شرکت صادراتی پتو مسافرتی مرینوس

پتو مسافرتی مرینوس از جمله پتوهایی است که در بازارهای داخلی و خارجی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و همواره افراد زیادی تقاضای خرید این پتو را دارند. شرکت دیبافت از جمله شرکت های صادرکننده پتو مسافرتی مرینوس است. این شرکت صادراتی همواره در تلاش است تا پتوهای متنوع تر و باکیفیتی را تهیه و به کشورها و شهرهای مختلف صادر کند.

شرکت دیبافت با کادر مجربی که در اختیار دارد از جمله طلایه داران در زمینه صادرات محسوب میشود. این شرکت با مدیریت مهندس خسروانی سابقه درخشانی در فروش اینترنتی دارد. شرکت دیبافت انواع محصولات خود از جمله پتو مسافرتی مرینوس را به کشورهای عراق و افغانستان صادر میکند.

آشنایی با پتوهای مسافرتی

آشنایی با پتوهای مسافرتی

همانطور که میدانید ما انسان ها در طول سال به سفرهای دور و نزدیک میرویم و وجود یک پتوی مسافرتی یکی از اساسی ترین وسایلی است که باید در وسایل سفری ما وجود داشته باشد. شاید برای بسیاری از شماها این سؤال پیش بیاید که آیا از این پتو فقط برای سفر استفاده میکنیم؟ خیر شما میتوانید از این پتو به دلیل کاربرد زیاد آن در خانه و محل کار و… نیز استفاده کنید.

پتوهای مسافرتی بیشتر از الیاف مصنوعی تولید میشوند و نسبت به سایر پتوها از طول عمر کمتر و قیمت بسیار مناسب تری برخوردار هستند. این پتو حجم بسیار کمی دارد و بسیار سبک است، به همین دلیل شما میتوانید به راحتی آن را در سفرهای دور و نزدیک خود حمل و نقل کنید. بسیاری از پتوهای مسافرتی ضد حساسیت هستند و شما میتوانید از این پتو بدون نگرانی از اینکه برای شما مشکلی ایجاد کند، استفاده نمایید.

پخش انواع پتو مسافرتی مرینوس

پتوی مسافرتی به دلیل وزن کمش به راحتی قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی است و شما میتوانید بعد از هر مسافرتی آن را شست و شو دهید. همچنین ما همواره توصیه میکنیم که رنگ و طرح پتو مسافرتی خود را به گونه ای انتخاب کنید که به دلیل اینکه این پتو بیشتر در مسافرت های شما استفاده میشود، کمتر کثیفی خود را نشان دهد، مثلاً استفاده از رنگ های تیره.

پتو مسافرتی مرینوس تمام ویژگی های یک پتو مسافرتی خوب را دارا است و شما میتوانید این پتو را در طرح ها و رنگ های مختلف در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

چه پتویی برای مسافرت مناسب است

چه پتویی برای مسافرت مناسب است

شما برای خرید یک پتو مسافرتی خوب باید نکات اساسی را رعایت فرمایید تا یک خرید موفق را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات یک پتو مسافرتی مناسب را برایتان بازگو نماییم.

  1. پتو مسافرتی باید دارای وزن بسیار سبکی باشد، اما این سبکی نباید از گرمی و لطافت آن ذره ای کم کند. همانطور که میدانید ما از پتوهای مسافرتی در انواع مسافرت ها استفاده میکنیم، در نتیجه اگر وزن این پتو زیاد باشد، مشکلاتی را در حمل و نقل برایمان ایجاد میکند. یا به عبارت دیگر این پتو باید گرمی کافی را داشته باشد تا از بدن ما در مقابل سرما جلوگیری کند.پخش انواع پتو مسافرتی مرینوس
  2. نکته بعدی جنس پتو است. همانطور که گفتیم پتوهای مسافرتی بیشتر از الیاف مصنوعی تولید میشوند، اما اگر شما دارای مشکلات تنفسی و آلرژی های گوناگونی هستید، حتماً توجه داشته باشید که پتو مسافرتی شما ضد حساسیت باشد.
  3. پتو مسافرتی باید دارای طرح و رنگ متنوعی باشد. همانطور که میدانید سلیقه همه ما انسان ها با یکدیگر متفاوت است، درنتیجه تنوع رنگ و طرح به ما کمک میکند که ما پتویی را با سلیقه خود انتخاب کنیم.
  4. نکته بعدی قابلیت شست و شوی آسان آن است. پتوی شما باید قابلیت شست و شو با هر روشی را داشته باشد. برای دریافتن اینکه چگونه پتوی خود را شست و شو دهید، بهتر است به برچسب های زده شده بر روی این پتوها مراجعه کنید تا با شست و شوی صحیح عمر پتوی خود را افزایش دهید.

موارد تعیین کننده قیمت پتو

موارد تعیین کننده قیمت پتو

همانطور که میدانید قیمت پتو از جمله مهم ترین ملاک های خرید آن است. مهم ترین نکته ای که تأثیر بسزایی در قیمت پتو میگذارد، جنس پتو است. مطلع هستید که پتوها بر اساس الیاف به کار رفته در تولیدشان با یکدیگر متفاوت هستند و هرکدام ویژگی های مختص به خود را دارند، مثلاً پتوها با الیاف مصنوعی طول عمر بیشتری دارند، اما پتوها با الیاف طبیعی دارای کیفیت بهتری هستند و قیمت پتوها بر اساس الیاف به کار رفته در تولید آنها تفاوت اساسی با هم دارند.

نکته بعدی که تفاوت اساسی در قیمت پتو دارد، سایز پتو است. انواع پتوها در سایزهای یک نفره و دو نفره تولید میشوند و شما میتوانید بر اساس نیاز خود هر کدام را که مایل هستید خریداری کنید. از دیگر موارد تأثیرگذار در قیمت پتو طرح و رنگ آن است. پتوها در طرح های مختلف فانتزی، ساده، طرحدار و… تولید میشوند و قیمت هر کدام از این موارد با یکدیگر متفاوت است. همچنین استفاده از رنگ های مرغوب و بهداشتی در رنگ ریزی و طراحی نیز از عوامل مهم در تعیین قیمت پتو است.

پخش انواع پتو مسافرتی مرینوس

پخش انواع پتو مسافرتی مرینوس

فروشگاه ها و مراکز فروش مختلفی در گوشه و کنار ایران وجود دارند که که اقدام به پخش و عرضه پتو مسافرتی مرینوس میکنند، اما از مهم ترین و معتبرترین این مراکز فروش، شرکت دیبافت است. این شرکت به گونه های مختلفی از جمله حضوری و آنلاین اقدام به فروش محصولات خود میکند.

شما میتوانید برای خرید حضوری به مراکز فروش این شرکت مراجعه و اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود کنید. همچنین شما میتوانید برای خرید آنلاین به سایت طراحی شده این شرکت مراجعه و انواع پتو مسافرتی مرینوس را مشاهده و اقدام به سفارش آن کنید. البته امروزه به دلایل مختلف از جمله آلودگی و شیوع بیماری کرونا بیشتر افراد خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند تا از دچار این بیماری شدن نجات پیدا کنند.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت، جنس، الیاف به کار رفته در تولید، انواع طرح ها و… با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و تمام اطلاعاتی که میخواهید را درخواست کنید. این مشاوران به صورت کاملاً رایگان تمام اطلاعات پتوی انتخابی شما و نحوه سفارش آن را برایتان بازگو میکنند.

از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سپاسگزاریم…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما