صادرات انواع پتوهای نرمینه درجه یک و خوش طرح

صادرات انواع پتوها توسط شرکت تولید کننده پتو نرمینه به کشور های همسایه و دیگر کشور ها صورت می گیرد. در گروه بندی کالا های مختلف، پتو از جمله کالای خواب به شمار می رود که از اهمیت خاصی برخوردار است و به همین دلیل انتخاب نوع مناسب آن می تواند یک خواب راحت و آرام بخش را تضمین و تامین نماید. نمایندگی پتوی شادیلون در مشهد، با کیفیت ترین این نوع پتوها را با قیمت های مناسبی عرضه می کنند.

 

صادرات انواع پتوهای نرمینه درجه یک و خوش طرح

پتو نرمینه با قیمت مستقیم از کارخانه

پتو نوعی روانداز است که در برند های مختلفی در بازار موجود هستند که نرمینه نامی در میان نام های متنوع این کالا می باشد. گستره تولید این کارخانه علاوه بر بازار داخلی، بخشی از نیاز بازار های خارجی را نیز تامین می کنند.از این رو در حال حاضر صادرات پتو با قیمت مصوب و ثابت و با نرخ خرید مستقیم از کارخانه قسمتی از آمار صادرات کالا های غیر نفتی را به خود اختصاص می دهد.

 

پتو در ضخامت ها و تعداد لایه های متفاوتی تولید می شود که پتو مسافرتی حوله ای از این دسته از کالا می باشد که در عین گرمی، سبک بوده و بهترین انتخاب ممکن برای مسافرت های درون شهری و برون شهری می باشد.

 

کارخانه ها و مراکز تولیدی اقسام مختلف پتو را در صورت امکان به صورت مستقیم به فروش می رسانند. به این ترتیب انواع پتو ایرانی با قیمت مناسب و ارزان در اختیار متقاضیان آن قرار می گیرد.

 

 

پتو نرمینه با قیمت مستقیم از کارخانه

خرید محصولات برند نرمینه با قیمت عالی

مرکز خرید پتو نرمینه به منظور امکان در دسترس بودن این کالا در تمام نقاط کشور، مرکزی برای خرید کالای خواب می باشد که تولیدات برند نرمینه را به مشتریان عرضه می دارد.

پتوی گل برجسته و پتوی نرمینه ژله ای از نمونه تولیدات پرطرفدار پتو می باشد که بر همین اساس، تولید آن در سطح گسترده در کارخانجات صورت می گیرد. سپس از طریق فروشگاه پتو نرمینه قابل خریداری است.

 

تمامی محصولات برند نرمینه با قیمت عالی در اختیار مشتریان و متقاضیان خرید پتو می باشد. از این رو این کالا از طریق نمایندگی های فروش این محصول در شهر های مختلف کشور به فروش می رسند.

 

خرید محصولات برند نرمینه با قیمت عالی

فروشنده بدون واسطه پتو های ایرانی

فروشنده پتو با کمک از شیوه های مختلف به معرفی پتو بپردازد. درواقع راهنمای خریداران هستند.

مثلا فروشندگان می توانند انواع مختلف پتو را به مراجعه کنندگان نشان دهند و امکان مقایسه طرح و مدل پتو را برای آنها ممکن سازند. افزون بر این ها فروشگاه های اینترنتی نیز امروزه به عنوان نوعی مرکز خرید می توانند راهنمای خریداران پتو باشند که نوعی فروشنده مجازی نیز به شمار می روند.

 

به این شکل کاربران فروشگاه های اینترنتی با مشاهده گالری تصاویر پتو به انتخاب مدل و طرح مورد نظر پرداخته و از این طریق اقدام به خرید می نمایند.

از دیگر امکانات و خدماتی که فروشندگان می توانند در اختیار مشتریان خود قرار دهند، فروش مستقیم و بدون واسطه تولیدات یک برند است که راهی برای خرید پتو با قیمت مناسب و ارزان به شمار می رود و معمولا مورد استقبال خریداران قرار می گیرد.

 

فروشنده بدون واسطه پتو های ایرانی

خرید عمده انواع پتو با طرح عروسکی

یکی از فاکتور هایی که موفقیت فعالیت هر تولیدکننده را تضمین می کند، ایجاد طرح های جدید و استفاده از ایده های نو و خلاقانه است. تولید پتو نیز در این راستا و با هدف ادامه حیات کاری یک شرکت با ایجاد طرح های نو همراه است. از این رو می تواند در زمان های مختلف پاسخگوی نیاز مراجعان و تامین سلایق گوناگون آنها باشد.

 

پتو طرح عروسکی نیز که نوعی پتوی کودک و سایز کوچک به شمار می رود، مختص استفاده کودکان طراحی شده است و طرح های چاب شده بر روی آن در نظر خردسالان از جذابیت خاصی برخوردار است.

 

خرید عمده از این مراکز توسط فروشگاه هایی که عرضه کننده کالای خواب هستند روشی برای خرید ارزان محسوب می شود. در این مراکز، انواع برند ها و نمونه تولیدات شرکت های مختلف تولید کننده پتو قابل مشاهده است. وجود این تنوع امکان انتخاب را برای متقاضیان خرید پتو آسان می نماید.

 

خرید عمده انواع پتو با طرح عروسکی

فروشگاه ویژه پتو نرمینه با تخفیف

 

یکی از فاکتور هایی که در زمان تولید پتو از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در فروشگاه های ویژه عرضه کننده پتو به وضوح قابل مشاهده است، وجود سایز ها و ابعاد متنوعی از پتو نظیر:

 

  • پتو دو نفره با سایز 240*220 و 240*200 سانتی متر 
  • پتو یک نفره با سایز 160*220 و 240*200 سانتی متر
  • پتو کودک با سایز 80*110 و 110* 140 سانتی متر

می باشد.

 

پتوی نرمینه امروزه یکی از انواع پتو های پر فروش بازار است، این محصول توسط ماشین آلات و دستگاه های مختلف نساجی تولید شده و در مراکز خرید و فروش  قابل مشاهده است. در این فروشگاه ها و مراکز مختلف، خریداران پتو و متقاضیان آن ابتدا باید در مورد نوع پتوی مورد نیاز و سایز آن تصمیم گیری نمایند. برای مثال برخی خریدار پتو پسرانه و برخی دیگر متقاضی پتو دخترانه می باشند که به این دلیل مشخص کردن نوع محصول مورد نظر اولین گام برای خرید از این مراکز است.

 

فروشگاه ویژه پتو نرمینه با تخفیف

مرکز پخش بهترین پتو های گلدار

پتو کالایی محبوب که بدون آن سپری کردن سرمای زمستان امری دور از ذهن به حساب می آید. انواع پتو ایرانی با بهترین کیفیت و تنوع، مانند پتو گلدار که به شکل گل برجسته است، توسط مراکز پخش به فروشگاه های سراسر کشور ارسال می شوند.

 

هر کارخانه و واحد تولیدی برای فروش پتو خود از بسته بندی خاصی استفاده می کند که بر همین اساس نوع بسته بندی پتو از یک کارخانه به کارخانه دیگر متفاوت است.

 

بهترین پتو های گلدار موجود در بازار با استفاده از گل های طبیعی موجود در طبیعت الگو برداری شده و با کمک الیاف مختلفی مانند:

  • پتو های تهیه شده با الیاف طبیعی مانند پنبه، و پشم
  • پتو های تهیه شده از الیاف مصنوعی مانند نخ اکریلیک
  • پتو هایی که به صورت ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی

تولید می شوند. کیفیت متفاوت هر کدام از این پتو ها عامل متمایز کننده آنها به شمار می رود که این تمایز به خوبی در تولیدات یک مرکز پخش پتو قابل مشاهده است.

 

مرکز پخش بهترین پتو های گلدار

عرضه پتو با طرح منحصر به فرد و ارزان

پنبه نوعی نخ طبیعی است که از گیاهی به همین نام تهیه شده و دارای کیفیت بسیار مطلوبی در بین انواع پتو های تولیدی در بازار می باشد. امروزه برای ساخت و طراحی پتو ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی مانند نخ اکریلیک و پلی استر به کار می رود. این امر باعث سبک وزنی پتو شده و تولید آن در دو مدل یک لایه و دو لایه برای فصول مختلف سبب امکان استفاده از آن در ایام گرم یا سرد سال می شود.

 

کارخانجات سازنده پتو درجه یک با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری و مهندسین طراح به ایجاد طرح ها و ایده های نویی برای تولید پتو می پردازند که برخی از این ایده ها که به مرحله تولید انبوه می رسد جزء پر فروش ترین های بازار می شود.

طرح های منحصر به فردی که از قیمت مناسبی برخوردار می باشند، مهمترین مشخصه پتو های تولیدی هستند که در مراکز عرضه می توان اقسام مختلفی از آن را مشاهده و در صورت نیاز خریداری کرد.

 

عرضه پتو با طرح منحصر به فرد و ارزان

صادرات پتو نرمینه مدل رز با کیفیت بالا

در صورت مراجعه به بازار کشور های دیگر، یکی از تولیدات ایرانی که به وضوح قابل مشاهده است، انواع پتو های تولید ایران مانند پتو نرمینه با مدل رز می باشد که از کیفیت بالا برخوردار است و دارای مشخصات ذیل می باشد:

  • ابعاد: 220*240 دو نفره
  • وزن: 3000 گرم
  • نوع: یک لایه
  • جنس: اکریلیک
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشوئی، نرم و لطیف، گرم، سایز مناسب استفاده بزرگسالان
  • دارای زمینه ساده با گل برجسته، دور دوزی شده

 

مرکز آمار ایران نوعی سازمان معتبر است که اطلاعات دقیقی را از میزان صادرات پتو در هر سال به متقاضیان ارائه می دهد. به طور مثال طبق اعلام این سازمان، دو کشور آلمان و عراق از جمله خریداران پتوی ایرانی و انواع زیر انداز مسافرتی در سال 1396 بوده اند که ارزآوری قابل توجهی طی این تجارت به داخل کشور همراه داشته اند.

 

صادرات پتو نرمینه مدل رز با کیفیت بالا

ارائه کننده پتو های درجه یک مخصوص کادو

کادو و هدیه دادن به مناسبت های مختلف یکی از رسوم بسیار زیبا نزد ایرانیان است که پتو یکی از گزینه های انتخابی افراد برای این منظور می باشد. به این ترتیب در هنگام مراجعه به بازار و مراکز فروش ارائه کنندگان و فروشندگان نمونه های مختلف مناسب را به خریداران نشان می دهند. هر یک از پتو با سایز، طرح، رنگ و قیمت متفاوتی وجود دارد که عامل انتخاب توسط افراد مختلف است.

 

به طور مثال فروشنده پتو کودک نمونه های مختلف پتو های سایز کوچک را به مشتریان معرفی کرده و راهنمای آنها برای خرید یک کادوی مناسب می باشند. ضمن این که برخی از کارخانجات تولیدی بسته بندی های مناسبی نیز برای این منظور در نظر می گیرند که این خود می تواند انگیزه و عامل قوی تری برای خرید این کالا به شمار آید.

 

ارائه کننده پتو های درجه یک مخصوص کادو

قیمت روز پتو نرمینه در تهران

به طور کلی قیمت روز این کالای خواب تابعی از پارامتر های زیر می باشد:

  • سایز پتو که در انواع پتوی نوزادی، کودک، نوجوان و جوان و پتوی بزرگسال یک نفره و دو نفره در بازار موجود است.
  • برند و کیفیت تولید
  • طرح و نقشه پتو
  • ماشین آلات و دستگاه های به کار رفته برای بافت پتو
  • نوسانات ارزی و اقتصادی حاکم بر کشور
  • عرضه و تقاضای بازار و شیوه فروش
  • قیمت تمام شده کالا و قیمت خرید مواد اولیه
  • رعایت استاندارد های تولید در آن
  • قابلیت شستشو و عدم تغییر کیفیت پس از آن
  • نوع بسته بندی و فروش

 

عوامل فوق همگی از مهمترین فاکتور هایی هستند که در تعیین قیمت روز پتو با برند نرمینه تاثیر مستقیم دارند. به این ترتیب برای خرید این کالای خواب بهتر است ابتدا از قیمت روز آن آگاه شد و سپس اقدام به خرید نمود.

 

قیمت روز پتو نرمینه در تهران

نمایندگی پتو های مسافرتی و خانگی

پتوی مسافرتی و خانگی دو نوع از پتو های پر فروش و پر مصرف بین خانواده های ایرانی و حتی افراد خارج از کشور می باشد. پتوی مسافرتی که به علت سبکی و قابلیت جابه جایی آسان یکی از پر فروش ترین های بازار در چندین سال اخیر بوده است.

 

نمایندگی پتو، مرکزی برای عرضه محصولات ارزان محسوب می شود که ارائه دهنده قیمت پتو نرمینه اعلا و سایر اقلام مشابه در این صنعت می باشد. یکی از خصوصیات بارز این نمایندگی ها آن است که در نقاط مختلف کشور و شهر های گوناگون آن تاسیس شده و از این رو می توانند از سوی افراد ساکن در مناطق گوناگون کشور مورد مراجعه قرار گیرند.

 

نمایندگی پتو های مسافرتی و خانگی

معرفی تمام پتو های برند نرمینه دو نفره

برند نرمینه یک واحد صنعتی فعال در زمینه تولید پتو می باشد که هر یک از محصولات دارای نام مشخصی است. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پتو نرمینه مدل رز سایز 220*240
  • پتو نرمینه مدل 324 سایز 240*220
  • پتو دو نفره نرمینه مدل ساروین سایز 240*220
  • پتو نرمینه مدل249 سایز 240*220
  • پتو نرمینه مدل 185 سایز 240*220
  • پتو نرمینه مدل 397
  • پتو نرمینه مدل 261
  • پتو نرمینه مدل 173 و …

همان طور که موارد فوق نشان می دهند تولیدات برند نرمینه در سایز دو نفره در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید می شود که موارد ذکر شده تنها بخشی از تولیدات این شرکت را نشان می دهد.

 

علاوه بر پتو های سایز دو نفره، انواع پتو های پسرانه، دخترانه، نوزادی، طرح عروسکی و پتوی بزرگسال را نیز در مجموعه محصولات این برند می توان مشاهده و در صورت نیاز خریداری کرد.

 

معرفی تمام پتو های برند نرمینه دو نفره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما