صادرات انواع پتو نرمینه بافت نسیم

پتو نرمینه بافت نسیم به دلیل دوام بالا و زیبایی، از محبوب ترین پتوها در بازار است. در این میان توزیع کنندگانی موفق شدند که در زمینه صادرات انواع پتو نرمینه بافت نسیم فعالیت کنند. شاید اکنون این سوال در ذهن شما نقش ببندد که این شرکت ها چگونه از توزیع کننده داخلی، تبدیل به صادرکننده پتو نرمینه شدند؟ بهترین مرکز صادرات انواع پتو نرمینه بافت نسیم در ایران کدام شرکت است؟ ما به همه پرسش های شما در زمینه صادرات پتو نرمینه بافت نسیم، پاسخ خواهیم داد. تنها شرکتی میتواند به صادرات پتو بپردازد که ابتدا نیاز جامعه خود را برطرف نموده و مشتریان زیادی از محصولات این فروشگاه رضایت داشته باشند. شرکت دیبافت کالا، برترین شرکت صادرات انواع پتوهای نرمینه بافت نسیم در ایران است و این منسوجات را به کشورهای همسایه اعم از عراق و… صادر مینماید.

آشنایی با پتو نرمینه بافت نسیم

آشنایی با پتو نرمینه بافت نسیم

ما در این قسمت شما را با پتوهای نرمینه بافت نسیم بیشتر آشنا کرده و بعضی از ویژگی های این منسوجات را بیان خواهیم کرد:
ـ زیبا و متنوع
پتوهای گوناگونی در بازار موجود هستند که هر کدام طرح های خاص خود را دارند. کارخانجات پتو نرمینه، بهترین و خبره ترین طراحان را در خط تولید این پتوها به کار گرفته و آنها بهترین طرح ها را بر روی منسوجات تولیدی این شرکت چاپ نموده اند. به دلیل طرح های جذابی که پتوهای نرمینه مدل نسیم دارند، پرفروش ترین پتوی سال محسوب میشوند. تنوع این محصولات زیاد است و شما میتوانید طرح و رنگی متناسب با سلیقه خودتان انتخاب نمایید. همان گونه که میدانید هر چقدر تنوع یک محصول بیشتر باشد، انتخاب طرح مورد نظر راحت تر است.

آشنایی با پتو نرمینه بافت نسیم
ـ دوام و کیفیت بالا
ما همیشه قبل از خرید کالاها، به فکر این هستیم که آیا از دوام بالایی برخوردار خواهد بود یا خیر؟ آیا در طول سالیان دراز، نیاز ما را برطرف مینماید؟ شایان ذکر است پتوهای نرمینه جزء بادوام ترین پتوهای موجود در بازار هستند و شما با خرید این منسوجات به دلیل دوام بالای آنها میتوانید تا سالیان طولانی از آنها در اتاق خواب خود بهره ببرید.
ـ شست و شوی آسان و ثبات رنگ
پتوهای نرمینه هم با دست و هم با ماشین لباس شویی قابل شست و شو هستند، اما بهتر است هنگامی که این منسوجات را با ماشین لباس شویی میشویید، ماشین خود را بر روی دور کُند تنظیم نمایید. پتوها را باید با دمای آب 30 درجه سانتی گراد شست و شو داد تا آسیبی به بافت این منسوجات وارد نیاید.

از انواع پتو نرمینه چه میدانید

از انواع پتو نرمینه چه میدانید

اکنون شما را با انواع پتو نرمینه آشنا میکنیم تا در مورد این منسوجات بیشتر بدانید. پتوهای نرمینه انواع گوناگونی دارند و از مهم ترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
ـ پتو نرمینه مدل یک نفره
پتو نرمینه در سایز یک نفره همان گونه که از نامش پیداست، مناسب تخت های یک نفره است و به دلیل طرح و نقشی که دارد، به هنگام پهن شدن بر روی تخت، فضای اتاق خواب را زیبا مینماید. ابعاد این منسوج 160 در 220 سانتی متر است و به گونه ای اندازه گیری شده که وقتی بر روی تخت پهن میشود، اندکی از کناره های تخت چین خورده و به سمت پایین می آید.

از انواع پتو نرمینه چه میدانید
ـ پتو نرمینه مدل دو نفره
پتو نرمینه در سایز دو نفره، مناسب تخت های دو نفره زوجین است و شما میتوانید طرح و رنگ دلخواه خود را از میان هزاران رنگ پتوهای نرمینه انتخاب نمایید. سایز و ابعاد این پتو 220 در 240 سانتی متر است و به دلیل زیبایی هر چه بیشتر، اندکی از لبه های تخت به سمت پایین چین میخورد.
ـ پتو نرمینه کودک
همه ما دوست داریم که فرزندانمان از بهترین منسوجات و کالای خواب استفاده نمایند و حتی قبل از تولدشان درصدد تهیه کالای خواب و لباس کودک خود هستیم. کودکان هم لطافت را دوست دارند و هنگام تماس شیء نرم با پوست کودک احساس شادابی به آنها دست میدهد. پتوهای نرمینه به دلیل دوام بالا و زیبایی و لطافتی که دارند، بهترین گزینه برای فرزندان ما به شمار میروند.
ـ پتو نرمینه مسافرتی
همان گونه که از نامشان پیداست، مناسب مسافرت و پیک نیک هستند. پتوهای مسافرتی نسبت به دیگر پتوها از وزن سبک تری برخوردار هستند و جای کمتری را اشغال مینمایند.

آیا پتو نرمینه گزینه ای مناسب برای زمستان است

آیا پتو نرمینه گزینه ای مناسب برای زمستان است

پتوهای نرمینه گزینه بسیار مناسبی برای زمستان هستند. اکنون که نزدیک به فصل زمستان هستیم، برخی شب های پاییز هم آنقدر سرد هستند که فقط یک پتوی خوب میتواند ما را از گزند سرما در امان نگه دارد. پتوهای نرمینه، گرما را به خوبی در داخل خود نگه میدارند و علاوه بر نگه داشتن بهینه گرما، تعدیل هوا را نیز به درستی انجام میدهند و میتوانید در زیر پتو به راحتی نفس بکشید.

پخش کنندگان برتر پتو نرمینه بافت نسیم

پخش کنندگان برتر پتو نرمینه بافت نسیم

همان گونه که در ابتدای این مقاله بیان نمودیم، پخش کننده برتر پتو نرمینه بافت نسیم، شرکت دیبافت کالا است. حدود چند دهه است که این مرکز، عرضه کننده این منسوجات است و توانسته است رضایت کامل مشتریانش را از آن خود کند. امکان ندارد خریدار عمده ای از این شرکت، کالای مورد نظر خود را خریداری نماید و تبدیل به مشتری دائمی این فروشگاه نشود. ممکن است قبل از خرید این منسوجات سؤالاتی در ذهن شما مشتری گرامی شکل بگیرد. مدیر این شرکت، آقای مهندس خسروانی که شماره تلفن ایشان در بخش زیرین این مقاله درج شده است، بهترین راهنما برای شما در این راستا هستند و میتوانید با ایشان تماس گرفته و پاسخ خود را دریافت نمایید. از این شرکت به دو روش میتوانید خرید خود را انجام دهید. اولین روش، خرید اینترنتی است. این روش بسیار مناسب و کارآمد بوده و سریعا میتوان کالای مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و در آدرس درج شده توسط خودتان، دریافت نمایید. روش دوم هم خرید به صورت حضوری است و همان گونه که از نامش پیداست، میتوانید به صورت مستقیم از کیفیت کالا دیدن فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما