سفارش انواع پتو زنبق رنگی

انواع پتو زنبق رنگی از هر نوع و جنس و در مدل های گوناگون تک نفره و دو نفره توسط شرکت دیبافت تولید و طراحی میشود.
سفارش انواع پتو زنبق رنگی از تولیدی ها و شرکت بازرگانی دیبافت مزایای قابل توجهی را به همراه دارد، از آن جمله با سفارش انواع پتو زنبق رنگی به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت شرکت دیبافت هم از طرح ها و رنگ های این پتوی زیبا و لطیف آگاه میشوید و هم خریدی مقرون به صرفه و بدون واسطه را تجربه میکنید.
با سفارش انواع پتو زنبق رنگی موقعیت همکاری برای صادرات فراهم است. شرکت دیبافت تولیدکننده انواع کالای خواب از جمله پتو زنبق است که این پتو از باکیفیت ترین کالاهایشان به شمار میرود.
سفارش انواع پتو زنبق رنگی برای زمینه های گوناگونی از جمله در هتل ها، منازل، جهیزیه عروس و… صورت میگیرد. پتوی مناسب میتواند راحتی در خواب را فراهم سازد و خستگی را از بین ببرد؛ بنابراین فروشگاهی باید انتخاب گردد که بهترین نوع و جنس کالاهای خواب در آن موجود باشد که شما میتوانید با سفارش دادن انواع پتو زنبق رنگی این راحتی و اطمینان خاطر را فراهم نمایید.

پتو زنبق رنگی
به خاطر اینکه شما به صورت اینترنتی با همه مدل، طرح ها، سایزها و رنگ های پتو زنبق رنگی آشنا شده اید، با سفارش انواع پتو زنبق رنگی شما این اطمینان خاطر را دارید که از بهترین و باکیفیت ترین کالای خواب این شرکت بازرگانی خرید نموده اید که هم مقاومت بسیار بالایی دارد و هم با شست و شوی مکرر رنگ پس نمیدهد و در عین حال بسیار زیبا است. سفارش دادن انواع این پتو برای هر خانه ای لازم و ضروری است، به این دلیل که این پتوی خواب بسیار شیک است و مطابق با دکوراسیون اتاق خواب میتوان این پتو را ست کرد که هم زیبایی و جذابیت دلنشینی به اتاق خواب میبخشد و هم از بهترین پارچه ها و نخ ها برای تولید این پتو استفاده شده است.
پتو حوله ای یک نفره از اقلام بسیار شیک، زیبا و بادوام است و در عین حال از لطافت خاصی برخوردار است. این پتو بسیار منحصر به فرد است و خریداران زیادی را به خود جذب کرده است.
پتو زنبق دو رنگ با دارا بودن طرح های گل برجسته توسط شرکت بازرگانی دیبافت در حال تولید است. شما با خرید از این شرکت به صورت عمده به سود قابل توجهی دست خواهید یافت. پتو زنبق دو رنگ هم برای هتل ها و هم برای مصارف خانه بسیار مناسب است.

پتو زنبق کاربنی
پتو زنبق خاص تراکم بافت بسیار بالایی را داراست و از مواد درجه یک تولید شده است. با استفاده مکرر از این پتو امکان پرزدهی این پتو وجود ندارد. در تولید این پتو از دستگاه های به روز دنیا استفاده شده است. وزن این پتو تا حدی سنگین است، چون بیشتر در فصل زمستان استفاده میشود. این پتو برای نواحی سردسیری کشورمان بسیار مناسب است و با استفاده مکرر چروک نمیشود.
امروزه پتوهای زمستانی از الیاف های مرغوب تولید میشوند و از استانداردهای لازم برخوردار هستند. بیشتر پتوهای زمستانه دورو هستند و طرح های زیبا و مدرنی دارند. پتوهای زمستانه دارای ضخامت بالایی هستند و گرمای خوبی را برای بدن به ایجاد میکنند.
یک پتوی خوب باید زمینه اش از لابه لای پرزها دیده نشود و نواری که دور پتو دوخته میشود بهتر است با رنگ پتو تناسب داشته باشد که این از ویژگی های پتو زنبق است. پتو را بعد از شست و شو نباید زیر آفتاب مستقیم قرار داد، با این کار رنگ پتو تغییر خواهد کرد. علاوه بر این پتو را نباید در جای مرطوب نگه داشت که باعث آسیب به الیافش شود.

مشخصات مهم پتو زنبق رنگی

مشخصات مهم پتو زنبق رنگی

پتو زنبق رنگی دارای رنگی ثابت است و در فصل های سرد زمستان گرمای قابل قبولی را تولید میکند. این پتو هنگام شست و شو اندازه و ابعادش تغییر نمیکند.
دوردوزی این پتوی زنبق رنگی بسیار محکم است. با استفاده مکرر از این پتو چروک پذیری در آن امکان پذیر نیست.
این پتو برای کسانی که آلرژی و حساسیت دارند، بسیار مناسب است. جنس این پتو از الیاف پلی استر است و معمولاً از الیاف میکرو فایبر هم استفاده شده است.

بررسی طرح های انواع پتو

بررسی طرح های انواع پتو

پتو زنبق رنگی در طرح های برجسته و ساده در بازار موجود است. از انواع طرح های پتو زنبق میتوان به پتوی زنبق گلدار، برجسته و… اشاره کرد.
وزن پتوی گل برجسته ۲۲۰۰ گرم است و در اندازه های تک‌ نفره و دو نفره موجود است. پتوی گلدار هم با استفاده از بهترین دستگاه های نساجی تولید شده است. تولیدی شرکت دیبافت پتوهای گلدار را با انواع طرح ها و رنگ ها ارائه داده است تا سلایق و نیازهای مشتریان را پوشش دهد.

چرا باید از پتو خوب استفاده کنیم

چرا باید از پتو خوب استفاده کنیم

استفاده از پتوی خوب و باکیفیت یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید مورد توجه اقشار جامعه قرار گیرد. از ویژگی های یک پتوی خوب این است که خوابی راحت و آرام را رقم بزند، زبر نباشد، از نخ و پارچه های مرغوب تولید شود و در عین حال لطیف و در مقابل شست و شو بسیار مقاوم باشد.
تراکم بافت پتوی خوب باید بالا باشد تا بتواند سال های سال مورد استفاده قرار گیرد. پتوی خوب باید هوا را به خوبی از خود عبور دهد تا موجب عرق کردن حین خواب نگردد.
ما بر اساس هزینه هایی که صرف میکنیم بهتر است از پتوی خوب و باکیفیت استفاده کنیم تا چند سال برای ما کارایی داشته باشد و باعث هزینه دوباره برای ما نگردد.

عرضه کنندگان مستقیم پتو زنبق رنگی

عرضه کنندگان مستقیم پتو زنبق رنگی

عرضه مستقیم پتو زنبق رنگی توسط سایت شرکت بازرگانی دیبافت فراهم است. عرضه کننده مستقیم این پتو شرکت بازرگانی دیبافت است که شما به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از تولیدی های این شرکت بازرگانی خریدی آنی را تجربه کنید. با مراجعه به این سایت میتوانید انواع پتوهای زنبق رنگی از جمله پتوی یک‌ نفره، پتوی دو نفره، پتوی عروس و… را خریداری نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد. شرکت دیبافت محصولات متنوعی را با نیازها و بودجه های اقشار جامعه تولید کرده و به فروش میرساند که تولید پتو زنبق رنگی از جمله آنهاست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما