شرکت فروش پتو شادیلون چیکا دو نفره

بعضی از ابزار و وسایل بسته به نیاز جغرافیایی یک منطقه یا یک کشور، تولید میشود و از آن نمیتوان در سرتاسر دنیا با آب و هوا و جغرافیای ناهمسان استفاده کرد. این موضوع در سراسر دنیا اعمال میشود. به عنوان مثال دستگاه تصفیه آب جز در مناطقی که دارای آب شور یا پراملاح است، کاربرد ندارد یا مثلا سورتمه ابزاری است که فقط در مناطق قطبی، اسکیمویی و چندین درجه زیر صفر کارایی دارد و در مناطق حاره و استوایی تولید آن بی معنی و بی فایده است؛ چون نیازی به آن احساس نمیشود. بنابراین نیاز! اولین جرقه برای تولید و عرضه هر نوع کالایی است، اولین گام برای راه انداختن خط تولید هر جنس و محصولی قبل از مرحله تقاضا و عرضه، نیاز است. کالای خواب و از همه مهمتر پتو، از آن دسته ابزار و محصولاتی است که در هر نقطه از این کره خاکی که زندگی کنیم، به شدت مورد نیاز و کارا است. هیچ مهم نیست شما در کدام مدار نصف النهاری از کره زمین زندگی میکنید، زن هستید یا مرد، از کدام نژاد هستید و … هرچه و هر کجا که هستید پتو را نیاز دارید. این نیاز مهم تمام صنایع و خط تولیدات را مجاب برای تولید چنین محصول مورد نیازی کرده است.

پتو چیکا شادیلون
نکته بعدی در مورد به وجود آوردن چنین محصولی علاوه بر نیاز، علاقمندی به کالا است. انتظار نمیرود کسی از خواب لذت نبرد، بی گمان همگان خواب و آرامش و استراحت را به شدت میپسندند و از آن لذت میبرند. همین نکته مهم از منظر نیازمندی های حیاتی و نیز از نظر کارشناسان و روانشناسان، کارخانجات نساجی را بر آن داشت تا منسوجی تولید کنند که برای تمام قشرهای جامعه، برای هر گروه سنی و برای هر جنسی اعم از زن و مرد، محصولی دوست داشتنی و رویایی تولید کند.
ایران به دلیل قرار گرفتن در منطقه چهار فصل، نیازمند خودکفایی و تولید مداوم پتو و انواع آن است که از این نظر میتوان با افتخار گفت که کاملا مستقل و بی نیاز از کشورهای دیگر هستیم.

شرکت فروش پتو شادیلون چیکا دونفره

شرکت فروش پتو شادیلون چیکا دونفره

شرکت سازنده پتو شادیلون چیکا، انواع مختلفی از مدل‌ های این پتو را با قیمت‌ های خیلی مناسب به فروش میرساند و حتی به کشورهای گوناگونی هم صادر میکند. پتو شادیلون چیکا دونفره از برترین نشان های تجاری تولید پتو در کشور است، این کارخانه توانسته از مدل های متنوع و گوناگونی از این پتو را تولید و روانه بازار کند. پتو شادیلون ابعاد مختلف و گوناگونی دارد که میتوان از تمام انواع آن برای صادرات هم استفاده نمود. خرید پتو شادیلون چیکا دونفره به شکل جزئی و عمده میتوان از مراکز گوناگونی که برای فروش پتو شادیلون چیکا و نمایندگی ها و همینطور فروشگاه ها و عمده فروشی ها امکان پذیر است انجام داد.

شرکت فروش پتو شادیلون چیکا دونفره

انتخاب و خرید مدل های پتو عروسکی

هیچگاه هنگام خرید مدل های پتو عروسکی شادیلون فاکتور نگیرید!
شاید این توصیه کمی عجیب بیاید، ولی محصولی که مورد نظر شماست برای خرید، یعنی پتوی عروسکی به حدی مرغوب و درجه یک تولید شده است که تا مدت های طولانی برای شما کار میکند به همین دلیل مجبور به تعویض یا پس دادن آن نیستید. مدل دوخت و مقدار قدرت پتو، الیاف بافته شده در آن طوری به درجه کیفیت آن افزوده است که جایی برای شک و تردید در هنگام خرید برای شما باقی نمیگذارد. صرفا میتوانید طرح های آن را با همدیگر مقایسه کرده و بعد انتخاب و اقدام به خرید کنید. تنوع فراوان در تصاویر فانتزی و کودکانه شما را گیج و سردرگم میکند، بنابراین میتوانید از قبل تصاویر و طرح ها را در مجموعه آرشییو شده شرکت شادیلون ببینید، انتخاب و بعد برای خرید تصمیم بگیرید.
پتوی شادیلون عروسکی خواهد توانست انتخاب خوبی برای رده‌های سنی پایین باشد، ابعاد کالا هم باید کوچکتر از نمونه ‌های بزرگ یا متوسط باشد، چون فقط مصرف کنندگان قطعی آن بچه‌ها با قد و قامت های حدوداً کوتاه خواهد بود. با این توضیحات سایزهای بزرگتر در این حوزه برای شما قابلیت استفاده را نخواهد داشت. حاشیه ‌های تزییناتی و ظریف اطراف پتو هم بسار مهم است و باید کاملاً مناسب با سن فرزندان شما باشد، در حقیقت نباید این تزیینات و آویزها خیلی برجسته و دارای قسمت های اضافه باشد که به کودک آسیب بزند.

عرضه کنندگان پتو شادیلون کودک در بازار عمده

عرضه کنندگان پتو شادیلون کودک در بازار عمده

در حقیقت عرضه کنندگان پتو شادیلون کودک در بازار عمده، به شکل تخصصی به این کار مشغول هستند و فقط محصولات درجه یک را در قالب عمده ارائه خواهند کرد.

چه جنس پتویی برای کودک مناسب است

چه جنس پتویی برای کودک مناسب است

پتوی نوزاد باید دارای جنسی باشد که باعث آزار پوست های خیلی حساس نشده و بتوان در آن تنفس داشت. برای تشخیص قابلیت تنفس پتو، باید آن را در مقابل منبع باد مثل پنکه قرار داد، اگر از طرف دیگر نسیم را احساس نمودید، جنس آن قابل تنفس خواهد بود. پنبه از برترین مواد قابل تنفس است، هنگام خرید پتوی پنبه‌ای به دنبال پنبه‌ای باشید که ارگانیک است و تا جایی که امکان دارد از خرید پتویی که در آن از الیاف غیر طبیعی استفاده شده است و حساسیت به وجود می‌آورد دوری نمایید. باید پتوی را تهیه کنید که مناسب هر فصل باشد مثلا در زمستان نوع سنگین و ضخیم تر و در تابستان نوع سبک تر و لطیف تر آن را خریداری کنید.

تشخیص پتو شادیلون اصل از تقلبی

تشخیص پتو شادیلون اصل از تقلبی

برای این کار به بعضی فاکتورها باید توجه داشت که اولین نکته آرم و لوگوی شرکت است که نام تجاری شرکت بر روی آن به شکل واقعی هک شده باشد. نکته بعدی کیفیت و مرغوبیت الیاف بافته شده در منسوج است. فاکتور سوم خرید از فروشگاه ها و نمایندگی های رسمی پتو شادیلون چیکا است. اگر از دست فروش ها یا از مغازه های عمومی و غیر معتبر خرید کنید، هیچ اعتباری برای اصالت جنس وجود ندارد.

مشخصات کارخانه شادیلون

مشخصات کارخانه شادیلون

کارخانه پتو شادیلون چیکا از فعالان باتجربه و کارآموخته در عرصه اقتصاد و تجارت صنعت نساجی در کشور و در مشهد قرار دارد و از موفق ‌ترین و با سابقه ترین مجموعه ها در زمینه تولید منسوجات است که تنوع بسیار زیادی در طرح‌، رنگ و مدل پتو دارد. مدیران این کارخانه با استفاده از تکنولوژی ماشین آلات جدید و بروز دنیا توانایی دارد تا انواع مختلف پتو و دیگر منسوجات را تولید و راهی بازار کند.
بعد از فعالیت موفق شعبه اصلی در مشهد، شرکت شادیلون بر آن شد تا در یزد هم شعبه ای راه اندازی کند تا در تجارت منسوجات شادیلون، در ایران پیشرو باشد.
این کارخانه از مجموعه ‌هایی است که در سال 1383 و در زمان اندکی راه اندازی گردید، حدود شش ماه بعد همه ماشین‌آلات نصب، راه اندازی و وارد مرحله تولید گردید. شادیلون در همین زمان کم توانست تنوع محصولات خیلی خوبی را ارائه و در حوزه نساجی با شرکت‌های خیلی کلان خارجی ارتباط خیلی خوب و تنگاتنگی برقرار کرده است. به عنوان مثال اگر در جریان جایگاه و موقعیت بازار ایران در کشور عراق باشید، به خوبی خواهید دانست که این بازار موقعیت مناسبی برای مراودات تجاری از جمله پتو خواهد داشت. با عنایت به ظرفیت خیلی خوبی که ساخت پتو در ایران دارد این امکان فراهم شده است که به راحتی بتوان انواع مختلف پتو را طبق نیاز و درخواست بازار عراق به آنجا عرضه کرد.

توزیع کنندگان پتو شادیلون چیکا دونفره

توزیع کنندگان پتو شادیلون چیکا دونفره

شرکت شادیلون انواع گوناگونی از پتو ها مانند پتو شادیلون جهیزیه، پتو شادیلون عروس، پتو شادیلون نوبافت، پتو شادیلون خاص، پتو شادیلون نرم، پتو شادیلون مدرن را میسازد. برای خریداری پتو به شکل غیر حضوری و آنلاین میتوانید اقدام کنید. برای خرید عمده و انبوه این پتو می‌توانید به وسیله سفارش اینترنتی از همین مرکز کلان که توزیع کننده این کالاها است، آن را با قیمت خیلی خوب تهیه کنید. خرید مستقیم از سازنده های اصلی و حرفه ای به شکل مستقیم و بدون واسطه بهترین و امن ترین راه خریداری محصولات است.
عرضه کنندگان انواع پتو شادیلون چیکا دونفره، در همه کلان شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش است و شما در هر کجای ایران که باشید، می‌توانید از نمایندگی ‌های شهر خود این خرید را با کمال اطمینان انجام دهید.

سفارش عمده بهترین انواع پتو شادیلون چیکا دونفره

سفارش عمده بهترین انواع پتو شادیلون چیکا دونفره

برای سفارش عمده بهترین انواع پتو شادیلون چیکا دونفره به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. ضمنا همواره خرید به شکل مستقیم و عمده پتوی شادیلون، برای شما مقرون به صرفه درآمده و در هزینه ها توجیه اقتصادی دارد.

مشخصات پتوی شادیلون مدل چیکا

مشخصات پتوی شادیلون مدل چیکا

پتوی شادیلون دارای مدل های گوناگون و انواع مختلف است: پتوی تیسا، رز مریم، دیاموند، آیلار و… این پتو انواع متنوعی مانند پتو بچه، پتو نوزاد، پتو ورزشی، پتو مسافرتی و… انواع دیگر را تولید میکند. الیاف پتوهای چیکا از دو نوع نخ خوب پلی استر و اکریلیک و در انواع یک لایه و دو لایه بافته میشود. پتوی چیکا دولایه مخصوص مناطق سردسیر است که دارای تراکم و گرمای بیشتر است.
پتوهای شادیلون نوزاد دارای طرح های عروسکی و شاد و رنگین است؛ پتوهای مسافرتی در مدل های دو نفره و یک نفره که دارای وزن سبک و قابلیت جا به جایی آسان است، تولید میشود. بافت پتوهای شادیلون آن مناسب و محکم و دوخت آن بسیار زیبا و دقیق انجام شده است. هنگام شست و شو تغییر رنگ ندارد و دارای ثبات رنگ، دوام و ماندگاری بالا است.

لیست قیمت انواع مدل‌های پتو چیکا

لیست قیمت انواع مدل‌های پتو چیکا

برای اطلاع از قیمت انواع گوناگون پتوهای چیکا، میتوانید با نمایندگی های آن تماس داشته باشید. بنا به نوسانات ارزی و تغییر قیمت ها در بازار ایران، قیمت ها را نمیتوان عنوان کرد، بنابراین هنگام خرید بهتر است قیمت منسوجات را از سایت های بروز شرکت شادیلون یا از نمایندگی ها و مدیریت شرکت جویا شد.

 

2

  1. سلام وقت بخیر
    من از محصولات این سایت استفاده کردم کیفیت بسیار خوب و پشتیبانی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید دریافت کنید

  2. سلام … جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما