شرکت فروش پتو گلبافت دخترانه

شرکت فروش پتو گلبافت دخترانه به خاطر کیفیت و زیبایی محصول توانسته سود خوبی را کسب کند. پتو پوششی نرم می باشد که به عنوان روانداز در زمستان در هنگام خوب روی بدن انداخته می شود تا بتوانیم خود را گرم نگاه داریم. این محصول نوعی کالای خواب محسوب می شود که در مدل و طرح های مختلفی تولید می شود.

شرکت فروش پتو گلبافت دخترانه

نکته مهم درباره شستشوی پتو

نکته مهم درباره شستشوی پتو نکته مهم درباره شستشوی پتو این است که به هیچ عنوان نباید آن را مشت و مال دهیم و بعد از شستن آن را تا نکنیم و به صورت آویزان قرار دهیم تا خشک شود. توصیه می شود از شستن بی جهت پتو جلوگیری شود. از انواع پتو ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • پتوهای پنبه ای : این نمونه ها بسیار گرم می باشند و به وسیله الیاف پنبه، اکریلیک و پلی استر بافته شده اند. در واقع پتوی که با پنبه خالص تولید شده باشد وجود ندارد. این پتو ها به دو صورت یک لایه و دو لایه تولید می شود. مدل های دو لایه برای فصل زمستان مناسب می باشند.
  • پتوهای دولایه : این مدل ها همان طور که از نامشان پیداست دو لایه می باشند به خاطر همین گرمای فوق العاده ای دارند و می توان به جای لحاف از آن ها استفاده کرد. در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم کسانی که پوست حساسی دارند بهتر است از این نمونه استفاده نکنند. چون ممکن است روی پوست آن ها ایجاد حساسیت شود.
  • پتوهای ارگانیک : این پتو ها از پنبه ارگانیک طبیعی تولید شده اند به خاطر همین قیمت بالای دارند و کسانی که پوست حساسی دارند باید از این نمونه استفاده کنند.
  • پتوهای پشمی: این پتو ها بسیار گرم می باشند. به خاطر همین ضخامت بیشتری دارند. اما برای پوست های حساس مناسب نیستند.
  • پتوهای پشم شیشه ای: این پتو ها سبک و نازک می باشند و بهترین گزینه برای کودکان و کسانی که پوست حساسی دارند می باشند.
  • پتو های مسافرتی: این مدل ها سبک، نرم و کوچک می باشند به خاطر همین فضای کمی را اشغال می کنند و بهترین گزینه برای مسافرت می باشند.

توزیع کنندگان پتو گلبافت دخترانه

توزیع کنندگان پتو گلبافت دخترانه توزیع کنندگان پتو گلباف دخترانه تمام توان و تلاش خود را انجام می دهند تا محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارند. در هنگام خرید این نوع کالاهای خواب باید به سایز پتو، طرح و مدل، جنس و قیمت توجه کرد. تا بتوانیم بهترین پتو ها را خرید کنیم.

پتوی گلبافت ساده و پتو گلبافت لایکو با بهترین کیفیت و قیمت تولید می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما