نیز اشغال میکنند مناسب ترین انتخاب برای کسانی است که قصد مسافرت را دارند یا استفاده از پتوهای سنگین، بر روی بدن آنها فشار وارد میکند.
5. پتوهای ارگانیک: پتوهای ارگانیک معمولاً از الیاف طبیعی ساخته شده ‌اند از این رو بسیار نرم و گرم بوده و حساسیت نیز ایجاد نمیکنند و مناسب ترین انتخاب برای کودکان و افرادی است که دچار بیماری‌ های آلرژی و ناراحتی های پوستی و تنفسی هستند.
در آخر لازم به ذکر است که خریداران پتوی مرغوب و باکیفیت میتوانند، با مراجعه به سایت های فروش و برندهای معتبر همچون برند پتو دبل فیس، جهت سفارش انواع پتو دبل فیس دو نفره به‌صورت عمده اقدام کرده و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه و خرید رضایت‌ بخش را تجربه نمایند.

نکاتی جهت حفظ کیفیت پتو

نکاتی جهت حفظ کیفیت پتو دبل فیس دو نفره

پتو یکی از کالاهای مورد نیاز و کاربردی در هر خانه ‌ای است و مانند رواندازی است که افراد در موقع خواب و استراحت آن را بر روی خود میکشند و با آن خوابی آرامش‌ بخش را تجربه میکنند. پتوها هم مانند سایر وسایل برای افزایش طول عمر و دوام و مقاومت خود، به مراقبت و نگه داری نیاز دارند که ذکر چندین نکته برای نگه داری آنها در این مقاله خالی از لطف نیست.
یکی از راه های حفظ و نگه داری پتو قرار دادن آن در مکانی امن و خالی از هرگونه نم و رطوبتی است؛ چرا که نمناک بودن محل نگه داری از پتوها باعث پوسیده شدن آنها و کاهش دوام و مقاومت پتوها خواهد شد. پس همیشه باید مکان نگه داری از پتوها را به‌ طور کامل بررسی کنیم و از خشکی و عدم رطوبت مکان اطمینان پیدا کنیم.
یکی دیگر از نکاتی که همواره در حفظ و طول عمر پتو مؤثر است شست و شوی درست و اصولی پتوها است. در ابتدا باید سعی کنید که بی جهت مجبور به شست و شوی پتو نشوید و اگر زمانی مایل به این کار شدید، سعی کنید پتوها را به خشک شویی بدهید، در غیر این صورت پتوها را با آب سرد و پودرهای شوینده، ترجیحاً از مایعات شوینده در حداکثر دمای 30 درجه سانتی گراد برای شست و شوی پتوها استفاده کنید، چرا که دمای بالا به الیاف پتو آسیب وارد میکند و عمر و مقاومت آنها را کاهش میدهد. برای خشک کردن پتوها نیز نباید از حرارت زیاد و نور مستقیم آفتاب استفاده کرد بلکه باید آنها را هر چند وقت یک بار در برابر نور ملایم آفتاب قرار دهید تا کمی هوا بخورند.
در آخر لازم به ذکر است که شما میتوانید برای جلوگیری از کرک برداشتن و نشستن گرد و خاک بر روی پتوهای تان از ملحفه استفاده کنید و این گونه سبب حفظ گرمای درون پتو نیز بشوید.

توزیع کنندگان انواع پتو دبل فیس دو نفره

توزیع کنندگان انواع پتو دبل فیس دو نفره

امروزه برندهای گوناگونی از انواع پتوهای تولیدی در بازار وجود دارد که یکی از معتبرترین آنها پتو دبل فیس است که مراکز توزیع و عرضه بسیاری را در سراسر کشور حتی در دور افتاده ترین نقاط نیز دارا میباشد.
پتوهای دبل فیس به دلیل کیفیت بالا و رنگ بندی های متنوع همواره طرف داران بسیاری را در بازارهای داخلی و خارجی دارند و جزء یکی از پتوهای صادراتی مرغوب در عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس هستند و به یکی از معتبرترین برندهای عرضه کننده پتو در کشورهای دیگر تبدیل شده است.
موضوع صادرات پتو به کشورهای خارجی برای کشوری همچون ایران از اهمیت فراوانی برخوردار است، چرا که در سال های اخیر به دلیل تحریم های ظالمانه رشد اقتصاد و ارزش پول ملی به‌ شدت کاهش‌ یافته است و با صادرات کالاهایی از این قبیل تا حدودی میتوان زیان های وارده به کشور را جبران کرد.

توزیع کنندگان انواع پتو دبل فیس دو نفره
توزیع‌ کنندگان پتو دبل فیس دو نفره، این کالا را به دو روش مستقیم و غیر مستقیم به مشتریان خود عرضه میکنند که در روش مستقیم خریداران میتوانند با مراجعه به نمایندگی های این کالا، جهت سفارش انواع پتو دبل فیس دو نفره و همینطور فروشگاه های عرضه کننده، پتوهای مورد نیاز خود را به‌صورت عمده و با قیمتی کمتر از نرخ بازار خریداری کنند، ولی در روش غیر مستقیم خریداران با مراجعه به مغازه های خرده فروشی میتوانند پتوهای مورد نیاز را خود را خریداری کنند.
گفتنی است که خرید اینترنتی از سایت ‌های فروش پتو نیز یکی دیگر از روش های مستقیم خرید پتو است که در این روش افراد میتوانند با مراجعه به سایت های اینترنتی عرضه پتو، پتوهای مورد نیاز خود را از بین انواع گوناگونی از پتوهای موجود در سایت انتخاب کرده و سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما